Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 January 2008 - 02:48.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 02 January 2008 - 02:48
Nu har Sony börjat marknadsföra Resistance igen.
![]()
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 02 January 2008 - 02:48. Postad 09 January 2008 - 20:03
nu har jag laddat ner demon och börjat spela,, har ALDRIG spelat fps spel förut och tycker det var väldigt svårt,,, jag kommer fram till när den där stora alien kommer och jagar mig,, nästan i början på demot,, och där dör jag hela tiden,, hur ska man bära sig åt för att döda han?
sen undrar jag hur man byter vapen? de står att jag plockar upp vapen men jag fattar inte hur jag byter.. någon som har lust att hjälpa mig lite,, är helt grön på sånt här,, dock verkar det ganska roligt om man får klämm på de Postad 09 January 2008 - 20:06
Har inte spelat demot, så jag vet inte vad du menar. Men det är väl bara att skjuta han.
Du byter vapen på R2, tryck snabbt en gång så får du nästa vapen i ordningen eller så håller du in R2 och väljer vapen med spaken. Om du tar upp en bullseye-bössa så skjut en markering med R1 först så kan du gömma dig sen och skjuta runt hörnet då alla skott blir målsökande till denna markering. Postad 09 January 2008 - 20:24
ok,, nån annan som har spelat demot som vet va ja menar?? tack för tipset om hur man byter vapen,, nu ska ja testa en gång till Postad 09 January 2008 - 21:18
tror att du ska skjuta den i ryggen. Har för mig att den har nån sorts lucka öppen med elkablar eller nåt i ryggen. Angående demot så tyckte jag att det var svinsvårt men köpte det billigt och när man väl kommer in i det så är det ett riktigt grymt spel.
Postad 09 January 2008 - 21:43
Fasen, testade att spela lite idag (jag vet att jag är sen) för första gången.... Var ju riktigt kul! Har kört COD4 som en tok den senaste tiden så det var skönt med lite omväxling.
Postad 09 January 2008 - 21:50
aha de ska ja testa, ja de va lite svårt,, man måste gå så nära o skjuta dom för att dom ska dö tycker ja,, sen är jag väldigt ovan med kontrollen,, är spelet lika intensivt hela tiden som demot verkar va? Postad 10 January 2008 - 13:20
adda mig: h0gb3rg så kan jag bjuda in er i min clan [<=>] Tänkte byta till MHB så fort den blir ledig.... Om det är stalkern, stora roboten du menar så ska du peppra/skjuta granat i ryggen på den... siktet blir rött så du ser när du har bra läge..... Hiva på handgranater med det hjälper till!! Jag har haft en Beagle. Dumma Ailien...måste nog hem och döda lite aliens i RFOM igen :-) Ett till tips till nybörjarna, testa att "tappa" på L2 med då springer du fort och kan se genom väggar om du är chimera Redigerat av Numero1, 10 January 2008 - 13:18. Postad 15 January 2008 - 11:44
har fått hem mitt spel nu,, men ja har fastnat på första banan,, är precis i början och har dödat dom som står uppe på balkongen och alla inne i huset,, sen när ja ska vidare nu så finns de ju ingen stans att gå,, de står ju bussar o skit i vägen så jag tar mig ju inte längre,,
sen undrar ja vart man hittar dom där gula sakerna så man får extra liv,, har bara en plupp kvar på livet o den blinkar rött Postad 15 January 2008 - 12:30
Det var ett tag sen jag körde, men har för mig att du ska in i ett av husen, upp på övervåningen. Där ska det finnas en väg ut. De gula behållarna hittar du strax senare, "bana" 2 tror jag. Postad 15 January 2008 - 12:48
ok,, får springa upp på övervåningen igen då o kolla om ja ser nåt Postad 17 January 2008 - 00:19
fy f-n är det bara jag som är skiträdd när ja spelar de här spelet?
Postad 18 January 2008 - 12:47
Du har aldrig spelat doom3 va?
Eller resident evil oxå för den delen... Tyck´te spelev var helt ok. men sen efter att jag köpt Call of duty 4 så tycker jag det är som ett skämt...lol Att spela RFOM efter COD4 så blir man lätt besviken. Redigerat av Dr. Death, 18 January 2008 - 12:50. Postad 18 January 2008 - 16:40
nope aldrig spelat doom,, har hört att resident ska va läskigt.. nu har ja o en kompis spelat 2 player och det va ju grymt mycke roligare än o spela själv,, har kommit till en bana där vi ska köra bil nu,, nån som vet vilken bana ja menar och om det är många banr kvar??? cod4 ska ja köpa efter ja e klar med detta,, ser fram emot de,, verkar ju grymt Postad 18 January 2008 - 19:06
Frågade i en butik vad jag skulle få för RFOM och motorstorm, 15kr/st sa han, då insåg jag att de var ju rätt roliga fortfarande ändå... lol
Postad 18 January 2008 - 20:07
oj de va ju inte så mycke,, ja ge dig de dubbla om du vill Postad 19 January 2008 - 18:29
så, nu har ja o en kompis kört igenom coop delen ihop,, kul spel, men ja måste ju säga att dom första banorna va roligast när man va ute..
är det exakt samma banor sär man kör singelplay?? Postad 30 August 2008 - 11:49
Gammal tråd men frågar ändå
Postad 30 August 2008 - 12:10
Av vad jag minns så går det tyvärr inte :/ 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |