Söker ett galleri där personen bygger egna högtalare. Högtalarna är formade som rör och är av trä. Någon som vet??
Postad 11 mars 2008 - 22:42
Postad 17 mars 2008 - 20:57
Postad 06 april 2008 - 08:42
Sen är allt både i kök och vardagsrum vitt med inbyggda spotlights vid tvn. Golvet är nästan svart.
Någon som vet?
Postad 14 maj 2008 - 00:53
Någon som har en aning?
Postad 12 juni 2008 - 21:02
högtalrna är lite tillbakalutade och har en mörkoljad träskiva som front. Det den gör så speciell är att fronten forsätter längre än vad den vanliga lådan.
Postad 25 juni 2008 - 20:04
Hejsan! Min första post här på forumet efter ha tyst läsare sen länge..
Jag brukar spara bilder ifrån Galleriet som inspiration (säkerligen inte ensam om det) men nu söker jag vem det är som har dessa bilder:
är från zchnigel
Postad 12 juli 2008 - 16:09
Postad 21 juli 2008 - 18:17
Nån som vet ????
Postad 07 augusti 2008 - 09:40
Målningarna var av svart silhuett typ.
Vet nån vilket jag söker?
Postad 12 augusti 2008 - 12:19
Postad 22 oktober 2008 - 23:45
Känner ni till några så skriv gärna in länken.
Dessa 4 är de jag nu ikväll hittat som jag gillar. Får se om det blir en helt DIY eller om jag moddar o fixar ihop något halvfabrikat

rori01´s Galleri
Zchnigel
IKD´s galleri
Jensen´s galleri
//Daniel
Redigerat av dannep, 23 oktober 2008 - 00:52.
Postad 11 november 2008 - 13:16
Jag letar efter ett galleri där någon har målat en vägg till hälften brunt och hälften beige, och har skrivit något i stil med "welcome, who ever you are" på väggen.. Någon som har en idé?
/a
Postad 24 november 2008 - 12:37
Någon som vet?
En sån här alltså:

Postad 10 december 2008 - 10:07
Men nu hittar jag inte bilderna igen.
Hjälp tack
Postad 15 december 2008 - 12:46
Kan tyvärr inte hjälpa till med vems galleri det är för jag letar själv efter precis samma. Har letat som en tok efter bilder bland gallerierna utan resultat. Vill minnas att det var en hall som var målad så som du beskriver det.Hej!
Jag letar efter ett galleri där någon har målat en vägg till hälften brunt och hälften beige, och har skrivit något i stil med "welcome, who ever you are" på väggen.. Någon som har en idé?
/a
Hoppas någon vet vilket som avses.

Postad 04 januari 2009 - 20:21
Har letat som en galning efter det.
Postad 06 januari 2009 - 10:48
Kan tyvärr inte hjälpa till med vems galleri det är för jag letar själv efter precis samma. Har letat som en tok efter bilder bland gallerierna utan resultat. Vill minnas att det var en hall som var målad så som du beskriver det.Hej!
/a
Hoppas någon vet vilket som avses.
Bildarkivet finns omnämnd tidigare i tråden. Dock inte angående den aktuella bilden.
Hemma hos Mr S
Postad 04 februari 2009 - 22:03
Soffbord står i ett ljust vardagsrum och är runt(eller om det var ovalt) har även för mig att det var delbart, med olika färger på. Alltså ena delen av bordet är vit en annan del är åt det brun/beigea och en tredje del består av svart.
Kanske lite otydlig förklaring, men var rätt länge sen jag såg det. Hoppas någon kan hjälpa mig på traven:)
Postad 17 mars 2009 - 13:37
Är även rent generellt intresserad av galleri med snygga lamelljalusier, gärna i grått eller svart.
Postad 17 mars 2009 - 16:41
Kan inte vara Perra1 måntro?söker ett vardagsrum som är i etage. På den övre delen är det bio och på den nedre mer traditionellt vardagsrum. Killen med detta galleri var med i någon hemmabio tidning eller dyl. för nått eller ett par år sedan. I repotaget var det typ hanns ungar eller nått som var med och kolla fil och åt popcorn? Ringer det en klocka hos någon?
Är även rent generellt intresserad av galleri med snygga lamelljalusier, gärna i grått eller svart.

Postad 21 maj 2009 - 00:19
Lagom seröst hemmabio album med orange matta (tror jag) med svart/gråa soffor. En soffa mot projektorn och en bakom mot tvn. Sonen sitter och spelar pure på xbox 360 i en bild tror med en kommentar om att han är bättre än fotografen på det.
Nån som vet ?
Postad 23 maj 2009 - 21:26
Postad 26 oktober 2009 - 21:40
Nån som känner igen beskrivningen eller vet nån som har det så här?
Vill kunna ha en stationär burk med skärm i vardagsrummet utan att det tar massa plats. Detta då TVn används av barnen o frun när man själv vill spela spel.
Postad 26 oktober 2009 - 22:24
Kan det vara Dottes galleri?Jag söker ett galleri, tror det är inifrån en villa. Gäller vardagsrummet där TV-bänken med TV är placerad på en del i rummet, och på en annan del så har han satt upp en plattskärm, 22", på väggen. Under den en lackhylla som han har tangentbordet på. Alltså en diskret datahörna i ett vardagsrum.
Nån som känner igen beskrivningen eller vet nån som har det så här?
Vill kunna ha en stationär burk med skärm i vardagsrummet utan att det tar massa plats. Detta då TVn används av barnen o frun när man själv vill spela spel.
https://www.minhembi...c_id=219806.jpg
Postad 15 december 2009 - 13:06
Jag söker en tråd som visar hur en kille "gömt" en DIY subbas genom att maskera den som ett skåp/sideboard. Någon som minns?!
Tacksam för hjälp.
Filip
Postad 24 februari 2010 - 00:57
Tacksam för svar..
Postad 19 mars 2010 - 12:47
Postad 05 maj 2010 - 19:07
Postad 11 maj 2010 - 12:11
Ex.
**____
*/******\
|********|
*\******/
*\/*****\/
Som ett beteckningen Ohm!
**** = luft
Tänk er runda former

Tack!
Redigerat av eRensson, 11 maj 2010 - 12:36.
Postad 11 maj 2010 - 13:17
Söker ett galleri med en användare som hade ett grymt hörlursställ. Gjort i en enda träskiva som hade konturer av en ballong men svängde utåt i botten som då blev "benen" för stället.
Vet inte vilket galleri du menar, men det kan inte möjligtvis vara det här hörlursstället som du menar?
(heter i alla fall "omega")
Postad 11 maj 2010 - 19:13
Vet inte vilket galleri du menar, men det kan inte möjligtvis vara det här hörlursstället som du menar?
(heter i alla fall "omega")
Tack! Precis det! Tack tack tack tack

Postad 30 maj 2010 - 01:40
Någon som vet?
(inte Audio One användaren)
Redigerat av Fantana, 30 maj 2010 - 01:44.
Postad 29 juli 2010 - 11:11
Har också sett detta galleri tror jag. Killen hade flera olika klockor på sina väggar. Om jag inte minns fel var alla av samma tillverkare, med namn och leverantör/butik utskrivet. Har någon sett detta galleri? Otroligt coola klockor!Söker en vägg-klocka. Fanns ett galleri som innehöll en bild på en väggklocka som var "transparent" om jag minns rätt, man kunde se hela urverket, en massa stora kuggar och hjul innuti. Ngn som kan hjälpa?
Postad 15 augusti 2010 - 17:34
Postad 17 augusti 2010 - 19:49
Jag söker ett galleri med en kille/tjej som har sänkt sina taklister någon centimeter ner och sen lagt in en ljusslinga bakom listen. Det kanske finns mer än en som har gjort det? Det var rätt så länge sen jag såg detta galleri men jag hoppas att det finns kvar.
Postad 23 september 2010 - 09:04
Söker efter en som hade orange mediavägg, hoppas ni vet vem det är?
Postad 06 november 2010 - 22:02
Jag letar efter ett galleri.
Jag kommer speciellt ihåg 2 tavlor från detta.
Den ena tavlan är svartvit och lite grå, den föresteller en tjej i keps som lyssnar på musik. Hon har tre fingrar på vänster hörlur. Profilbild.
Den andra föreställer en tjej med sin hand i håret. Även denna är i svart vit. Om jag inte minns fel är läpparna röda.
Nån som har en aning vilket galleri jag letar efter?
Tack på förhand
David
Redigerat av davtho, 06 november 2010 - 22:02.
Postad 31 december 2010 - 00:08
Jag efter ett galleri som jag var inne på för ett litet tag sen. På någon av bilderna ovanför sitt köksbord tror jag det var satt det en svart spegel tavla, med svart glas och så var det någon behållare under till som brann.
Någon som vet vilket galler detta är i ?
Postad 05 januari 2011 - 19:03

Projektor hade han alltså...
Postad 15 januari 2011 - 16:31
Bifogad fil(er)
Redigerat av Fantana, 15 januari 2011 - 16:31.
Postad 23 januari 2011 - 14:02
Lite sent kanske men skulle kunna vara denna du sökerHej
Söker efter en som hade orange mediavägg, hoppas ni vet vem det är?
https://www.minhembi...m/jimel/256286/
Postad 25 januari 2011 - 20:56
Jag blir helt galen... Letar efter ett album med den snyggaste lägenheten jag sett. Jag har dock inte så mycket ledtrådar att ge, det lilla är:
- en projektorduk på ena sidan en vägg med fåtöljer för filmtittande
- på andra sidan väggen en väggfast tv som gick att vinkla ut för tittande
Mycket spottar infällda lite här och var, några riktigt snygga tavlor. Allt mycket stilrent och välkomponerat.
Det var nåt år sedan jag var inne och tittade i albumet, därför är minnet inte bättre.
Tack på förhand
Pemell
Postad 27 mars 2011 - 09:57
Postad 28 mars 2011 - 06:41

Edit: Jag hittade reklamen att det va maxwell, men inte sett väggmålningsbilden ännu vem det nu var som hade den. Men i mitt sökande så hittade jag en jackass-video som jag bara va tvungen att dela med mig av.
Redigerat av novaland, 28 mars 2011 - 09:24.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar