Edit: Verkar som att releasen är flyttad till 20/2 för spelet, en vecka är väl ok bara dom släpper demot snart
Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 26 January 2009 - 14:37.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 26 January 2009 - 13:08
Demo "very soon": http://www.xbox.com/...on-24-01-09.htm
Edit: Verkar som att releasen är flyttad till 20/2 för spelet, en vecka är väl ok bara dom släpper demot snart Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 26 January 2009 - 14:37. Postad 26 January 2009 - 22:17
Journalisten som skrev denna preview kan inte varit helt nykter, F1?!
http://xbox360.gamez...s/p35933_02.htm Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 26 January 2009 - 22:19. Postad 27 January 2009 - 01:15 Wow! Ja, det hände ju aldrig i Forza 2. Eller jo, det gjorde det ju. Men du blev aldrig diskvalificerad, i och för sig. Men så märkvärdigt är det ju inte. Och F1-bilar? Tror han möjligen att alla formel-bilar är F1-bilar? Inte alls omöjligt. Varför låter de en av racing helt ointresserad person recensera ett sånt här spel. Han är imponerad över att det går att ändra mellan metric system och imperial system också. Men va f-n, på vilket bilspel går det INTE att göra? Nähä? Säkert? Gamezone känns inte särskilt seriöst, kort sagt. Postad 27 January 2009 - 19:24 Postad 30 January 2009 - 09:19
Det sista som är sagt från Atari är "i slutet på Januari", vilket är idag, men jag tvivlar på det. Annars står det bara "coming very soon" på xbox.com angående demot, får vi det innan spelet släpps är det en bonus, annars är ju spelet bara tre veckor bort. Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 30 January 2009 - 09:19. Postad 02 February 2009 - 00:01
Man kan väl tänka som så att spelet blev försenat med en vecka så det kanske även gäller demot. Spelar snart ingen roll, det är bara 18 dagar kvar till release Postad 02 February 2009 - 08:45
Visst snart är releasen här, men hela iden med ett demo är enligt mig att kunna testa spelet innan köp.
Tcker demot ska komma innan release, många ggr det kommer långt efter på xbox. Postad 02 February 2009 - 12:11
Försenat med en vecka? Spelet skulle ha släppts förra året... Skämt åsido, tycker man kunde få ut demot innan spelet har gått guld. Om de inte är osäkra på sin produkt för då är det bättre att vänta tills efter man har släppt spelet. Postad 02 February 2009 - 12:35
Försenat en vecka sedan dom sa release 13/2 och demo i slutet på Januari Tycker tvärt om, bättre att satsa på att få spelet klart och sen skrapa ihop ett demo, Simbin har inte nog med personal för att göra både demot och spelet klart samtidigt. Tämligen säker på att ett demo kommer innan spelets release, dem behöver allt intresse dom kan få för ett sånt här nischat spel. Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 02 February 2009 - 12:36. Postad 03 February 2009 - 16:58
Enligt en tysk sida ska demot komma på fredag, man kan alltid hoppas
http://www.areagames...latz-KW-6/98684 Edit: En till tysk sida som också säger 6e, http://www.xboxdynas...oche_10625.html Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 03 February 2009 - 19:24. Postad 04 February 2009 - 21:33
Ska dom ta och släppa nån demo snart eller????
Slöfockarna från sverige är tillbaks Postad 05 February 2009 - 19:10
Video preview: http://www.youtube.c...h?v=ymJOh0UgUCw
Verkar ha varit en äldre build då AI med mera tydligen ska vara väldigt bra i det slutgiltiga spelet. Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 05 February 2009 - 19:13. Postad 06 February 2009 - 13:44 Verkar som tyskarna ljög... :-( Postad 06 February 2009 - 13:47 Ja, typiskt Men men, två veckor till release. Postad 06 February 2009 - 13:50
Då så var det fredag...
Blir nog inget demo denna veckan heller. Hoppas att de inte försöker kränga iväg så mycket förbokningar de kan och först efter spelet är i butik få ut demot. Postad 06 February 2009 - 18:16
Verkar som om PS3-spelarna fick sitt demo häromdagen. Jag vill testa Race Pro!
Postad 06 February 2009 - 18:28 Fick vad för demo? _________________________________________ DEMO CONTENT !! 1 x single race, full grid, Monza, GT club series. Player drives a Corvette C6R 1 x time attack, track Macau, F3000 series. Player drives F3000 in Cockpit-view 1 x Multiplayer, Track Monza. 12 players max. , WTCC Serie in BMW 320si e90 Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 06 February 2009 - 18:29. Postad 06 February 2009 - 19:12 ??? Imponerande då det bara kommer släppas till 360. Postad 06 February 2009 - 20:54
Stängde av videon efter halva tiden. Ingen smidig framerate alls på spelet, speciellt i 3:e person. Nej inget köpt då för min del. Postad 06 February 2009 - 21:08
Läste du inte vad jag skrev? Det är en tidig build, bl.a. TeamXbox sa i sin preview att spelet flöt på väldigt bra. "First of all, there’s a smoothness that Race Pro possesses that doesn’t always exist when developers tackle millions of polygons moving at breakneck frame speeds." Men du gör som du vill, förhoppningsvis kommer demot ut snart så kan du testa själv Postad 06 February 2009 - 21:22 "Will you stop mentioning the war?" " You started it." " We did not start it." " Yes you did, you invaded Poland..." älskar den serien=). On topic: Vill också testa ett demo på det här=). Postad 07 February 2009 - 00:40 Ja, va f-n! Jag måste ha drömt eller nåt sånt. Tar tillbaka det där, men väntar fortfarande. Postad 07 February 2009 - 02:32
Hoppas du inser själv att det var ett klipp från youtube. Dessa innehåller i sina bästa dagar knappt 30 bilder per sekund. Spelet ska vara stabilt 60 fps var jag har läst. Med tanke på att grafiken är långt ifrån topp så känns det troligt. Postad 07 February 2009 - 09:02
Spelet är 30fps, men ska tydligen flyta på väldigt bra så det är inget jag oroar mig för iaf. Postad 07 February 2009 - 12:18
E det så? baaahhhh, jaja då får man se. Var det Forza som var 60? Postad 07 February 2009 - 12:38
Jupp, Race Pro är 30fps och Forza2 60fps. Nått måste offras för bättre fysik och 50% fler bilar i multiplayer (100% fler i singleplayer) Men som sagt så ska det flyta på alldeles utmärkt ändå så jag tvivlar på att vi kommer märka någon skillnad. Postad 07 February 2009 - 13:22
läste i senaste game reactor och dom har ju gett betyg på spelet, antar att dom redan har spelat de, och spelet fick ju inte jättebra betyg alltså, det fanns mycket att klaga på, trodde spelet skulle bli ett mästerverk efter jag har läst igenom den här tråden men det verkar ju bara va ett medelmåttigt racingspel som alla andra fast med mindre bilar än dom andra spelen och lite sämre grafik och värdelösa menyer
någon som kan försklara vad som är så bra med spelet och varför ni längtar så? Postad 07 February 2009 - 13:37
Bra fysik, bra bilar, bra banor, regn, realism...ja listan kan göras lång Det finns inget liknande spel på någon konsoll, det som är närmast är Forza2 som kom för 2år sedan. Här är lite citat från spelpressen: Games Magazine “There are many competitive games in this category BUT Race Pro beats them all!!” X360 Magazine “The level of realism is really outstanding US Team Xbox “there’s a smoothness that Race Pro possesses that doesn’t always exist when developers tackle millions of polygons moving at breakneck frame speeds.” Gameplanet New Zealand “There may be a number of racing titles vying for your attention at the moment, but none will offer the same level of realism and challenge that RACE Pro boasts.” IGN Australia “Race Pro provides unrivalled realism and deep immersion into the racing world through ultra realistic car models and official FIA championships and tracks” Benelux Games Guide “One of the best race games on the 360, period” Benelux Veronica “Finally a game where you don’t have to crash to win” Samt att det trots allt är SimBin som utvecklat spelet, deras PC-spel håller absoluta toppklass och Race Pro verkar inte vara något undantag Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 07 February 2009 - 13:38. Postad 07 February 2009 - 13:41
ja de va ju positiva grejer i alla fall, kanske är game reactor som har fått det om bakfoten då
ska bli kul o stesta det i alla fall om det nu kommer ett demo på de,, gillar ju forza 2 väldigt mycket och hoppas ju lite att det här inte ska va sämre i alla fall Postad 07 February 2009 - 13:47
Ja ett demo skulle nog hjälpa många som är lite osäkra inför ett köp, ett demo kommer och förhoppningsvis blir det innan release. Men gillar du Forza2 och realistiska bilspel så ser jag inte hur du skulle kunna ogilla Race Pro Postad 07 February 2009 - 14:23
nej förhoppningsvis gillar jag det, finns för få bra bilspel nu tycker jag, tycker inte så mycket om arcade rally, blir för tråkigt i längden tycker jag,
Postad 07 February 2009 - 14:25
Som sagts innan så är det främst att det är inriktning på realism som gör att detta spel verkar kunna bli ett av de bättre till konsol. GTR 2 är ett av de bästa på pc och även om Race Pro antagligen inte kommer bli lika realistiskt som det så ska det bli väldigt intressant att se hur realistiskt det blir. Forza 2 är semirealistiskt och även om det kanske är ett av de bästa racing spelet just nu till 360 så tror jag att Race Pro kan bli snäppet värre, därmed inte sagt att det kommer sälja bättre för det tror jag inte då det är en relativt liten skara personer som gillar den här typen av hardcore spel.
Postad 07 February 2009 - 15:17
gamereactor är duktiga på att ge betyg för vad ett spel BORDE ha haft med istället för att ge betyg för vad det faktiskt innehåller. t.ex om bilen inte går sönder när man kraschar den så får spelet sämre betyg, jag menar hur många biljournalister skulle ge en bil sämre betyg för att den inte gick sönder då dom satte den i ett räcke.... precis, grejen är ju att en biljournalist skulle inte sätta en bil i ett räcke, det har INGENTING med bilkörning att göra! och inte sjutton kör jag bilspel för att krascha bilar! då kan man köpa ett spel som går ut på just det istället. så kan vi som spelar för att KÖRA bilen få massor av mer datakraft till det istället! Postad 07 February 2009 - 19:05 Förstår mig inte på dessa intervjuer ibland. Dom talar alltså med producenten på Race Pro och frågar i princip ingenting om själva spelet?! Har miljoner frågor jag skulle vilja få besvarade Redigerat av Unregistered0bd3a3f1, 07 February 2009 - 19:08. Postad 07 February 2009 - 20:18 Helt sjukt att det inte finns en enda film som visar någon som försöker köra utan hjälpmedel. Måste väl finnas någon som har spelat så som det är tänkt? Filmerna säger, enligt min mening, ingenting om hur mycket sim det är vilket gör det än mer frustrerande att de inte släpper ett demo. Har de gjort för svårt så att ingen klarar det? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |