Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Viasat HD

153 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 February 2011 - 10:02

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Så bra! Hoppas att jag också blir det.
Hittade denna länk som specar rätt bra vad man kan få från respektive operatör:
http://www.viasat.se...

ja, precis och där ser du att Statsnär inte har inspelningsbar box eller on demand tjänster :unsure:
Jag ringde Viasat i går och efter låmg väntan fick jag svaret att "de jobbar på det"....
men inget datum för när det skall vara i drift.
Tack för det innehållslösa svaret viasat....

Postad 02 February 2011 - 11:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

ja, precis och där ser du att Statsnär inte har inspelningsbar box eller on demand tjänster :unsure:
Jag ringde Viasat i går och efter låmg väntan fick jag svaret att "de jobbar på det"....
men inget datum för när det skall vara i drift.
Tack för det innehållslösa svaret viasat....

Då får du nöja dig med viasatondemand.se via datorn. Om det nu funkar om man inte är abonnent direkt hos dem...

Postad 03 February 2011 - 09:00

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Då får du nöja dig med viasatondemand.se via datorn. Om det nu funkar om man inte är abonnent direkt hos dem...

Jo det funkar nog då ag är abonent hos dem. Det jag vill ha är främst iofs en inspelningsbar box.

Postad 03 February 2011 - 10:31

Unregistered8cb2b1c6
  • Unregistered8cb2b1c6
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Vågar man ana ett litet ljus i den mörka "HD-utbuds tunneln"? Läste nyss följande: MTG i förhandlingar
med ProSiebenSat1. MTG särskilt intresserat av SBS skandinaviska verksamhet. Detta handlar bland annat om kanal 5 och kanal 9. Jag har ju tidigare orerat om vilken aktör som kommer erbjuda kanal 5 HD på sin tablå och efter att ha läst lite här så ser jag ett litet ljus för mig som viasatkund. Mediakonsernen Bonnier ligger bakom canal digital och tv4 verkar inte vara aktuella för denna affär ur konkurrensskäl då de skulle bli dominerande på den svenska tv-marknaden för reklam-tv. Den som lever får te....

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.