fredrikandersson:
Jo det mailet jag postade. När man fick sin skrivbordsbakgrund osv. Man får väl helt enkelt sitta och vänta då.
samma här har oxå fått koden för bakgrunden väntar på koden för betan .
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 12 October 2008 - 14:06
samma här har oxå fått koden för bakgrunden väntar på koden för betan . Postad 12 October 2008 - 14:22
Efter 2,5 h spelande och levlat till max (11) så kan jag väl dela med mig av mina första intryck.
Som Cod 4 förpassat till WW2, samma upplägg för 3,5,7 kills samma fast med lite annorlunda uttryck. 3 å 5 kills samma som 4:an "uav" och "airstrike" 7 kills släpper lös ****ts hundar, en flod av bindgalna hundar kommer rusande mot dig, dock inte så svårt att freda sig, några kulor i dom eller en kniv så är det klart. Sen är det ju WW2 och jag kan väl tycka att det är mer lockande med nutid efter att spelat cod 4. Men det är en bra beta och gillar man cod så gillar man detta. Postad 12 October 2008 - 19:42
Huvudet på spiken - COD4 fast för i WW2. Gillar vapnena, älskar tanksen! Var förhoppningsfull inför grafiken och det är snyggt, det är minst lika snyggt som COD 4 med undantag för banan "Castle" som känns väldigt överdrivet färgglad. Men Roundhouse och beach-banan (som jag ej minns namnet på) är grymt trevliga att spela på - många gömställen för snipers och banorna känns stora jämfört med COD 4 med mycket kuperad terräng och trappor etc. Men överlag är det alldeles underbart! Postad 12 October 2008 - 19:57
Håller jag med om, känns som COD4 med andra kläder o vapen.
Vapnen är nice, tanksen var bara sega tyckte jag.
Håller jag personligen inte med om. Soldaterna är inte alls lika snygga, de rör sig inte lika snyggt heller. Omgivningarna är dock godkända. Postad 12 October 2008 - 20:19
Det ser ut att vara långt ifrån lika snyggt som cod 4. modellerna ser ut att vara snodda från 3:an rätt av.
Typ en lite hemmagjord mod av fyran. Lär bli bra ändå Postad 12 October 2008 - 20:31
Jao, jag har inte tänkt avboka mitt, så helt värdelöst är det ju inte
Postad 12 October 2008 - 21:52
Gruff...
Fick också det där dumma mailet... Varför finns det ingen Beta till PS3?? Och varför ska det dröja innan Betan kommer till PC? Fick ju koden till Xbox, men det hjälper inte mig. En kompis med Xbox har chippat den, så där går det ju inte använda koden heller. Det är nära på att jag avbokar mitt ex. om man ska bli särbehandlad som PS3-ägare. Postad 13 October 2008 - 07:04
Wohoo för Killcam med avsprängda lemmar
EDIT: För er som inte fått era koder:
Redigerat av MrSpokk, 13 October 2008 - 07:57. Postad 13 October 2008 - 10:17
Jag fick en ny kod till firsttofight. och lyckades regga mig till forumet, inte fan fick jag VIP för det.
Postad 13 October 2008 - 11:18
Den kommer tro mig, har fått den! O fy fan va kul det är! Postad 13 October 2008 - 11:20
jag kommer få två stycken när de väl kommer. har du fått idag? Postad 13 October 2008 - 12:36
Here's all the information in one handy thread about V.I.P.'s not getting their codes.
Step 1: Getting Your Badges If you do not have your badges but migrated your account from www.charlieoscardelta.com this is what you should do. (I did not find this out,[GB]ExiLeUSA posted a topic on it and he deserves the credit) 1) go to www.callofduty.com/points 2) Enter Info. 3) Now refresh the page 4) repeat 2 and 3 5) go to My Account > Avatar > Badges 6) Voila! Your VIP and Purple badges are there. Funkade för mig. Mekkade lite så nu har jag VIP med hjälp av mitt gamla charlieoscardelta-konto. Nu väntar jag bara på guld i mailboxen. Postad 13 October 2008 - 15:03
Alltså är det lönt att boka ett spel på Webhallen bara för att få Beta-nyckel? Eller är alla platser redan slut? känns ju inte lönt att boka om man inte får nån nyckel, jag har redan bokat på Gamestop och väntar på ett bra inbyteserbjudande liksom.
Postad 13 October 2008 - 17:27
De har nycklar kvar. fick ny idag. Men sen tar det ju en stund att få själva beta-nyckeln. men klart det är värt. Jag väntar med spänning Postad 13 October 2008 - 17:37
Jag har bokat på webhallen nu och fått en kod, denna skrev jag in på firsttofight.. sen kryssade jag i xbox 360 och fick en tema-kod till XBLM... Men nu då?
Ska jag bara vänta och se OM jag får en BETA kod också i mailen? Eller är det nåt mer man måste göra? Postad 13 October 2008 - 17:41
Jag har precis gjort som du Ollie, förhandbokade mitt för cirka 5-6 timmar sen.... hoppas på och få mail med kod snart!
Hur fungerar det och avbeställa på webhallen, kan man ta nyckeln lira demot sen avbeställa? Postad 13 October 2008 - 17:58
Det ska bara vara att vänta på nästa våg av nycklar. Tror inte det har med om man gick med i forumet eller ej. JAg har inte fått någon av mina ännu. Så väntar med spänd förväntan. Har ett utan VIP-konto på forumet och ett med. De kommer så fort de har tid. Microsoft är väldigt bökiga när det gäller deras system av nycklar. Postad 13 October 2008 - 17:59
Okej jag tror man ska kunna avboka det efteråt. HOPPAS NU PÅ EN KOD!!!
Postad 13 October 2008 - 18:05
Klart man kan avboka. Jag ska köpa mitt oss dem. Så man får sina precious poäng Postad 13 October 2008 - 18:42
OT: ja jag reggade mig idag för att lättare kunna beställa där, men när uppnår man de speciella gränserna egentligen?
Postad 13 October 2008 - 21:27
MAn blir ju bitter när eurogamer gav ut 20000 beta keys och vissa som preordrat inte fått sin ännu
Postad 14 October 2008 - 05:45
Nu i morse hade min kod kommit , å vilken lång dag det kommer bli på jobbet när man vill hem & testa ;o)
Postad 14 October 2008 - 06:07
Jo samma här. Dagen blir LÅNG! Väntar på nyckeln nummer två nu också. som jag kan skänka bort
Postad 14 October 2008 - 06:18
Japp det kan det väl vara. Du får ju även tillgång till nerladdning av ett M1a1 Carbine gevär, som du annars får kämpa ända till level 65 för att låsa upp. JMA Postad 14 October 2008 - 10:58
Alltså måste man bli VIP på det där forumet eller räcker det och förhandboka liret för och kanske få beta?
Bajsniklas jma. Level 65. Hur många levels finns det, tar det lika lång tid och levla som i cod 4? Tar det längre tid och levla ju högre level man får. Går det att prestigea? Nån som vet? Redigerat av Unregistered2b236a0e, 14 October 2008 - 10:59. Postad 14 October 2008 - 11:35
Vet ej hur hög level det är eller hur lång tid det tar men tydligen ska man kunna prestigea 10 ggr som i COD4. Postad 14 October 2008 - 11:40
Jag läste någonstans att man dessutom får olika saker när man går prestige. Låter bra tycker jag...vad det nu är man får
edit: Spelade Betan igår...kan bli lovande. Mycket känns igen från CoD4 vilket är bra! Redigerat av smellymarq, 14 October 2008 - 11:42. Postad 14 October 2008 - 12:22
Jag tankar BETA:n i skrivande stund
Fy F-N vad glad jag blev när jag öppnade upp messenger och det stod att jag fått ett mail från COD HQ Aja får hoppas inte bredbandet fuckar upp nu, den ligger bara på 40% nedladdat hittills Postad 14 October 2008 - 12:39
Det enda jag hört är fem extra create a class klasser, vad man nu ska med det till, tycker det räcker bra med de fem man har "från början". Postad 14 October 2008 - 13:09
Grattis! Synd då att jag inte kan lira förränns fredag Redigerat av MrSpokk, 14 October 2008 - 13:09. Postad 14 October 2008 - 14:08
Jaha, ok. Jag fick för mig att man skulle få nåt för varje gång man gick prestige Börjar längta lite till spelet nu faktiskt efter att jag provade Betan igår...synd att inte alla kills m.m följer med när man väl köper spelet sen. Postad 14 October 2008 - 17:45
Jag gillar betan som fan efter en match bara. Skönt med omväxling. Killstreak på 11 det första man gör <3
Någon som ska lira ikväll? Postad 14 October 2008 - 17:48
Jag ska lira ikväll, att levla till 11 gick ju fort så nu kan man skjuta upp lite vapen hehe.
Ganska najs lir faktiskt, och hundarna är faktiskt inte alls så jobbiga att ha mot sig som många sagt, bara dra fram pistolen och kniven när de kommer. Själv tycker jag helikoptern var jobbigare. Postad 14 October 2008 - 19:05
Yupp, hundar är att föredra framför helikopetern....schäfer eller dobermann....come what may.
Postad 15 October 2008 - 08:09
Körde ett par timmar igår & det är ett givet köp . Den e mkt lik 4an i upplägg & allt , stora skilnaden är miljön bara . Vet inte om man kommer sakna sina vapen så mkt för precis som i 4an så får man massa extra tillbehör till vapnena . Verkar finnas en del glitchar i spelet fast det gjorde det på 4an oxå i början . Sök på COD 5 + Glitch på youtube Ljudet på vapnena är lite lustiga ex BAR när man själv skjuter så låter den löjlig , men när man får se sig själv skjuta via killcam så låter den som ett monster . Postad 15 October 2008 - 10:16
Tycker de kan droppa kiefer sutherland alltså. Han får hålla sig till 24 och inget annat.
Annars tycker jag det är bra. Lite smågrejer här coh där man irriterar sig på men överlag riktigt bra. Givet köp Postad 15 October 2008 - 11:28 Har kollat upp det i spelet när man går in o kollar upp M1A1 i vapenuppsättningen. Där står det att det låses upp på level 65, så hur många levlar det finns vet jag inte. Postad 15 October 2008 - 16:45
Ja de glitcharna lär nog programmeras bort lagom till när spelet släpps. (det är väl en av anledningarna till att man släpper en beta?) Dock så finns det ju några i COD4 med, men inte så 'enkla' som i denna betan (t ex när man kan klättra upp i en av palmerna på 'Makin'). Redigerat av MrSpokk, 15 October 2008 - 16:46. Postad 15 October 2008 - 17:25 Torde väl vara den enda anledningen till att man släpper en beta, att få folk att hitta så många buggar som möjligt innan leverans. Postad 15 October 2008 - 23:14
Satt och testade betan en stund i kväll, hade ju hoppas på att giftgasen skulle vara effektivare än vad den var. Annars var det helt ok, hundarna var ju guld
Banorna man fick spela var sådär, gillade mest den söderbombade bangården. Blir nog bättre när man väl lärt sig banorna. Lite synd att de inte har lagt in någon challang för pistolklasserna, hoppas även att man kan spela team tactical i det färdiga spelet. Postad 16 October 2008 - 05:41
Tycker spelet är väldigt skönt, banorna blev jag dock lite besviken på, känns som att det är lite för mycket bråte överallt och lite för många spelare/m2.
Märks ju på killscoren också, man dödar way fler än i COD4, men man blir också dödad way fler gånger. Lite tråkigt som sagt, men det är ju bara jag det... Postad 16 October 2008 - 19:00
Någon som vet när nästa batch med betakoder kommer ut? Har förboka sedan i förrgår och gjort som man skulle men ej fått någon Betakod?
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |