![]() |
![]() |
![]() |
439:- |
![]() |
16 år sedan |
Postad 30 januari 2008 - 16:03
Postad 30 januari 2008 - 17:07
Hur vet du att farmorn inte snott spelet och sitter och lirar för fullt as we speak?Jag ringde motherfojjersna igår o de sa att det kunde ta en vecka, Shit liksom! Tror inte att nån snott mitt spel, min dams farmor bor i samma hus och hon hämtar posten samma sekund som den lämnas varje da =P Men OM det nu är så så får de faen skicka ett nytt!
Postad 30 januari 2008 - 18:06
La förövrigt till lite folk från forumet på live om ni undrar vem nosvatten är =)
Redigerat av jespur, 30 januari 2008 - 18:07.
Postad 31 januari 2008 - 17:21
Postad 01 februari 2008 - 08:26
Nu har jag låst upp A-kortet och en väldigt ferrarilik bil. Wooohooo.....
Meh. Låste upp den igår. Den var ju totalt värdelös. Tacka vet jag GT2400:n man fick innan. Den rockar.

Visst, lite knepig innan man fått upp farten men sen ligger den som ett teflonstrykjärn på vägen.
Annars tycker jag Burning Routes börjar bli knepiga med speed-bilarna. Aggresssion/Stunt är enklare då man har mer tid på sig, klarar oftast dem utan att behöva boosta mer än lite. Med speedarna så gäller det att stringa ihop burnouts efter varandra hela tiden.
Med 616an (den som låter som en jetmotor) så hade jag precis kört förbi målet när 'Time Up' kom upp. Börjar bli irriterande att det är ett par sekunder mellan att tiden tar slut och att man får reda på det. Glädje byts snabbt till frustration som byts snabbt till att man krashar nästa gång man kör banan.
Fast, på vägen tillbaka för omförsöket / skroten för att hämta nästa bil så kan man ju alltid köra lite olika Road Rules beroende på vilken bil man har.

Mina farhågor om att man snabbt skulle tröttna på att köra runt i staden har krossats helt. Detta spel regerar.

Ska se om man får vara ifred tillräckligt länge i helgen för att köra lite challenges.
Postad 01 februari 2008 - 08:35
Postad 01 februari 2008 - 08:54
En till visar de tider folk har online på den vägen.
En till visar poängen du måste ha i Show Time för att klara den vägen.
En till visar de poäng som är online.
Så fort du visar Time Mode tiderna så aktiveras den. Så fort du svänger in på början av en väg (alltså inte mitt på) så börjar den räkna. Då gäller att köra till slutet av vägen med full throttle.

Jag brukar ha den på för det mesta när jag kör till olika race/junkyards även om jag inte aktivt försöker slå rekorden. Om man lyckas av 'misstag' är det ju en väg man slipper ta itu med senare.
Postad 01 februari 2008 - 09:25

Redigerat av Unregistered801fc485, 01 februari 2008 - 09:25.
Postad 01 februari 2008 - 09:39

Postad 01 februari 2008 - 10:54
Will doIngen aning. Lägg till oss som friends så får du våra scores i listan.

Btw, vad är detta custom soundtrack alla snackar om?
Postad 01 februari 2008 - 11:08
Btw, vad är detta custom soundtrack alla snackar om?
Ingen aning. Jag diggar det nuvarande soundtracket för mycket för att ens fundera på att byta ut någon låt.

Tråkigt att när man byter låt manuellt så tar den bara nästa låt i listan, den slumpar inte fram nästa låt. Vilket är lite tråkigt om man hamnar i början på retro-Burnout tracksen.
Postad 01 februari 2008 - 11:08
Gissar bara

Ska köpa spelet nu på lunchen. Alla CODare kommer bli sura för jag komme spela det ikväll istället haha.
Postad 01 februari 2008 - 11:18
Jo det verkar vara något sådant. Grymt att koppla in sin ipod i boxen å lira musik från den...Att du lirar musik från din dator eller sådär istället för den som är med?
Gissar bara
Ska köpa spelet nu på lunchen. Alla CODare kommer bli sura för jag komme spela det ikväll istället haha.
...eller så går det inte och är något helt annat...Someone?
Postad 01 februari 2008 - 11:23
Postad 01 februari 2008 - 12:34

See you out there, in Paradise!
Postad 01 februari 2008 - 14:11
Men vadå, trycker du bara in xboxknappen och sätter på musik från mini-dashen?Det har väl gått på alla spelen som släppts på xbox360an. Har spelet mängder med min egna musik.
Redigerat av Unregistered801fc485, 01 februari 2008 - 14:11.
Postad 01 februari 2008 - 14:48
Nu har jag liret. 499kr är bra billigt

Redigerat av asbra, 01 februari 2008 - 14:48.
Postad 01 februari 2008 - 15:19
Men vad händer med billjuden å sånt när man lirar musik i dash?Jag har satt den på innan, sen äre bara att låta den spela. Byta låt från mini-dashen.
Nu har jag liret. 499kr är bra billigt
Postad 01 februari 2008 - 15:53
Menar du att man typ ser vilken låt det är i Burnouts ruta som kommer upp? Fan va cooltBara musiken som byts ut!
Postad 02 februari 2008 - 01:29
Efter att ha kört alla hoppen i White Mountain har jag fortfarande bara 9/10?!?
Körde om dem igen (och igen) och fick aldrig den där sista big jumpen.
Tänkte jag kanske var tvungen att göra en barrell roll i stenbrottshoppet, men det hjälpte inte.
Jag får inga 'Super Jump failed' heller när jag hoppar.
Nån som hört något liknande eller vet något hopp som kräver något extra?
Vill fan inte behöva ta bort min sparade profil för sån skit...
Postad 02 februari 2008 - 09:01

Nu har man en nice X12 i kolfiber.

Postad 02 februari 2008 - 09:56

Optimalt utnyttjande av sovtid...
Edit: Grattis till burnout licensen förresten.

Hur många har man sen kvar till Elite? Alla utom Burning Route skulle jag tro?
Redigerat av Unregistered6810b893, 02 februari 2008 - 10:00.
Postad 02 februari 2008 - 13:16
Japp..
Optimalt utnyttjande av sovtid...
Edit: Grattis till burnout licensen förresten.
Hur många har man sen kvar till Elite? Alla utom Burning Route skulle jag tro?
upgrades in 99 wins tror jag det stog. Jag är dock mer fokuserad på att låsa upp bilar just nu. Jag måste ha en snabbare stuntcar så jag fixxar bägge ringarna på flygplatsen. =)
Postad 02 februari 2008 - 13:19
Postad 02 februari 2008 - 16:56

Postad 02 februari 2008 - 17:22
upgrades in 99 wins tror jag det stog. Jag är dock mer fokuserad på att låsa upp bilar just nu.
Ick. De rensas säkert också när man får Elite licensen. Och då är det att börja om igen.

Gör stunt hoppen, de är enkla att få ihop och kolfiber X12an rockar som stuntcar.

Postad 02 februari 2008 - 17:37
upgrades in 99 wins tror jag det stog. Jag är dock mer fokuserad på att låsa upp bilar just nu.
Ick. De rensas säkert också när man får Elite licensen. Och då är det att börja om igen.
Gör stunt hoppen, de är enkla att få ihop och kolfiber X12an rockar som stuntcar.
Jag har tagit mig igenom bägge ringarna på flygplatsen, men fick bara en av dem räknad som superjump. Jag får se vad jag ägnar mig åt inatt, men jag har inte såvärst många jumps kvar, så kanske det får bli dem. Jag har i princip inte kört några stunt runs, eftersom jag är så kass på det, men skall jag ha elitelicensen så blir jag tvungen att lära mig

kruxet blir väl bara att hitta alla, men google kanske hjälper till med det =)
Postad 02 februari 2008 - 18:36
Postad 02 februari 2008 - 21:55

För enkelt? Tja, jag vet inte... Förmodligen är det fusk men jag tycker nog det är roligare att få det avklarat och koncentrera mig på 'det riktiga spelet' än att köra runt och leta efter blinkande fyrer.
Dessutom, det finns ett par hopp som jag ALDRIG hade hittat utan den kartan. Speciellt en uppe vid vindfarmen där man skulle hoppa typ i tre steg innan man kom fram till det 'riktiga' hoppet där det gällde att man kom in precis rätt annars så missade man landningen.
Postad 03 februari 2008 - 00:35
Postad 03 februari 2008 - 11:32
Postad 03 februari 2008 - 14:02
En snabb fråga bara, kan man köra med ratt på detta spel? Och isf är det bra känsla?
Bra fråga. Ska prova med ratt när jag får mitt spel. Borde dyka upp imorrn.
Postad 03 februari 2008 - 14:57
Lite för mycket 'twitchy' arkadracer för det.
Postad 03 februari 2008 - 20:37

Min lista:
Takedown (vanlig)
Grinding Takedown ("grindar" din oppontn mot en vägg)
Car Takedown (din opponent åker in i en vanlig bil)
Van Takedown (din opponent åker in i en van)
Bus Takedown (din opponent åker in i en buss)
Vertical Takedown (du lander ovanpå din opponent)
Traffic Check Takedown (du kraschar en vanlig bil in i din opponent)
Revenge Takedown (du gör en takedown på någon som gjort en på dig)
T-bone (du rammar din opponent i sidan)
Frenzy Takedown (gjort men vet inte vad som krävs, 5 på raken?)
Rampage Takedown (samma, 10 på raken?)
Finns det fler?
Edit: Efter lite research på google så verkar det som om det är alla. Damn I'm good

Redigerat av Unregistered801fc485, 03 februari 2008 - 20:42.
Postad 03 februari 2008 - 21:48
Tror jag missat Bus Takedown, annars har jag nog gjort alla.
Fick inga vertical takedowns innan men efter att jag lurade in motståndarna in i stenbrottet under road rage så staplades de snabbt upp.

Postad 04 februari 2008 - 10:45
Sökte lite på google och hittade någon forumtråd. Har dock inte sett någon officiell lista på takedowns.Hur fick du fram den listan?
Tror jag missat Bus Takedown, annars har jag nog gjort alla.
Fick inga vertical takedowns innan men efter att jag lurade in motståndarna in i stenbrottet under road rage så staplades de snabbt upp.
Postad 04 februari 2008 - 10:48

Eller det kanske bara är jag som börjar bli gammal...
Postad 04 februari 2008 - 12:36
Jag läste på google och kom fram till att jag har gjort alla? Eller hur menar du?Jag menade i spelet.
Eller det kanske bara är jag som börjar bli gammal...
Postad 04 februari 2008 - 20:59
Idag körde jag med kontrollen istället, man missar lite av känslan men det känns lättare att spela för man har allt på samma ställe och så kan man navigera på kartan och kolla runt bilen när man kör.. de analoga spakarna saknas ju på ratten tyvärr.
Tycker spelet är helt okej, ganska bra musik vilket är sällsynt i spel. Det får en stark 4:a från mig änsålänge

Postad 05 februari 2008 - 09:29
Postad 05 februari 2008 - 09:52
Postad 05 februari 2008 - 09:58
Allt som behövs är att vi bestämmer en tid och en host.
Postad 05 februari 2008 - 10:24

Postad 05 februari 2008 - 11:32
Hmm, låter som man kan bli rätt utbränd av det....För enkelt? Tja, jag vet inte... Förmodligen är det fusk men jag tycker nog det är roligare att få det avklarat och koncentrera mig på 'det riktiga spelet' än att köra runt och leta efter blinkande fyrer.
H-heh..
Hehehe

HAHAHAHAHAHAHA

Postad 05 februari 2008 - 11:49

###### smashes dock. Har bara typ 2-3 på varje område kvar. Orka gå igenom 80 stycken på varje område för att hitta de där två sista smashesena.
Downtown är iallafall avklarat.

Ställer gärna upp på en liten challenge omgång. Mina tider är dock lite kassa...

Kan bara typ efter 22 på vardagar och denna helgen inte alls...
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar