Mirror's Edge (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(12)
|
Inga priser |
Postad 13 November 2008 - 00:09
Postad 14 November 2008 - 06:04
Postad 14 November 2008 - 21:25
Postad 14 November 2008 - 21:35
Såg idag att spelet kostar 499 på onoff i butik. Ganska schysst pris tycker jag. Tänkte köpa men har lovat mig själv att först spela igenom de andra typ 5 spel som jag köpt och inte spelat färdigt
gör som jag istället, köpa alla spel samtidigt och spela inte färdigt nån av dom, det är mitt största problem
Postad 15 November 2008 - 08:53
Postad 15 November 2008 - 10:03
Postad 15 November 2008 - 10:14
Redigerat av BennySlyden, 15 November 2008 - 10:16.
Postad 15 November 2008 - 12:17
Har för mig att det skakade om man te.x. hoppade ner från en lite för hög avsatts, så man skadades, i demot.Är det ngn som vet om det finns rumblestöd i ME? Jag tycker mig inte ha känt ngra skakningar alls när jag spelat...
Postad 16 November 2008 - 15:38
det finns ett demo på playstation store som man kan ladda hem gratisOuch, är i samma sits som många andra och ska försöka spela igenom de spel jag faktiskt har innan jag köper nå nytt men detta verkar så äckligt häftigt
. Är det värt pengarna (ni som spelat det), eller är det alldeles för kort?
Postad 16 November 2008 - 18:41
Det ger honom dock inget svar på om spelet är för kort för att vara värt pengarnadet finns ett demo på playstation store som man kan ladda hem gratis
Postad 17 November 2008 - 10:38
Men time trial delen kommer dock att ta betydligt längre tid, å där märkte jag igår att tiden bara rinner iväg när man spelar. "Måste bara fixa 3 stjärnor på denna bana.. en restart till, en till" vips så hade jag suttit på samma bana i 3h och restartat ett oändligt antal gånger och kapat sekund efter sekund och hade 3 stjärnor inom räckhåll när klockan helt plötsligt var 03...
Så för att sammanfatta så är detta ett väldigt underhållande spel, den lite korta story moden vägs upp att time trial delen kommer ta betydligt längre tid.
Postad 17 November 2008 - 17:46
Skulle bli extremt glad om någon mailade mig ett.
psn id: Simulations
Tackar på förhand;)
Postad 17 November 2008 - 22:15
Postad 18 November 2008 - 09:55
MEN, hur kort det än är så är det roligt så länge det varar!
Postad 18 November 2008 - 11:14
jävligt svårt att klara utan att skjuta, sen tar det bara ett par, tre timmar att köra igenom det på hard om man får skjuta
Postad 04 December 2008 - 17:15
http://www.ps3blogge...-trial-map-pack
Blir ett köp när detta kommer ut.
Kommer jag också att köpa...
Hoppas bara att det inte enbart blir såna dära färgglada lådor man hoppar på... Utan också några "riktiga" banor...
Postad 04 December 2008 - 22:06
Postad 05 December 2008 - 21:14
Härlig känsla, underbart underhållande så länge man kan hålla farten uppe och hinner se vart man ska.
Det jag ser som problem är platser där man måste skjuta sig vidare som kan bli lite frustrerande, och att vissa sektioner av spelet tar ner tempot lite för mycket för spelets bästa. Men på det hela ett riktigt bra spel och en frisk fläkt.
Men hur ska de försvara att spelet är så vitt och därmed dåligt för miljön med min plasma-TV!?
Redigerat av Ghorun, 05 December 2008 - 21:15.
Postad 06 December 2008 - 03:06
Postad 06 December 2008 - 11:38
Postad 27 December 2008 - 18:34
4/5 i betyg, skulle vara en 5 om det inte var som vanligt med dagens spel, tog slut aldeles för fort
Postad 27 December 2008 - 18:42
Inte kommit så långt men riktigt mysigt jullovsspel
Postad 28 December 2008 - 08:54
Lät verkligen bra med en uppdatering av nya banor som någon tidigare yttrade sig om..
Ett till litet minus är väl att det ej går att spela multiplayer, tänk t.ex någon form av "datten" när man spelar två st delad
skärm eller något liknande online med ett visst antal personer på en stor bana, detta tror även jag hade varit fruktansvärt roligt
Redigerat av cainight, 28 December 2008 - 08:55.
Postad 29 December 2008 - 11:27
Story-mode var bra, men som nämnts en aning kort. Jag tyckte att en del av slagsmålen kändes lite onödiga. Nya utmaningar för er som tyckte det var enkelt kan vara att köra igenom hela spelet utan disarms. Har inte gjort det själv, men det går.
Sen har jag precis börjat med Time Trials. Där fullkomligt rinner tiden iväg, vet inte hur många gånger jag tänkt "bara en gång till". Där finns det dessutom inte några fiender så du slipper en del av de irriterande fighterna.
Postad 11 January 2009 - 10:17
Skulle väl komma i början av januari?
Postad 11 January 2009 - 11:20
Någon som vet när de nya banorna ska släppas....?
Skulle väl komma i början av januari?
tror det var nu på torsdag
Postad 13 January 2009 - 22:28
DICE also confirmed today that downloadable content (DLC) for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system, the Xbox 360® videogame and entertainment system and the PC will be available January 29th. This special DLC pack will challenge players to achieve the fastest times possible on nine races across seven all-new and totally redesigned Time Trial maps. The DLC pack will be available for $10 USD or 800 Microsoft points.
Den 29 januari är det alltså dags! - Och till det humana priset av $10.
källa: EA - pressmeddelande
Postad 14 January 2009 - 01:38
Postad 15 January 2009 - 00:16
Postad 15 January 2009 - 06:08
Riktigt kul spel, en klar 5:a. Börja igår att spela igenom det på Hard, kommer bli tufft.
hard var inte så farligt faktiskt spelade igenom hard utan att skjuta någon förutom den sista snubben i serverrummet han var omöjlig å komma förbi utan att skjuta
Postad 15 January 2009 - 10:35
hard var inte så farligt faktiskt spelade igenom hard utan att skjuta någon förutom den sista snubben i serverrummet han var omöjlig å komma förbi utan att skjuta
just den delen tyckte jag var svår på normal...
Försöker jobba mig igenom hela spelet utan att skjuta någon nu men har svårt att komma förbi alla vakter som kommer efter att man har snipat sönder bilen som fraktar ens syster. När man skall ta sig ner för alla trappor, kör dock på normal igen.. man kanske skulle köra om på easy för den delen.
Skall också snart ta tag i speedrunsen, å sen skall jag slå din time trial tid på alla banor kerren
Postad 15 January 2009 - 12:17
Vänta då till serverrummet på speedrun-et. Enligt mig svåraste momentet i spelet, just eftersom att det är ganska svårt att klara snabbt och då det också är i slutet av banan (=jobbigt att spela om vid misslyckande).just den delen tyckte jag var svår på normal...
Grejjade det tillslut iaf
Postad 15 January 2009 - 13:30
Okej, låter bra! Som tur är klara utan att skjuta nån på normal så nu kan jag röja
Postad 16 January 2009 - 18:32
Kerren: Slog din tid på Time Trial: Arland med 0,1s
Postad 16 January 2009 - 19:24
Fick hem spelet idag och har spelat hela eftermiddagen och det kommer bli många fler speltimmar framöver. Helt otroligt vad frustrerande det är när man kör Time Trial och missar ett hopp eller liknande, men å andra sidan så är man ganska nöjd när man lyckas
Tycker det är riktigt smart att man kan välja att köra mot sina vänners spöktider.
Kerren: Slog din tid på Time Trial: Arland med 0,1sFast jag har svårt att tror att jag kommer klara av att fixa Platinum på 5 dagar...
nu blev jag riktigt sugen på att lira igen kanske ska försöka ta platina till MHBTrophy
Redigerat av kerren, 16 January 2009 - 19:24.
Postad 16 January 2009 - 19:31
Försöker jobba mig igenom hela spelet utan att skjuta någon nu men har svårt att komma förbi alla vakter som kommer efter att man har snipat sönder bilen som fraktar ens syster. När man skall ta sig ner för alla trappor, kör dock på normal igen.. man kanske skulle köra om på easy för den delen.
Skall också snart ta tag i speedrunsen, å sen skall jag slå din time trial tid på alla banor kerren
time trailsen har du väl nästan slagit alla mina tider på
Vänta då till serverrummet på speedrun-et. Enligt mig svåraste momentet i spelet, just eftersom att det är ganska svårt att klara snabbt och då det också är i slutet av banan (=jobbigt att spela om vid misslyckande).
Grejjade det tillslut iaf
haha ja den hade jag ganska exakt 1 sec tillgodo när jag väl klarade den det var lite svettigt
Redigerat av kerren, 16 January 2009 - 22:47.
Postad 16 January 2009 - 22:40
spring bara förbi alla det är ganska lätt
Postad 16 January 2009 - 23:42
Postad 18 January 2009 - 23:26
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 18 January 2009 - 23:27.
Postad 18 January 2009 - 23:35
I huvudmenyn, spalt två från vänsterhjälp gärna en förvirrad människa, hur går jag in för att göra speedruns? Vet att man kan se tid på varje Speedrun om man går in på Play Chapter, men sen då? Jag har inte fått ngn tid registrerad genom att gå in där iaf...
Race --> Speedrun
Lite hjälp om du kör fast kanske: Youtube
Postad 19 January 2009 - 16:40
Jo det stämde, men det alternativet kom inte fram förän man hade varvat spelet, det var det som var hakenI huvudmenyn, spalt två från vänster
Race --> Speedrun
Postad 19 January 2009 - 20:18
Jasså, det kanske. Men då får man gratulera till att du klarat det nu dåJo det stämde, men det alternativet kom inte fram förän man hade varvat spelet, det var det som var haken
Postad 19 January 2009 - 22:46
Tackar tackar. Bara resten kvar nu dåJasså, det kanske. Men då får man gratulera till att du klarat det nu då
Postad 22 January 2009 - 19:40
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
5 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?