Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LAIR

186 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betyg (5 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg.

1. 1 (2 röster [40.00%])

Procent av omröstning: 40.00%

2. 2 (1 röster [20.00%])

Procent av omröstning: 20.00%

3. 3 (2 röster [40.00%])

Procent av omröstning: 40.00%

4. 4 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

5. 5 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Lair (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7 (2) 298:-
1 relaterade trådar

Postad 03 September 2007 - 18:17

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Jag fick mitt ex idag, gav det en timme men blev mest frustrerad över kontrollen samt en massa klippscener när man spelar som bäst.

Efter en sån liten stund med det ger jag det inte mer än 6/10 iaf.

Postad 03 September 2007 - 18:19

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Hur långt tid tar det att lära sig kontrollen med tutorialen tror du? Hade hoppats jag skulle få mitt idag, men det kanske kommer imorgon så jag kan testa det själv. Försöker lära mig Warhawk med motion kontroll, sannerligen inte lätt. ;)

Postad 03 September 2007 - 18:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Bra då kanske det går att spela på PSP iaf ;) Slipper iaf sixaxis

<{POST_SNAPBACK}>

Och får använda PSPns jobbiga analoga istället + en rejält förminskad skärm och jobbigare ställning.

Kan det verkligen vara värt det?

Postad 03 September 2007 - 18:50

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Things get a little hairy on EGM Live* this week. With the imminent release of Lair, we talk to Julian Eggebrecht of Lair developer Factor 5 about a few of the problems we had with the game, and he tells us why we may be wrong.

http://www.podtrac.c.../EGM/090307.mp3

Postad 03 September 2007 - 22:13

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Hur långt tid tar det att lära sig kontrollen med tutorialen tror du? Hade hoppats jag skulle få mitt idag, men det kanske kommer imorgon så jag kan testa det själv. Försöker lära mig Warhawk med motion kontroll, sannerligen inte lätt.  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Tar nog inte så värst lång tid om man kör igenom tutorialen ordentligt. Sen får man hjälp meddelanden när man spelar också, men det var irriterande att dom försvann så snabbt.

Postad 04 September 2007 - 09:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Joystiq sammanfattar på ett rätt roligt sätt:

* IGN (49/100) laments the "horribly unresponsive" controls and "god-awful lock-on system," quickly labeling the whole affair as "a mission worthy of swallowing the business end of a shotgun to avoid." Just so we're clear, they're implying that you'd rather kill yourself instead of playing Lair. Harsh, and certainly surprising if you read the E3 preview -- a few weeks earlier, the game was "surprisingly easy to pick up and play" with dragon controls that became "simple with practice."
    * Gamespot (45/100) thinks Lair is beautiful... a "beautiful disaster," that is. The review's third sentence claims it's "stunning to watch", but that comes after the second sentence which declares the game to have "one of the worst control schemes ever devised." That's assuming you even make it that far, as the first sentence is simply, "You shouldn't play Lair." If that sounds bitter, it's probably because you remember the sweet taste of the last preview: "Flying the dragon around isn't tough, but there is a bit of a learning curve." Apparently it was more like a 90-degree angle.
    * 1UP (60/100) was right to be concerned about the controls in an earlier version of the game. Here, the game is deemed frustrating and "one of those games where you die or fail through no fault of your own." The article also reinforces the belief that Factor 5 is still stuck in the icy wastelands of Hoth, complete with dinosaurs waiting to trip over your dragon tow cable.

Det mest konstiga är att de flesta förhandstittar har varit riktigt positiva till det här spelet... Hur kan man så kapitalt misslyckas?

Postad 04 September 2007 - 15:06

vanka
  • vanka
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0
Nu har jag hunnit testa lair lite och jag kan itne annat än att hålla med alla som säger att man spelar mot kontrollern istället för med den. Otroligt frustrerande.

Postad 04 September 2007 - 22:45

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Har spelat Lair några timmar nu. Skriver säkert en och annan spoiler här om det är någon som bryr sig.

Än så länge har uppdragen gått väldigt smärtfritt utan att dö något. Har dock bara fått bronsmedalj på uppdragen och någon enstaka silvermedalj men har å andra sidan bara spelat igenom varje uppdrag en gång. Har precis klarat isbanan med fängelset.

Måste säga att jag har inga som helst problem med kontrollen i det här spelat, känns faktiskt väldigt naturligt. Körde igenom ett par flygtutorials och hade problem första gången men efter två tre gånger genom ringarna på den avancerade biten så bommade jag bara några få så det känns bra.

När man ska slåss mot andra drakar är det ju hur lätt som helst, flyger man mot ett gäng drakar är det ju bara att låsa mot ett mål med L1 och skjuta ett gäng eldbollar tills en är död och låsa om på nästa och nästa. Man plockar dem som flugor. Flyga ner och landa för att elda upp, äta upp slå bort eller daska med vingarna är inte heller några problem med. Slita av huvudet på noshörningar eller plocka upp toros var också lätt då det bara är att flyga mot dem och låsa fast så sker det mesta av sig själv.

Kontrollmässigt har jag inga problem för vanligt flygande och skjutande. En del saker gör man med gester på kontrollen, boosta framåt eller göra en 180 - från början stora problem då det kändes som man fick till rörelsen på måfå när man försökte. Men om jag gör en lugn och bestämd rörelse fungerar det bra och kan lätt boosta in i andra drakar. Däremot när jag mötte ormbossen så höll jag på att bli knäpp på QTE-momenten - för att undvika att bli uppäten och kontra eller undan för klägg, här ska man göra en sidorörelse som inte ville fungera och jag dog flera gånger innan jag lyckas få till det.

Ställer man detta i kontast till Warhawk och kontroll med de analoga spakarna (eller motion för den delen) i det spelet så har man en helt annan kontroll, eller respons och kvickhet i flygdonet i Warhaw. I Lair flaxar man med vingar eller drar ihop dem för att dyka, undviker automatiskt att flyga in i byggnader (det är trots allt ett djur man flyger) och siktar gör den automatiskt. Draken känns som den väger 10x mer än en Warhawk och eftersom spelet inte kräver samma precision som i Warhawk känns det ok med motion sens.

Målen i uppdragen har hittils varit enkla att följa då en pil visat vart man ska, en röst har talat om vad man ska göra och man kan ta fram uppdragsinformation för tilfället på R3.

Summa summarum är att kontrollen är det inget fel på i det här spelet, finns andra saker som spökar till det.

Och hittils är det största bekymmret med spelet frameraten. Vet inte om den blir extra förstärkt för att jag kör på projektor och stor bild, men det känns som det är ett konstant lagg i spelet som förstör hela upplevelsen. Grafiken är också väldigt ojämn, går från att vara helt sinnesjukt snyggt till att se ut som något från förra generationen. En del armévyer ser ut riktigt uselt och platt ut ut medans scener där man flyger över hemstaden är grymt detaljerat och bländande vackert. Ljuseffekterna här är väldigt bra. Finns en hel del popups både objekt och texturer som också förstör en del. Vattnet och de flesta eldeffekter ser väldigt bra ut, men det finns andra effekter som det ser ut som dom glömde fixa, vattenånga till exemel - typ 2D-grafik. Vidare finns det explosioner som ser hemskt dåliga ut, speciellt när man dräpt en vandrande knöl Star Wars style med snara runt benen som exploderar och lyses upp av explosionen, ser bedrövligt ut. Överlag är det mer negativt över grafiken än positivt och detta beror på att det inte flyter tillräckligt bra till största del. Framerate är viktigt. Factor 5 skulle ha haft ett par månader till att slipa på grafikemotorn.

Ljudmässigt låter det väldigt bra, med bra med effekter i kanalerna. När man mörsar arméerna så är det dock väldigt repetetivt och skulle behöva ett par ljudeffekter till att blanda upp det med. Men överlag helt ok.

Storymässigt? Inte speciellt intressant ännu så länge, återstår att se om storyn blir intressantare framöver, har som sagt inte kommit så långt ännu.

EDIT: Tydligen blev motionsens bättre efter en bluetooth-update med senaste FW 1.92. Jag han dock aldrig köra spelet innan.
http://www.avsforum....ad.php?t=902796

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 September 2007 - 01:51.

Postad 05 September 2007 - 08:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Joystiq sammanfattar på ett rätt roligt sätt:

* IGN (49/100) laments the "horribly unresponsive" controls and "god-awful lock-on system," quickly labeling the whole affair as "a mission worthy of swallowing the business end of a shotgun to avoid." Just so we're clear, they're implying that you'd rather kill yourself instead of playing Lair. Harsh, and certainly surprising if you read the E3 preview -- a few weeks earlier, the game was "surprisingly easy to pick up and play" with dragon controls that became "simple with practice."
    * Gamespot (45/100) thinks Lair is beautiful... a "beautiful disaster," that is. The review's third sentence claims it's "stunning to watch", but that comes after the second sentence which declares the game to have "one of the worst control schemes ever devised." That's assuming you even make it that far, as the first sentence is simply, "You shouldn't play Lair." If that sounds bitter, it's probably because you remember the sweet taste of the last preview: "Flying the dragon around isn't tough, but there is a bit of a learning curve." Apparently it was more like a 90-degree angle.
    * 1UP (60/100) was right to be concerned about the controls in an earlier version of the game. Here, the game is deemed frustrating and "one of those games where you die or fail through no fault of your own." The article also reinforces the belief that Factor 5 is still stuck in the icy wastelands of Hoth, complete with dinosaurs waiting to trip over your dragon tow cable.

Det mest konstiga är att de flesta förhandstittar har varit riktigt positiva till det här spelet... Hur kan man så kapitalt misslyckas?

<{POST_SNAPBACK}>

Antagligen för att de som gjort förhandtittarna bara fått se en väldigt liten del. Antagligen den del som fugerade bäst. Så är det alltid. Man visar ju såklart inte upp problemområdena. Sen är det säkert inte ens samma personer som gjort förhandstitten samt den slutliga recensionen.

Postad 06 September 2007 - 11:33

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Har testat Lair nu och gjort ett par uppdrag. Tur att det är en kille på jobbet jag skickat efter spelet åt :P . Jag fick tillåtelse att prova det en dag men det räckte med någon timme, inte mitt typ av spel riktigt.

Styrningen som de allra flesta talar illa om, är inte så krånglig om man tar det lugnt och försiktigt.

Men frameraten är under all kritik, den förstör både känsla och det visuella.

Grafiskt sett så blev jag inte så imponerad, tråkiga färger och delvis rätt utsmetade texturer och avsaknad av detaljer.

Gameplay då? Nja, inte riktigt min genre med drakar som husdjur. Jag upplever det hela rätt rörigt och enformigt. Lite halvtaskig story som får uppdragen att verka vara en transportsträcka i väntan på att det ska hända något, vilket det inte gjorde medans jag spelade. Kanske blir det bättre med tiden,antagligen inte. Det finns för mycket brister för att man ska kunna vara förlåtande.

Factor 5 får svårt att lura hela världen med nästa spel.

Postad 08 September 2007 - 11:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Ok, nu har jag klarat spelet. :D

En sak som jag inte riktigt kan förstå är hur de tänkte när de la upp "banorna". Första banan där man flyger över hemstaden och ska stoppa angripare är väldigt detaljerad och välgjord och grafiken är allmänt bländande snyggt (förutom inkonsekvent framerate), men det går att klara av den banan på ca 2 minuter - sen bär det iväg till nästa bana/område. Känns som det lagt ner otroligt mycket jobb som lämnas outnyttjat.

Förvisso återkommer man till den banan lite senare men även då är man klar på 10 eller mindre minuter. Nu kan det kanske bli lite tjatigt om de öser in fiender så man sitter en halvtimma per bana, men hela det här upplägget gör att spelet inte blir så långt om man inte kör om varje uppdrag för att få mer poäng och bättre medaljer.

Överlag är det rätt coolt att flyga omkring med SIXAXIS och skjuta ner fiender, och ännu bättre skulle det bli om det flöt bättre. :D

Själva upplägget i spelet går ut på att man spöar fiender och senare går över till fiedernas sida och spöar fiender... och alla har samma utrustning. Drakar, flygande silverfiskar med packning, vandrande knölar med slangbellor etc etc. På vissa uppdrag attackerar man med allt detta och man får motangrepp med samma saker så då kan det bli lite förvirrande vilket man ska ha ihjäl. Men efter några misslyckanden så är det inga problem med att veta vad man ska ta ihjäl.
Det finns en funktion där man tittar genom drakens ögon för att lättare kunna urskilja vad som är foes, men det användes nästan aldrig för mig - istället tittade jag efter vad de sköt för eldtyp och använde låsufnktionen för att ta ner dem eller rammade in i dem för DvD-fight. Låsfunktionen gör det hela väldigt enkelt att skjuta ner fast maskineri, fiendedrakar eller annat, dock kan den förvirra ibland då man även kan låsa siktet på en del allierade - till exempel mantas som du kan fiska upp bomber ifrån - lätt att när man ska rensa runt en sådan som är angripen så låser man på sin egen istället för fienden.

Det finns en hel del detaljer i spelupplägget och grafiska detaljer som skvallrar om att det här spelet inte är färdigt ännu och lämnar mycket potential outnyttjad.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 September 2007 - 12:00.

Postad 08 September 2007 - 12:36

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Hela spelet verkar inget annat än en stor flopp bara.

Postad 05 October 2007 - 22:30

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • Forumräv

• 754 inlägg
  • 0
Hittade den här inte helt färska tråden men låter ju lite småkul ;) Nån som har en psp+ps3 och lair som kan verifiera?
Lair works in Remote Play

Redigerat av Cragganmorax, 05 October 2007 - 22:32.

Postad 05 October 2007 - 22:50

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Hittade den här inte helt färska tråden men låter ju lite småkul :) Nån som har en psp+ps3 och lair som kan verifiera?
Lair works in Remote Play

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jag redan läst om/sett/hört, kommer dock inte ihåg var men det var antagligen i samband med en preview/recension eller så och inget "rykte" utan en ren fakta, detta är alltså sant att man kan köra Lair i remote play psp, vet dock inte hur bra det funkar ;).

Postad 05 October 2007 - 23:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det har jag redan läst om/sett/hört, kommer dock inte ihåg var...

Morlock tog upp det i den här tråden t o m ;)

Postad 06 October 2007 - 00:33

Unregistered4f71ba68
  • Unregistered4f71ba68
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Om man kan köra via PSPn, då måste man ju köra med spakarna då PSPn inte har någon motionsens, varför kunde dom då inte lagt in det i övriga spelet också då?

För visst går det bara att köra med motionsens?

Postad 06 October 2007 - 22:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Om man kan köra via PSPn, då måste man ju köra med spakarna då PSPn inte har någon motionsens, varför kunde dom då inte lagt in det i övriga spelet också då?

För att spelet ska spelas med motion sens, simple as that. Det är inte det som är problemet med spelet.

Postad 07 October 2007 - 00:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

För att spelet ska spelas med motion sens, simple as that. Det är inte det som är problemet med spelet.

<{POST_SNAPBACK}>

What? Could have fooled me :) . Jag menar, jag vet att det inte är ditt problem, men är det inte andras?

Postad 07 October 2007 - 11:29

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

What? Could have fooled me :) . Jag menar, jag vet att det inte är ditt problem, men är det inte andras?

<{POST_SNAPBACK}>

Att spela LAIR med motion första gången är som att försöka spela FPS med kontroll för första gången. Sen verkar det vara mer gesterna folk har problem med och inte själva flygandet med motion.

Postad 07 October 2007 - 14:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Tillhör inte gesterna "motion" sense då? Hade väl isåfall varit enklare att mappa det till knappar.

Postad 08 October 2007 - 19:55

Unregistered4f71ba68
  • Unregistered4f71ba68
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Att spela LAIR med motion första gången är som att försöka spela FPS med kontroll för första gången. Sen verkar det vara mer gesterna folk har problem med och inte själva flygandet med motion.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag menar, dom kunde väl lagt in möjligheten att köra med knappar och spakar, som dom gjort i WarHawk och Heavenly Sword(säkert fler) så är default Motionsens, men man kan ställa om det..

Jag hade inget större problem i varken WH eller HS att köra med Motion, kändes som om att med lite övning så skulle man kunna bli riktigt bra det t.o.m men jag gillade inte känslan alls, sitta spikrakt i soffan jag brukar sitta nersjunken i och ha handen konstant spänd och vinklad :D

Postad 02 November 2007 - 16:31

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Den får 3/10 av Gamereactor, vilken flopp! ;)

Postad 12 February 2008 - 14:34

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

In between trying to convince IGN that the only people who found Lair's controls to be woeful were "hardcore" gamers, Factor 5 boss Julian Eggebrecht raises the possibility that those same controls might be tweaked in a future update for the title:

"If we find a chance in the future that would bring Lair to the audience which didn't get any access, that would be fantastic. I can't say anything quite yet, but there might be something in the works there. We might have a chance yet to bring those back to the table and hopefully, if that should happen, they would give the game a second chance."

Sen kan de passa på att optimera frameraten i patchen också om den nu kommer...

Postad 12 February 2008 - 20:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

In between trying to convince IGN that the only people who found Lair's controls to be woeful were "hardcore" gamers

:rolleyes:

Postad 12 February 2008 - 21:19

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Humor humor!

Tycker factor 5 ska inse att tåget har lämnat stationen. Se framåt grabbar. :rolleyes:

Postad 22 February 2008 - 18:45

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Det är nu bekräftat att det kommer en patch redan detta kvartal för analoga kontroller. Skulle förvåna mig om de inte fixar lite annat samtidigt också...

http://ps3.qj.net/GD...g/49/aid/114261

Postad 24 February 2008 - 07:59

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

• 519 inlägg
  • 0
trevligt. då köper man nog detta spel också

Postad 14 April 2008 - 21:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Nu är uppdateringen släppt. Analoga kontroller och ett sikte bland annat. Har inte testat själv ännu men ämnar göra det de närmaste dagarna. Förhoppningsvis innebär uppdateringen även bättre framerate och färre buggar...

Postad 14 April 2008 - 22:25

Unregistered4f71ba68
  • Unregistered4f71ba68
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0
Kanske blir ett köp av detta om dom fixat till kontrollen, var ju visserligen sugen ändå...

Postad 30 August 2009 - 21:28

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Lair kostar nu 89kr(!!) på webhallen, undra om man ska köpa spelet bara därför =D

http://www.webhallen...od.php?id=67357

Postad 31 August 2009 - 07:30

Unregistereda4891fef
  • Unregistereda4891fef
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Jag köpte det och upptäckte att spelet är kasst.

Det är roligt och häpnadsväckande snyggt de första 5 minutrarna, tills man tänker - vad är det som är fel med kontrollen? Det är i stort sett ospelbart (trots uppdateringen/patchen).

Kolla in ps3.ign.com för recensioner.

Det är inte värt 89 kr... tyvärr.

Postad 31 August 2009 - 08:54

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Jag har även köpt detta spel för ett tag sen och det är bra för en sak, inbyteserbjudande. Tyvärr är spelet skit. Har en grymt bra potential och stundtals rycks man med men med hackig framerate, färgsättning av en färgblind och allmänt riktigt ful grafik så går det inte att rekommendera. Styrning är faktiskt helt ok. En remake hade faktiskt i detta fall inte varit fel för spelidén och storyn i sig tycker jag är bra.

Postad 31 August 2009 - 16:01

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Jag tycker ändå spelet är helt ok, det förstördes lite av all hype det fick. Lätt värt de 89kr som webhallen tar för det, sen kan man alltid byta in det sen ;)

Postad 31 August 2009 - 18:10

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Är ni verkligen säkra på att det går att byta in då? Gamestop har ju med det på sin exkluseringslista iaf...

Postad 12 September 2010 - 15:39

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Köpte det billigt efter att ha blivit rekommenderat det. Mycket bortkastad potential tycker jag. Konceptet är helt lysande och grafiken är det inget fel på, men speldesign och kontroll????? Jag har svårt att hitta runt under uppdragen (ingen radar) och det blir inte bättre av alla cut scenes. Coolt koncept iaf. :)

Postad 12 September 2010 - 17:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Köpte det billigt efter att ha blivit rekommenderat det.

Av vem? :)

Postad 12 September 2010 - 17:59

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Av en kollega som anser att det är ett "4/5"-spel. :)
Han nämnde att det grafiskt hade liknande stil med Demon's Souls. För 99 kr var jag tvungen att testa. Jag kan faktiskt förstå att man kan gilla det här spelet, men det hade kunnat vara såååååå mycket bättre.

Jag har inte provat med pre-patch kontrollschemat.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.