Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 4 [PS4]

4672 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 3 7.285714 (20) 552:-

Postad 25 January 2014 - 02:56

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Är det många som spelar med expansionen china rising?

Kul? Många banor? Värt att köpa?

Har spelat det några gånger och i mitt tycke är CR "sådär". Det kan vara kul med lite omväxling från standardbanorna, men CR är alldeles för fordonsorienterat för att passa mig och det är endast fyra banor så man tröttnar rätt fort.
Alla har vi olika smak, men är du mycket för att glida runt i stridsvagnar/helikoptrar så lär du säkert uppskatta China Rising.

http://battlelog.bat...64772981612449/

Lite sent eller? Hoppas de löser detta fort nu efter helgen!

Dice ska stresstesta PS4 servrar, med Lancang Dam som testkarta.

Efter helgen? Jag gissar på att de får ordning på skiten runt 2016... ^_^ Nåväl, det är väl bra att Dice nu går till botten med laggproblemen, men samtidigt är jag lite sur att det ska ta så lång tid att fixa ett så stort problem som verkligen påverkar spelglädjen.

Redigerat av Unregistered9a177c31, 25 January 2014 - 02:57.

Postad 25 January 2014 - 03:48

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Efter helgen?

Ja? Efter helgen kan ju vara närsomhelst, några veckor eller några år. Jag hoppas på det första alternativet :) dvs "Fort"

Redigerat av DragonPuffer, 25 January 2014 - 05:42.

Postad 25 January 2014 - 04:26

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
heads up, ifall du vill dopa din level så är det dubbel xp för premium-medlemmar, start lördag, kl. 11.00. Släng på en 100% xp boost på det så kommer du levla sjukt fort. Själv så ska jag försöka låsa upp lite nya side-arms, speciellt shorty g eller vad den heter.

Postad 25 January 2014 - 11:32

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
När skulle alla få dubbel xp helg?

Postad 25 January 2014 - 11:56

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

När skulle alla få dubbel xp helg?

The double XP event starts January 25 at 2AM PDT / 10AM UTC and is active for 48 hours. See you on the Battlefield!

I övrigt gav jag mig på ett nytt försök och det verkar som alla uppdateringar av servers gjort sitt för ta i trä men den funkar. Har tagit mig igenom halva eller kanske lite mer, så vi håller tummarna på resten oxå!

// Sat

Postad 25 January 2014 - 12:15

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0

The double XP event starts January 25 at 2AM PDT / 10AM UTC and is active for 48 hours. See you on the Battlefield!

I övrigt gav jag mig på ett nytt försök och det verkar som alla uppdateringar av servers gjort sitt för ta i trä men den funkar. Har tagit mig igenom halva eller kanske lite mer, så vi håller tummarna på resten oxå!

// Sat

Verkar bara vara för premium :(

Postad 25 January 2014 - 12:23

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Verkar bara vara för premium :(

Ah trodde du visste det eftersom tjenna skrev det. Annars hade jag självklart skrivit in det oxå.

I annat fall får man ju 25% och 50% lite titt som tätt i battlepacks.

// Sat

Postad 25 January 2014 - 12:26

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0

Ah trodde du visste det eftersom tjenna skrev det. Annars hade jag självklart skrivit in det oxå.

I annat fall får man ju 25% och 50% lite titt som tätt i battlepacks.

// Sat

Aha tänkte om nån visste när vi utan premium skulle få en dubbel xp helg då de varit nå rykte om det tidigare :)

Postad 25 January 2014 - 14:51

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Ja? Efter helgen kan ju vara närsomhelst, några veckor eller några år. Jag hoppas på det första alternativet :) dvs "Fort"

Ah, så sant så. Jag är dock en inbiten pessimist när det gäller det här spelet så jag gissar på år. :)

Låter lovande, men oftast brukar det fungera bättre på dagarna när det är mestadels européer som spelar. Men vi håller tummarna! :)

Postad 25 January 2014 - 21:40

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=Itc-G3PSUWg

Postad 26 January 2014 - 02:04

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Någon mer än mig som upplever ibland att handkontrollen laggar? Typ lever sitt eget liv. Den släpar på röresen jag gör med sikta spaken??

Postad 26 January 2014 - 02:20

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Kul spel i kväll gubbs! Eftersom CQ laggar sönder så tycker jag själv att det är bra mycket roligare att spela Obliteration, i alla fall när man är ett nästintill fullsatt MHB/FDS-lag som vet vad teamwork är för något. :)

Är det förresten någon som hört något om hur det gick med servertesterna som Dice genomförde nu under kvällen?

Postad 26 January 2014 - 09:49

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Spelade i min ensamhet Cq hela kvällen och som Djungelmeister närmner så lagga det ganska regält stundvis. Såg att många av er körde Obliteration och var sugen på joina...

Dock är en lösning på problemet på väg. Nytt headset är beställt! Vi får hoppas på att posten gör ett bra jobb.

En frågan, är ruskigt sugen på joina en "riktig" klan typ FDS. Vilka krav är det och finns det någon grundare, samt vilka är med?

// Sat

Postad 26 January 2014 - 11:06

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 1

Kul spel i kväll gubbs! Eftersom CQ laggar sönder så tycker jag själv att det är bra mycket roligare att spela Obliteration, i alla fall när man är ett nästintill fullsatt MHB/FDS-lag som vet vad teamwork är för något. :)

Är det förresten någon som hört något om hur det gick med servertesterna som Dice genomförde nu under kvällen?

Vi hoppade ju in i en server-test match men hoppade ur rätt så fort för det laggade som vanligt... Hoppas Dice "got the message"
/ea

Postad 26 January 2014 - 11:10

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Jag och SolitaryPredator startade FDS, Dragonpuffer och Djungelmeister joinade direkt. Mic är ett krav och veta vad teamplay är. Sen ska man självklart inte vara en sopa kanske och absolut inte vara känslig för "grova ordval" :)

Tips är att försöka spela med oss när du har mic, för vi måste lära känna dig som person.

Just nu vet jag inte riktigt hur många vi är. Vi har precis gjort en sammanslagning med en annan klan och det är oklart hur många dom är som kommer över till oss.

Postad 26 January 2014 - 11:17

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Jag och SolitaryPredator startade FDS, Dragonpuffer och Djungelmeister joinade direkt. Mic är ett krav och veta vad teamplay är. Sen ska man självklart inte vara en sopa kanske och absolut inte vara känslig för "grova ordval" :)

Tips är att försöka spela med oss när du har mic, för vi måste lära känna dig som person.

Just nu vet jag inte riktigt hur många vi är. Vi har precis gjort en sammanslagning med en annan klan och det är oklart hur många dom är som kommer över till oss.

Tackar, börja spela med er är ju ett måste! Då jag gärna spelar kvällstid/helger och kanske med en go wirre i glaset är jag inte rädd för lite grova ordval. =)

Försöker mer eller mindre alltid köra teamplay, tycker spelet är på sin absoluta topp när man spelar med en bra squad. Det värsta jag vet är att ligga och snipra på ett tak eller dylikt.

Ni får väl själv kolla in min battlelog och se om jag "duger" på sådant sätt =). Förstår om det blir lite ansökningstid men efter vi lirat ihop ett tag får ni meddela om jag blir godkänd eller inte.

http://battlelog.bat.../852963630/ps4/

// Sat

Postad 26 January 2014 - 11:30

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0
Herregud vad svårt det är att överleva på slagfältet när man spelar solo. CQ i synnerhet, men även andra "modes".
Jag lyckas alltid hamna med folk som tycker att det är en bra idé att flyga helikopter till det högsta tornet på kartan, för att sedan (alltid samma visa) dumpa i mid-flight. Idioter.
Eller när folk har en "ammoskylt/+" men vägrar dela med sig, medan jag står med pistolen i hand och fienden har 10 personer i nästa rum.

Min spelglädje var inte på topp igår kan jag säga.

Postad 26 January 2014 - 11:41

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Herregud vad svårt det är att överleva på slagfältet när man spelar solo. CQ i synnerhet, men även andra "modes".
Jag lyckas alltid hamna med folk som tycker att det är en bra idé att flyga helikopter till det högsta tornet på kartan, för att sedan (alltid samma visa) dumpa i mid-flight. Idioter.
Eller när folk har en "ammoskylt/+" men vägrar dela med sig, medan jag står med pistolen i hand och fienden har 10 personer i nästa rum.

Min spelglädje var inte på topp igår kan jag säga.

Råkade oxå ut för det ett par gånger igår, dock gick det ändå ganska bra. Tycker generellt att folk är väldigt dålig på ge ammo och mindre banor som operation Locker liva upp en.

Gammal film men ack så rolig!

http://www.youtube.c...h?v=SLtNsLSCSn4

// Sat

Postad 26 January 2014 - 12:11

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Råkade oxå ut för det ett par gånger igår, dock gick det ändå ganska bra. Tycker generellt att folk är väldigt dålig på ge ammo och mindre banor som operation Locker liva upp en.

// Sat

Haha, fyfan vad roligt klipp =)
Jag anser att man väljer sin klass med omsorg. Jag menar, väljer jag Recon. Då har jag fanimej en skyldighet att "spotta" infanteri m.m.
Jag spelar som Engineer, och vill hjälpa till, men tyvärr så är det svårt när man spelar med folk som skiter i hur kriget går. Känslan när man hjälper en fellow fighter är oslagbar. När denne replikerar med att spränga mig åt **** (Operation Locker), ja då stänger jag av och spelar nåt annat mode.

Postad 26 January 2014 - 12:14

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Försöker oxå spela min klass med omsorg. Kör mest engineer men har slutat att gå på tanks ensam. På sådant sätt spelalar jag väl lite fel.

Operation locker kör jag assault för att liva som fasiken. Oavsett klass så spottar konstant för att visa hela mitt lag om ev fiender.

// Sat

Postad 26 January 2014 - 12:22

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Försöker oxå spela min klass med omsorg. Kör mest engineer men har slutat att gå på tanks ensam. På sådant sätt spelalar jag väl lite fel.

Operation locker kör jag assault för att liva som fasiken. Oavsett klass så spottar konstant för att visa hela mitt lag om ev fiender.

// Sat

Jag trycker så jäkla ofta på spottknappen att ofta ger jag order om att attackera ett objective haha.
Dels för att hjälpa laget, men även mig själv. Det är bra för alla.
Alla stör sig på snipers, okej, jag med.
Men dessa jävlar som enbart kör runt i lillbilen för att köra över folk. Hur kul är det?
Jag tyckte inte att BF3 var såhär, även om jag inte fick så många timmar där.

Vilket vapen är ditt "go to vapen"? Jag kör just nu rätt mycket med AK5C, grip beror på map, kombinerat sikte (magnifier).
Igla eller stinger om det är en map som domineras av flygfän. M2 slam (speciellt på Siege of Shanghai och Golmud Railway)

Postad 26 January 2014 - 12:27

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Jag trycker så jäkla ofta på spottknappen att ofta ger jag order om att attackera ett objective haha.
Dels för att hjälpa laget, men även mig själv. Det är bra för alla.
Alla stör sig på snipers, okej, jag med.
Men dessa jävlar som enbart kör runt i lillbilen för att köra över folk. Hur kul är det?
Jag tyckte inte att BF3 var såhär, även om jag inte fick så många timmar där.

Vilket vapen är ditt "go to vapen"? Jag kör just nu rätt mycket med AK5C, grip beror på map, kombinerat sikte (magnifier).
Igla eller stinger om det är en map som domineras av flygfän. M2 slam (speciellt på Siege of Shanghai och Golmud Railway)

Haha låter som mig när jag spottar och det tillslut blir order. Brukar faktiskt spotta fiender innan jag skjuter dem för då får man ju en fördel om de gömmer sig bakom en kulle eller dylikt.

Har totalt fallit för Aku-12 med comensator och angel grip tillsammans med den hederliga kobrasiktet.

Kör mest rpg faktiskt tillsamamns med M2 slam, kör igentligen bara igla på flood zone. Flygisarna brukar inte störa mig så mycket annars...

Låter som vi kör ganska samma spelsätt, må vi mötas på slagfältet och samma sida =)

// Sat

Postad 26 January 2014 - 12:37

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Haha låter som mig när jag spottar och det tillslut blir order. Brukar faktiskt spotta fiender innan jag skjuter dem för då får man ju en fördel om de gömmer sig bakom en kulle eller dylikt.

Har totalt fallit för Aku-12 med comensator och angel grip tillsammans med den hederliga kobrasiktet.

Kör mest rpg faktiskt tillsamamns med M2 slam, kör igentligen bara igla på flood zone. Flygisarna brukar inte störa mig så mycket annars...

Låter som vi kör ganska samma spelsätt, må vi mötas på slagfältet och samma sida =)

// Sat

Precis min mening med, "You can run but you can´t hide"-taktik med att spotta.
Tyvärr så är mina kombattanter ofta bättre än mig på shootouts så oftast är jag den som får se en orange filur skutta iväg.
Kollade dina stats och du skulle nog vinna en duell, tyvärr (för mig).
Igår hände något märkligt på Paracel Storm, en medspelare var i "sittande läge" men han ställde sig inte upp när han rörde på sig utan han liksom gled omkring.
Och på nästa map blev en kille sprängd av en granat och han flög säkert 50 meter rätt upp i luften.
-Only in Battlefield, for sure.

Postad 26 January 2014 - 13:02

tjenna
  • tjenna
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
haha jag spottar med så mycket att det blir en order istället. Någon som vet hur man avbryter en order?

Postad 26 January 2014 - 13:07

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
För att lägga en order måste man vara squad leader, annars händer inget. Har aldrig provat att avbryta en order, så vet inte om det går. Men ett tips är ju att börja lägga ordrar, för man får mer poäng om dom följs. Det är bara att sikta på en flagga/bombplats och "spotta" den.

Postad 26 January 2014 - 13:25

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 1
Vafan kan man inte få se hur många tickets det är kvar i en match i server browsern? Så sjukt trött på att välja en karta man vill spela bara för att komma in när den är slut och istället hamna i Operation Shit-Locker. Skitspel.

Postad 26 January 2014 - 13:54

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
ja, det är faktiskt störigt.

Postad 26 January 2014 - 14:05

Unregistered055e1f21
  • Unregistered055e1f21
  • Lärjunge

• 451 inlägg
  • 0
Jävlar va ni FDS:are köttade på igår :)

och ja de vore trevligt att se poängställningen före man joinar en server.

Postad 26 January 2014 - 15:17

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Du gillar också Golmud med andra ord OWC.

Postad 26 January 2014 - 15:48

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Vafan kan man inte få se hur många tickets det är kvar i en match i server browsern? Så sjukt trött på att välja en karta man vill spela bara för att komma in när den är slut och istället hamna i Operation Shit-Locker. Skitspel.

Just denna map hörde jag Angry Gamer-killen säga var hans favorit. Det var innan jag hade lärt mig namn-->map.
Alltså, det är 2-3 chokeholds där folk står och kastar granater, revivar, rpg:s.
Skittrist imho.
Jag avskydde Flood Zone ett tag men nu inser jag hur bra den är rent taktiskt för alla klasser.

haha jag spottar med så mycket att det blir en order istället. Någon som vet hur man avbryter en order?

Nej, men man kan ju hojta -Negative? Alltid något.

Postad 26 January 2014 - 18:07

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Jagade en pansarvagn på Golmud igår i syfte att laga den. Blev till en utmaning att få fanskapet att stanna till. Lika irriterande är det när folk per automatik inte släpper ammo och first aid kit. Hur jäkla svårt kan det vara!? CQ eller Obliteration är ju meningslöst utan teamwork. Att spotta och ge\ta order är lika självklart.

Postad 26 January 2014 - 18:11

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Jagade en pansarvagn på Golmud igår i syfte att laga den. Blev till en utmaning att få fanskapet att stanna till. Lika irriterande är det när folk per automatik inte släpper ammo och first aid kit. Hur jäkla svårt kan det vara!? CQ eller Obliteration är ju meningslöst utan teamwork. Att spotta och ge\ta order är lika självklart.

Public, har och kommer alltid vara sådär. Det är därför man har en klan där vi lirar ihop alla kvällar, det blir så mycket lättare och roligare då :)

Postad 26 January 2014 - 19:15

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
I know. Men det var när jag lirade med FDS/MHB som det skedde. Dock ingen härifrån som lade dövörat till ;) Likväl en reflektion hur korkade folk kan vara online.

Postad 26 January 2014 - 19:26

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Det var väl den tanken som jag satt som gunner i tror jag. Jag märkte att det var flera som sprang efter och ville reppa, men han som körde hade annat för sig. :P

Postad 26 January 2014 - 19:52

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Så var det, OWC :D . Blev lite följa-John där ett tag. Personligen försöker jag alltid sätta team work i första hand vilket inte alltid är så bra för k/d-ratio osv.

Postad 26 January 2014 - 21:23

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Några som ska lira CQ ikväll eller?

Postad 26 January 2014 - 23:51

Unregistered8328bdd6
  • Unregistered8328bdd6
  • Amatör

• 92 inlägg
  • 0
En raket i en helikopter som Djungelmeister satt i. En kniv i DragonPuffer.
Sen att jag var en fisk i tunna för dessa grabbar resten av spelkvällen och blev totalägd och tea-baggad av Djungelmeister medan svordomar skreks kan jag leva med.
Nu behöver ni inte ta med när ni dödar mig i några montage när jag erkänner så fint va? ;-)

Postad 27 January 2014 - 07:18

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Kan inte annat än hålla med om publicidoter som finns. Jag brukar sjävl kasta ut medipacks och ammo (de få gånger jag kör support) random om ingen speciell vill ha bara för att det skall finnas lite här och var på banor.

Igår var vi två stycken som stod med pistoler mot en kille i vårat lag och skrek ammo för allt vad vår digitala soldat gick för och tro på fasiken att det sluta med att han sprang därifrån och blev skjuten istället...

Själv har jag beställt nytt headset bara för att kunna spela med vettigt folk. Blir jag inte antagen av klanen här så kommer jag att söka vidare till någon annan, vissa kvällar blir jag ju helt tokig!

// Sat

Postad 27 January 2014 - 13:40

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Ja, ibland frågar man sig på allvar om vissa randoms som spelar är allmänt hjärndöda eller om de helt enkelt bara är ute för att jävlas med sina egna lagkamrater. Det kanske var lika illa i tidigare spel, men känslan är att för varje nytt Battlefield så blir det mindre och mindre fokus på teamwork och mer och mer randomspelare som bara trallar runt och inte vet vad som händer och vad de ska göra.

Jag har sagt det förut, men det bästa vore ju om Dice bakade in en "how to play"-video med tydliga uppmaningar att hjälpa laget, dela ut ammo/hälsa hela tiden och återuppliva sina fallna lagkamrater och reparera fordon om så behövs. Och inte minst... Spotta, spotta, SPOTTA! Den videon måste sedan ses igenom av alla som vill spela multiplayer. Då kanske det hade blivit lite bättre i alla fall.

En raket i en helikopter som Djungelmeister satt i. En kniv i DragonPuffer.
Sen att jag var en fisk i tunna för dessa grabbar resten av spelkvällen och blev totalägd och tea-baggad av Djungelmeister medan svordomar skreks kan jag leva med.

Förlåt, det var den elaka rösten i mitt huvud som tvingade mig att vanära ditt lik. :D Jag svor grova hädelser ett par gånger åt dig också, speciellt när du plockade ner min fina helikopter med en RPG så det kanske gick jämnt upp till slut då. :)

Nu behöver ni inte ta med när ni dödar mig i några montage när jag erkänner så fint va? ;-)

Ett "100 ways to kill Sheabon"-montage är i planeringsstadiet! ;)

Postad 27 January 2014 - 15:58

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
http://battlelog.bat...65224040956079/

Patch pågång, inget exakt datum dock.

Redigerat av DragonPuffer, 27 January 2014 - 16:00.

Postad 27 January 2014 - 16:12

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

http://battlelog.bat...65224040956079/

Patch pågång, inget exakt datum dock.

Men sån mumma, mer sådant! Vissa dagar funderar jag på lägga bf på is tills med är lite mer fixat men så kommer suget och man är tebax.

// Sat

Postad 27 January 2014 - 16:13

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Nu är man äntligen tillbaka från jobb i Göteborg! Ser fram emot att spela lite BF!
Får se om det kanske blir i kväll då man är lite trött just nu. Annars blir det spela av imorgon.

En patch på igång är inte helt fel.

Postad 27 January 2014 - 16:19

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
tänk på att det är psn underhåll ikväll från kl 18.30 - 00.30. Så logga in på psn innan det om ni ska spela ikväll.

Postad 27 January 2014 - 16:21

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

tänk på att det är psn underhåll ikväll från kl 18.30 - 00.30. Så logga in på psn innan det om ni ska spela ikväll.

Ok! Tack för tipset. Då ska jag logga in så fort jag kommer hem.

Här har man ju inte hängt med alls... ^_^

Postad 27 January 2014 - 16:23

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Vadå logga in? Vart går gränsen? Måste BF vara igång, eller hur menar du?

Postad 27 January 2014 - 16:29

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Vadå logga in? Vart går gränsen? Måste BF vara igång, eller hur menar du?

Bara att starta konsolen så att du är inloggad i PSN!

Postad 27 January 2014 - 16:59

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Dom xp boost man får ibland, gäller dom jämt typ? Har 2st 200% som jag inte vill förlora men heller inte använda just nu.

Postad 27 January 2014 - 17:02

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Dom xp boost man får ibland, gäller dom jämt typ? Har 2st 200% som jag inte vill förlora men heller inte använda just nu.

Dom kommer finnas kvar förevigt så du kan vara lugn :)

Postad 27 January 2014 - 17:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Tack :)

Postad 27 January 2014 - 18:05

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Bara att starta konsolen så att du är inloggad i PSN!

ok, som jag trodde. Var rädd att man var tvungen att trixa med nåt. Läste iof på PS-bloggen att hade man varit inloggad efter den 23:e (cirka, lite osäker) så var man säker.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.