Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 April 2010 - 21:09

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Finns alla gratis apps som finns i andra länder i sverige? Är det bara dom man ska betala för som inte finns i Sverige?
Om man fixxar ett UK kort, sätter man i det, sen köper det man ska, sen så stoppar man i sitt vanliga?

Mycket frågor B)

De flesta ska finnas iaf. Har för mig att ngn Google app inte finns.

Exakt så gör man.

Betalapparna burkar väl dock gå att få från annat håll om jag inte har fattat det helt fel...?

Det verkar som det är lösningen i många fall, tror vi tänker på samma lösning. Har inte ngn Android telefon ännu, men kommer att testa asap.

Redigerat av Johnsson1975, 08 April 2010 - 21:12.

Postad 08 April 2010 - 21:12

MrJiM78
  • MrJiM78
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
det går väl ladda ner från lite olika siter och kopiera över till minneskortet och sen installera.

Postad 08 April 2010 - 21:14

_AvATAr_
  • _AvATAr_
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Varför skulle vi inte ha tillgång till market? Har läst om flera som fått sina Desire här i Sverige och laddat ner flera appar redan. Kanske kan vara på sin plats att ange källa när man kommer med såna påståenden?

Postad 08 April 2010 - 21:15

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Varför skulle vi inte ha tillgång till market? Har läst om flera som fått sina Desire här i Sverige och laddat ner flera appar redan. Kanske kan vara på sin plats att ange källa när man kommer med såna påståenden?

Visst kommer du åt Market, men INTE de apparna som kostar.

Postad 08 April 2010 - 21:16

mattemaz
  • mattemaz
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

Jag har läst nått om det i Allt om Android, Tidningen från mobil.
Sedan vet jag inte vart dom har fått det ifrån.
Men trodde dom skulle ha fixat detta tills Desier kommit.

Postad 08 April 2010 - 21:16

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Om man fixar ett SIM från USA eller UK, och man kan ta sig in i betal-apparnas underbara värld.. hur går betalningen då till? Gissar på att pengarna dras från kontantkortet, men då måste man ju fylla på det ganska omgående igen?

Postad 08 April 2010 - 21:18

enmil
  • enmil
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Det är inga påståenden, det är fakta.

Postad 08 April 2010 - 21:18

mattemaz
  • mattemaz
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

Om man fixar ett SIM från USA eller UK, och man kan ta sig in i betal-apparnas underbara värld.. hur går betalningen då till? Gissar på att pengarna dras från kontantkortet, men då måste man ju fylla på det ganska omgående igen?

Gissar att det är som på iphone att du får koppla ditt visa kort till ditt android konto på nått sätt.

Postad 08 April 2010 - 21:19

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0
Klart som tusan att HTC/Google kommer att lösa betalningsfrågan om det nu är det som är akilleshälen sammanhanget gällande de apps som inte är gratis. Enligt DN fokuserar de flesta stora drakarna på content, nu när de släppt sina Androider:
http://www.dn.se/eko...assan-1.1047238

Postad 08 April 2010 - 21:20

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Gissar att det är som på iphone att du får koppla ditt visa kort till ditt android konto på nått sätt.

Ahh, smart. Det tänkte jag inte på.
Antagligen är det ens Google-konto som kan kopplas ihop med det där då.. måste fixas!

Postad 08 April 2010 - 21:21

d0sN
  • d0sN
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
När det gäller betalapps behövs bara marketenabler, där kan man välja bland massa olikautlänska operatörer som programmet sedan fejkar att ditt simkort tillhör. Sen skapar man sig ett konto och betalar med kontokort, och du får då full tillgång till allt underbart!

Xda-development. com och swedroid har bra guider för detta.

Postad 08 April 2010 - 21:22

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Ahh, smart. Det tänkte jag inte på.
Antagligen är det ens Google-konto som kan kopplas ihop med det där då.. måste fixas!

Du reggar ett kredit/betal kort på google checkout och använder det för att betala apps. Funkar väldigt smidigt.

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Japp så går det till, eller via PayPal. Du betalar alltså INTE genom mobilräkningen eller så.

När det gäller betalapps behövs bara marketenabler, där kan man välja bland massa olikautlänska operatörer som programmet sedan fejkar att ditt simkort tillhör. Sen skapar man sig ett konto och betalar med kontokort, och du får då full tillgång till allt underbart!

Men då måste du roota...

Redigerat av Johnsson1975, 08 April 2010 - 21:24.

_AvATAr_
  • _AvATAr_
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0

Det är inga påståenden, det är fakta.

Då borde det vara lätt att länka källan då? Tills dess är det bara påståenden.

Postad 08 April 2010 - 21:24

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Googla runt och kolla även här:
http://en.wikipedia..../Android_Market

http://www.swedroid....ndroid-market-2

Redigerat av Johnsson1975, 08 April 2010 - 21:28.

Postad 08 April 2010 - 21:26

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Ollrajt, men då antar jag att man måste roota telefonen för att få in maketenabler? Det är inget alternativ för mig, jag har brickat en telefon i mitt liv, det räcker B)

Du reggar ett kredit/betal kort på google checkout och använder det för att betala apps. Funkar väldigt smidigt.

Okiedokie, som jag trodde då. Väldans smart system egentligen - med det sagt ännu konstigare att det inte lanserats i sverige än. Är det en funktion för att konvertera valutor som saknas så kan jag skriva en i PHP på tre röda :) Borde inte vara så svårt för dem kan tyckas.

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Å herregud..

LoA
  • LoA
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

De flesta ska finnas iaf. Har för mig att ngn Google app inte finns.

Exakt så gör man.

Det verkar som det är lösningen i många fall, tror vi tänker på samma lösning. Har inte ngn Android telefon ännu, men kommer att testa asap.

Det sura är väl att ingen svensk utvecklare vill lägga tid på att utveckla en mer omfattande app som riktar sig mot just svenska marknaden eftersom han/hon inte kommer att kunna sälja den.

Postad 08 April 2010 - 21:28

aMpari
  • aMpari
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Jäklar vad det skrivs i den här tråden, man spelar BF BC2 i några timmar så är det 3 nya sidor att läsa igenom B) Det visar ju hur poppis denna luren är.

Postad 08 April 2010 - 21:30

Microhulken
  • Microhulken
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Lite längre ner på denna sida står om att sälja appar... så påstående är det inte bara.

http://www.google.co...p;answer=138294

Postad 08 April 2010 - 21:31

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Det sura är väl att ingen svensk utvecklare vill lägga tid på att utveckla en mer omfattande app som riktar sig mot just svenska marknaden eftersom han/hon inte kommer att kunna sälja den.

Finns mer än en market till android B)
http://www.swedroid....-android-market

Postad 08 April 2010 - 21:31

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Precis, hindrar lokala appar på marknaden. Men jag läste ngn stans, tror det var i Swedroid forumet en som hade reklam i apparna. Tjänade mer på det plus att de kan vara gratis för konsumenten. Kanske är ditåt vi är på väg. Lite som Spotify, det mesta fungerar gratis med reklam, men vill man ha allt så får man pynta lite cash.

Lite längre ner på denna sida står om att sälja appar... så påstående är det inte bara.

http://www.google.co...p;answer=138294

Tack för länken, där står som sagt var INTE Sverige med på listan där man får/kan sälja appar.

Redigerat av Johnsson1975, 08 April 2010 - 21:34.

Postad 08 April 2010 - 21:43

LoA
  • LoA
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Finns mer än en market till android B)
http://www.swedroid....-android-market

:) SlideMe verkar ju lovande som det är en helt en helt egen "market" och inte bara en klient till den traditionella. Det är dock konstigt att Google inte har öppnat upp för fler än 10 länder på betal-apps... man undrar ju om det kan finnas en avsikt med eller en helt annan anledning till detta eftersom Google om något företag inte borde hindras av problem att lösa det rent tekniska...?

Postad 08 April 2010 - 21:47

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Här är oxå en snygg hållare som säkert passar.... http://www.podiumrev...bid:hUrlHJAiZW-

Just den är riktigt jäkla snygg och jag var sugen på en sån, men frågan är hur passformen blir. Är rädd att mobilen kommer sitta lite löst fastän en Iphone "bara" är 2 mm bredare. 2 mm kan göra en hel del beroende på hur hårt hållaren klämmer åt och hur elastiskt det är.

Postad 08 April 2010 - 22:15

igelkotten
  • igelkotten
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Klart som tusan att HTC/Google kommer att lösa betalningsfrågan om det nu är det som är akilleshälen sammanhanget gällande de apps som inte är gratis.

Vad tror ni att det är som stoppar betalapps i Sverige? Som skulle vara klart i oktober 2009.
Tycker att det låter otroligt att det bara skulle handla om att Google inte kan få fram någon betalningslösning.

Postad 08 April 2010 - 22:35

percyo
  • percyo
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
manslem åt höger...

Nu när siktet är inställt på Desire så kommer de ######rna på Apple att släppa OS4 för iphone... och den verkar ha allt som jag saknade på iphone och jag va så ###### förbannad på.. Plus att de då självklart släpper en ny Iphone till sommaren som matchar Desire

Vad FAN gör man nu

http://www.engadget....one-os-4-event/

Redigerat av percyo, 08 April 2010 - 22:36.

Postad 08 April 2010 - 22:42

Adebisi_6
  • Adebisi_6
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Väntade in OS4 innan jag bestämde mig för ny tele, men jag håller inte med dig. Tycker att OS:et saknar massa: fortfarande ingen riktig multitasking, ingen ändrig av homescreen (os:ets/gränssnittets viktigaste punkt tycker jag) och fortfarande massa som saknas (mms, VoIP via 3G etc.). Att den iPhonen är ökänd för att bryta samtal gör inte saken bättre. 9000 apps för Android släppta i mars. Ingen kommer klå Google. Desire it is!

Postad 08 April 2010 - 22:43

Fesoj
  • Fesoj
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Det har man ju vetat hela tiden att det ska komma en 4G till sommaren... dock är jag inte ett dugg intresserad utav den. Lyssnade på livesändningen tidigare idag när presentationen hölls och det var egentligen ingenting som imponerade.
Är helt övertygad om att jag kommer bli mer nöjd med Desire än vad jag hade varit med en iPhone, varesig det handlar om 3GS eller 4G. Jag är förvisso helt ny till Android, men det känns ändå som ett klokt val. Att slippa springa runt med en likadan telefon som nästan alla andra är också skönt. Ännu skönare är att slippa vara låst till Apple-produkter, t.ex. iTunes.

Postad 08 April 2010 - 22:57

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Jag tror på Android

så jäv... styrt som apple har gjort sina "möjligheter" att köpa program och apps.
jag menar, de leker ju "små-diktatur" och bestämmer vad som får / inte får hamna på deras "market"..

Desire blir det för min del, tror stenhårt på Android!

Många har PM:at mig och frågat om SIM-kort från USA.. alltid trevligt med mail, men dock vill jag ju inte ta betalt av nån för en tjänst som skall vara GRATA!

Dels köpte jag sim-kort på ebay, fick ge ca. 25kr inkl frakt (lev-tid ca. 4 dagar)

Eller så tar man det via denna site, dock kan lev-tiden vara hyfsat lång tror jag..

http://freesim.orange.co.uk/

Postad 08 April 2010 - 23:07

_AvATAr_
  • _AvATAr_
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0

Å herregud..

Lägger till ditt inlägg i högen meningslösa posts.

Postad 08 April 2010 - 23:09

Grumme
  • Grumme
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Att slippa springa runt med en likadan telefon som nästan alla andra är också skönt.

Fast av den här tråden att döma så blir det kanske precis det vi kommer att göra? B)

Postad 08 April 2010 - 23:15

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Jag tror på Android

så jäv... styrt som apple har gjort sina "möjligheter" att köpa program och apps.
jag menar, de leker ju "små-diktatur" och bestämmer vad som får / inte får hamna på deras "market"..

Desire blir det för min del, tror stenhårt på Android!

Många har PM:at mig och frågat om SIM-kort från USA.. alltid trevligt med mail, men dock vill jag ju inte ta betalt av nån för en tjänst som skall vara GRATA!

Dels köpte jag sim-kort på ebay, fick ge ca. 25kr inkl frakt (lev-tid ca. 4 dagar)

Eller så tar man det via denna site, dock kan lev-tiden vara hyfsat lång tror jag..

Tack för länken, beställde 4 st vet att jag har iaf minst en kompis som vill ha ett B)

Postad 08 April 2010 - 23:39

Fesoj
  • Fesoj
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Är det helt gratis att beställa?

Någon som vet om man får någon leveransbekräftelse skickad till sig när de väl skickat ut den ifrån Tre om man beställt telefonen därifrån?

Postad 08 April 2010 - 23:54

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Tack för länken, beställde 4 st vet att jag har iaf minst en kompis som vill ha ett B)

Inga problem...

Är det helt gratis att beställa?

Jajamen, helt GRATA.. fyll bara i namn, adress m.m... tror lev-tiden ligger på 1-2v.. (har väntat 5 dagar nu..)

Någon som vet om man får någon leveransbekräftelse skickad till sig när de väl skickat ut den ifrån Tre om man beställt telefonen därifrån?

Rimligtvis skickar väl alla företag ut en preliminär lev-bekräftelse, eller?

Postad 08 April 2010 - 23:59

jpa666
  • jpa666
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Vad tror ni att det är som stoppar betalapps i Sverige? Som skulle vara klart i oktober 2009.
Tycker att det låter otroligt att det bara skulle handla om att Google inte kan få fram någon betalningslösning.

Har att göra med serienumret på telefonen...eller nått sånt...

Postad 09 April 2010 - 00:24

larsf
  • larsf
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Har att göra med serienumret på telefonen...eller nått sånt...

Nej, spelar ingen roll vart telefonen är köpt, om man kör market enabler fejkar den ett utländskt abonnemang och då kan man handla (på samma sätt som ett utlänskt simkort). Så det är troligen något skatterelaterat eller något likande för tekniskt fungerar det redan. Det går även köpa via en Android Emulator http://blogg.tthe.se...pps-i-emulator/

Postad 09 April 2010 - 00:32

Oddish
  • Oddish
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Väntade in OS4 innan jag bestämde mig för ny tele, men jag håller inte med dig. Tycker att OS:et saknar massa: fortfarande ingen riktig multitasking, ingen ändrig av homescreen (os:ets/gränssnittets viktigaste punkt tycker jag) och fortfarande massa som saknas (mms, VoIP via 3G etc.). Att den iPhonen är ökänd för att bryta samtal gör inte saken bättre. 9000 apps för Android släppta i mars. Ingen kommer klå Google. Desire it is!

Wow... så mycket skitsnack i ett så litet inlägg. B)

MMS har funnits i iPhone OS sedan version 3.0 som släpptes i maj 2009 om jag inte minns fel.

VOIP via 3G funkar finemang på iPhone
http://www.tuaw.com/...-now-permitted/

Och att iPhone "är ökänd för att bryta samtal" är 100 % svammel. Jag har haft min 3G i snart 2 års tid och kan inte minnas ett enda brutet samtal, och har heller aldrig hört talas om det från någon annan iPhone-ägare.

Jag tror personligen att Apples implementation av multitasking i iPhone OS 4.0 är fullt tillräcklig för att täcka de allra flesta användares behov, men det är förstås subjektivt och beror helt på vilka behov man har.

Redigerat av Oddish, 09 April 2010 - 00:36.

Postad 09 April 2010 - 01:19

KingD
  • KingD
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Det var väl snarare ganska tippat eftersom det är i princip det som "tether" betyder? :)

Ja, uppenbarligen är det det det betyder! (många 'det' där) :-) Tjudra betyder ju att binda... Så, visst! Glad att jag hittade det ordet! :-)

2. Lättare sätt, fixa ett USA-sim-kort, har själv flera stycken, och tanka sedan hem via WIFI (Wlan) B)
Risken är ju annars att du råkar på en ruggig kostnad.. så se TILL att ställa in uppkoppling via Wifi (wlanet)

Ett USA-simkort? Hur löser man det då????

Postad 09 April 2010 - 01:54

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Ett USA-simkort? Hur löser man det då????

Din post är 1888, i post 1879 står svaret...

Postad 09 April 2010 - 02:36

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Snabb fråga: Man ska inte behöva ladda batteriet när man får mobilen längre va? Länge sen jag köpte mobil..

Postad 09 April 2010 - 03:18

MrJiM78
  • MrJiM78
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
hmm.. nu när jag har beställt desire så ser jag att htc incredible kommer ut i slutet av april. den har n nätverk, 8 mp kamera och e lite mindre än desire. så nu blir frågan köpa desire nu eller vänta på incredible?

ahh.. nu såg jag att den e helt usa anpassad.. B)

Redigerat av MrJiM78, 09 April 2010 - 03:25.

Postad 09 April 2010 - 06:20

frisbee
  • frisbee
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Snabb fråga: Man ska inte behöva ladda batteriet när man får mobilen längre va? Länge sen jag köpte mobil..

läste i nån tråd.. tror det var på facebook att HTC supportens råd var att ladda telefonen i 8 timmar för bästa batterilivslängd.....men det finns säkert andra som tycker annorlunda....

Postad 09 April 2010 - 06:54

frisbee
  • frisbee
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Den här sidan kan man kika in på ibland http://www.androidguiden.idg.se/

Postad 09 April 2010 - 07:25

Adebisi_6
  • Adebisi_6
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Wow... så mycket skitsnack i ett så litet inlägg. B)

MMS har funnits i iPhone OS sedan version 3.0 som släpptes i maj 2009 om jag inte minns fel.

VOIP via 3G funkar finemang på iPhone
http://www.tuaw.com/...-now-permitted/

Och att iPhone "är ökänd för att bryta samtal" är 100 % svammel. Jag har haft min 3G i snart 2 års tid och kan inte minnas ett enda brutet samtal, och har heller aldrig hört talas om det från någon annan iPhone-ägare.

Jag tror personligen att Apples implementation av multitasking i iPhone OS 4.0 är fullt tillräcklig för att täcka de allra flesta användares behov, men det är förstås subjektivt och beror helt på vilka behov man har.

21 100 000 träffar på "dropped calls iphone" på Google...

MMS verkar du ha rätt om och faktiskt även VOIP (sedan januari i år), lite dåligt påläst där..

Men andemeningen kvarstår, och homescreenen är lika dålig. Jag är dock imponerad av iPhones ekosystem, men Android kommer snabbt där bakom i takt med växande marknadsandel. Lyckas man bara lösa framgmenteringsproblemen så...

Postad 09 April 2010 - 08:30

Unregisteredc1c67682
  • Unregisteredc1c67682
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
E de nån som vet om fotolampan kan användas som ficklampa eller om det finns någon app för det?
Hittar inte denna info någonstans.

Tack på förhand!

Postad 09 April 2010 - 08:31

tourqe
  • tourqe
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

hmm.. nu när jag har beställt desire så ser jag att htc incredible kommer ut i slutet av april. den har n nätverk, 8 mp kamera och e lite mindre än desire. så nu blir frågan köpa desire nu eller vänta på incredible?

ahh.. nu såg jag att den e helt usa anpassad.. B)

ngn som vet när htc incredible kommer släppas till sverige om den nu gör det? skillnader mellan incredible och desire förutom kameran,ngn som vet?

/

Postad 09 April 2010 - 08:46

Unregisteredf6418a4f
  • Unregisteredf6418a4f
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

E de nån som vet om fotolampan kan användas som ficklampa eller om det finns någon app för det?
Hittar inte denna info någonstans.

Tack på förhand!

Välj och vraka här för övrigt en spegling av Android market, Alla apps ligger där.... Lycka till!

Postad 09 April 2010 - 08:51

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0
Nu har vi fått Desire-leveransen bekräftad från HTC. Dom skeppar på måndag, vi får in den på lagret isdag och skeppar förhandsbeställda samma dag. Officiellt datum för svensk säljstart är 14 april. MVH Erik H/3

Postad 09 April 2010 - 08:53

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

läste i nån tråd.. tror det var på facebook att HTC supportens råd var att ladda telefonen i 8 timmar för bästa batterilivslängd.....men det finns säkert andra som tycker annorlunda....

Nu vet jag inte om detta gäller specifikt för Desire, men detta är vad som gällt i allmänhet de senaste åren för så vitt jag vet alla telefoner eller rättare sagt alla batterier - Telefonerna levereras med till viss del laddade batterier så man kan börja använda telefonen direkt. Man ska då se till att helt tömma batterierna för att sen ladda upp dem fullt och jag kan tänka mig att detta är 8h, men det står i manualerna. Detta ska man helst göra de första gångerna (2-3) man laddar telefonen för bäst batterilivslängd. Och man ska se till att tömma batterierna fullt ut/ladda fullt med jämna mellanrum för att batterierna ska må bäst. Konstant småladdande hela tiden försämrar batteriernas kapacitet så småningom.

Det KAN vara detta som frisbee menade för detta har varit en generell regel för alla telefoner på sistone.

Postad 09 April 2010 - 08:57

Unregisteredcc29d5b7
  • Unregisteredcc29d5b7
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Nu har vi fått Desire-leveransen bekräftad från HTC. Dom skeppar på måndag, vi får in den på lagret tisdag och skeppar förhandsbeställda samma dag. Officiellt datum för svensk säljstart är 14 april. Om ni vill vara säkra på att få en Desire från 3, lägg en förhandsbeställlning hos 020 - 33 33 33 eller på www.tre.se nu! MVH Erik H/3

Från 3s Facebook för 3 minuter sen B)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.