Det ekar tyst sen du stack baby
Gears of War 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(20)
|
99:- | |
Gears of War 2 - Limited Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(5)
|
Inga priser |
Gears of War 2 Multiplayer (45 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 08 July 2008 - 18:43
Det ekar tyst sen du stack baby
Postad 08 July 2008 - 19:34
Dvs en vanlig dag på Xbox live: EHEHHEHEH HEJJJJ lifterrrr lolz har du inte guldkors HEHEHEHEHEHE. lul laslsakldkasldklasmdakls kdmsajfmdsjkdms dsaklsakllsdkflk askdlaslsadkk
Och PSN: ..... (spansk bebis som gråter)..... typ.
Så jo tjöta skit saknar man.
Men ni har en grym tur med Gears of War 2, tror det kommer toppa t.ex. Resistance 2 utan tvekan. Killzone 2 är väl lite mer jämlikt.
Redigerat av Nyluh, 08 July 2008 - 19:36.
Postad 14 July 2008 - 22:24

Andra bilden är otroligt vackert, trailern var fantastiskt. Snacka om att de kör allvar på stora miljöer. Såg dock lite slött ut då och då.
Och så trailern såklart:
http://www.gamersyde...ws_6777_en.html
Redigerat av PalmiNio, 14 July 2008 - 22:25.
Postad 14 July 2008 - 22:55
http://www.gamersyde...ws_6786_en.html
Fan va vackert. Killzone 2 killarna får se till att ställa upp med en mycket välgjord trailer om de ska toppa detta.
Postad 14 July 2008 - 23:06
Postad 15 July 2008 - 00:23
Explosionerna verkar de ha fixat till iaf. Är det samma som under konferensen?
Yes sir
Postad 15 July 2008 - 06:58
Postad 15 July 2008 - 12:04
Postad 17 July 2008 - 21:15
Inte genom hela spelet dock. Bara i spelläget "Horde".Co-op för upp till 5 spelare, snajsigt
Postad 18 July 2008 - 12:43
Postad 18 July 2008 - 13:09
Äntligen! Säger som Wickerman, jag har väntat på ett sånt spelsätt sen jag spelade AvP. Fasiken vad kul det var där
.
Det spelläget låter i princip som spelidén med Left 4 Dead. Jag har inte spelat AvP men tycker att Left 4 Dead ser riktigt roligt ut på de videoklipp jag sett. Frågan är ju bara vilket man skall köpa av Gears 2 & L4D då de skall släppas på samma dag.
Postad 18 July 2008 - 13:24
Det spelläget låter i princip som spelidén med Left 4 Dead. Jag har inte spelat AvP men tycker att Left 4 Dead ser riktigt roligt ut på de videoklipp jag sett. Frågan är ju bara vilket man skall köpa av Gears 2 & L4D då de skall släppas på samma dag.
Jag köper Gears! Tror nog Left 4 Dead kommer bli bra men Gears 2 blir nog bättre, ettan är inte mitt favoritspel men fortfarande riktigt bra. Och Gears 2 verkar ha förbättrat allt som brast i ettan. Jag börjar bli lite exalterad.
Postad 18 July 2008 - 18:50
Postad 25 July 2008 - 11:41

Gears of War 2: Limited Edition
Get your hands on the most complete Gears of War 2 experience available! The Gears of War 2: Limited Edition includes the following bonus materials:
* Collectible SteelBook™ DVD case
* "Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2," a 48-page hardbound book including character profiles, exclusive concept art, and foreword by Design Director Cliff Bleszinski
* Bonus DVD including exclusive making-of-the-game video footage, design galleries with audio commentary by Epic Games, and promotional videos including the E3 2008 trailer,
* "Rendezvous." An exclusive gold-plated Lancer Assault Rifle available during online play
Redigerat av Unregistered710b3906, 25 July 2008 - 11:42.
Postad 13 August 2008 - 10:50
Postad 13 August 2008 - 11:58
Postad 30 August 2008 - 00:07
"seriously 2.0" är lite smått bisarr...
Postad 30 August 2008 - 00:13
"A new villain that we'll reveal very soon. He makes RAAM look like a pussy cat."
Postad 30 August 2008 - 10:10
Kunde inte låta bli att smygtitta lite på achievementslistan på IGN.
"seriously 2.0" är lite smått bisarr...
hehehe... ja, fast det antyder på att det finns mycke folk att döda!!!
"Party Like It's 1999" kommer nog ta ett tag att få
Här är listan för den som vill se
Redigerat av Majorglenn, 30 August 2008 - 10:20.
Postad 30 August 2008 - 13:18
Storyn verkar lite tråkig (
Postad 30 August 2008 - 13:37
Kan tänka mig att bodycounten rullar på duktigt på Horde-läget.hehehe... ja, fast det antyder på att det finns mycke folk att döda!!!
Jasså? Varför inte då, floppade förra spelet på PC?Det kommer inte komma ut till PC den här gången.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 30 August 2008 - 13:37.
Postad 30 August 2008 - 13:49
Postad 30 August 2008 - 14:18
men vafan; det är ju inte som storyn i ettan var direkt vettig.
Var det en story i ettan? Den märkte jag aldrig av...
Postad 30 August 2008 - 14:29
Var det en story i ettan? Den märkte jag aldrig av...
Jag trodde bara man skulle ta sig från punkt A till Punkt B och döda en snubbe!
Postad 30 August 2008 - 14:36
Postad 30 August 2008 - 14:45
Nån upptäcker hur man kan utvinna energi ur nån trögflytande, självlysande gegga som finns under marken.
Det blir krig om den här geggan (Immulsion heter den visst).
COG (Coalition of Government) bildas. Kriget tar slut.
Emergence day inträffar, en bunke fula snubbar som lever under marken kommer upp i hål och dödar nästan alla, tar över deras fabriker och krigsindustri.
De få som överlever pga att de lever på nån sorts platå, beslutar att köra brända jordens taktik och eldar upp planeten.
De som överlevde den första Locust attacken och nu även när deras egen regering eldade upp dem kallas Stranded och får hanka sig bäst fram de bara kan.
10 år in kriget mot Locust så beslutar Markus Fenix att överge sin postering och hjälpa sin far som blivit anfallen av Locusts.
Han blir fälld för att inte följa order i typ 50 år.
4 år senare så blir han utsläppt av sin polare Dom för att hjälpa till i kriget.
De beslutar att ge sig ner i underjorden för att installera en resonator som mappar hela tunnelnätverket.
Resonatorn funkar inte riktigt, istället sticker de till Markus farsas villa, där han i källaren har mappat tunnelnätverket.
Med den datan så programmerar de en bomb som då kan styra genom hela tunnelnätverket och spränga vitala delar.
BEWM.
Men det är ett 'par' lösa trådar.
Postad 30 August 2008 - 20:42
Postad 02 September 2008 - 11:13
Kanske kommer en GoW2 dosa?, likt den som finns till Halo?
Redigerat av DanneEklund, 02 September 2008 - 11:20.
Postad 02 September 2008 - 13:41
http://kotaku.com/50...360-controllers

Lite GoW feeling över den är det allt
Postad 17 September 2008 - 11:11
http://www.gamersyde...ws_7105_en.html
En film om ljudet i spelet. Det lilla man får se berättar om bra mycket bättre ljud än ettan - metalljudet är riktigt övertygande.
Postad 18 September 2008 - 22:11
Haha ja på PSN ekar det ivarjefall fan ingenting. Ingen snackar, alla är så himla anti-voicespammmsss som vi hade på Liven.
Dvs en vanlig dag på Xbox live: EHEHHEHEH HEJJJJ lifterrrr lolz har du inte guldkors HEHEHEHEHEHE. lul laslsakldkasldklasmdakls kdmsajfmdsjkdms dsaklsakllsdkflk askdlaslsadkk
Och PSN: ..... (spansk bebis som gråter)..... typ.
Så jo tjöta skit saknar man.
Men ni har en grym tur med Gears of War 2, tror det kommer toppa t.ex. Resistance 2 utan tvekan. Killzone 2 är väl lite mer jämlikt.
Hur hör man att det är en spansk bebis som gråter?
Kan bara hålla med om att det finns många omogna spelare på LIVE.
Postad 29 September 2008 - 18:38
Miljöerna är gryyyyyymmmmma.

Mer finns på
http://www.gamersyde...ws_7147_en.html
Postad 29 September 2008 - 18:53
Postad 29 September 2008 - 20:04

Texturer och miljöer också förbättrade. Hoppas de får till snyggare explosioner också. Explosioner och eld var rätt meh i ettan.
Här är en preview:
http://www.videogami...pters-in-co-op/
Is Gears of War 2 any good? Do you see Dom have a little cry? Is it good? Are the derrick bits fun? Is it good? Is it good?
We’ve played it. It blew us away. It’ll blow you away too.
First things first: Gears 2 could very well be the game you’ve been dreaming of for the past two years. It’s Gears of War to the power of ten. The hour we spent playing co-op at a recent press event was practically transcendental: it takes puerile fun so effortlessly to the next level the action games of the past 12 months evaporated in seconds. Sorry for the gush, but we really were knocked out.
Why? After our chat with Cliff Bleszinski, a journalist was talking on the phone to his mate.
“It’s the first one with tons of new stuff, the graphics through the roof and all the shit stripped out,” he said. “It’s more than that, though. You won’t believe it.”
Summed up our thoughts. Find out what it’s like to play the first bit after the link. Obviously there are MASSIVE SPOILERS FROM THIS POINT ON. Read at your peril.
We sit down with the co-op campaign, right from the start. The Microsoft PR tells us each player can select their own difficulty setting: the amount of enemies on-screen remains static, but if you select a harder setting you handicap the amount of damage you take and inflict.
Postad 06 October 2008 - 17:35
Det skulle ju bli ganska enkelt om man var fyraLite tråkigt att man inte kan köra campaign på fler än 2 spelare
Postad 06 October 2008 - 17:41
Det skulle ju bli ganska enkelt om man var fyra
Dom får väl göra motståndarna svårare, eller trycka in fler
Saknar roliga co-op spel för fler än 2 spelare.
Postad 06 October 2008 - 17:47
Mer åt Halo hållet, fast med större svårighetsgrad.
Postad 06 October 2008 - 18:16
Nu har man redan 2 förhandsbokningar på spel som kommer ut inom kort och funderar på att boka detta med. Fast att boka det för 600kr har jag inte råd med, önskar att Game/EBgames skulle köra någon inbyteskampanj på denna med.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Gears of War 2 Multiplayer
3 bilder
15 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?