Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny Slim mobil från SE w890

270 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson W890i (Mobiltelefoner) 1 7.076086 (91) Inga priser

Postad 23 March 2008 - 18:05

Threepwood
  • Threepwood
  • Lärjunge

• 331 inlägg
  • 0
Ok, nu har ja inte läst alla inlägg men ja har noterat att folk har gällt om att man inte kan se om någon rungt eller kolocka utan att låsa upp skärmen. Jagmärkte igår att det går om man trycker på Upp & Ner knapparna som sitter på kögersidan.

Detta är kanske nå alla viste redan men jag berättar det nu för dom få som inte visste.

Postad 24 March 2008 - 10:43

henkebugget
  • henkebugget
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag har funderat på att lämna in min telefon på lagning på grund av den usla mottagningen
jag kör med tele2 och tex på jobbet kan jag inte prata telefonen alls medans mina kollegor inte har några problem
även om vi har ganska taskig täckning i våran lokal. Ser här att jag inte är ensam med mitt problem... Vilket var lite synd för då är det förmodligen ett generellt problem.

Vid bra täckning fungerar telefonen utan problem men i områden där andra telefoner har bara en eller två "pluppar"
fungerar min telefon nästan inte alls. Min gamla t100 som jag har liggandes i en byrålåda fungerar klart bätrre!

Redigerat av henkebugget, 24 March 2008 - 10:43.

Postad 24 March 2008 - 11:02

the-stargazer
  • the-stargazer
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Ok, nu har ja inte läst alla inlägg men ja har noterat att folk har gällt om att man inte kan se om någon rungt eller kolocka utan att låsa upp skärmen. Jagmärkte igår att det går om man trycker på Upp & Ner knapparna som sitter på kögersidan.

Detta är kanske nå alla viste redan men jag berättar det nu för dom få som inte visste.

Men det är ju samma sak som att trycka på vilken knapp som helst - grejen med den gamla funktionen är ju att man (trots att skärmen är släckt) kan se om nån ringt/messat, utan att trycka på nån knapp.

Nu börjar jag vänja mig vid den, men jag tycker inte att jag har bytt upp mig (hade w880 förut). Problem med minneskortet, avsaknad av klocka när skärmen är släckt och...telefonen är ju hal som en ål! Det är ju som om den var insmord med såpa - skulle inte förvåna mig om någon redan har tappat den... Tack vet jag 880-gummi! :)

Postad 24 March 2008 - 11:07

the-stargazer
  • the-stargazer
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Jag upplever oxå att mottagningen är sämre med w890 än med tidigare lurar (w810 och w880) :)

Postad 24 March 2008 - 20:31

andyman
  • andyman
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Har fått problem med min telefon.
på displayen står det " SIM inaktivt" och det gåt inte att ringa!!
Testade att satta i flickvännens sim-kort men fick samma resultat.
Igår så funkade det bra!
Någon som haft samma fenomen?

Postad 25 March 2008 - 12:38

dexta
  • dexta
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Men det är ju samma sak som att trycka på vilken knapp som helst - grejen med den gamla funktionen är ju att man (trots att skärmen är släckt) kan se om nån ringt/messat, utan att trycka på nån knapp.

Har bara en W880 men sitter här och är lite sugen på en 890... Men drömmer fortfarande om den svarta, så jag ska försöka hålla mig lite...

Men iaf. På 880:n är det inte samma som att trycka på vilken knapp som hellst. Trycker man på valfri knapp så tänds displayen upp och man får upp att tangentlåset är påslaget. Använder man däremot upp/ner på sidan så tänds skärmen upp men det är bara klockan + info som visas på svart bakgrund...

Postad 25 March 2008 - 17:49

the-stargazer
  • the-stargazer
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Har bara en W880 men sitter här och är lite sugen på en 890... Men drömmer fortfarande om den svarta, så jag ska försöka hålla mig lite...

Men iaf. På 880:n är det inte samma som att trycka på vilken knapp som hellst. Trycker man på valfri knapp så tänds displayen upp och man får upp att tangentlåset är påslaget. Använder man däremot upp/ner på sidan så tänds skärmen upp men det är bara klockan + info som visas på svart bakgrund...

Jag antar att du menar w890 - men du har rätt, det är bara klockan som tänds upp när man använder volymknapparna.

MEN: Det stämmer av 9 fall av 10, men jag råkade faktiskt ut för att displayen tänds och man får valet att låsa upp även då. Alltså jag vet inte, telefonen är helt sjuk. Men det värsta är ändå problemen med minneskortet = telefonen är tillbakasänd till katshing.

Postad 25 March 2008 - 18:27

Unregisteredf217328e
  • Unregisteredf217328e
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Åh, tänker köpa den här i brunt så fort de får in den... Den är så snygg, men inte lika tjejig som min gamla :) Bra att man får med 8GB minne hos Tre.

Postad 26 March 2008 - 16:20

dexta
  • dexta
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Jag antar att du menar w890 - men du har rätt, det är bara klockan som tänds upp när man använder volymknapparna.

MEN: Det stämmer av 9 fall av 10, men jag råkade faktiskt ut för att displayen tänds och man får valet att låsa upp även då. Alltså jag vet inte, telefonen är helt sjuk. Men det värsta är ändå problemen med minneskortet = telefonen är tillbakasänd till katshing.

Joo, eftersom tråden handlade om w890 så skippade jag w:et en gång för 890:n och en gång för 880:n... :)
Som sagt, jag har ju bara 880:n än så länge. Men den har också tappat minneskortet några få gånger på ett år, då har den hjälp att ta ur och sätta i det. Men det är ju lite bökigt på 890:n. Vill minnas att nån av gångerna föll den nån decimeter ner från soffan typ, så det kan ju vara lite logiskt den gången... Sen så stängde den av sig, men det blev åtgärdat i en mjukvaru-uppdatering...
Men men, det verkar som SE har lite strul med dessa saker... :/

Postad 26 March 2008 - 17:02

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
-

Redigerat av Unregistered45e7a0dc, 02 April 2008 - 23:09.

Postad 26 March 2008 - 17:47

Unregisteredf217328e
  • Unregisteredf217328e
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ehm, idag när jag gick in på The Phone House och snackade med en av försäljarna så sa han Tre antagligen inte kommer sälja operatörslåsta W890i i brunt.. Nån som har hört något om det?

Postad 26 March 2008 - 22:59

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 709 inlägg
  • 0
Har hört av flera nu att dom fått byta ut veckogamla telefoner pga att högtalaren brister ?
Fungerar x-antal ggr sen börjar den låta bedrövligt när någon ringer.

Har varit lite sugen på att byta upp mig från min W880i men är lite skeptisk nu.

Vet inte om man får såååå ###### mycket för pengarna man lägger imellan, men W890
är ju klart snyggare designmässigt även om jag starkt gillar W880 med sin svarta
greppvänliga baksida. Lutar åt att behålla 880:n faktiskt.

Postad 27 March 2008 - 13:34

the-stargazer
  • the-stargazer
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Hurra! Snälla Katshing har låtit mig byta in w890 mot en sprillans w880 så nu får jag tillbaka min favvo-lur! :D

Utöver att telefonen tappade kontakten med minneskortet kan jag ju säga att varje gång men höjer/sänker volymen så skrapar det - precis som gamla förstärkare som har fått oxider på volymkontrollen... :D

Tänk er för flera ggr innan ni satsar på w890 säger jag...

Postad 27 March 2008 - 19:31

dexta
  • dexta
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Hmmm... Efter vad man läser här lutar det nog åt att det inte blir någon W890...
Plus att SE inte vet om de ska lansera den svarta i Sverige eller inte... :P

Postad 27 March 2008 - 20:54

the-stargazer
  • the-stargazer
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Hmmm... Efter vad man läser här lutar det nog åt att det inte blir någon W890...
Plus att SE inte vet om de ska lansera den svarta i Sverige eller inte... :D

Men om du är tålmodig så kanske
1. SE fixar barnsjukdomarna och får stil på den
2. den svarta till slut kommer till Sverige

:P

Postad 27 March 2008 - 22:07

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
asså jag sitter här och funderar på att köpa antingen den här eller LG ku990.... någon som kan ge bra argument för denna?

Postad 28 March 2008 - 12:20

the-stargazer
  • the-stargazer
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

asså jag sitter här och funderar på att köpa antingen den här eller LG ku990.... någon som kan ge bra argument för denna?

Ähum... nej... :huh:

Skämt åsido, jag gav telefonen bara en chans - tycker det är bedrövligt med fel som att den inte hittar minneskortet, att man tagit bort skärmskäckarklockan, att det skrapar när man höjer volymen etc.

Men - jag kanske hade otur? Den är ju grymt snygg om inte annat...

Postad 28 March 2008 - 14:45

Nuts
  • Nuts
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Köpte en i tisdags och är super nöjd än så länge.
Inga problem över huvud taget. Detta är min första SE så jag har väl inte direkt något att gämföra med sedan tidigare ang funktioner osv.
Men jag har inga skrapljud eller dyligt på mitt ex i alla fall.

Postad 29 March 2008 - 19:24

dexta
  • dexta
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Plus att SE inte vet om de ska lansera den svarta i Sverige eller inte... ;)

Men om du är tålmodig så kanske
1. SE fixar barnsjukdomarna och får stil på den
2. den svarta till slut kommer till Sverige

:)

Jooo... Men då finns det ju nå nytt man suktar efter... :)
Har börjat fundera lite på en W980... :P

Postad 29 March 2008 - 21:44

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Köpte en i tisdags och är super nöjd än så länge.
Inga problem över huvud taget.

Sjukt snygg och liten :>

Postad 30 March 2008 - 13:05

Unregistered34d5a884
  • Unregistered34d5a884
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Jag har haft min i typ fem dagar och är väldigt nöjd med den. Hade en W910i tidigare och gillade den med, förutom knapparna som var alldeles för platta och hårda och kameran som gav urusla bilder. Det gjorde att jag inte ville behålla den, trots att den var snygg och bra i övrigt.

Den här telefonen har mycket bättre knappar, även om de känns lite små, och kameran ger faktiskt riktigt hyggliga bilder, trots avsaknad av autofokus och lampa. Täckningen är bra (jag bor strax utanför Östersund) och jag är klart imponerad av den nya webbläsaren.

Det enda som har hänt som varit lite mysko är att kameran slutade funka en gång, men då startade jag om telefonen och allt var helt okej igen.

Jag är helt klart nöjd med mitt köp och rekommenderar den här telefonen till dem som tvekar. Enkel att använda, snygg design och allmänt bra funktioner - som vanligt med SE. :) Det enda som jag kan anmärka på är att knapparna är lite små, fast de känns ändå bekväma.

Postad 30 March 2008 - 20:57

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Den svarta finns utan ab hos :

http://www.prispress...?ArticleId=8906

Synd att den var 200-300kr dyrare än silvriga bara, hmm vilken ska man köpa tro :)

Postad 30 March 2008 - 23:18

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Tjo! Finns de ingen möjlighet att bara lägga in en folder med musik och spela den? mäkta irriterande att telefonen ska dela upp de i låtar, listor,album etc...
Ja vill att de ska se som de gör på en vanlig mp3 spelare, hur svårt kan de va?

Någon som vet när en ny firmware kommer?

Postad 01 April 2008 - 09:46

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
... ja tydligen får man helt enkelt lösa det med att skapa playlist

Postad 01 April 2008 - 17:01

Unregistered2606abe1
  • Unregistered2606abe1
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Finns det någon vettig "fjärrkontroll", alltså som sitter på sladden typ som SRC 100 som kom till W800.

Postad bild

Går ju iofs att använda den men borde väl kommit någon nyare variant nu såhär några år senare.

Redigerat av Unregistered2606abe1, 01 April 2008 - 17:02.

Postad 01 April 2008 - 18:58

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
hmm denna kanske https://www.prisjakt...kt.php?p=129648

Men den e ju typ likadan !

Postad 01 April 2008 - 19:39

jasell
  • jasell
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Har en w890i och är nöjd med den. Hade först en w960i som var helt bedrövlig, den fick jag läman tillbaks, helt oanvändbar.

Dock har jag ett problem, det är ett generellt SE problem, när jag PC suite insatllerat för automatisk synch via bluetooth så tappar outlook focus lite då och då, men bara för en kort stund. Oerhört iriterande när man skriver mail och bokstäverna ibland försvinner.

Någon som vet hur man kommer runt problemet? Har en Dell laptop med Toshiba bluetooth stack.
Dell och SE skyller så klart på varandra.

Postad 01 April 2008 - 23:02

Peter B
  • Peter B
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Jag har länge funderat på en W890, men hur är det med mottagningen? Vissa skriver att den är dålig.
Tacksam för svar.

Postad 02 April 2008 - 08:57

candyraver
  • candyraver
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0

Har en w890i och är nöjd med den. Hade först en w960i som var helt bedrövlig, den fick jag läman tillbaks, helt oanvändbar.

Dock har jag ett problem, det är ett generellt SE problem, när jag PC suite insatllerat för automatisk synch via bluetooth så tappar outlook focus lite då och då, men bara för en kort stund. Oerhört iriterande när man skriver mail och bokstäverna ibland försvinner.

Någon som vet hur man kommer runt problemet? Har en Dell laptop med Toshiba bluetooth stack.
Dell och SE skyller så klart på varandra.

Jag rekommenderar MyPhoneExplorer istället, mycket mycket smidigare

Postad 02 April 2008 - 12:25

Veratio
  • Veratio
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Fundering. Fick min W890i från Tyskland häromdagen. Fungerar utmärkt och är bra mycket snyggare i svart.

Språkpaketet som följer med har tyska och engelska plus en del andra obskyra språk. Inte svenska. Nu spelar det ingen roll för mig i menyerna, men när man använder T9 är det lite besvärligare. Går det att fixa? (gärna i samband med "se nedan")

Telefonen är vodaphonebrandad. Märket på telefonen är ett tunt vitaktigt tryck, det får jag enkelt bort. Men inställningarna i telefonen. Kan man unbranda telefonen någonstans?

Tacksam för hjälp,

Niclas

Postad 02 April 2008 - 12:31

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Har alltid använt mig av dessa när jag byter firmware http://www.davinciteam.eu/index.html
Kostade typ en hundring sist men det är det ju värt. Gjort det på kanske 5-6 telefoner och det är hur lätt som helst.

Killen i en lokal affär använde samma program, men han tog 500:- :blush:

Postad 02 April 2008 - 18:29

andyman
  • andyman
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Skickade idag in min w890 på reparation. Det funkade i två veckor sedan så fick den ingen komtakt med simkortet

Postad 03 April 2008 - 09:26

Zugar
  • Zugar
  • Lärjunge

• 495 inlägg
  • 0
Om någon är sugen på en w890
http://www.tradera.c...px?aid=61456022

Postad 05 April 2008 - 00:12

tazzi
  • tazzi
  • Forumräv

• 512 inlägg
  • 0
har PC suite instalerat på datorn och när jag ska uppdatera till en nyare version är det helt knäppt. står typ "ta ur batteriet, sätt i, håll in grön lur och starta telefonen och sen står det inget mer och när det är klart. nån annan som fattar vad dem menar? :D

till er som vill ha den svarta. majjgad den bruna knäcker den svarta lätt :)

Postad 05 April 2008 - 00:26

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Det är bara att göra precis som det står så funkar det bra, har uppaterat flera olika SE-telefoner och det är samma sak med alla (som jag testat)

Postad 05 April 2008 - 19:12

annesan
  • annesan
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hej! Jag har just nu en k750 som fungerat problemfritt sen jag köpte den men är nu sugen på något nytt. Jag funderar på antingen w890, w580 eller w910. Har dock varit inne i forumen och läst om diverse problem som uppkommit, börjar undra om det finns någon nyare mobil som inte krabbar på något vis idag...
Det jag undrar är om någon skulle rekommendera w890 till mig eller tycker jag borde köpa någon annan telefon med liknande finesser/funktioner istället?

Postad 07 April 2008 - 23:10

annesan
  • annesan
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag funderar skarpt på att köpa den här telfonen då det inte verkar vara fullt så mycket buggar som på till exempel w910 eller w580. Det jag undrar är om någon skulle rekommendera den här mobilen till mig eller om ni tycker det finns någon liknande som borde vara bättre och som inte kostar mer än 4000 kronor?

Är den fortfarande seg i menyerna som vissa har skrivit?
Hur är det med mottagningen numera? Då jag bor på landet och en bit utanför en mindre stad, där jag brukar ha 3 pinnar med min nuvarande telefon så skulle jag ju vilja ha det även i fortsättningen. Någon som bor ute på landsbygden som kan säga hur teckningen är för dem?

Hur är det att spela upp videor i den? Laggar det eller är ljud och bild någorlunda synkat?

Stämmer det att den blir varm om man pratat några minuter i den?

Jag har oxå läst att folk haft problem med att telefonen tappar kontakt med minneskortet, finns problemet fortfarande? Vad kan man göra åt det?

Är det många som råkat ut för att högtalaren brister efter en vecka, som någon nämnde i forumet tidigare?

Jag hoppas att någon kan svara på alla min frågor! Tacksam för svar

Postad 08 April 2008 - 00:17

zordnil
  • zordnil
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Jag köpte min w890 från Tre & fick då med ett 8GB minneskort. Satt & la in massa musik på den idag när det plötsligt sa stopp, slut på ledigt utrymme. Kollade i mobilen hur mycket minne som skulle finnas kvar, 4GB ledigt...

Detta måste väl vara nån slags spärr i windows xp? Det går att skicka fler filer via bluetooth, men det går så himla slött... :wacko:

Nån som har en lösning? ;)

Postad 08 April 2008 - 09:01

Nuts
  • Nuts
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Så här står det på SE hemsida om w980i

Stöd för Memory Stick Micro™ (M2™) (upp till 4GB)

Så det kanske är max 4Gb som telefonen kan hantera.
Om så är fallet så är väl bara 8Gb minne ett föräljnings trick kan man tycka... låter ju bra i alla fall.

Postad 08 April 2008 - 12:08

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Inget trick, jag har plockat in i alla fall 6 GB i min lur.

Postad 08 April 2008 - 15:12

zordnil
  • zordnil
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Så här står det på SE hemsida om w980i

Stöd för Memory Stick Micro™ (M2™) (upp till 4GB)

Så det kanske är max 4Gb som telefonen kan hantera.
Om så är fallet så är väl bara 8Gb minne ett föräljnings trick kan man tycka... låter ju bra i alla fall.

Verkar skumt om telefonen bara stöder 4GB när den säger att 4GB är ledigt efter att jag stoppat in 4GB...det är utforskaren i min dator som tror att minnet är fullt, i mobilen visas det klart & tydligt att det finns plats för mer.
Ska spana in programen som följer med mobilen & se om det går att föra över via nåt där som kanske kringgår problemet.

*Edit*
Löste det rätt så omgående, var nog trött igår får jag skylla på. Det var så enkelt att man valde masslagringsläget när man kopplar in mobilen till datorn via USB. Sen funkar det hur bra som helst.

Redigerat av zordnil, 08 April 2008 - 15:26.

Postad 11 April 2008 - 15:38

Mikkla
  • Mikkla
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Någon som har ett tips på en bra videokonverterare?

Sugen på att kunna rippa ned film eller tvserier och se dem på mobilen...

Postad 19 April 2008 - 21:22

annesan
  • annesan
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag undrar om w890 har några Flash lite teman som ändrar menyn så att den t.ex blir horisontell eller som en cirkel? Jag vet att w910 har det men undrar nu om det även finns på w890? Jag syftar inte på gyrofunktionen i w910 utan det ska finns teman som medföljer mobilen som ändrar menyn.
Finns det inte på w890 kanske det är möjligt att ladda ner teman med den här funktionen från till exempel Sony Ericssons hemsida eller någon annanstans? Stöder w890 Flash lite teman som ändrar menyn såpass?

Postad 22 April 2008 - 12:41

Caaf
  • Caaf
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Tjejen köpte en brun sån här igår och MY GOD vad avundsjuk jag är. Så ###### snygg och typ 1/3 mindre än min tegelsten k850i, visserligen är kameran inte lika bra, men i övrigt har den ju allt och lite till. 8 gig minne på tre går ju inte heller av för hackor.

Postad 08 May 2008 - 11:38

jonatannn
  • jonatannn
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0
Någon som har tips om bra program eller skärmsläckare till denna mobilen? Tips på bra sidor med teman är oxå välkomna.

Postad 11 May 2008 - 14:19

Mange30
  • Mange30
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Har nyss köpt en W890i , Men nu är det en klåpare som fick tag i den och lekte med den , tappade den i backen på stenplattor så den studsade 3 meter, fick en del fula repor och en buckla! Någon som vet nått ställe som det finns reservdelar till w890i

Tacksam för svar!

Postad 17 May 2008 - 10:46

Mange30
  • Mange30
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Har en fråga?

Ska knappsatsen blinka i olika takter när man spelar musik i walkman på w890i och ska den blinka när det ringer och det kommer ett sms, kanske är en dum fråga men vill ändå veta, någon som vet?

Postad 23 May 2008 - 15:43

Unregisteredac48ddc7
  • Unregisteredac48ddc7
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
SVAR JA! den ska blinka!

Postad 24 May 2008 - 19:56

Unregistered36e774f6
  • Unregistered36e774f6
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Har nyss köpt en W890i , Men nu är det en klåpare som fick tag i den och lekte med den , tappade den i backen på stenplattor så den studsade 3 meter, fick en del fula repor och en buckla! Någon som vet nått ställe som det finns reservdelar till w890i

Tacksam för svar!

www.skalshop.se har silver och bruna skal till den :(

Har själv en W890 och är grymt nöjd men funderar att skaffa en svart som extra telefon och ha den silvriga för jobb.

Nån som har köpt sig en svart och har någon bild att dela med sig av? :) Är jävligt sugen att se hur dem löst det med förpackningen när den feta bluetooth högtalaren ska få plats också.

Postad 25 May 2008 - 16:53

Unregistered1014
  • Unregistered1014
  • Forumräv

• 530 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som tycker att telefonen är väldigt seg att gå ur väntläget?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.