Jag har en kod över om någon vill ha.
GHHH-7KBC-GJNL
Tack tack, koden fungerade och demot är på väg ner
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 31 October 2009 - 22:49
Tack tack, koden fungerade och demot är på väg ner Postad 31 October 2009 - 23:14 Kul att den kom till användning. Demot är riktigt schyst Postad 01 November 2009 - 09:25
Det här var...epic... Riktigt brutalt, bra tryck i ljudet och riktigt nice slakt, men suget blev ju inte mindre nu. Man kommer säkert dra igenom demot ett par ggr innan släppet...det här spelet är ett måste i hyllan.
Postad 01 November 2009 - 12:36
Va tusan jag fick en kod för att tanka God of war 3 demot nu, så här står det.
Eftersom du är en högt värderad PlayStation®Network-användare har du belönats med en kampanjkod för hämtning av en exklusiv demoversion av God of War® III. Det här är din chans att få dig ett smakprov på gudarnas obegränsade makt. Den episka handlingen i God of War III når nya höjder när Kratos sprider död och förstörelse bland de gudar som förrått honom och antikens Grekland. Kämpa mot mytologins allra mörkaste varelser beväpnad med dina Blades of Chaos (kaossvärd) medan du löser knepiga problem i din obönhörliga strävan att krossa Olympen och den store Zeus i egen hög person Postad 01 November 2009 - 12:51
Fick också en kod
Redigerat av andersos, 01 November 2009 - 12:51. Postad 01 November 2009 - 13:01
Fick en kod, men tyvärr inte hemma på hela helgen så det får vänta tills på måndag tyvärr.
Postad 01 November 2009 - 13:07
Damn.. ingen kod, fast de belönar kanske de som köper mycket via psn?
//najkks Postad 01 November 2009 - 18:47 Nej, det tror jag inte. Jag har inte lagt ner en krona på PSN, och jag fick en kod. Postad 01 November 2009 - 20:41
Jag fick ingen kod...
Postad 01 November 2009 - 21:21
kan väl inte hoppas för mycket men.. ifall det är någon som har en extra kod eller inte använder sin.. så tar jag gärna den
Redigerat av Unregistered1232, 01 November 2009 - 21:21. Postad 02 November 2009 - 09:34
Skapa en ny användare på er PS3 och ange följande
Spoiler
under kontohantering.Sedan går ni in på PSN store och väljer tidigare downloads där har ni demot till spelet. Men snabba er, Sedan är det bara att ta bort konto och lira från ert egna (Y) PS. Varsågoda Redigerat av Fiddey, 02 November 2009 - 09:41. Postad 02 November 2009 - 09:53
GALET!
Postad 02 November 2009 - 10:10
Tusen Tack!! =) laddar ner Gow3 nu kan inte med ord förklara hur lycklig du har gjort mig nu =) Postad 02 November 2009 - 10:13
dock går ner laddningen riktigt segt Postad 02 November 2009 - 13:38
Haha svenska mästare Fiddey
Är det bara för mig som det inte fungerar? får incorrect password or username.. jag skapa ett konto, registrerar mig på PSN using existing account.. lr gör jag fel nu? Postad 02 November 2009 - 16:05
Jag förstår inte, är det bara helt slumpat som dom skickar ut demo-koder eller? Dom har ju gjort så här flera gånger men jag har aldrig fått nåt
Om någon skulle ha en kod över så skulle jag vara jättejättetacksam! God of War och Final Fantasy serierna är typ största anledningarna till att jag valde PS3. Någon som vet om det kommer släppas ett öppet demo nån gång annars? Längtar ju ihjäl mig Postad 02 November 2009 - 16:14
Det kommer komma med en film som heter District 9. När man köper den på bluray får man med ett demo på köpet. Tror jag i alla fall
Postad 02 November 2009 - 17:01
Annars får väl man också koden ifall man köper... god of war collection som släpps den 17:e i USA. Googlade lite på det tips som Fiddey gav.. tydligen är det någon som bytt lösenord för det kontot. Vissa gillar verkligen att sabba för andra. Nu är det väl bara att vänta till den 17:e
Redigerat av Unregistered1232, 02 November 2009 - 17:02. Postad 02 November 2009 - 18:17
spelade precis igenom det - har faktiskt inte spelat de tidigare spelen, men har sett fram emot detta lite.
var lite mer Epic än va jag trodde dock krånglade ljudet, ända spelet som krånglar med mitt 7.1... Postad 03 November 2009 - 08:32
Märkte koden på mailet för nån dag sen, testade igår, rätt så kul. Provat GoW2 på Ps2 innan, och Chains of olympus på PSP, tyckte inte nån av dom var direkt kul, (slutade spela efter dryga 10 minuter på båda).
Det som slog mig rätt så snabbt var hur lätt spelet kändes jämfört med GoW2 och PSP spelet. Nån annan som kände samma? Kommer spelet när det släpps vara på samma nivå, eller kommer dom höja svårighetsgraden då tro? Vad jag vet går det ju inte att ändra svårighetsgrad i demot iallafall. QTE:erna var iallafall bättre, och försvann inte lika snabbt som jag kommer ihåg heller, vilket för mig var en plus, så man faktiskt hinner trycka knapparna hehe. Sjukt polished var den iallafall, för att vara en demo build från juni, inga framestutters eller liknande, bådar ju gott för spelet när det släpps. /P Redigerat av Paganmoon, 03 November 2009 - 08:36. Postad 03 November 2009 - 09:02
En sak som stod i mailet var att urvalet gjordes bland dem som valt att få reklam från PSN, så om man valt bort detta fick man garanterat ingen kod.
Postad 03 November 2009 - 09:08
Har inte spelat de tidigare spelen, hade nog spelat 2an ifall ps3an hade varit bakotkompatibel (vilket min inte är) däremot var 3an inte så svårt nej. men "boss" Killarna var sjukt roliga
Ahaa, får jag ta å fixa då Postad 03 November 2009 - 18:08
Ingen som har lust o skapa en dummy account så att man kan också ladda ner?
Postad 03 November 2009 - 20:16 Jag instämmer Postad 03 November 2009 - 21:14
Kan inte säga att jag tyckte det var spec. bra.. typ bara hacka hacka slå slå studsa hit å dit... kontrollslitage med andra ord..
Postad 03 November 2009 - 22:35
Spelade just igenom demot och jag gillade det skarpt! Måste nog vara det blodigaste spelet hittills, i alla fall som jag har spelat!
Grymt ljud också! Subben har nog aldrig jobbat så mycket i ett spel förut Redigerat av Unregisteredda254153, 03 November 2009 - 22:36. Postad 03 November 2009 - 22:43
Lite ovant att snubben rullar varje gång man vill ändra vy med höger spak
En vanesak men ändå Postad 04 November 2009 - 08:48 Jag vet! Postad 04 November 2009 - 13:32
Det är ingen som har sett om någon hemsida lottar ut koder eller nåt sånt? Det verkar ju trots allt som att ganska många har fått, så det borde ju finnas en del "över" tycker jag. Eller kanske inte, med tanke på hur awesome spelet är.
Hur långt är demot ungefär föresten, ni som har spelat? Och hur mycket känner ni igen själva "core"-känslan från tidigare spel, är det väldigt likt elller känns det väldigt annorlunda? Själv hoppas jag att det är egentligen väldigt likt vad gäller känslan, bar upphottad grafik/animationer etc Postad 04 November 2009 - 13:41
Demot är väl inte så jätte långt. Kan tänka mig att de är första banan i spelet typ.
Har tyvärr inte spelat tidigare delarna så kan inte svara på det. Postad 04 November 2009 - 13:48
Vad kan det ha tagit, 20-25 min kanske. Demot är över 2 ½ gig
Jag har bara spelat första spelet men jag tyckte det var likt det. Men de hade lagt till lite fler funktioner. Som att man kan greppa tag i ett flygande monster, rusa fram med ett monster in i en klunga med andra monster, glida med sina vingar, mm. Men det kändes bara positivt. Och grafiken är väldigt upphottad ja! Postad 24 November 2009 - 06:36
Vad tycker ni om God of War 3 demot ??
Jag blev inte super "impad" Inget nytt utan "bara" snyggare grafik än PS2 spelen ... Hade lite mer förväntningar Postad 24 November 2009 - 06:47 Det räcker förvisso för att det ska vara ett ruskigt bra spel! Lite nyheter hade väl dock inte skadat, men jag tror inte att vi kommer bli besvikna. Förbokade mitt ex av coll.ed. igår... nu kommer det att bli en lång väntan fram till mars. Postad 24 November 2009 - 11:01
Det man kan säga om demot tilll gow 3 är att det bygger på de tidigare spelen, grymt mycket snyggare med nån liten extra grej. Men det är svårt att säga hur stor skillnad det är, demot är på ungefär 20 min. Det är säkert med mer i det kompletta spelet än det var i demot. Med ett spel som gow3 behöver man dock inte göra så mycket förändringar
Postad 24 November 2009 - 15:10
Men 20 minuter av ett spel som God of War 3 säger inte så jättemycket. Det är hela upplevelsen som räknas i just den serien. Det är klart grundspelandet kommer vara samma (tack och lov) men vi vet alla att vi kommer råka ut för flertalet WTF-moments som inte demot förtäljer
Postad 24 November 2009 - 17:11 Precis Postad 02 December 2009 - 08:46
Jag var lite för snabb med mitt första inlägg .. Efter att ha spelat i genom GoW Collection och kommit in i GoW andan igen ,,så råder det ingen tvekan om att GoW 3 kommer att äga. Postad 08 December 2009 - 17:41
Har demot och har nu fått en demokod av playstation network som verkar vara identisk med den som skickades ut för någon månad sen eller vad det var ;P (Eftersom du är en högt värderad PlayStation®Network-användare har du belönats med en kampanjkod för hämtning av en exklusiv demoversion av God of War® III. Det här är din chans att få dig ett smakprov på gudarnas obegränsade makt.) Kan tänka mig att göra ett dummyacc om någon är intresserad
EDIT: Har nu gett bort koden till smiulacra då annat intresse inte fanns Enjoy Simulacra Redigerat av Unregistered623fead2, 10 December 2009 - 23:00. Postad 08 December 2009 - 17:58
Jag kan ta den om det är ok. Postad 08 December 2009 - 18:45
http://ps3.ign.com/a.../1052951p1.html Postad 11 December 2009 - 18:25
Ny gameplay har tydligen visats för N'Gai Croal och HipHopGamer som båda verkade totalt mållösa. Här är videon:
http://www.hiphopgam...mer-speechless/ N'Gai är väl ändå en väldigt respekterad röst inom gamer-världen. Jag tar hans reaktion på allvar. Det nämndes att spelet var mer tekniskt imponerande än Uncharted 2 och att det liknade en PS4-titel. Jag antar att dom har polerat en hel del på spelet sen det demo som finns ute, hur gammal är den builden egentligen, närmare ett år eller? Det ska bli enormt intressant att se detta! Tydligen släpps embargon i januari så att vi andra dödliga kan få en titt på det här Postad 11 December 2009 - 19:49 Tycker mest han flummar hela tiden. Men det spelar ingen roll, en apa hade förstått att det kommer bli bra 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |