Redigerat av Unregistered4352927d, 11 January 2009 - 00:10.
Left 4 Dead (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(15)
|
Inga priser | |
Left 4 Dead (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser |
Postad 11 January 2009 - 00:09
Postad 11 January 2009 - 00:13
Postad 11 January 2009 - 00:30
Nej, det är inte alltid 2 tanks och det är inte alltid flyktfordonet kommer efter den andra är död, om det nu är två.
Säker? Har aldrig haft 1 tank på finalen. Fordonet kommer inte direkt efter men man vet iaf att det är max 2 minuter kvar eller så.
Postad 11 January 2009 - 00:42
Postad 11 January 2009 - 09:20
Postad 11 January 2009 - 10:36
Har ALLTID fått två tanks efter man kontaktat flyktfordonet innan fordonet anländer. Sen kommer det ju även en tredje medan man springer till flyktfordonet, men jag har ju nästan enbart spelat på expert så det kanske är därför.
Det är samma på normal och easy också.
Postad 11 January 2009 - 11:12
Edit: Jag kan ju tillägga att jag har bara spelat det på PC, om det kan göra någon skillnad.
Redigerat av derpious, 11 January 2009 - 11:46.
Postad 25 January 2009 - 18:51
Tycker det är rätt så underhållande att bli överöst av zombies och kämpa för sitt liv tillsammans med några polare. Det flyter ju på bra och så.
Däremot så tycker jag att det finns på tok för få vapen, de som finns blir tråkiga väldigt fort.
Och när man spelat 5h i sträck så är det nog det tråkigaste spelet som finns ute just nu faktiskt
Postad 06 February 2009 - 11:05
Valve has confirmed that it has no plans for a PS3 version of Left 4 Dead.
Spokesperson Doug Lombardi said the developer had "limited interest" in working on the platform, and only offered Orange Box on PS3 because Electronic Arts had asked and taken care of it itself.
"EA wanted to do Orange Box on PS3 and they handled it," Doug Lombardi told videogaming247. "Left 4 Dead isn't coming out on PS3 because we've not had that call. If the phone rang we would have the conversation, certainly, but it hasn't happened."
Traditionally Valve has had a hard time working on consoles, according to Lombardi, and struggled developing Half-Life for Xbox many moons ago.
But the developer has since expanded and put together an Xbox 360 team to create console code side-by-side with its PC counterparts. And this is how Valve plans to stay for the time being, so any PS3 versions will have to be handled by a third-party.
Postad 06 February 2009 - 12:08
Får jag fråga er: Vilket är ert favoritvapen i L4D?
Jag trivs nog bäst med Assault-puffran, men Mini gun låter så härligt. Riktigt sköna ljud på vapenen, förresten!
Postad 06 February 2009 - 13:11
Sitter i samma sits som du. Föredrar också Assult riffle faktiskt. Mycket härligt vapen att röja loss medJag har precis blivit nyfrälst på det här spelet och jag är sååå glad att jag har en xbox 360.
Jag trivs nog bäst med Assault-puffran, men Mini gun låter så härligt. Riktigt sköna ljud på vapenen, förresten!
Postad 06 February 2009 - 13:26
Nä, jag har föstått att man inte ska stoppa pipan i munnen och trycka av, utan rikta det mot dom arga gubbarna och tanterna som kommer springande och förstås trycka på lilla knappen så det smäller. Gör du på nåt annat sätt?Shotgun om man kan spela med den.
Postad 06 February 2009 - 13:35
Tycker att shotgun funkar bäst, men däremot tycker jag att det borde finnas minst 3 gånger så mycket vapen. Blir lite småtradigt i längden, man kan ju hoppas på lite dlcJag har precis blivit nyfrälst på det här spelet och jag är sååå glad att jag har en xbox 360.
Postad 06 February 2009 - 13:39
Ibland kan det ju kännas som man vill stoppa den i munnen och trycka avNä, jag har föstått att man inte ska stoppa pipan i munnen och trycka av, utan rikta det mot dom arga gubbarna och tanterna som kommer springande och förstås trycka på lilla knappen så det smäller. Gör du på nåt annat sätt?
Postad 06 February 2009 - 14:08
Jag förstår, det var säkert det uid menade.Ibland kan det ju kännas som man vill stoppa den i munnen och trycka av
Skämt åsido så blir det ju lite annorlunda när man kör med shotgun, man måste sikta lite bättre då det tar längre tid mellan skotten
Postad 06 February 2009 - 14:43
Postad 06 February 2009 - 14:54
Hur ser man skillnad på det semi automatiska och det manuella?kör med shotgun, gillar speciellt den helautomatiska med 10 skott som man slipper ladda efter varje skott
Postad 06 February 2009 - 15:02
Postad 06 February 2009 - 15:13
Postad 06 February 2009 - 15:21
Det låter kul, men jag är nog för färsk, har bara lirat två kvällar. Lycka till iaf!Jag skulle vilja plocka achievementsen för att klara career på expert. Någon som vill vara med och samarbeta? Vi behöver ju vara fyra som spelar, alltså skulle det vara bra med två till eftersom jag kommer spela med min kompis.
Postad 09 February 2009 - 09:54
Jag ska köra lite mer ikväll om nån vill lira L4D så lägg till mig: kokoskorpen
PS Måste lära mig att bli bättre med shotgun det kändes som dom som körde med denna puffra avverkade mest zombies.
Förrsesten, nån som vet hur illa det är att skjuta på sin lagkamrater, det råkade viss bli så några gånger igår..?
Sen upplevde jag att det vara svårare att ha ihjäl Infected i online-mode än i Single Player.
Redigerat av ljud, 09 February 2009 - 09:57.
Postad 09 February 2009 - 10:48
Jag skulle vilja plocka achievementsen för att klara career på expert. Någon som vill vara med och samarbeta? Vi behöver ju vara fyra som spelar, alltså skulle det vara bra med två till eftersom jag kommer spela med min kompis.
Det skulle vara kul. Mitt gamerid är "Thomaspa". Andra kan också lägga till mig om ni vill spela L4D.
Postad 09 February 2009 - 11:40
Postad 09 February 2009 - 12:47
Postad 10 February 2009 - 01:22
Postad 10 February 2009 - 02:53
och vad innehåller den uppdateringen? nya banor,vapen, nya infected??
Den frågan vill ja ha besvarad NU!
Postad 10 February 2009 - 05:34
Får väl se hur mycket sanning det ligger i det jag hörde...
Postad 10 February 2009 - 07:57
Redigerat av Unregistered4352927d, 10 February 2009 - 07:57.
Postad 10 February 2009 - 09:21
Postad 12 February 2009 - 15:05
Typ.nu har jag inte spelat GOW så jag vet inte vad horde är men kan tänka mig att det är som Zombie mode i COD WAW om det går ut på att överleva så länge som möjligt, stämmer detta? i så fall tror jag det är hur roligt som helst
älskar zombie mode
Nu tycker jag att du beställer GoW och GoW 2 omgående!
Postad 12 February 2009 - 17:46
Men det är inte gratis för oss xbox-användare, eller? Vad är DLC?
"Nu har Valve bekräftat att det kommer att bli gratis för både 360- och pc-användare vilket i korta ordalag betyder att Valve står fast vid sina principer."
Jo, det verkar som att det blir gratis även för oss konsol-spelare. Mumma!
DownLoadable Content
Edit: Snyggade till uppställningen
Redigerat av Unregistered4a9b099f, 12 February 2009 - 17:48.
Postad 12 February 2009 - 17:55
Valve verkar vara sympatiska. I vilket fall gör dom grymma lir.
Redigerat av ljud, 12 February 2009 - 18:05.
Postad 12 February 2009 - 20:04
Berätta gärna var ni tar vägen när en Tank stormar i exemplet ovan.
Försökte precis klara sista vändan i Death Toll, på Expert, men blev zombieföda hela tiden.
Postad 12 February 2009 - 21:46
En fråga: När man kör finalerna online, med andra, är det inte bästa att bara hålla sig nära varandra, tex som i huset vid sjön i Death Toll, märkte jag att många tycker att man ska hålla till i övervåningen, men jag tycker att att det vore mer logost att stå typ en meter från varandra där ner, precis där ammon ligger. Vad säger ni, vilken är den bästa taktiken.
Berätta gärna var ni tar vägen när en Tank stormar i exemplet ovan.
Försökte precis klara sista vändan i Death Toll, på Expert, men blev zombieföda hela tiden.
Två ggr har jag varit med om att folk hoppat upp på en sten precis intill vattnet till höger om bryggan, zombies verkar ha svårt att komma upp där. Testade det jag också men blev rätt långtråkigt när man bara stod och sköt en massa utan några somhelst bekymmer. Uttnyttjande av buggar, om det är fusk eller inte är väl upp till var och en att avgöra, jag själv anser det vara fusk.
Redigerat av DragonPuffer, 12 February 2009 - 21:47.
Postad 12 February 2009 - 23:28
Gratis DLC? Ja tack!
Typ.
Nu tycker jag att du beställer GoW och GoW 2 omgående!
har funderat lite på GOW2, ettan har ja nog ingen lust att spela, tråkigt att gå tillbaka i tiden när det gäller grafik och liknande,, eller håller ettan samma nivå som dagens spel, då kan det vara aktuellt, annars inte
Postad 13 February 2009 - 05:17
Det håller än idag, trust mehar funderat lite på GOW2, ettan har ja nog ingen lust att spela, tråkigt att gå tillbaka i tiden när det gäller grafik och liknande,, eller håller ettan samma nivå som dagens spel, då kan det vara aktuellt, annars inte
Du lär nog inte bli besviken.
Postad 13 February 2009 - 09:37
Håller med dig, då är det väl bätte att köra på Easy i så fall.Två ggr har jag varit med om att folk hoppat upp på en sten precis intill vattnet till höger om bryggan, zombies verkar ha svårt att komma upp där. Testade det jag också men blev rätt långtråkigt när man bara stod och sköt en massa utan några somhelst bekymmer. Uttnyttjande av buggar, om det är fusk eller inte är väl upp till var och en att avgöra, jag själv anser det vara fusk.
Postad 15 February 2009 - 18:43
Postad 15 February 2009 - 19:12
Jag tycker det är ett najs zombie-slaktar-mayhem utan like
Ljud: Jag tycker det är bäst att springa ut på bryggan och stå där. Lite klurigt online kanske när man aldrig vet var smokers kommer ifrån, men annars är det ett bra ställe eftersom i princip alla specialzombies kommer från vänster så det är ganska lätt att veta var alla kommer ifrån. Ett tips är även att om man är 1-3st spelare så låt Zoey och Bill bara datorstyrda eftersom de alltid väljer sniper resp. automatkarbin. Det är skitbra i den här situationen där de skjuter specialzombies långt innan man själv ens ser dem kanske.
Postad 15 February 2009 - 22:12
Jo jag har märkt det, nästan irriterande att dom alltid hinner klippa Special Infected innan man ens hinner uppfatta deras närvaro. Fast jag har Zoey att tacka för en del insatserDet är skitbra i den här situationen där de skjuter specialzombies långt innan man själv ens ser dem kanske.
Alltså är du typ smart och så, så kanske inte det här spelet är nåt för dig, det handlar om ren slakt, ibästa fall, men framförallt samarbete mellan spelarna. Jag är rätt pantad, men tycker om hagelbrakare och att ha ihjäl zombies. Grafiken har jag inte ens reflekterat över.Har bara spelat i 3 minuter och tyckte att det sög. Grafiken va ju det sämsta man har sett inom ett spel på 360! Ska testa att spela lite senare om jag ändrar uppfattning men det får man se om.
Redigerat av ljud, 15 February 2009 - 22:16.
Postad 15 February 2009 - 23:22
Har bara spelat i 3 minuter och tyckte att det sög. Grafiken va ju det sämsta man har sett inom ett spel på 360! Ska testa att spela lite senare om jag ändrar uppfattning men det får man se om.
Spel är för mig nåt som stimulerar mina sinnen (förutom lukt då förstås). Man måste öppna alla sinnen för att uppskatta spel , inte bara synen.
Postad 16 February 2009 - 13:07
Imponerande att göra bedömningen att "det sög" redan efter tre minuter. Grafiken är väl inte toppklass, men definitivt inte dålig. Är hyfast säker på att det finns ett gäng spel med sämre grafik.Har bara spelat i 3 minuter och tyckte att det sög. Grafiken va ju det sämsta man har sett inom ett spel på 360! Ska testa att spela lite senare om jag ändrar uppfattning men det får man se om.
Kanske helt enkelt inte är ett spel i din smak.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
10 bilder
106 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?