* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro *
2353 svar till detta ämne
Postad 20 September 2010 - 22:28
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Ja, Sonys synctjänst är påslagen. Hur gör jag för att koppla bort den? Visst inte ens att man kunde göra det, ha ha ha.
Vad exakt är det synctjänsten syncar? Är det uppdateringar räcker det med att man går till hemsidan.
Vidare, är det ngn som hört när den nya uppdateringen för Android kommer? Senaste budet jag hörde var i september och det är bara några dagar kvar, förutsatt att min kalender inte går helt fel....
Som sagt, hur tar man bort synctjänsten?
Tacksam för svar.
Må bäst
G
Titta inne i Syncronisera-programmet. Annars gå till Program-hantera och rensa data från syncronisera-programmet där.
Postad 21 September 2010 - 00:35
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Ja, Sonys synctjänst är påslagen. Hur gör jag för att koppla bort den? Visst inte ens att man kunde göra det, ha ha ha.
Vad exakt är det synctjänsten syncar? Är det uppdateringar räcker det med att man går till hemsidan.
Vidare, är det ngn som hört när den nya uppdateringen för Android kommer? Senaste budet jag hörde var i september och det är bara några dagar kvar, förutsatt att min kalender inte går helt fel....
Som sagt, hur tar man bort synctjänsten?
Tacksam för svar.
Må bäst
G
Prova att läs inlägget ovanför dig så kanske du får svar om när android 2.1 kommer ut =) Ibland hittar man inte det, just därför att det är precis framför näsan...
Postad 21 September 2010 - 19:25
CyberVillain
-
CyberVillain
-
Veteran
-
-
1789 inlägg
Min tjej har börjat få problem med sin lur, larmet triggar inte.. Stört jobbigt för henne förståss, nån som råkat ut för samma sak? HOn har pro.
Postad 22 September 2010 - 14:56
Unregistered2733e8e8
-
Unregistered2733e8e8
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Vilket parti står för taskkillers 
Taskkillers = Feministiskt Initiativ?
Postad 22 September 2010 - 15:02
thorstenn
-
thorstenn
-
Användare
-
-
163 inlägg
Min tjej har börjat få problem med sin lur, larmet triggar inte.. Stört jobbigt för henne förståss, nån som råkat ut för samma sak? HOn har pro.
Brukar vara taskkillers som "dödar" larmet. Kolla om hon har nåt sånt
Postad 22 September 2010 - 22:40
CyberVillain
-
CyberVillain
-
Veteran
-
-
1789 inlägg
Brukar vara taskkillers som "dödar" larmet. Kolla om hon har nåt sånt
Kör ingen task manager som ligger i bakgrunden och auto dödar, men har en annan som man kan döda appar i..men jag har lagt Alarm och Alarm API i ignorelistan....
Postad 23 September 2010 - 10:26
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Verkar inte bli något 2.1 i september Kanske inte så förvånande. We have earlier given some information on what to expect from this update and said that the roll-out was planned to start late Q3. The plan for the added features and Android 2.1 step-up still holds but unfortunately we need a couple of more weeks before we are ready to start the roll-out. The revised plan is to start the roll-out from end of October and onwards. We are of course not happy about the change of launch timing but we have had to spend some additional time on the software to really makes sure we roll-out with the right quality and user experience. http://blogs.sonyeri...n.com/products/
Postad 23 September 2010 - 10:55
pl1sk3n
-
pl1sk3n
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
Det va ju riktigt tråkigt...
Om vi hade haft 2.1 & det va 2.2 som va försenad ändå så kunde man ju va lite mer förstående kanske?
Hur som, är ff riktigt nöjd med luren, pro'n.
Postad 23 September 2010 - 14:29
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
Kör ingen task manager som ligger i bakgrunden och auto dödar, men har en annan som man kan döda appar i..men jag har lagt Alarm och Alarm API i ignorelistan....
Taskkillers är inget att ha, tro mig. Den hjälper inte ett dugg på något sätt. Nördfaktorn finns där visserligen men eftersträvar du inte den så avinstallera alla taskkillers och låt telefonen sköta apparna för det gör den på ett föredömligt sätt. Som jag skrev i ett annat inlägg: Androidutvecklarna är inga idioter som inte fixat hur appar och sånt ska handhas i operativsystemet.
Postad 23 September 2010 - 21:16
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
hur är det med batteri tiden igentligen ?
ladda min full för en liten stund sedan 100%, nu efter ett tag så är den nere på 88% ?
har inte gjort något med den varken ringt,sms, wifi eller något
kan det vara något som drar i bakrunden eller liknande ?
Redigerat av Unregistered87ded29e, 23 September 2010 - 21:25.
Postad 25 September 2010 - 09:41
rocky77
-
rocky77
-
Användare
-
-
123 inlägg
Är lite småsugen att byta från min iphone 3gs till en mini pro, dock använder jag ljudboksfunktionen rätt mycket i min iphone (fomatet m4b) så telefonen kommer ihåg var man är. Finns denna funktion i mini pro eller finns det nån spelare att ladda ner som klarar det?
Postad 25 September 2010 - 09:49
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Är lite småsugen att byta från min iphone 3gs till en mini pro, dock använder jag ljudboksfunktionen rätt mycket i min iphone (fomatet m4b) så telefonen kommer ihåg var man är. Finns denna funktion i mini pro eller finns det nån spelare att ladda ner som klarar det?
Tror tyvärr inte att det finns någon spelare som klarar m4b. Det du dock kan göra är att döpa om filerna till m4a och sedan ladda ner programmet Mort Audiobook player via market. Detta programmet kommer ihåg var du slutade lyssna och kapitel osv.
Postad 25 September 2010 - 10:31
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
hur är det med batteri tiden igentligen ? ladda min full för en liten stund sedan 100%, nu efter ett tag så är den nere på 88% ? har inte gjort något med den varken ringt,sms, wifi eller något kan det vara något som drar i bakrunden eller liknande ?
Troligtvis. Om jag inte använder min alls, så droppar den under 90% efter typ 22h eller så.
Redigerat av twintin, 25 September 2010 - 10:32.
Postad 27 September 2010 - 18:26
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
hur är det med batteri tiden igentligen ? ladda min full för en liten stund sedan 100%, nu efter ett tag så är den nere på 88% ? har inte gjort något med den varken ringt,sms, wifi eller något kan det vara något som drar i bakrunden eller liknande ?
Lägg strömkontroll som en widget. Wifi har jag alltid igång och de andra: gps, blutooth och bakgrundsdata är av. Minns inte sidan nu men enligt SE så ska inte Wifin påverka batteritiden alls så den är alltid igång för ibland finns ju öppna och gratis nätverk. Den kopplar ju dessutom upp på mitt egna nätverk när jag kommer hem. Kolla också ev installerade taskkillers. Väck med dom för dom gör mer skada än nytta då dom drar ur batteriet.
Redigerat av Bosse-i-skogen, 27 September 2010 - 18:28.
Postad 28 September 2010 - 21:01
Bosse-i-skogen
-
Bosse-i-skogen
-
Forumräv
-
-
621 inlägg
Numera är min mini konstant uppkopplad på mitt nätverk här hemma. Tänder displayen och wifi är igång. Wifin droppar aldrig när displayen slocknar vilket den ju inte ska göra om jag har rätt alternativ markerat. Men innan dröjde det 10 sek från det jag väckte den innan den kopplade upp. Vad det beror på vet jag inte men jag fick en ny Thomsom TG787 gateway från Telia för några dagar sedan då min gamla fallerade. Kanske där felet låg innan? WPA-kryptering kör jag.
Hur som helst är wifin synnerligen stabil nu!
Redigerat av Bosse-i-skogen, 28 September 2010 - 21:06.
Postad 28 September 2010 - 22:59
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
för 2 dagar sedan när jag satte i laddaren, så laddade den inte. Jag försökte få d att funka men gick inte. sen visade d sig att det är glapp i micro usb kontakten i telefonen, och jag måste ha sladden vikt uppåt från telefonen, för att den ska ladda. är det fler som har detta problem? en polare till mig har samma problem med sin vivaz... Väldigt irriterande på en telefon som är ca 2 månader gammal
Postad 29 September 2010 - 05:28
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
för 2 dagar sedan när jag satte i laddaren, så laddade den inte. Jag försökte få d att funka men gick inte. sen visade d sig att det är glapp i micro usb kontakten i telefonen, och jag måste ha sladden vikt uppåt från telefonen, för att den ska ladda. är det fler som har detta problem? en polare till mig har samma problem med sin vivaz... Väldigt irriterande på en telefon som är ca 2 månader gammal
Det är väl bara att lämna in den..??
Postad 29 September 2010 - 11:11
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
jo. Men tänkte bara om det är flera som råkat ut för det eller om jag är ensam...
Postad 29 September 2010 - 12:10
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
jo. Men tänkte bara om det är flera som råkat ut för det eller om jag är ensam...
Inte jag iaf... OT: Är du släkt med han på radiosporten med det passande namnet..?
Postad 29 September 2010 - 19:19
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Lägg strömkontroll som en widget. Wifi har jag alltid igång och de andra: gps, blutooth och bakgrundsdata är av. Minns inte sidan nu men enligt SE så ska inte Wifin påverka batteritiden alls så den är alltid igång för ibland finns ju öppna och gratis nätverk. Den kopplar ju dessutom upp på mitt egna nätverk när jag kommer hem.
Kolla också ev installerade taskkillers. Väck med dom för dom gör mer skada än nytta då dom drar ur batteriet.
har ingen taskkiller men hur lägger jag till strömkontroll ? eller hur kan jag enklast se ifall jag har program som är igång ?
Postad 30 September 2010 - 09:45
svanbo
-
svanbo
-
Forumräv
-
-
558 inlägg
har ingen taskkiller men hur lägger jag till strömkontroll ? eller hur kan jag enklast se ifall jag har program som är igång ?
"Igång" har en annan definition i Android än i t.ex. Windows, har inte kunskapen eller orken att förklara men nöj dig med att du inte behöver bry dig om det, det sköter Android åt dig  ELLER så gör du som många andra, installerar en taskkiller och frigör minne manuellt. Själv väljer jag att tro att Google har gjort ett tillräckligt intelligent operativsystem att jag inte ska behöva bry mig om det. Strömkontroll lägger du till genom att lägga till widgeten "strömkontroll" på hemskärmen.
Postad 30 September 2010 - 16:40
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1820 inlägg
Jag har precis sålt min 3gs och är nu sugen på en ny lur. X10 mini pro verkar intressant, trots att många spytt galla över den, (som det är med alla telefoner oavsett märke). Att det är Android 1.5 och inte 2.2 vad har det för praktisk betydelse? Har den senare betydligt fler funktioner osv el? Mer stabil version kanske?
Redigerat av twebbas, 30 September 2010 - 22:06.
Postad 01 October 2010 - 08:14
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
@twebbas
Det är 1.6 x10'an (alla tre modeller) och 2.1 är på ingång.
Förhoppningvis kommer den i slutet av okt.
Uppdateringen till 2.1 tror jag gör denna telefon till en riktig vinnare.
Är väldigt nöjd med den hittills men det är en del förbättringar i 2.1 som kommer att göra den ännu bättre.
det jag då först och främst tänker på är bättre bluetooth och prestandaförbättringar. Om det kommer en uppdatering till 2.2 ser jag inte som lika viktigt. Det är förvisso en del prestandaförbättringar även i denna version men inte så mycket annat.
Postad 01 October 2010 - 08:22
Unregistered6d1a26a6
-
Unregistered6d1a26a6
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hej å hå.
Nyss införskaffad mini pro, vilka apps vill ni rekommendera sådär på rak arm.
Är det den här månaden vi kan förvänta oss 2.1? Vad kommer det tillföra?
Postad 01 October 2010 - 10:05
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Jo det ska vara i okt. som uppdateringen kommer. Räkna med den senare delen.
Detta kan du förvänta dig av uppdateringen till 2.1
Xperia X10 mini and X10 mini pro Android 2.1 features:
■Improved Bluetooth functionality with support for sending and receiving pictures, contacts and more
■New backup and restore application with extended content back up
■Automatic synchronization of your contact pictures between Facebook and your phone book
■Improved ways of handling pictures, audio, text and numbers in your messages
■General performance improvements
Postad 01 October 2010 - 10:22
Unregistered8b705007
-
Unregistered8b705007
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Hej å hå.
Nyss införskaffad mini pro, vilka apps vill ni rekommendera sådär på rak arm. Är det den här månaden vi kan förvänta oss 2.1? Vad kommer det tillföra?
Tjo, här är en lista på appar och widgets jag använder mycket: Handcent SMS Multicon SilentMode OnOff Snowstorm Spotify Vem ringde Xperia flashlight Opera Mini Prisjakt Barcode scanner (så kan man scanna streckkoder direkt i prisjakt-appen) STHLM Traveling Och så en annan startskärm än vanligt som heter ADW Launcher, så kan man ha fler widgets, få plats med mer i menyn etc. Appen Drama Button är också väldigt rolig, men kanske inte så nödvändig.
Postad 01 October 2010 - 12:02
Unregistered6d1a26a6
-
Unregistered6d1a26a6
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Snowstorm var lite drygt, genomskinlig bakgrund gör att texten inte syns, verkar vara oomöjligt att ändra den också...
Annars toppentips  (Spotify måste man ha premium för så det går ju bort. Handcent visar ett brev upp i notiserna fast än man har läst brevet, help pls?)
Redigerat av Unregistered6d1a26a6, 01 October 2010 - 12:06.
Postad 01 October 2010 - 12:35
Unregistered8b705007
-
Unregistered8b705007
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Du kan ändra färgerna på text etc i snowstorm, har för mig man klickar på widgeten och sen klickar på menyknappen för att komma åt iställningarna. Jag kör med vit text så syns det helt okej.
Brevet som kommer upp har nog med den inbyggda sms-klienten att göra. Inställningar -> Sony Ericsson -> Meddelanden så kan du bocka ur de sakerna där så du slipper dubbla notifieringar.
Ett annat tips för Handcent sms. Den som skickar gratis sms tycker nog som jag att det är rätt störigt att handcent sms automatiskt konverterar långa sms till mms som kostar mer och tar längre tid att skicka. Minns inte exakt var i inställningarna nu, men man kan inaktivera detta eller ställa in efter vilken längd på smset den ska konvertera till mms istället.
Postad 01 October 2010 - 12:56
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
Snowstorm var lite drygt, genomskinlig bakgrund gör att texten inte syns, verkar vara oomöjligt att ändra den också...
Jag kör med Animated Weather PRO istället. Tycker den är bättre. finns även som gratisversion. Ett annat trevligt program är Tasker http://tasker.dinglisch.net/
Redigerat av TomasL, 01 October 2010 - 13:01.
Postad 01 October 2010 - 13:23
Unregistered6d1a26a6
-
Unregistered6d1a26a6
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Du kan ändra färgerna på text etc i snowstorm, har för mig man klickar på widgeten och sen klickar på menyknappen för att komma åt iställningarna. Jag kör med vit text så syns det helt okej.
Brevet som kommer upp har nog med den inbyggda sms-klienten att göra. Inställningar -> Sony Ericsson -> Meddelanden så kan du bocka ur de sakerna där så du slipper dubbla notifieringar.
Ett annat tips för Handcent sms. Den som skickar gratis sms tycker nog som jag att det är rätt störigt att handcent sms automatiskt konverterar långa sms till mms som kostar mer och tar längre tid att skicka. Minns inte exakt var i inställningarna nu, men man kan inaktivera detta eller ställa in efter vilken längd på smset den ska konvertera till mms istället.
Tack, det hjälpte. Ang SMS/MMS konvertering så står det alltid 160 tecken återstår etc. Fint forum  En till fråga, kan man (har för mig jag sett det innan) byta ut de fyra genvägarna i varje hörn? Hur? Är ADW värt å köra, fått för mig det sluckar batteri, helt fel?
Redigerat av Unregistered6d1a26a6, 01 October 2010 - 13:32.
Postad 01 October 2010 - 14:11
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1319 inlägg
En till fråga, kan man (har för mig jag sett det innan) byta ut de fyra genvägarna i varje hörn? Hur?
Tryck på menyknappen, den längs till vänster, och välj ordna ikoner. Sen är det bara att hålla på den ikonen du vill ha i hörnet i ca 2 sek och sedan dra ut den till det hörent som du vill ha den i. Den byter då plats med den ikonen som redan ligger där.
Redigerat av TomasL, 01 October 2010 - 14:12.
Postad 01 October 2010 - 15:25
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
min drar fortfarande för mycket batteri, laddar den full och efter en stund så är den ner på ca 80%
har lagt till strömkontroll och allt är av där
vad är det som drar så mycket batteri på min ?
kolla på en polares mini pro han ladda den full på kvällen och när vi sågs ca 12 tim senare hade han ca90% ?
kan det vara så att mitt batteri är defekt ?
Postad 01 October 2010 - 16:17
Unregistered95cc4b5f
-
Unregistered95cc4b5f
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Nån som fått IPSec VPN med certificate att fungera? Då jag ska importera cert så får jag bara alternativet avbryt att välja på. Ska funka med 1.6 enl. denna: http://blog.brightpo...ndroid-16-donutKan SE ha pajat nåt?
Postad 02 October 2010 - 13:43
Unregistered6d1a26a6
-
Unregistered6d1a26a6
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Vilken musikspelare kör ni?
Postad 02 October 2010 - 17:29
nemnok
-
nemnok
-
Lärjunge
-
-
467 inlägg
Astro för den kan man välja en specifik mapp och köra musik från bara den. Tycker flertalet av de andra bara "knôvlar" till det med artister, album, låtar som de slår ihop från flera mappar. Nackdelen med astro är att man får ca 20st bilder i albumet för varje knapp osv som finna i programmet.. Så jag letar efter en annan spelare som kan samma sak...
Postad 02 October 2010 - 19:07
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Spotify
Postad 03 October 2010 - 18:54
Vasse
-
Vasse
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Jag använder mig av "3" även kallas "cubed". Tycker den fungerat bäst än så länge.
Postad 04 October 2010 - 00:19
twintin
-
twintin
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
För er som gillar MyPhoneExplorer, så har den precis släppts med support för Android. Förutom PC appen, så behöver man motsvarande app till sin telefon, som finns på Market. Synkar både över WiFi och USB, men inte BT. Funkar överlag bra med min mini, fast den har en tendens att inte synka data för alla kontakter. http://www.fjsoft.at/en/
Redigerat av twintin, 04 October 2010 - 00:20.
Postad 04 October 2010 - 17:18
Unregisteredb0ee40a0
-
Unregisteredb0ee40a0
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Tack för tipset, den här har jag väntat på!
Funkar bra med alla kontakter, det var default att inte syncka kontakter som saknar telefonnummer dock och det störde mig då jag har några med bara mail.
Postad 06 October 2010 - 08:26
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
grooveshark
Postad 06 October 2010 - 14:35
Unregistered6d1a26a6
-
Unregistered6d1a26a6
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Min mobil dog i natt, trotts att den hade 40% batteristyrka kvar. Larmet vägrade starta och jag blev sen till jobbet. Varför i H-vete körs inte larmet trotts att mobilen är avstängd? Har funkat på alla mobiler i världen so far.
Postad 06 October 2010 - 18:22
Unregistered87ded29e
-
Unregistered87ded29e
-
Forumräv
-
-
958 inlägg
Min mobil dog i natt, trotts att den hade 40% batteristyrka kvar. Larmet vägrade starta och jag blev sen till jobbet. Varför i H-vete körs inte larmet trotts att mobilen är avstängd? Har funkat på alla mobiler i världen so far.
ang larm:har frågat detta tidigare, tydligen är det så på android mobil om batteriet så låter det skumt, min är nu inlämnad pga min drog mycket batteri får se om de hittar något
Postad 07 October 2010 - 14:24
Unregisteredc84a9be0
-
Unregisteredc84a9be0
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hur är kameran i mörker?
Jag hade K800i innan och älskade fotoblixten, sen fick jagn ågon skitmobil som inte kunde ta bilder om man inte var utomhus på dagen.
Hur funkar blixten på denna luren? Blir det bra? Är det riktig flash i den?
Postad 07 October 2010 - 14:44
Unregistered6d1a26a6
-
Unregistered6d1a26a6
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Så typ. Taget i mörk miljö.
DSC00011.jpg 331.36K
0 Antal nerladdningar
Postad 07 October 2010 - 14:46
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Hur funkar blixten på denna luren? Blir det bra? Är det riktig flash i den?
Nej, det är LED blixt, ingen Xenon blixt som bara Satio har av SonyEricsson's nyare mobiler.
Postad 07 October 2010 - 15:36
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Jag har en polare med X10 mini som nu har lämnat in den för andra gången pga att den slutat att ladda. Vet inte om det är ett problem som många får efter ett tag men jag hoppas inte det =) Min pro laddar än iaf, 3months and counting!
Postad 07 October 2010 - 16:29
Unregisteredc84a9be0
-
Unregisteredc84a9be0
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Nej, det är LED blixt, ingen Xenon blixt som bara Satio har av SonyEricsson's nyare mobiler.
Synd, det hade varit skitnice. Men den lampan verkar iaf vara lite bättre än skämtet på min C510.
Postad 07 October 2010 - 20:15
Unregisteredd1c15a09
-
Unregisteredd1c15a09
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej!
Jag har inte läst igenom hela tråden, det är så många kommentarer. Min fråga är, kommer jag att kunna uppdatera android 1.6 till 2.1 när Sony-Ericson släpper den versionen och är det något man kan ladda ner gratis, eller ska jag vänta med att köpa telefonen tills den är utrustad med android 2.1. Jag tycker det är dåligt att mobil- och kameratillverkare utrustar sina produkter med oftast för små minnekort eller är det butikerna. Det är bättre att sälja telefonerna billigare och utan minne, ett 2gb räcker inte långt, man köper ett större och så blir det andra bara liggande.
Postad 07 October 2010 - 22:36
mikekop
-
mikekop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
@Palle48:
Ja, du kommer att kunna uppgradera till 2.1 när den släpps av SE. Uppgraderingen är utan kostnad.
Håller med om att 2GB är lite snålt tilltaget. Tips kan väl vara att du stoppar i det inkluderade minneskortet i USB-adaptern som medföljer och använder kortet som USB-minne? Men även som sådant så är ju 2GB lite i minsta laget...
Postad 08 October 2010 - 10:01
sister ray
-
sister ray
-
Forumräv
-
-
528 inlägg
Alltså det är en hel del små missar med mobilen som jag upplever det. Eller har jag missat nåt väsentligt. Ska det verkligen vara så att det tar 2-3 sekunder från det att man tryckt på menyknappen till skärmen blir ljus och man kan låsa upp den? det är otroligt irriterade när man ska göra nåt brådskande och först måste låsa upp mobilen - den borde väl reagera direkt när man trycker på skärmen? Detta leder ju till att det är näst intill omöjligt att vara den som bryter samtalet efter att man har sagt hej då? Föst måste man då trycka på nån av knapparna så att skärmen börjar lysa efter en stund. Där efter kan man då låsa upp mobilen och SEN lägga på luren. Vafaan. Nåt enklare sätt måste väl finnas? Är det mobilsvaren som går igång på andra sidan så hinner man ju fan spela in en hel teaterpjäs innan man kan lägga på luren. Är det lika dant på era mobiler?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|