Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears Of War

1284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

  1. 1 (11 röster [3.57%])

    Procent av omröstning: 3.57%

  2. 2 (3 röster [0.97%])

    Procent av omröstning: 0.97%

  3. 3 (17 röster [5.52%])

    Procent av omröstning: 5.52%

  4. 4 (79 röster [25.65%])

    Procent av omröstning: 25.65%

  5. 5 (198 röster [64.29%])

    Procent av omröstning: 64.29%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9,07 (58) 99:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,9 (9) Inga priser

#151

Postad 08 november 2006 - 12:41

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
en fråga till då till er som lirar det redan, går det att spela splitscreen och live samtidigt?

#152

Postad 08 november 2006 - 13:47

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att det låter som dom beskriver ett dåligt spel i recensionerna?
tro mig inte fel jag är övertygad om att det är hur grymt som helst, men fortfarande mest bara för att det är sjukt snyggt. (hey.. Skulla kunna heta Barbies dream house. ser det ut så köper jag det)
kollar man på gamespots/gametrailers reviews så låter det som dom sågar spelet.
men sen kommer dom till att det är så sjukt snyggt och blodigt och yttrar frasen awsome ca 14 gången, och ger det 11/10
ahhhh. Amerikanare, hur kan 300 mil passa in i en kliche :blink:

#153

Postad 08 november 2006 - 13:54

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att det låter som dom beskriver ett dåligt spel i recensionerna?
tro mig inte fel jag är övertygad om att det är hur grymt som helst, men fortfarande mest bara för att det är sjukt snyggt. (hey.. Skulla kunna heta Barbies dream house. ser det ut så köper jag det)
kollar man på gamespots/gametrailers reviews så låter det som dom sågar spelet.
men sen kommer dom till att det är så sjukt snyggt och blodigt och yttrar frasen awsome ca 14 gången, och ger det 11/10
ahhhh. Amerikanare, hur kan 300 mil passa in i en kliche :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror dom tycker spelet är bra eftersom dom ger det bra betyg.

Däremot tycker jag att du ska sluta göra filmer. :P

#154

Postad 08 november 2006 - 14:09

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

... (hey.. Skulla kunna heta Barbies dream house. ser det ut så köper jag det)...

<{POST_SNAPBACK}>

Förmodar att DOAX2 är bokat för din del :blink:

#155

Postad 08 november 2006 - 15:21

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att det låter som dom beskriver ett dåligt spel i recensionerna?

<{POST_SNAPBACK}>


Det är du och jag Dolphan...vi mot världen. Snyggt men boooring. (efter en tids asröj)

#156

Postad 08 november 2006 - 15:39

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att det låter som dom beskriver ett dåligt spel i recensionerna?

<{POST_SNAPBACK}>


Det är du och jag Dolphan...vi mot världen. Snyggt men boooring. (efter en tids asröj)

<{POST_SNAPBACK}>

Detta låter väl inte som de beskriver ett dåligt spel?

Citat från gamespot:

Gears of War delivers on all fronts with outstanding visuals,  exciting gameplay, and heart-pounding action.


;)

Med ett genomsnitt på 9.5 med 1637 röster bland gamespots användare :)

Redigerat av trickyhed, 08 november 2006 - 15:41.


#157

Postad 08 november 2006 - 15:48

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att det låter som dom beskriver ett dåligt spel i recensionerna?

<{POST_SNAPBACK}>


Det är du och jag Dolphan...vi mot världen. Snyggt men boooring. (efter en tids asröj)

<{POST_SNAPBACK}>

Det är klart att gillar man inte MP eller att med någon vän ge sig i kast med spelet via co-op så kanske man inte har mer än 10 timmars glädje av detta spel, då kan man ju tänka sig att det inte är ett spell värt pengarna, men ser jag till mig själv och hur jag nu njuter av t.ex GRAW online så är jag övertygad om att detta kommer att ge mig betydligt mycket mer än singleplayer à 10 h.
Ni som är lite skeptiska får väl försöka testa i någon butik eller hos en vän innan ni köper, för det kan ju inte kännas bra att slänga ut pengar på något man inte tror på.

#158

Postad 08 november 2006 - 16:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att det låter som dom beskriver ett dåligt spel i recensionerna?
tro mig inte fel jag är övertygad om att det är hur grymt som helst, men fortfarande mest bara för att det är sjukt snyggt.

<{POST_SNAPBACK}>

Hur i.... kan du få det till att låta som att de beskriver ett dåligt spel :D ? Alla ger 9 eller 10 till gameplay, och pratar sig varma om det. Precis som ljudet. Det enda de har att klaga på är storyn och hållbarheten och det är bara för att de inte är lika grymt bra som de andra aspekterna.

I USA har massor fått spela det nu och det enda som kommer ur deras munnar är awesome, awesome, awesome game. Inte bara grafik, ofta är det- "You already know the gfx is suberb so im not gonna talk about that but..."

Gamespot säger så här i sin sammanfattning:

"Gears of War is an outstanding technical achievement, but in addition to looking and sounding amazing, it's a seriously awesome action game."

"This isn't the first time that taking cover has been a focus of gameplay--the mechanics work very similarly to a fairly obscure PlayStation 2 game from Namco called kill.switch. But no game has made this sort of gameplay quite so exciting. One of the greatest feelings in this game is that when you pop out to take a shot, you immediately feel like you're taking your life into your own hands, because the enemy is very good at opening fire the second they see you and you'll see those bullets heading your way. This formula remains thrilling from start to finish, though boss fights and a pretty neat vehicle section help to break up the action."

"But in spite of its few problems, the action is tense and extremely enjoyable."

Gears of War verkar vara ett komplett paket. Nej, det ÄR ett komplett paket, så många intryck som jag läst av det nu vågar jag säga det.

Jag slår vad om att du kommer säga samma kritiska sak angående gameplayet även efter du fått det på pin kiv även om du inte skulle tycka så ;)
---------------------
Förresten, inget prat om nedladdningar/torrents här. Eftersom Gears är regionsfritt dock så kan ju de som inte orkar vänta till den 17:e beställa från Vg+ eller liknande :)

US version ordered from VGP!

It'll cost me about 53 euros (incl shipping) instead of 60-65 here. VGP stuff tends to arrive after 4-5 days, so unfortunately it looks like I'll have to wait until at least monday, but that's still sooner than the official release date here.



#159

Postad 08 november 2006 - 17:10

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
OJDÅ, jag hade missat att det finns CO-OP på detta spel :) , nu måste det ju bli ett köp, riktigt najs o sitta me grabbarna o lira igenom kampanjen ! (för jag antar att det är kampanjen man kör CO-OP på, o inte som i GR att det är nåra extrabanor typ?)

#160

Postad 08 november 2006 - 17:32

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 610 inlägg
  • 0
Spelet är bra, riktigt bra, till helgen kommer jag spela mera :)

#161

Postad 08 november 2006 - 17:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Stämmer bra det. Du kan köra co-op genom hela spelet.

#162

Postad 08 november 2006 - 17:39

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Vissa vill väl helt enkelt bara vara negativa :)

#163

Postad 08 november 2006 - 18:46

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
VGP?? Vad är det? Måste beställa ju om det är regionsfritt!

#164

Postad 08 november 2006 - 18:54

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Finns det nån sajt (pålitlig) där man kan se vilka spel som är regfria?

#165

Postad 08 november 2006 - 19:05

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Jag slår vad om att du kommer säga samma kritiska sak angående gameplayet även efter du fått det på pin kiv även om du inte skulle tycka så


Efter jag köpt spelet, kommer jag att få skaffa ett nytt account på forumet för att slippa äta upp mina egna ord :)

Vad jag menar med recensionerna är att dom säger saker som ska låta positivt, men i mina öron
inte låter så bra.
som att du kör praktisktaget samma gevär genom hela spelet.
och det går ut på att ta skydd bakom saker, skjuta ta skydd och skjuta tills alla är döda.
dina medarbetare är bra på att distrahera fienden men inte så bra på att döda dom precis,
så dom dör ofta.
gametrailers snacka om att mp mest handla om att avancera framåt för att sen motorsåg varanda vilket är 50/50 vem som lyckas.
för mycket actions på en och samma knapp, slutar med att man gör något man inte vill osv.

dom här sakerna låter ju knappast positiva även om kanske är menat så.

#166

Postad 08 november 2006 - 19:09

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Förstår hur du menar Dolph MEN du glömmer att du inte varit där och känt spelglädjen och adrenalinet än. När du väl är där kommer du hålla med, säger jag som inte heller spelat än men är övertygad om att det är så det ligger till. Den 17:e får vi snacka igen och se vem som har rätt. :)

#167

Postad 08 november 2006 - 20:27

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Iofs så tycker jag en sak va lite lustig för Oblivion fick 9.6 av Gamespot, o i deras Video Review har jag för mig att dom verkligen öste superlativ över spelet. I GoW-recensionen så tycker jag inte alls att det var lika mycket guld o gröna ängar, vilket kanske inte speglar det höga betyget ... :)

oj, vad jag är GoW kritiskt hela tiden ;)

#168

Postad 08 november 2006 - 21:31

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Vissa vill väl helt enkelt bara vara negativa  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Precis...man kan ju inte ha en avvikande uppfattning än den stora massan...då är man ju konstig. ;)

#169

Postad 08 november 2006 - 22:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

VGP?? Vad är det? Måste beställa ju om det är regionsfritt!

<{POST_SNAPBACK}>

En importsida.

http://www.videogame... of war&x=9&y=7

Finns det nån sajt (pålitlig) där man kan se vilka spel som är regfria?

http://www.videogame...p?cPath=446_470

"We have tested the 4 new games released today for XBOX 360 and 3 out of 4 are region free. Let's start with the monster Gears of War - 360 , Gears of War Collector's Edition - 360 are REGION FREE!!! Tony Hawk's Project 8 - 360 (Preorder) IS REGION FREE!! Call of Duty 3 - 360 IS REGION FREE History Channel: Civil War - 360 IS NOT REGION FREE. So there you have it the next round of games and all region free tested!!"

Dolph: Passa dig nu bara, med så låga förväntningar så blir väl du den som gillar spelet mest relativt förväntningarna :)

#170

Postad 08 november 2006 - 22:38

Traci*Lords
  • Traci*Lords
  • Användare

  • 168 inlägg
  • 0
Som nybliven Xbox360 ägare så måste jag bara säga att GOW är sjuuuukt bra, skall testa CooP i helgen och se om det höjer betyget, om det nu är möjligt.

HooaH

:)

#171

Postad 08 november 2006 - 23:56

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
men kan man köra 2 player på live då? splitscreen alltså, läste på teamxbox att det gick bra på COD3 i varje fall vilket är toppen då bristen på det i COD2 var en stor besvikelse då splitscreen var så himla kul offline.

#172

Postad 09 november 2006 - 00:14

Majkie
  • Majkie
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej allesammans, har själv spelat Gears Of War för 2 månader sedan på en förhandsvisning och Grafiken är det bästa jag någonsin sett, dock så såg jag det på en ny samsung lcd tv.
Det var riktigt roligt att spela och spelkänslan var riktigt bra och mkt blod.
Går att köra splitscreen över nätet också om man så vill.
Rekommenderas om man gillar sådana spel.
Jag hade inte ens xbox 360 föränns jag spelade Gears Of War, nu äger jag konsolen + att jag har förhandsbokat spelet :).

#173

Postad 09 november 2006 - 12:02

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Såg att CDon och Discshop rekommenderades för tidig leverans. Finns det några andra tips för att man ska kunna lägga vantarna på spelet tidigt?

#174

Postad 09 november 2006 - 12:14

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Såg att CDon och Discshop rekommenderades för tidig leverans. Finns det några andra tips för att man ska kunna lägga vantarna på spelet tidigt?

<{POST_SNAPBACK}>

CDON brukar alltid skicka spel på onsdagen om releasedatumet är på en fredag(vilket det oftast är :) )
Då brukar man alltid få spelet på torsdagen direkt i brevlådan.

#175

Postad 09 november 2006 - 14:28

Unregistered83d24039
  • Unregistered83d24039
  • Användare

  • 163 inlägg
  • 0
Såg idag att Webhallen kommer att ha en "fest" under release dagen för GOW. DJ massa giveaways och massa andra skojj. Kan läsas på http://www.webhallen...od.php?id=62936 dock så är GOW collector's edition fullbokad.
"Festen" börjar kl 10 :)

#176

Postad 09 november 2006 - 15:21

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

CDON brukar alltid skicka spel på onsdagen om releasedatumet är på en fredag(


jupp. Men det är viktigt när det gäller cdon att kolla deras release datum. De har nämligen inte alltid rätt datum. På call of duty 3 exempelvis står det release 14/11. Får jag inte mitt exemplar imorgon annulerar jag givetvis och köper på orten men det känns ändå lite väl klantigt av dem. Får se vad min bervlåda säger imorgon.

#177

Postad 09 november 2006 - 16:34

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

CDON brukar alltid skicka spel på onsdagen om releasedatumet är på en fredag(


jupp. Men det är viktigt när det gäller cdon att kolla deras release datum. De har nämligen inte alltid rätt datum. På call of duty 3 exempelvis står det release 14/11. Får jag inte mitt exemplar imorgon annulerar jag givetvis och köper på orten men det känns ändå lite väl klantigt av dem. Får se vad min bervlåda säger imorgon.

<{POST_SNAPBACK}>

Vad konstigt. Har aldrig vart med om det innan faktiskt.

#178

Postad 09 november 2006 - 16:56

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Bokade min GoW Collectors i September, hoppas jag får min nu när det vart Fullbokat, Webhallen brukar ha en förmåga att skriva fullbokat långt efter att de faktiskt vart det, som när jag bokade mitt 360, bokade det typ 6 månader innan releasen, sen en månad innan stod det Fullbokad, fast jag fick iaf inte min....

#179

Postad 09 november 2006 - 18:12

maverick761
  • maverick761
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
När det gäller Co-op offline i split-screen, går det att spela 4 eller "bara" 2? Någon som vet det?

#180

Postad 09 november 2006 - 18:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
2 st

#181

Postad 09 november 2006 - 18:40

maverick761
  • maverick761
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Synd :)

#182

Postad 09 november 2006 - 18:42

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Tur man har "högt" uppsatta vänner :)

Bifogad fil  DSC05061.JPG   1,62MB   258 Antal nerladdningar

Bifogad fil  DSC05062.JPG   1,69MB   153 Antal nerladdningar

Redigerat av Danhill, 09 november 2006 - 18:49.


#183

Postad 09 november 2006 - 18:55

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Danhill vad är det för dekal på framsidan? Får man prova Guld i 48 timmar eller tolkar jag fel?

#184

Postad 09 november 2006 - 18:59

Nybbe
  • Nybbe
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0

med tanke på att det knappt hunnit släppas i usa o att det där budades ut till affärerna i sista stund igår och alla affärer där har nog inte ens hunnit få det förrän idag, så hur sjutton kan ni, som jag förmodar sitter i sverige spela det redan?

<{POST_SNAPBACK}>


De har en "olaglig" version, finns på nätet sedan två dagar.
Själv väntar jag och betalar för mig.

#185

Postad 09 november 2006 - 19:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Danhill vad är det för dekal på framsidan? Får man prova Guld i 48 timmar eller tolkar jag fel?

<{POST_SNAPBACK}>


Har för mig det är ngt 48 timmars event där man kan vinna priser och annat men jag kan ha fel. Läste ngt om det nånstans.

#186

Postad 09 november 2006 - 19:09

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

med tanke på att det knappt hunnit släppas i usa o att det där budades ut till affärerna i sista stund igår och alla affärer där har nog inte ens hunnit få det förrän idag, så hur sjutton kan ni, som jag förmodar sitter i sverige spela det redan?

<{POST_SNAPBACK}>


De har en "olaglig" version, finns på nätet sedan två dagar.
Själv väntar jag och betalar för mig.

<{POST_SNAPBACK}>


Fick mitt genom en kompis som jobbar på Gamepad. Jag skulle aldrig flasha min vackra Xbox. Om man flashar uppskattar man spelen mindre men å andra sidan slipper man betala massa kosing för dyyyra spel.

Men det är värt tycker jag :)

#187

Postad 09 november 2006 - 19:12

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0

Danhill vad är det för dekal på framsidan? Får man prova Guld i 48 timmar eller tolkar jag fel?

<{POST_SNAPBACK}>


Yes, stämmer, samma dekal återinns på COD3

#188

Postad 09 november 2006 - 19:37

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0
Fan så lack ja blir, jag vill med ha spelet NUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!

#189

Postad 09 november 2006 - 20:00

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Danhill vad är det för dekal på framsidan? Får man prova Guld i 48 timmar eller tolkar jag fel?

<{POST_SNAPBACK}>


Yes, stämmer, samma dekal återinns på COD3

<{POST_SNAPBACK}>

samt FEAR :) Nån som vill ha 48 timmar gratis live kan ju skicka ett pm :)

#190

Postad 09 november 2006 - 20:33

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

samt FEAR smile.gif Nån som vill ha 48 timmar gratis live kan ju skicka ett pm smile.gif


Hehe. Har en som jag fick med Splinter cell :DA. Kommer alltså få en till med Cod3 och köper nog FEAR inom en inte allt för avlägsen framtid. Dessutom köper jag live på årsbasis så jag återkommer när jag har en hög om någon då vill ha dem.

#191

Postad 09 november 2006 - 23:04

Danhill
  • Danhill
  • Beroende

  • 1 326 inlägg
  • 0
Har hunnit lira en del nu och intrycken efter någon timme är bra, första halvtimmen eller så är lite av en besvikelse grafiskt, men det blir bättre sedan, mycket bättre, kontrollen var lite jobbig i början, men även den blir bättre efter ett tag, överlag detso mer jag lirar, detso roligare blir det, det enda som jag kan tycka är lite negativt är att det riskerar att bli lite enformigt efter ett tag. Grafiken efter ett par banor är WOW, förstår inte hur det kan bli så bra, mycket filmisk känsla.

Återkommer med mer intryck imorrn kväll. Betyget avvaktar jag lite med, måste spela igenom det mer.

#192

Postad 10 november 2006 - 12:45

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

  • 1 014 inlägg
  • 0
Jag ska nog ställa mig i kö bakom Dolph Lundgren...
"Yes graphically it's very good..the first true next-gen for a 1yr old next gen console (there are jaggies however)..

But gameplay..it's not that hot..very repetitive..
The whole game is based on press A to hide so you don't get killed..so far it seems this is the only way to get to the next stage.."

#193

Postad 10 november 2006 - 14:36

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
EA exec gnäller på Gears:

http://www.eurogamer...rticle_id=69805

#194

Postad 10 november 2006 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

EA exec gnäller på Gears:

http://www.eurogamer...rticle_id=69805

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt, en kille som jobbar på Electronic Arts gnäller över att det saknas innovation... :wub: . Någon mer som ser ironin?

Ännu roligare att Eurogamer ville ha någon slags bekräftelse eller stöd på att deras 8/10 var helt rätt... när de inte ens spelat multiplayer.

#195

Postad 10 november 2006 - 15:27

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

EA exec gnäller på Gears:

http://www.eurogamer...rticle_id=69805

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt, en kille som jobbar på Electronic Arts gnäller över att det saknas innovation... :wub: . Någon mer som ser ironin?

Ännu roligare att Eurogamer ville ha någon slags bekräftelse eller stöd på att deras 8/10 var helt rätt... när de inte ens spelat multiplayer.

<{POST_SNAPBACK}>

Innovation.. ;)

Har inte sett någon innovation i deras spel sedan nhl 97 :lol:

#196

Postad 10 november 2006 - 17:59

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Vet inte om denna postats redan

Gears of War Review @ Planet Xbox 360

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av trickyhed, 10 november 2006 - 18:00.


#197

Postad 10 november 2006 - 18:13

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
saxat från planet xbox 360 review:

Weapons are nothing if using them isn’t fun.  In Gears the focus is not on how many bad guys you kill, but how you kill them.  The best way that I found to kill a Locus was to shoot them a couple times in the knees making them fall down half way, next run up with either your chainsaw, pistol, or good old boot and finish them off.

:wub:

#198

Postad 11 november 2006 - 17:12

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
http://www.news4game...News-14553.aspx

#199

Postad 11 november 2006 - 17:44

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Någon annan som som också har beställt från dustinhome och vet ifall dom skickar så man får spelet på fredag?

Står "levereras ej före 17e", och jag tolkar det som att den blir levererad den 17e :P

#200

Postad 11 november 2006 - 17:56

Schrimpf
  • Schrimpf
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0
jag skiter ner mig om det inte kommit på fredag Mahti! :P



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.