Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 27 April 2008 - 19:39
Postad 28 April 2008 - 07:43
Jepp, det var lite meckigt att sapa ett till konto, fejka en adress i USA osv men det funkar nu.högberg (Numero1) har köpt kartorna på sitt uskonto å spelar på sitt eukonto så kör på bara
jag kan spela de nya banorna med mitt EU konto som vanligt.
Postad 28 April 2008 - 07:48
Känner igen det därSådär nu har även jag spelat dom nya banorna en snabbis, gick grymt dåligt ibörjan.. folk har ju börjat lära sig banorna (var motståndarna kommer) själv sprang jag mest omkring som en yr höna..
men kommer väl gå bättre och bättre hoppas jag..
SKillnaden är att jag ALLTID springer omkring som en yr höna, oavsett bana
Förressten, tack för kul spel i går killar!
Jag blev lite trött på slutet.
Postad 28 April 2008 - 22:13
Postad 29 April 2008 - 08:15
Postad 29 April 2008 - 09:22
Postad 29 April 2008 - 09:30
Är det någon som fått pengarna tillbaka?
Postad 29 April 2008 - 09:32
Jo, det blev lite billigare eftersom $ är rätt billig just nu....Kartorna kostade mig bara 42,50 enligt kontoutdraget. Har jag jgort en vinst eller kostar den så lite i USshoppen?
42 låter dock lite väl lite...jag betalade $10.83, ca 65:-
Postad 29 April 2008 - 09:32
Ja, den borde komma med i vanliga rotationen. I alla fall på TT då man inte är så många och att det är en liten bana.Killhouse kommer väl i TDM/Freeforall nu i veckan. kanske lite liten för TDM? Möjligvis i TT.
Jag har spelat den på private match med några MHB:are. Vi var bara 4 st men det var endå intensivt.
Ska bli kul att spela S&D på den
Postad 29 April 2008 - 10:30
Jag har inte sett banan än, är den skoj?Ja, den borde komma med i vanliga rotationen. I alla fall på TT då man inte är så många och att det är en liten bana.
Jag har spelat den på private match med några MHB:are. Vi var bara 4 st men det var endå intensivt.
Ska bli kul att spela S&D på den
Postad 29 April 2008 - 10:34
Jag säger, njaJag har inte sett banan än, är den skoj?
Men har endast spelat free-for-all. Jag tror TT kommer bli väldigt roligt på den banan.
Postad 29 April 2008 - 12:05
Postad 30 April 2008 - 11:26
ok de låter ju bra,, ja tycker att killhouse är den roligaste banan av dom nya,, tycker om närstrider,, tycker oxå att vacant, shipment och wet work är rolig.. creek och chinatown är dom två tråkigaste av alla banor som finns.
Tror att många som inte spelat så mycket känner likadant som du, dvs. att man dör som en fluga på Creek och Chinatown, och därmed tycker att banorna är tråkiga, men när man lärt sig både spelet och banorna så ändrar man sig...
Hatade båda två när dom kom, nu är de nästan favoriter!
Men jag gillar oxå de små banorna!
Finns nog ingen direkt permanent hatbana för mig längre..
Postad 30 April 2008 - 11:30
Tror att många som inte spelat så mycket känner likadant som du, dvs. att man dör som en fluga på Creek och Chinatown, och därmed tycker att banorna är tråkiga, men när man lärt sig både spelet och banorna så ändrar man sig...
Hatade båda två när dom kom, nu är de nästan favoriter!
Men jag gillar oxå de små banorna!
Finns nog ingen direkt permanent hatbana för mig längre..
du har nog rätt, speciellt på creek är det ju omöjligt att röra sig nu när man inte kan banan.
förresten dr death,, det är väldigt svårt att få spela med dig,, igår tillexempel skicka du säkert 10 invite men lyckades inte spela med dig en enda gång. ja får börja trycka på startknappen hela iden för att lyckar pricka rätt nån gång i alla fall
brukar du spela ensam eller med massa andra MHB killar?
Redigerat av andreassofus, 30 April 2008 - 17:53.
Postad 30 April 2008 - 12:27
Postad 30 April 2008 - 18:36
Klent med en så begränsad lista...
Andreas:
Jag spelar nästan alltid med en massa andra MHB:are (främst akerren, primare, morlock, viro99, hippo6....och en jäkla massa fler!
Redigerat av Dr. Death, 02 May 2008 - 12:23.
Postad 01 May 2008 - 10:40
Postad 01 May 2008 - 19:24
Postad 01 May 2008 - 20:13
Tror du är i fel tråd.. du borde kolla in Minhembio clan trådenVad är det för fel på Akerren & Primare2??
Jisses, ni äger ju varenda omgång. Nu har ju jag tyvärr spelat med MHb:are alldeles för lite. Ett annat tempo om man säger så
Finner mig ofta springa runt i "tomma intet". ja ja man lär väl sig...
Postad 01 May 2008 - 20:16
Vad är det för fel på Akerren & Primare2??
Jisses, ni äger ju varenda omgång. Nu har ju jag tyvärr spelat med MHb:are alldeles för lite. Ett annat tempo om man säger så
Finner mig ofta springa runt i "tomma intet". ja ja man lär väl sig...
Åtminstone jag hade nog en del flyt......
Postad 01 May 2008 - 20:20
Som morlock nämnde nånstans, hela MHB har tagit ett kliv framåt, nu är man inte i topp så ofta längreÅtminstone jag hade nog en del flyt......
....det gäller att trycka på bara så....
Postad 02 May 2008 - 12:30
Bara att nöta på, älskar högt tempo och extreme condition, sen bara springa nonstop i 10min. och skjuta som en "galning", tror att detta är en vinnande teknik om man behärskar den, vilket inte är helt lätt, men övning ger färdighet..
Passivitet tror jag är mer begränsat hur långt man kan gå med...
Redigerat av Dr. Death, 02 May 2008 - 12:30.
Postad 02 May 2008 - 12:45
Håller med att akerren har utvecklats mycket, men även Kajoh tycker jag..Måste säga att den jag tycker utvecklats mest snabbast är Akerren, från att gått från att kännas som att han och jag var ungefär på samma nivå så känns det nu som att han är ett par tre snäpp bättre nu (inte bara prestigemässigt;))...
Bara att nöta på, älskar högt tempo och extreme condition, sen bara springa nonstop i 10min. och skjuta som en "galning", tror att detta är en vinnande teknik om man behärskar den, vilket inte är helt lätt, men övning ger färdighet..
Passivitet tror jag är mer begränsat hur långt man kan gå med...
Redigerat av Lobello, 02 May 2008 - 12:46.
Postad 02 May 2008 - 12:50
Ingen perk slår dead silence.Håller med att akerren har utvecklats mycket, men även Kajoh tycker jag..
sen håller jag med om den taktiken som du har börjat använda
kör mycket extreme condition själv, speciellt på S&D är det en riktigt bra perk..
Postad 02 May 2008 - 12:51
Hehe, tackarHåller med att akerren har utvecklats mycket, men även Kajoh tycker jag..
sen håller jag med om den taktiken som du har börjat använda
kör mycket extreme condition själv, speciellt på S&D är det en riktigt bra perk..
Håller även med om att Akerren har blivit extremt duktig!
Postad 02 May 2008 - 12:59
Det är sant.. men beror lite på vilken bana samt om man är attackerande eller försvarande lag.. brukar byta friskt mellan dom 2 perksen..Ingen perk slår dead silence.
Postad 02 May 2008 - 17:51
Postad 02 May 2008 - 17:53
Känns som det alltid är attackerande vi spelar...Det är sant.. men beror lite på vilken bana samt om man är attackerande eller försvarande lag.. brukar byta friskt mellan dom 2 perksen..
Postad 02 May 2008 - 18:19
Hehe, tackar
Jag har lärt mig att behärska MP5:an väldigt bra, kan bero på det. Jag kör nästan enbart med den. Den med Steady Aim är ett vinnande koncept!
Håller även med om att Akerren har blivit extremt duktig!
Måste säga att lobello har rätt, du har oxå blivit rejält mycket bättre snabbt, ofta tvåsiffrigt på S&D!
MP5:an rockar, kör nästan enbart med den oxå, dock aldrig provat med steady aim, kommer dock göra det nu...hehe
(det har man bara nytta av om man skjuter "från höften" va?
Morlock:
Dead silence är en av de bästa perken oxå helt klart, men på tex. Sabotage, Domination och Headquarters så är ju extreme condition mer givande, även på TDM till viss del, men drömmen vore att ha BÅDA!
Det är sant.. men beror lite på vilken bana samt om man är attackerande eller försvarande lag.. brukar byta friskt mellan dom 2 perksen..
Samma här, håller med till 100%!
Redigerat av Dr. Death, 05 May 2008 - 11:55.
Postad 02 May 2008 - 18:23
Jag attackerar även om jag är defender. Det är så man kan får 12-1
Självklart, attack är bästa försvar och klart mycket roligare än att sitta och kampa vi bomben, samt att man kan överraska motståndarna rejält imellanåt!!
Postad 02 May 2008 - 23:08
sen står det säkert innan i tråden, men man har ju fortfarande dubbla XP, whats up med det?
Postad 03 May 2008 - 11:34
creek har jag kommit på att den är jätterolig men jag hatar fortfarande chinatown, verkar va många som ogillar den för den röstas oftast bort väldigt fort.
Postad 03 May 2008 - 11:55
Många flervåningshus osv. som gör att man måste nästan ha ögon i nacken känns det som, men för en bra spelare med koll på banan så är den nog en drömbana..
Postad 03 May 2008 - 13:08
Tror det handlar om att den är en av de svåraste banorna, och man känner att man har dålig kontroll över sin situation.
Många flervåningshus osv. som gör att man måste nästan ha ögon i nacken känns det som, men för en bra spelare med koll på banan så är den nog en drömbana..
ja så är det,, ja springer omkring som en yr höna och hittar ingenting och efter 5 sek blir jag skjuten i ryggen
Postad 03 May 2008 - 13:12
Creek är väl mest en dröm för snipers & jag e inget vidare på det vapnet
Är det S&D & Team T man ska lira för att komma åt Kill house?
Postad 03 May 2008 - 13:56
Postad 03 May 2008 - 14:04
Nån mer än mig som får lagg på BOG banan? Kan inte lira den när det är mer än 8 pers på servern för då laggar det konstant.
Det laggar som fan på den banan! Fast endast när jag kör Ground War, inte annars.
Postad 03 May 2008 - 14:08
Postad 03 May 2008 - 19:35
Håller China Town som favorit av de nya (utan att ännu lyckats få spela Kill house). Gillar möjligheterna som den erbjuder i form av de olika våningsplanen osv. Fram med hagelbrakarn' bara
![]()
Creek är väl mest en dröm för snipers & jag e inget vidare på det vapnet. Så därför faller den bort. Broadcast känns som den mest lättlästa. Man lär sig snabbt var fienden ligger och lurar.
ja har spelast team tactical när ja har spelat på killhouse i alla fall,, tror inte sen finns med i rotation annars
Postad 05 May 2008 - 07:35
Laddade hem uppdateringen förra veckan och valde därefter att även köpa och ladda hem de nya banorna (90 SEK).
Funkade bra ett par dagar. Men.....
I lördags fanns inte ett spår kvar av COD4 variety maps. Helt enkelt borta. Puts väck.
Har mailat Playstation support. Inget svar.
Det inger inte så mycket förtroende när man dessutom betalar extra för det.
Postad 05 May 2008 - 07:39
När man lirar online... finns det NÅGON möjlighet att stänga av ljudet så man slipper höra 14 pers som sitter och skriker, pratar hebreiska eller bara försöker fördärva spelupplevelsen med div ljud/musik och annan skit...???
Postad 05 May 2008 - 07:40
Angående COD4 variety maps
Laddade hem uppdateringen förra veckan och valde därefter att även köpa och ladda hem de nya banorna (90 SEK).
Funkade bra ett par dagar. Men.....
I lördags fanns inte ett spår kvar av COD4 variety maps. Helt enkelt borta. Puts väck.
Har mailat Playstation support. Inget svar.
Det inger inte så mycket förtroende när man dessutom betalar extra för det.
Lugna dig Bosse.......kartorna finns kvar.....de har bara flyttats in i den vanliga rotationen istället för att ligga som en egen spelform så nu kan du spela vilket spelsätt du vill på de nya kartorna.....
Postad 05 May 2008 - 07:53
På tal om ingenting och med risk att upprepa nåt som säkerligen tagits upp på nån av de andra 65 sidorna...
När man lirar online... finns det NÅGON möjlighet att stänga av ljudet så man slipper höra 14 pers som sitter och skriker, pratar hebreiska eller bara försöker fördärva spelupplevelsen med div ljud/musik och annan skit...???
Om du trycker select för att få fram score listan under en match kan du bläddra mellan de olika spelarna och om du då trycker på x knappen när du bläddrat fram till det störande momentet så blir han tyst (mute). Visar sig genom att det blir ett rött kryss över hans högtalare. Detta funkar dock inte i lobbyn.
Postad 05 May 2008 - 07:56
Håller China Town som favorit av de nya (utan att ännu lyckats få spela Kill house). Gillar möjligheterna som den erbjuder i form av de olika våningsplanen osv. Fram med hagelbrakarn' bara
![]()
Creek är väl mest en dröm för snipers & jag e inget vidare på det vapnet. Så därför faller den bort. Broadcast känns som den mest lättlästa. Man lär sig snabbt var fienden ligger och lurar.
Jag har lyckats få till 39-9 i TDM på Creek, körde med MP5:an med ljuddämpare, 3granater, extrem kondition och stoppingpower, så sniper är inget måste...
Postad 05 May 2008 - 08:14
OK. Då har jag tydligen missat nåt. Får väl kolla lite mer noggrant. Tack !Lugna dig Bosse.......kartorna finns kvar.....de har bara flyttats in i den vanliga rotationen istället för att ligga som en egen spelform så nu kan du spela vilket spelsätt du vill på de nya kartorna.....
Postad 05 May 2008 - 08:44
Nu jäklar börjar det likna något!Jag har lyckats få till 39-9 i TDM på Creek, körde med MP5:an med ljuddämpare, 3granater, extrem kondition och stoppingpower, så sniper är inget måste...
Postad 05 May 2008 - 08:55
Om du trycker select för att få fram score listan under en match kan du bläddra mellan de olika spelarna och om du då trycker på x knappen när du bläddrat fram till det störande momentet så blir han tyst (mute). Visar sig genom att det blir ett rött kryss över hans högtalare. Detta funkar dock inte i lobbyn.
Det det tackar vi för... ikväll ska det jäklar "mutas"....!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
46 filmer
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?