Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 3

1199 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Nå? (138 medlem(mar) har röstat)

Nå?

1. 1 (10 röster [7.25%])

Procent av omröstning: 7.25%

2. 2 (1 röster [0.72%])

Procent av omröstning: 0.72%

3. 3 (20 röster [14.49%])

Procent av omröstning: 14.49%

4. 4 (44 röster [31.88%])

Procent av omröstning: 31.88%

5. 5 (63 röster [45.65%])

Procent av omröstning: 45.65%

Rösta Gäster kan inte rösta
Halo 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8.688888 (44) 348:-
Halo 3 - Legendary Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.461538 (12) Inga priser
Halo 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7.899998 (9) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 03 June 2007 - 20:07

Articat
  • Articat
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0

Är det någon som har sett de nya gameplay videorna på Halo 3?
Personligen måste jag säga att jag tycker att det ser kasst ut, snacka om över hypat spel alltså!
Jag blir lite små less faktiskt, HD trailern ser allmänt sunkig ut och spelet ser tråkigt ut. Wolfenstein, Doom, Halo, samma skit i 10 år nu.  :D

Nää, nu ligger hoppet på assasins creed och GTA

<{POST_SNAPBACK}>

Är det Betan du snackar om eller vad menas med nya? Från Singelplayer?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag menar den från gametrailer.com, (Pistols and energy swords gameplay HD).

Postad 03 June 2007 - 20:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det är betan, aka multiplayer.

Postad 08 June 2007 - 22:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Postad bild

Collectors versionen. Det kan möjligen bli två skivor:

http://xbox360.ign.c...5/795238p1.html

What does this mean for gamers? It means that if you want to experience all of the joy and fanfare of the eminent Halo 3, you will have to at least one time in your life get up off the couch and switch the discs in the disc drive!

But before you rush to the phone to cancel your pre-order, please know that we have so far only seen the split-disc set-up on the Collector's Edition, which counts three discs altogether with an extra bonus disc. (Also, rumor has it that Halo 3 will be a pretty good game.) It's possible that this Game Disc Two is extra material separated out from the main disc for an purpose. (Maybe this is extra bonus material or the game's multiplayer component? Or maybe disc 2 contains material that can be installed onto a HDD for those who have one and want one seamless session played with the key disc 1?) We haven't had a chance to talk with Microsoft on this issue, but we have calls in to confirm.

Själv bytte jag skiva...5 ggr idag på några timmar när jag spelade 5 olika spel. Fortfarande andfådd :)

Postad 08 June 2007 - 23:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jo. Det är ju väldigt jobbigt att byta en gång när man är halvvägs genom spelet :)

Postad 09 June 2007 - 09:03

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm för att inte tala om när jag spelade Baldurs Gate 2 för nåra år sen..Fick ju byta hela tiden...
Känner nästan av ryggen fortfarande :)

Postad 09 June 2007 - 09:35

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

• 980 inlägg
  • 0
Jag har inget emot att gå upp och byta skiva, glömmer alltid att ta pauser så det kanske är bra med en bensträckare :)

Postad 09 June 2007 - 11:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Verkar iallafall som att det var ett misstag från MS och Bungie förklarar:

The Collector’s Edition picture erroneously shows that it ships with a Bonus Content disc and a Game Two disc. Incorrect. It’s a mistake at MS’ end and we’re updating retailers with the correct image. The “Game Disc 2” shown in the art actually refers to an interactive Bonus Content disc. It’s an Xbox “executable” (think of it like a menu-driven disc, similar to the Official Xbox Magazine cover disc) and internally, has always been referred to as “Game Disc 2” because it has to go through the same certification process as Halo 3 itself. That was somehow communicated to MS retail marketing verbatim. Hence the error. No big deal.

The Legendary Edition comes with two extra discs. The “executable” interactive disc listed above, and a Bonus Content DVD – the one pictured incorrectly with the Collector’s Edition. Confused? No wonder.

http://www.bungie.ne...pnews&cid=12531

Så det är inte klart ännu hur många skivor det blir. Med lite tur hamnar det på EN skiva, jag blir svettig av bara tanken på flera :)

För övrigt en rätt intressant update. De pratar lite om achievments och campaign:

And then there are achievements. As we’ve said before, the Halo 3 achievements have a distinct philosophy behind them. Decent players should be able to get most of them simply by trying. We don’t want to build in any ten trillion kill grindfests (although there will obviously be achievements related to totals) and we want to make sure that our toughest ones aren’t ludicrously impossible. And more importantly than attainability – even the tough ones have to be enjoyable to go after. Otherwise, what’s the point?

Achievements and other, yet-to-be-revealed activities, options and features are going to make Campaign in Halo 3 have much more replay value than ever before. This is vital for folks who don’t have Live (yep, there’s a few out there) and a great boon to folks who just don’t like multiplayer.

Postad 09 June 2007 - 11:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ganska intressant att det kan bli så mycket rabalder (GAF) om att spelet möjligtvis kommer på flera skivor, som om det vore negativt med mycket innehåll...

Postad 09 June 2007 - 11:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Ganska intressant att det kan bli så mycket rabalder (GAF) om att spelet möjligtvis kommer på flera skivor, som om det vore negativt med mycket innehåll...

<{POST_SNAPBACK}>

6 sidor..

H3 Betatråden har 341 sidor. Sånt händer när man kombinerar Halo 3 och GAF :)

Postad 09 June 2007 - 11:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

6 sidor..

H3 Betatråden har 341 sidor. Sånt händer när man kombinerar Halo 3 och GAF :)

<{POST_SNAPBACK}>

Läste du Killzone 2-tråden som blev invaderad av Halo-fans? :)

Postad 09 June 2007 - 11:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Nej, men jag kan tänka mig.. Undrar hur många inlägg tråden där Killzone 2 visar upp gameplaygrafik för första gången får :)

Nåväl.

Postad 09 June 2007 - 12:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Nej, men jag kan tänka mig.. Undrar hur många inlägg tråden där Killzone 2 visar upp gameplaygrafik för första gången får  :)

Nåväl.

<{POST_SNAPBACK}>

Halo på GAF är helt sinnes, blev ju typ 50 sidor bara timmarna innan betan skulle igång...

När K2 visas upp så kommer det bli krig på GAF. :)

Denna bild orsakade lite tjaffs..

Postad bild

Postad 16 June 2007 - 13:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Senaste updaten:

I haven’t talked about water for a while, because you know, I thought it was kind of done. The Beta was available, and folks could go see it and judge for themselves. What more was there to say? Well, I loaded up a new campaign build the other day and BAM! Or should I say, SPLOSH! There it was, yet another layer of filigreed awesome. This time it was cube-mapped reflections on the flatter water surfaces and improved lighting.

The specific instance I am referring to is a slow-moving, wide stream on an early level of the game. Now, reflection adds this really convincing highlight, mostly based on the sun’s position, and it’s going to be difficult to describe accurately. So let’s rely on your own experiences. Ever been walking in the woods, and seen the sun come filtering through the trees onto a pond or a river? Notice how it picks up a really bright, yet mellow golden glare, amongst the shadows of the trees? Well now we have that effect in the game – and it’s based on the global illumination HDR model, so it looks different depending on what location you’re in. Sometimes it’s just a highlight picked up on ripples, and sometimes it’s blazingly bright against a gloomy backdrop.

The cool thing about this effect is how well it stands up to close examination. There’s a muddy puddle in the same level, that uses the same technique. Walk up to it, zoom in and the puddle remains murky and semi-opaque. Get to the stream further up and zoom in, and the water’s as clear as crystal. The reflection and lighting and shadow are all still in the game, but as in real life, looking straight down yields different visual results. Ahma love water. Did I mention that?

The only thing that can make me look up from water, is god-rays. Which s a generic term for the kind of bars or rays of light you see coming down through clouds or other canopies. We have them too now, and the way they pick up particulates in the air has me giddy with graphic-whore glee.

Som synes så förbättrar de fortfarande grafiken, och kommer antagligen så göra tills det är 1-2 månader kvar.

http://www.bungie.ne...pnews&cid=12545

Postad 21 June 2007 - 12:37

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
Här är Achivment listan för er som vill se:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av Majorglenn, 21 June 2007 - 13:52.

Postad 21 June 2007 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Och notera att det antagligen är spoilers (har inte sett den själv), så diskutera inte här. Isåfall med spoilers.

Postad 21 June 2007 - 13:50

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Och notera att det antagligen är spoilers (har inte sett den själv), så diskutera inte här. Isåfall med spoilers.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja precis.. la den som det först, men då funkade det inte att trycka på länken...

Edit: sorry.. jag som var trött i huvet.. nu är det fixat så att länken är en spoiler och funkar!!

Redigerat av Majorglenn, 21 June 2007 - 13:53.

Postad 21 June 2007 - 13:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Du behöver ju egentligen inte spoila själva länken :( . Den avslöjar inget.

Edit: Du kanske menar att innehållet är spoilervärt. Det skadar inte att vara på den säkra sidan.

Redigerat av Zoiler, 21 June 2007 - 13:54.

Postad 21 June 2007 - 15:41

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 21 June 2007 - 20:25

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

jaha.. då var dom borttagna... skulle kopierat dom istället!

Edit:
här var dom!

Redigerat av Majorglenn, 21 June 2007 - 20:27.

Postad 02 July 2007 - 20:44

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
http://www.spawn.com...2.aspx?id=13143

lek!

Postad 02 July 2007 - 21:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Många nya MP screens här:

http://www.neogaf.co...ad.php?t=168294

Fan, det ser häftigt ut med custom armor. Att det kan göra så mycket ;)

Intressant info angående SP vs MP.

IGN: Why the secrecy surrounding the single player experience?

Jaime Griesemer: The public beta is our focus for this summer. That's our big roll-out, our big reveal of the game. We're just not going to talk very much about single player because that is the big 'secret stuff' that we're saving for people.

Tyson Green: People invest a lot of weight in Halo's story, and its campaign is very important to them. You wanna save that until the end so that it's a good surprise, a good reveal. It's like talking about a movie before it comes out.
Quote:
IGN: That's a good point, and it's something that highlights a question of team sizes and internal emphasis. Is it a 50/50 split workforce developing the single player as opposed to multiplayer? What's the ratio?

Tyson Green: No, definitely not - it's more like 80/20. There's a handful of guys like me who work on both. So it's probably like 15 percent totally dedicated to multiplayer and maybe another 20 percent who overlap. The thing is, if you took every single multiplayer map and stitched them together into this unholy fusion of a multiplayer map, it would probably be about the same size as some of the single-player maps, right?

Jaime Griesemer: Yeah - half of a small single-player mission!

Tyson Green: The use of space in single player is so much different than it is in multiplayer. You need more art resources to accomplish something like single player. You need more designers paying attention to every square inch. Multiplayer can afford to be a little bit smaller.

Jaime Griesemer: Although I would say the number of people working on multiplayer in Halo 3 is the same as the number who worked on all of Halo 1. This is a lot bigger.

Postad 05 July 2007 - 19:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Första SP-bilden.

Well, well well, what's going on here? We're saying nothing about what's going on in the above image other than it is a screenshot taken in-game from Halo 3. You may now commence rabid speculation, inevitably followed by wishing that you were friends with a super-genius doctor who was willing to drive you to Sept. 25 in his '80s sports car. Want a meatier version? Peep the screenshots gallery.

http://www.bungie.ne...pnews&cid=12621

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 July 2007 - 12:02.

Postad 05 July 2007 - 19:48

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
WOOOOOOOOOOOOOOW

Postad 05 July 2007 - 23:03

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Jag har för mig dom har visat bilder från singleplayer förut, eller var inte trailern sagd att den var singleplayer-grafik typ?

Postad 05 July 2007 - 23:11

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag har för mig dom har visat bilder från singleplayer förut, eller var inte trailern sagd att den var singleplayer-grafik typ?

<{POST_SNAPBACK}>

Tror det enda som visats tidigare var en CG-trailer.

Postad 05 July 2007 - 23:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det är vad de sa. Att trailern var från en mellansekvens ingame gjord inengine. Det var snyggare än det som visades nu, men modellen ser likadan ut. Bilden finns tidigare i tråden. Texturer och ljussättning (reflektionen i visiret t ex) var mycket snyggare på trailern.

Det som Morlock postade nu är mycket snyggt, men inte så snyggt som trailern. Bitches :)

Nåväl, får väl se vad som visas på E3. Nu dämpades mina förväntningar iaf.

Postad 06 July 2007 - 00:09

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Varför då? Vi har ju bara sett en enda bild som dessutom är en close-up på MC, och inget annat.

-

Här är den gamla bilden. Jag vet inte, men jag gillar nog den nya designen. MC ser inte lika.. "hemmagjord" ut utan den där bumpmappade skrovliga ytan som fanns på den gamla designen.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 July 2007 - 12:02.

Postad 06 July 2007 - 11:51

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Om denna tråd inte byter sida snart kanske nån kan fixa så man kan läsa tråden utan att behöva scrolla hela tiden :)

Edit: Tack :D

Redigerat av derpious, 06 July 2007 - 12:25.

Postad 06 July 2007 - 14:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Varför då? Vi har ju bara sett en enda bild som dessutom är en close-up på MC, och inget annat.

För jag gillade den gamla Master Chief bättre.

(Det är alltid bättre att dämpa förväntningarna :D )

Postad 07 July 2007 - 01:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Lite info om senaste bilden:

We released a shot from the Campaign yesterday. It’s the second actually, and both shots are ostensibly very similar. Simple poses of the Chief in environments from the single player game. They were both designed with the same purpose in mind – just a taste of Campaign and a wallpaper-worthy portrait of a Spartan with an Assault Rifle. As before, it came under a lot of scrutiny.

The shot was taken by our very own Sketch. He detached the camera on an early level, flew out a little, made sure nothing too revealing was in the background, and took a shot. There you have it. It’s not only the game engine, it’s the game. Accusations of “bullshot” were especially amusing given the utter lack of stuff in the shot. A dude, some clouds, a mountain. Not only was it not fake, it would have been the most pointless fake in the history of gaming.

However,the scrutineers went wild. What was that explosion reflecting in his visor (hint: it’s not an explosion, it’s something quite ordinary) and was the mountain in the background geometry (yes) and those clouds volumetric (no, although we do have volumetric stuff elsewhere in the game) and could you go all the way to that mountain (yes, but not without some unforeseen High Impact Halo antics)? Was the mountain Kilimanjaro (who’s to say)? And that grass in the lower left looks fake (it’s actually a treeline, in the very far distance).

Then there was the complaint that it was different than the model shown at E3. Well it was, but only in that we replaced the “concrete” hammered finish texture with a flatter metal version that the artists here preferred, and was more akin to the previous iterations of the Spartan MJOLNIR metal. Otherwise the model is identical. It’s literally the same geometry.

Enligt dem är det samma som trailern, men med en annan textur för att de föredrar denna. Undrar fortfarande om reflektionen i visiret... ser bättre ut i trailern.

Postad 07 July 2007 - 01:53

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ja, man kan tydligen ta egna bilder, ungefär som Photo-mode Forza 2.

It's not a cutscene, it's a carefuly posed screenshot from Campaign. You can carefully pose and take your own screenshots in Campaign, in the game, in Sept 25th.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 July 2007 - 01:59.

Postad 12 July 2007 - 18:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Teamxbox fick se GAMEPLAY av Halo 3 demonstrerat för dem:

http://previews.team...1668/Halo-3/p1/

If you’ve got any qualms about the visual fidelity of the single-player game, let’s just put those to rest right off the bat. The segment we saw took place in a lush forest, where tall trees cut off a good deal of the sunlight and moss grew on just about every available surface. The foliage and textures looked excellent, as did the “god rays” that beamed down through gaps in the canopy. We came upon a number of napping Grunts, and Jarrard quickly and quietly beat them to death with the butt of his Battle Rifle (this was the starting weapon in this demo, with the pistol acting as the player’s secondary weapon).

With that, our all-too-brief Halo 3 single-player demo ended, and the lights were brought up. Nearly everyone in attendance agreed that this was the footage that Microsoft should have closed the press conference with, as it surely would have impressed just about everyone in attendance. The game is definitely shaping up nicely, and the single-player campaign looks much better than the multiplayer. We’ll be bringing you more information on Halo 3 later this afternoon, as we’ll be checking out some different elements during our E3 meeting with Microsoft.

Samma sak fick Gamespy och 1up:

http://xbox360.games...3/803303p1.html
http://www.1up.com/d...cUserId=5380367

Spiffy
Single-player campaign holds great promise; interesting movie options. 
Iffy
It's not September 25th yet.

And Halo 3: Yow! Much, much, much better graphics than in the multiplayer beta. This is what they needed to show people. First time ever I've been wow'ed by Halo's graphics. You'll dig 'em too when you see 'em.

Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

Det som slår mig med Halo 3 är detaljerna. Titta på vegetationen, Master Chief och Bruten på ovan bilder t ex.

Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

Postad 14 July 2007 - 21:29

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
maffigt värre.. längtar som tusan! :)

Redigerat av `rzr, 14 July 2007 - 21:30.

Postad 14 July 2007 - 22:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Woha! En till person som gillar H3 på forumet.

Måste vara världens mest Halo 3 ointresserade forum :)

Postad 14 July 2007 - 22:40

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Woha! En till person som gillar H3 på forumet.

Måste vara världens mest Halo 3 ointresserade forum  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tycker det är lite snack om Halo överhuvudtaget just nu. Lär väl ökas de kommande månaderna dock.

Postad 14 July 2007 - 22:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hell yeaa det där såg inte tråkigt ut....... :)

kanske är för att en hel del spelat multi beta och tyckte att det såg ut som halo 2

Nog för att det som vanligt är att dra förhastade slutsatser om hur det färdiga spelet ser ut....

Men jag kan erkänna att även jag blev lite lite förvånad över att det ser så bra ut även fast allt annat igentligen vore konstigt :D

Är väl knappast så att pengar saknas i det här fallet..
Har för mig att jag läste i senaste nummret av gamereactor att Halo 3 har rekord i förbokningar...Typ 4 mille..(kan mycket väl komma ihåg fel)

Postad 14 July 2007 - 23:11

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Jag gillade inte halo mycket, det kändes gammalt när det kom och löjligt när jag spelade det. Halo2 såg jag som hastigast på en xbox och märkte rätt fort att det inte heller skulle få mig att gilla dendär påbylsade crossåkaren master-chief och allt vad hans diskofiender hade att erbjuda, men halo3 blir nog spelet som får mig att äta upp mina ord, äntligen har vi så hög-definition att mastier-chief ser badass ut och nu kan jag knappt vänta på detta spel.

Tänk hur det kan bli.

Postad 14 July 2007 - 23:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Men jag kan erkänna att även jag blev lite lite förvånad över att det ser så bra ut även fast allt annat igentligen vore konstigt

Men vad var det jag sa. Vad var det jag saaa :) ?

Det som konfunderar mig lite är Raynilssons kommentar på förra sidan när han såg Singelplayerbilden innan E3. Då lät det så här:

WOOOOOOOW

Men när han fick se trailern på E3 så blev han besviken. Även fast det är samma grafik som bilden som släpptes först. Det brukar ju vara tvärtom, snyggare på film än på bild :D

Sen har vi förstås Radiozo med ytterligare en klassiker :blink:

Varför skulle det vara snyggare i singleplayer?
Tror inte heller på att det kommer se mycket bättre ut när det är klart. Det är inte så många månader kvar till release. Så här sent gör man inget annat än att fixa buggar.

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 14 July 2007 - 23:58

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Ibland har man fel. Har dock avbokat det ändå. Det platsar inte på min top 5 must have 360 spel denna hösten. Får bli att plocka det i reabacken senare eventuellt.

Bioshock, GTA 4, Mass Effect, CoD 4 och Assasins Creed kommer före. Så många spel, så lite tid :)

Sen har jag 2 konsoller till.
Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy samt Super Smash Brawl till Wii
Uncharted, Heavenly Sword och Ratchet & Clank till PS3.

Halo 3 platsar helt enkelt inte denna gången :D

Redigerat av Unregistereddc471864, 15 July 2007 - 00:00.

Postad 15 July 2007 - 00:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Sicket I-landsproblem. Brawl kommer inte förrän 2008 btw.

Ibland har man fel.

Men du låter alltid så säker på din sak, det är det som är roligt :)

Postad 15 July 2007 - 01:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Man kan ju alltid lyssna på spelet när hypnotiserad stoneface spelar. :)

http://www.gamersyde...am_4117_en.html

Postad bild

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 July 2007 - 01:17.

Postad 15 July 2007 - 01:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Ibland har man fel.

<{POST_SNAPBACK}>

Brawl släpps 3:e december. Det var vad de sa på E3 iaf.

Postad 15 July 2007 - 08:13

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

Ibland har man fel.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

fast det lär väl komma till europa sommaren 2008.Fransmännen och tyskarna vill höra stönandet på sina språk annars går det inte.

Postad 15 July 2007 - 09:25

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Alla kan ju ha fel, man får hoppas att det inte sitter någon som ska gnugga det i ansiktet på en när man upptäcker det bara... :)

Postad 15 July 2007 - 13:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Europa 2008, men just det du har ju chipp.

Postad 28 July 2007 - 03:42

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Scan på franska är väl ok?

http://www.imagup.in...872_halo3_1.jpg
http://www.imagup.in...665_halo3_2.jpg
http://www.imagup.in...333_halo3_3.jpg
http://www.imagup.in...874_halo3_4.jpg
http://www.imagup.in...181_halo3_5.jpg
http://www.imagup.in...362_halo3_6.jpg
http://www.imagup.in...874_halo3_7.jpg
http://www.imagup.in...911_halo3_8.jpg
http://www.imagup.in...989_halo3_9.jpg

Postad 28 July 2007 - 08:38

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0
grafiken är helt otrolig när man tittar på alla dessa scans men E3 trailern var inte i närheten av dessa scan bilder.

Postad 28 July 2007 - 15:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

grafiken är helt otrolig när man tittar på alla dessa scans men E3 trailern var inte i närheten av dessa scan bilder.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det är t o m samma bana på många screenshot =P. Måste vara tagna från det singelplayerdemo som visades backstage.

Explosionen i bild .7, thats what Im talking about Morlock B)

Postad 28 July 2007 - 17:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Explosionen i bild .7, thats what Im talking about Morlock  B)

<{POST_SNAPBACK}>

Just den där, eller en väldigt lik explosion finns med i trailern (1:34). Fast det finns en annan explosionseffekt i samma trailer som är bättre, den när MC dräper jättekrabban i slutet. Men de där bra är ganska sällsynta, och det verkar vara många som är meh i jämförelse.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 July 2007 - 17:27.

Postad 28 July 2007 - 17:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Jo jag vet att den är med i trailern. Så ska det se ut B) . Den när han dödar jättekrabban är nog en slags plasmaexplosion tror jag.

GRAW/GRAW2 har grymma explosioner också.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.