Efter lite letande lösta jag det genom att gå in på inställningar och välja "synkronisera ...." därefter valde jag bort synkronisera med min mail och facebook. Har för mig att jag tog bort mitt konto, och skrev in det igen. Då var allt borta. Dock så finns inga kontakter tillhörande facebook kvar, men det bryr jag mig inte om så denna lösning passade migJag vill gärna också ha en lösning på det här problemet. I "kontakter" i menyn så har jag ställt in så bara telefonkontakter visas, så där funkar allt perfekt. Men när jag ska skicka sms så visas alla. hjäääälp!
* Officiell tråd - HTC Desire *
HTC Desire 512MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(352)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Samsung I9000 Galaxy S eller HTC Desire? (24 inlägg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlägg)
|
15 år sedan |
Tillbehör HTC Desire ? (92 inlägg)
|
15 år sedan |
HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat (2978 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 01 June 2010 - 19:54
Postad 01 June 2010 - 20:17
Brukar stänga av mobilt nätverk och ringa ta emot samtal går lika bra ändå, även om jag inte har kopplat till WiFi, så det måste gå via gsm-nätet. Men om man kör skype går det så klart över datorn när man kopplat WiFi.
Om jag nu förstår det rätt.
Det är det som är problemet. Om man sätter på Flygplansläge, och sen sätter på Wifi, så kan man logga in på Skype och allt funkar, man kan se sitt saldo osv. Men man kan inte ringa till någon, varken vanlig telefon eller kontakt.
Det måste väl betyda att det går via gsm-nätet?
Postad 01 June 2010 - 20:34
Lagt in ca 40apps och det blev fullt
Ruskigt irriterande att bara kunna nyttja ca 100mb av 512...
Postad 01 June 2010 - 20:50
Är det bara jag som fått slut på det interna minnet?
Jag har allt en del kvar, men till din tröst så kommer man kunna installera apps på sd-kortet i android 2.2 som borde släppas inom kort
Postad 01 June 2010 - 20:51
Är det bara jag som fått slut på det interna minnet?
Då måste det vara några stora apps du lagt in, typ planet earth och sådana, om du har fullt på bara 40 apps.
Själv har jag gott om utrymme, men brukar också avinstallera efterhand, även sådana som jag inte använder regelbundet. Dom finns ju i listan och skulle man då vilja ha in någon som man använt tidigare är det ett ögonblicksverk att ladda in igen. Kan inte se att man måste ha en massa apps fast installerade hela tiden, som man ändå inte kan el. hinner använda.
Det är ju även sagt att det kommer uppdatering på det.
Postad 01 June 2010 - 21:54
Om du menar Markets "hämtningar" lista så verkar de avinstallerade programmen försvinna därifrån efter en stund. Personligen hade jag önskat att de försvann omedelbart eller la sig i en egen lista.Själv har jag gott om utrymme, men brukar också avinstallera efterhand, även sådana som jag inte använder regelbundet. Dom finns ju i listan och skulle man då vilja ha in någon som man använt tidigare är det ett ögonblicksverk att ladda in igen. Kan inte se att man måste ha en massa apps fast installerade hela tiden, som man ändå inte kan el. hinner använda.
Många apps har dessutom någon form av inställningar/data som är jobbigt/tråkigt att mista varje gång man tar bort det, men visst en del program funkar säkert bra att bara lägga in tillfälligt precis när man behöver dem.
Postad 02 June 2010 - 04:58
Om du menar Markets "hämtningar" lista så verkar de avinstallerade programmen försvinna därifrån efter en stund. Personligen hade jag önskat att de försvann omedelbart eller la sig i en egen lista.
Många apps har dessutom någon form av inställningar/data som är jobbigt/tråkigt att mista varje gång man tar bort det, men visst en del program funkar säkert bra att bara lägga in tillfälligt precis när man behöver dem.
Ja, listan på Markets hämtningar, dom försvinner inte på min.
Lärde mig från min tidigare Spica, att jag ladda in en massa apps som jag kanske använde, testade en gång, sen låg dom bara i telefonen till ingen nytta.
Numera går jag igenom installerade apps då och då, avinstallerar vad jag inte använder regelbundet.
Ibland kan jag komma på ett program som jag vill använda igen och då tycker jag inte det är nåt jobb el. besvärligt att hämta igen.
Är ganska övertygad om att det är samma sak för andra, man har massor av apps som man inte använder.
Postad 02 June 2010 - 07:11
Det betyder bara att den laddar som om den var inkopplad till AC-laddaren, och inte till USB-laddaren, dvs det går snabbare, inte att den laddar med AC...Vad är då AC-laddning, och hur får du det att fungera med ett cig-uttag som lämnar DC?
Tolkar jag det som iaf. =o)
Postad 02 June 2010 - 07:40
Ingen kritik, men jag får inte ihop det. Vet iofs inte allt om hur laddare fungear heller. Om en laddare lämnar 1000mA måste den ju släppa ut det till luren, även om det är en usb-laddare, och usb är begränsat till 500mA. Ligger den gränsen i nån standard för usb? Om så är fallet, är laddaren kapabel till 100mA för att den ska kunna både ladda och driva luren samtidigt tro? En så pass stor lur drar ju en del när den går som gps, t.ex.Det betyder bara att den laddar som om den var inkopplad till AC-laddaren, och inte till USB-laddaren, dvs det går snabbare, inte att den laddar med AC...
Tolkar jag det som iaf. =o)
Postad 02 June 2010 - 09:15
......
Ibland kan jag komma på ett program som jag vill använda igen och då tycker jag inte det är nåt jobb el. besvärligt att hämta igen.
Är ganska övertygad om att det är samma sak för andra, man har massor av apps som man inte använder.
Visst kan man slänga in program igen.
Men just nu vill jag inte avinstallera något, och den enda appen som är stor är en gps app på ca19MB.
Det som retar mig mest är att luren marknadsförs med 512Mb utrymme, men sen visar det sig att man bara kan nyttja en bråkdel.
Förövrigt älskar jag luren!
Postad 02 June 2010 - 10:49
Ingen kritik, men jag får inte ihop det. Vet iofs inte allt om hur laddare fungear heller. Om en laddare lämnar 1000mA måste den ju släppa ut det till luren, även om det är en usb-laddare, och usb är begränsat till 500mA. Ligger den gränsen i nån standard för usb? Om så är fallet, är laddaren kapabel till 100mA för att den ska kunna både ladda och driva luren samtidigt tro? En så pass stor lur drar ju en del när den går som gps, t.ex.
Laddaren släpper ju inte igenom mer än vad telefonen begär av den. På datorer (där USB från början kommer) är standarden 5V 500mAh. Om telefonen känner av att den är inkopplad mot en USB-port så tar den max 500mAh från laddaren. Om den laddaren sen kan leverera 2000mAh+ är helt irrelevant. Att telefonen behöver runt 1000mAh stadigt för att faktiskt kunna laddas när man är ute och kör bil med GPS + kanske lite musik är redan fastslaget, det räcker inte med 500mAh, då kommer batteriet att ladda ur till slut.
Detta är alltså anledningen till att vi behöver korrekt konstruerade cigg-laddare, där man alltså har byggt den som en "AC-laddare" (ja jag vet att det är DC i bilen!) och inte som en "USB-laddare". Förstår du nu vad vi vill komma fram till?
EDIT: Fixade ett stavfel.
Redigerat av ekon, 02 June 2010 - 10:49.
Postad 02 June 2010 - 19:57
Postad 02 June 2010 - 20:09
En liten ny uppdatering finns att ladda ner från inställningar, blir ingen större skillnad men lite buggar har de nog fixat iaf. Allt gick bra vid uppdateringen så det rekommenderas
Tänkte precis tipsa om detsamma. Men du han före =)
Postad 02 June 2010 - 20:46
Går det att visa hur mycket av batteriet som är kvar i procet %?, tycker det är lite svårt att se hur mycket som är kvar.
Har ni några favoritapps / spel, vad måste man ha i sin nya desire?
Postad 02 June 2010 - 22:35
Har äget en Desire i 2 dagar nu, och har lite funderingar.
Går det att visa hur mycket av batteriet som är kvar i procet %?, tycker det är lite svårt att se hur mycket som är kvar.
Har ni några favoritapps / spel, vad måste man ha i sin nya desire?
finns massor med batteri widgets, bara sökt battery i android market så får du upp massor, sen spel å apps är så olika men finns en tråd för det här tror jag.
Postad 03 June 2010 - 08:33
Idag införskaffade jag mig en HTC Desire. Är grymt nöjd, och är även en färsking till det här med Android. Hursom, jag lekte lite med luren och råkade radera det som fanns på SD minnet som kom med mobilen (hade faktiskt ingen aning om att ett SD minne satt i luren).
Jag förstod att HTC Sync fanns på minnet... så jag laddade ned det direkt från hemsidan... nu är frågan; vad mer fanns på SD minnet? Hur pass Stor är min tabbe?
Tacksam för svar...
Postad 03 June 2010 - 10:57
Jag brukar formatera SD minnet när jag ominstallerar. Sen lägger jag in mapparna Desire_Quick Start Guide och Desire_User Manual i vilka jag har pdf filerna för Desire, dom var där från början. Sen lägger jag in mapp media\audio\notifications där man kan lägga in egna ljudfiler för notifications. Samma för alarms och ringtones. media\audio\alarms och media\audio\ringtones. Android skriver in resten när man installera program.
Postad 03 June 2010 - 13:52
Jag har i dag en nokia n95 med alla kontakter lagrade i telefonen, vissa med flera telefon nr, en del med bara ett nr osv. Dessa kontakter är även syncade mot google. Jag "antar" att mina google kontakter automatiskt kommer att komma till desire telefonen när jag knappar in mitt konto?
Men kommer även alla kontakter som man bara mailat till en enstaka gång att komma med? Som när man tex mailar en support, så lagras ju den adressen automatiskt i min adressbok på google, kommer dessa att syncas ?
Och facebook, hur kan mina facebbok vänner syncas till min kontaktlista? Kommer dessa på nått sätt att kombineras så om jag tex har kalle kula lagrad i google kontakts med hemtelefon nr och en mail adress, sedan så har jag kalle kula på facebook, det är samma person, kommer dessa två att då "slås ihopp" så att när jag går in på kalle kula så kan jag välja vilket sätt jag skall kontakta honom?
Står det nått om detta i manualen? Finns den online så man kan läsa den?
Postad 03 June 2010 - 14:45
Lagt in manualer samt bilder i bifogad zip. Tyvärr har jag ej kvar MP3 låtarna.
//KennyK
Tja, har gjort en tabbe och vill veta hur pass stor den är.
Idag införskaffade jag mig en HTC Desire. Är grymt nöjd, och är även en färsking till det här med Android. Hursom, jag lekte lite med luren och råkade radera det som fanns på SD minnet som kom med mobilen (hade faktiskt ingen aning om att ett SD minne satt i luren).
Jag förstod att HTC Sync fanns på minnet... så jag laddade ned det direkt från hemsidan... nu är frågan; vad mer fanns på SD minnet? Hur pass Stor är min tabbe?
Tacksam för svar...
Bifogad fil(er)
Postad 03 June 2010 - 17:45
Tack för att du löste gåtan med egna ringsignaler! Funderade ett tag på att ladda ned en app för just det hära.HicoL
Jag brukar formatera SD minnet när jag ominstallerar. Sen lägger jag in mapparna Desire_Quick Start Guide och Desire_User Manual i vilka jag har pdf filerna för Desire, dom var där från början. Sen lägger jag in mapp media\audio\notifications där man kan lägga in egna ljudfiler för notifications. Samma för alarms och ringtones. media\audio\alarms och media\audio\ringtones. Android skriver in resten när man installera program.
Pff, vad skönt att det inte var så farligt som jag trodde. Och snällt och att du fixade en .ZIP fil med lite grejer, tack så mycket för hjälpen!HicoL: Inte missat mycket, lite musik (inget jag direkt tyckte var bra) snabbmanual svenska samt snabbmanual på engelska (dock inte fullständig manual som det står att det skall vara) och några bilder, samt äldre version av HTC sync, så definitivt inte missat mycket
Lagt in manualer samt bilder i bifogad zip. Tyvärr har jag ej kvar MP3 låtarna.
//KennyK
Redigerat av HicoL, 03 June 2010 - 17:47.
Postad 03 June 2010 - 20:45
Jag vet att denna fråga varit uppe tidigare, men kag får snart min telefon och tänkte att jag frågar innan jag gör nånting. Det gäller det där med kontakter.
Jag har i dag en nokia n95 med alla kontakter lagrade i telefonen, vissa med flera telefon nr, en del med bara ett nr osv. Dessa kontakter är även syncade mot google. Jag "antar" att mina google kontakter automatiskt kommer att komma till desire telefonen när jag knappar in mitt konto?
Men kommer även alla kontakter som man bara mailat till en enstaka gång att komma med? Som när man tex mailar en support, så lagras ju den adressen automatiskt i min adressbok på google, kommer dessa att syncas ?
Och facebook, hur kan mina facebbok vänner syncas till min kontaktlista? Kommer dessa på nått sätt att kombineras så om jag tex har kalle kula lagrad i google kontakts med hemtelefon nr och en mail adress, sedan så har jag kalle kula på facebook, det är samma person, kommer dessa två att då "slås ihopp" så att när jag går in på kalle kula så kan jag välja vilket sätt jag skall kontakta honom?
Står det nått om detta i manualen? Finns den online så man kan läsa den?
Llite trött och orkar inte ge mig in på några långa förklaringar men ska göra ett försök.
Det är riktigt att dina Googlekontakter synkas över till telefonen. Likaså kalendern (om du vill) och dina mail (om du vill).
Jag tror att alla Googlekontakter synkas över men det är möjligt att du kan välja att ignorera vissa. Jag gjorde bara synk åt andra håller så jag vet faktiskt inte hur det är med just den biten.
Det finns valet att automatiskt lägga till "okända" telefonnummer som ringer dig eller du ringer till men det går att avaktivera. Default är det dock aktiverat så det kan ju vara bra att ändra det direkt om man inte vill ha en massa nummer man bara ringer en gång eller två inlagda som kontakter.
När det gäller Facebook-kontakterna så måste du länka ihop dem med dina Googlekontakter. Jag tror att den försöker matcha och autolänka men det bör man kolla. Kan ju bli lite lattjo fel annars med folk som har samma namn t.ex. Och den chansar faktiskt lite också (om den inte hittar Kalle Kula på Facebook så länkar den ihop med Kalle Persson istället) så kolla igenom alla kontakter så att de är länkade rätt.
Har haft min lur nån dryg månad så jag minns inte exakt hur det var med allt de första dagarna. Man pillar ju o fixar rätt mycket i början
En grej du kan tänka på är att slå av WiFi när du inte använder det. Det drar rätt mycket batteri. GPS:en verkar inte dra mycket alls däremot.
Redigerat av mmange, 03 June 2010 - 20:59.
Postad 03 June 2010 - 20:56
En liten ny uppdatering finns att ladda ner från inställningar, blir ingen större skillnad men lite buggar har de nog fixat iaf. Allt gick bra vid uppdateringen så det rekommenderas
Det enda jag hittat än så länge är att i Väder-widgeten så står det inte längre bara Current (Aktuell) utan även en geografisk plats (min hemkommun). En smågrej egentligen men rätt praktiskt att man nu ser att det verkligen är ens aktuella plats den visar.
Om ni upptäcker fler saker så dela gärna med er av det.
Postad 03 June 2010 - 21:32
Postad 03 June 2010 - 21:42
Det borde gå att ha separata meddelandeljud för mail och sms, men hur ställer jag in det? Jag hittar bara ljud för notification, och det går väl till både och.
Det är tyvärr samma till båda. Jag vill också kunna ha olika men det går inte. Får hoppas att det kommer en fix på det.
Postad 04 June 2010 - 08:19
Om ni surfar runt lite på nätet så finner ni flera som med en HTC desire börjat få problem med att installera program ifrån market, för att sedan inte kunna synka Google-kontakter eller Google-Calendar.. Man kunde inte ens ta emot gmail. Hur mycket man än försökte synka gick inte detta. Har försökte med att avinstallera dessa komponenter för att sedan slå på dem igen i mobilen utan framgång. Hur mycket "Sync all" man än trycker fungerade det inte.. (Lite samma problem som beskrivs här: http://www.google.ru...o...78f12&hl=en )
Uppdateringen löste problemet (samt att min hemstad inte längre är Sarajevo utan Stockholm) så uppdatera snarast!
Postad 04 June 2010 - 10:06
Hvis du bruker google-mail kan du ha forskjellig varsel på melding og mailDet är tyvärr samma till båda. Jag vill också kunna ha olika men det går inte. Får hoppas att det kommer en fix på det.
Postad 04 June 2010 - 10:09
Postad 04 June 2010 - 10:36
Vart exakt skall man uppdatera? Jag uppdaterade något igår. Men det är fortfarande strul med vädret.
Tryck på "Meny" sedan på "Inställningar" sen på " Om Telefonen", längst upp hittar du " Uppdateringar av systemprogram". Nu trycker du på "Sök Nu". Tar kanske 15 minuter att ladda hem och installera färdigt.
Lycka till
Postad 04 June 2010 - 11:14
Tack för svaren, antar att det bästa är att ta en backup och exprementera lite då...
Jag vill som sagt gärna ha kontakterna i telefonen och google syncade. Dock så vill jag inte ha kontakterna som man typ bara mailat en gång syncade till telefonen, typ olika supporter och så. Samma sak med telefon nr som man kanske bara ringer nån enstaka gång.
Funderade p ådet där med wifi, jag tänkte nog faktiskt nästan ha det på hela tiden, när jag är hemma så skall mitt nät användas och på jobbet så skall det wifi nätet användas, sitter ju vid ett skrivborde på jobbet hela dagarna, så då kan man ju ha ström inkoplad mest hela tiden... Men det kanske inte går att tänkte så med en sådan här telefon? Det är ju ganska mycket som automatiskt uppdaterad via nätet om jag förstått det rätt, och det kanske är bättre att använda 3g iställer? Om man inte skall ladda ner riktigt stora grejor ?
Postad 04 June 2010 - 11:41
Tryck på "Meny" sedan på "Inställningar" sen på " Om Telefonen", längst upp hittar du " Uppdateringar av systemprogram". Nu trycker du på "Sök Nu". Tar kanske 15 minuter att ladda hem och installera färdigt.
Lycka till
Det är exakt vad jag gjorde. Dock tog det inte alls mycket tid innan jag fick meddelande om att det var klart. Får testa igen ikväll. Det är tjejens mobil egentligen.
Postad 04 June 2010 - 11:48
Det är exakt vad jag gjorde. Dock tog det inte alls mycket tid innan jag fick meddelande om att det var klart. Får testa igen ikväll. Det är tjejens mobil egentligen.
Testa att starta om, den kanske har hängt sig och sök efter uppdateringen igen.
Redigerat av moeboid, 04 June 2010 - 11:50.
Postad 04 June 2010 - 12:36
mmange:
Tack för svaren, antar att det bästa är att ta en backup och exprementera lite då...![]()
Jag vill som sagt gärna ha kontakterna i telefonen och google syncade. Dock så vill jag inte ha kontakterna som man typ bara mailat en gång syncade till telefonen, typ olika supporter och så. Samma sak med telefon nr som man kanske bara ringer nån enstaka gång.
Funderade p ådet där med wifi, jag tänkte nog faktiskt nästan ha det på hela tiden, när jag är hemma så skall mitt nät användas och på jobbet så skall det wifi nätet användas, sitter ju vid ett skrivborde på jobbet hela dagarna, så då kan man ju ha ström inkoplad mest hela tiden... Men det kanske inte går att tänkte så med en sådan här telefon? Det är ju ganska mycket som automatiskt uppdaterad via nätet om jag förstått det rätt, och det kanske är bättre att använda 3g iställer? Om man inte skall ladda ner riktigt stora grejor ?
Jag körde WiFi hela dagarna förut. 8-9 timmar på jobbet + hela kvällen hemma. Då är det laddning varje natt som gäller.
Sen kom jag på att det är helt onödigt att använda WiFi på jobbet... sitter ändå vid datorn och har tillgång till mail, surf m.m. precis när jag vill.
Det är ju en smaksak hur man vill göra men att stänga av WiFi är ett ruskigt bra sätt att spara på batteriet. Finns väl situationer då o då när man kan tänkas vilja göra det
Postad 04 June 2010 - 12:44
Kan man ställa in så att mobilen använder wifi när det finns tillgängligt och mobilt bara när det inte finns wifi tillgängligt.
Kan man se vilket som används nu om man har båda två aktiva?
Postad 04 June 2010 - 12:47
Testa att starta om, den kanske har hängt sig och sök efter uppdateringen igen.
Det gjorde jag med. Men får prova en gång till.
Postad 04 June 2010 - 12:49
http://www.google.co...ile/navigation/
men det finns bara i USA tydligen, kan man få tag i det ändå på något sätt?
Postad 04 June 2010 - 12:55
Hur flyttar med kontakter från sim kort till SD kortet?
Gå in i Kontakter tryck på "menu" tryck på "Importera/exportera".
Postad 04 June 2010 - 13:34
Ja och ja.Hej!
Kan man ställa in så att mobilen använder wifi när det finns tillgängligt och mobilt bara när det inte finns wifi tillgängligt.
Kan man se vilket som används nu om man har båda två aktiva?
http://www.swedroid....in-android-tipsGoogle maps navigation verkar intressant
http://www.google.co...ile/navigation/
men det finns bara i USA tydligen, kan man få tag i det ändå på något sätt?
Postad 04 June 2010 - 21:23
Jag vet inte vad som drar batteri :S.
Enligt mobilen så står kameran för 36% av battteriet, stämmer detta?
Kan jag förlänga tiden på bateriet eller få nått tips? Känns som det dör för lätt.
Jag har bara haft på spotify i drygt 2 timmar.
Postad 05 June 2010 - 09:24
Samma här, tog bara ett par minuter innan medelande dök upp om att det var klart (körde uppdateringen i torsdag), har även startat om telefonen (av andra orsaker) ett par gånger sedan dess,
Programvarunummer: 1.21.405.2
EK
Postad 05 June 2010 - 09:48
Postad 05 June 2010 - 10:48
Hur ändrar man namn på kontakter och ändrar namn på grupper i HTC Desire??? HJÄLP!!!
Gå in i kontakter och håll finger på den som du vill ändra tills du får upp meny med flera alternativ.
Postad 05 June 2010 - 10:52
Samma här, tog bara ett par minuter innan medelande dök upp om att det var klart (körde uppdateringen i torsdag), har även startat om telefonen (av andra orsaker) ett par gånger sedan dess,
Programvarunummer: 1.21.405.2
EK
Nu har jag fått det att fungera. Dock fick jag att stänga av wifi. Annars gick det inte. Och att det tar längre tid för andra kan bero på uppkopplingen.
Postad 05 June 2010 - 11:42
Kan man på nått vis lägga in albumbilder manuellt? Jag har fixat ordning alla albumbilder på datorn, de heter samma sak som mappen de ligger i och som albumet heter i ID3-taggen, men ändå är det vissa albumcovers som inte kommer fram.
Lösning?
Postad 05 June 2010 - 12:11
Jag har haft mobilen i snart en vecka. Det enda som jag har att påpekla är batteri tiden. Den var fulladdad idag klockan 11 och dog vid 20.30.
Jag vet inte vad som drar batteri :S.
Enligt mobilen så står kameran för 36% av battteriet, stämmer detta?
Kan jag förlänga tiden på bateriet eller få nått tips? Känns som det dör för lätt.
Jag har bara haft på spotify i drygt 2 timmar.
wifi och 3g drar enormt mycket, du kan också stänga av alla synkningar osv, ljusstyrkan kan du dra ner etc, lägg in widgets för wifi, 3g bluetooth etc så kan du lätt stänga av och sätta på när du vill och på så sätt spara på batteriet när du inte använder.
Postad 05 June 2010 - 14:42
Postad 05 June 2010 - 15:10
Skrev om detta tidigare (minns inte inlägget). Men content'an är följande: Se till att filerna är rätt taggade (med omslagsbilen inlagd i id3-tag'en), gå sen in under inställningar->program->hantera program och välj sedan musikspelare och sedan "Rensa Cache" så ska det funka.Jag har en kort fråga.
Kan man på nått vis lägga in albumbilder manuellt? Jag har fixat ordning alla albumbilder på datorn, de heter samma sak som mappen de ligger i och som albumet heter i ID3-taggen, men ändå är det vissa albumcovers som inte kommer fram.
Lösning?
Postad 05 June 2010 - 18:55
Skrev om detta tidigare (minns inte inlägget). Men content'an är följande: Se till att filerna är rätt taggade (med omslagsbilen inlagd i id3-tag'en), gå sen in under inställningar->program->hantera program och välj sedan musikspelare och sedan "Rensa Cache" så ska det funka.
När jag går in på "Musik" så går det inte att rensa cache. Bara data, och den är 12kb...
På tal om uppdateringen så märkte jag att dom lagt in att det nu står
namn (siffra) på sms:en, där siffran visar hur många sms som ligger i den kontakten.
Postad 05 June 2010 - 20:12
Om du trycker rensa data, funkar det då? Annars får du söka rätt på mitt inlagg. Finns båda här å på swedroid. seNär jag går in på "Musik" så går det inte att rensa cache. Bara data, och den är 12kb...
På tal om uppdateringen så märkte jag att dom lagt in att det nu står
namn (siffra) på sms:en, där siffran visar hur många sms som ligger i den kontakten.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
1 film
68 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?