* Officiell Tråd - Nokia E71 *
1214 svar till detta ämne
Postad 20 juli 2008 - 12:25
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Kan man återställa telefonen som den var när den var ny?
jag vet men eftersom du har Nokia phoneupdate så är det väl så att du omformatera hela telefonen troligen skulle vara konstigt annars det finns på de flesta nyare telefoner sen har du tangent bords läget ctrl+shift+f då skall du formatera men jag e inte säker just på denna modell ring Nokia supporten ha det
Postad 20 juli 2008 - 13:58
baoel
-
baoel
-
Rookie
-
7 inlägg
en fråga!
vilolägenklocka, som man alltid har på se. går det att fixa på denna fina mobil ?
Postad 20 juli 2008 - 15:13
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Denna videon ger en rätt bra bild av telefonen nokia E71 på engelska iofs men en skön britt typ som går in på ett lagom djup i alla funktioner..
http://www.youtube.c...xH0DBbE-c8&NR=1
Vilken skön brittisk engelska och bra genomgång av telefonen, tackar! Är i valet och kvalet mellan denna och E66 men batteritiden på E71 verkar ju vara bra mkt bättre.
Postad 20 juli 2008 - 15:25
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Någon som vet vars i stockholm man kan testa denna telefon? Vilka affärer har fått in den?
Media Markt har den.. Och JAG
Postad 20 juli 2008 - 15:28
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
en fråga! vilolägenklocka, som man alltid har på se. går det att fixa på denna fina mobil ?
Japp dom har till och med fixat så den är lite större än på dom förra
Postad 20 juli 2008 - 15:42
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Vilken skön brittisk engelska och bra genomgång av telefonen, tackar! Är i valet och kvalet mellan denna och E66 men batteritiden på E71 verkar ju vara bra mkt bättre.
Ta E71:An... den är inte lika stor som E61i ifall de är det du är orolig över.. Den är grymt snygg och den känns otrolig väll byggd och lyxig.. Batteriet är mycket mycket bättre än andra nokias jag har provat på.. gjorde allt möjligt med den igår.. surfade, hade bluetooth headsettet på hela dan mot mobilen.. knäppte kort, hämtade mail.. o när jag kom hem så var bara 2 ploppar borta.. Länge sen ja var så här nöjd med en mobil..
Postad 20 juli 2008 - 16:56
baoel
-
baoel
-
Rookie
-
7 inlägg
Japp dom har till och med fixat så den är lite större än på dom förra 
men hur ställer man in så man ser den då ? jag ser ingen sådan nämnligen.. jag måste låsa upp hela tiden för att se klockan :/ what to do ?
Postad 20 juli 2008 - 16:58
Peter233
-
Peter233
-
Användare
-
-
117 inlägg
men hur ställer man in så man ser den då ? jag ser ingen sådan nämnligen.. jag måste låsa upp hela tiden för att se klockan :/
what to do ?
Sätt på knapplåset, vänta till skärmen slocknat helt och den lilla klockan kommit igång, tryck sedan på d-paden.
Postad 20 juli 2008 - 17:16
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Hur funkar väckning på denna mobil? Finns snooze? Kan man välja mp3 som väckningssignal?
Redigerat av Unregisteredbf364490, 20 juli 2008 - 19:56.
Postad 20 juli 2008 - 17:19
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hur funkar väckning på denna mobil? Finns snooze? Kan man välja mp23 som växkningssignal?
JAA och JAA Det finns så du kan sätta larm många gånger på olika tider.. Finns väldigt lite svagheter i den här mobilen..
Redigerat av embu, 20 juli 2008 - 17:39.
Postad 20 juli 2008 - 17:24
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
men hur ställer man in så man ser den då ? jag ser ingen sådan nämnligen.. jag måste låsa upp hela tiden för att se klockan :/
what to do ?
PAPA ska visa dig Där ser ni min fina mobil.. + Skärmskydd jag själv har satt dig..  Ojjj såg att den var lite små flottig efter mina feta fingrar
Redigerat av embu, 20 juli 2008 - 17:26.
Postad 20 juli 2008 - 18:01
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Postad 20 juli 2008 - 18:10
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Lite goa close up bilder på E71
http://www.phonehous...a...=&parentid=
Hahaha jobbigt att vänta på sin vita E71 märker jag  Själv behöver man inte bilder... när man har en hahaha
Postad 20 juli 2008 - 18:15
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Är det någon här som på sin E71 lyckats installera filen Nokia_Maps_2.0_2602_3.2_u.sis som finns att ladda ner på Nokias hemsida? Är det verklgen Nokia Maps 2.0 som ska vara på E71. Jag ska testa Nokia Maps 1.0 istället så kanske det går bättre....
Postad 20 juli 2008 - 19:04
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Är det någon här som på sin E71 lyckats installera filen Nokia_Maps_2.0_2602_3.2_u.sis som finns att ladda ner på Nokias hemsida? Är det verklgen Nokia Maps 2.0 som ska vara på E71. Jag ska testa Nokia Maps 1.0 istället så kanske det går bättre....
Nej det gick inte alls, förstår inte varför det ska vara så svårt att installera kartor på telefonen, kan det vara så att det inte ska gå att installera Nokia Maps när det redan finns på telefonen?
Postad 20 juli 2008 - 19:58
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
JAA och JAA Det finns så du kan sätta larm många gånger på olika tider..
Finns väldigt lite svagheter i den här mobilen..
Tackar! Jag märker det! Ni som har satsat på en vit. Kommer den se väldigt sunkig ut om 6 mån tror ni? Den vita är ju så mycket snyggare men man är ju rädd för att den kommer bli mycket skitigare på sikt.
Postad 20 juli 2008 - 20:07
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Hahaha jobbigt att vänta på sin vita E71 märker jag  Själv behöver man inte bilder... när man har en hahaha 
Haha sant det e ju så när man bestämt sig men risken är ju att den grå restar då ,, haha sånt har hänt mig för men den vita jag e liksom lite besatt nu kan inte beställa den grå/svart haha ha det gott / J
Postad 20 juli 2008 - 20:07
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Tackar! Jag märker det!
Ni som har satsat på en vit. Kommer den se väldigt sunkig ut om 6 mån tror ni? Den vita är ju så mycket snyggare men man är ju rädd för att den kommer bli mycket skitigare på sikt.
Hehe de var just därför jag valde den mörka.. ja vet att när jag hade nokia 7600 så blev knapparna ganska smutsiga efter ett tag.. plus att man måste vänta på den vita  .. Fast man vet aldrig.. de kan vara värt det..
Postad 20 juli 2008 - 20:14
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Hehe de var just därför jag valde den mörka.. ja vet att när jag hade nokia 7600 så blev knapparna ganska smutsiga efter ett tag.. plus att man måste vänta på den vita .. Fast man vet aldrig.. de kan vara värt det.. 
Du vet hur man är ..
Postad 20 juli 2008 - 21:02
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Verkar inte vara många webbutiker som har någon info om när den vita kommmer. Det står bara ej i lager på de flesta ställen. Hoppas den dyker upp i lager inom några veckor, den är ju grymt läcker. Känner att det måste bli en sådan. Hade en vit Nokia 6233 förut och den såg fräsch ut efter ett års användning, inga problem med smuts som fastnar och om den blir smutsig är det ju bara att torka av.
Redigerat av Unregistered17cead84, 20 juli 2008 - 21:09.
Postad 20 juli 2008 - 23:11
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Verkar inte vara många webbutiker som har någon info om när den vita kommmer. Det står bara ej i lager på de flesta ställen. Hoppas den dyker upp i lager inom några veckor, den är ju grymt läcker. Känner att det måste bli en sådan. Hade en vit Nokia 6233 förut och den såg fräsch ut efter ett års användning, inga problem med smuts som fastnar och om den blir smutsig är det ju bara att torka av.
Ang; den vita komplett som jag talat med säger att dom skall få dem enligt leverantör till den 1e augusti jag har lagt order men man vet ju aldrig men den gråa är fin med jag såg den live på media mark , men jag fastnade på den vita så nu får jag vänta lite tjatigt men .. bara jag får den så det inte blir strul http://www.komplett....aspx?sku=357997
Postad 21 juli 2008 - 07:49
Peter233
-
Peter233
-
Användare
-
-
117 inlägg
Den vita är jättesnygg på produktbilderna men i verkligheten ser den ju helt annorlunda ut: http://www.allabouts...m/Nokia_E71.php
Postad 21 juli 2008 - 10:24
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Tack för fin länk: men jag har nog bestämt mig gillar den vita utan den vita B-g trappen och vit fodral aj . men i övrigt http://www.youtube.c...feature=related
Postad 21 juli 2008 - 10:44
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
HALLÅ HJÄLP ! Jag har en fråga Nokia 2,5 mm ljudutgång bästa converten till 3,5mm detta tycker jag e j---la missöde från Nokia att dom inte ger sig här och sätter ditt en riktig 3,5mm utgång med en gång och ser till att mircofonen funger på telefonen med en av och på knapp och slutar skicka med sina dåliga hörlurar dessa 3 ledade missfoster med microfon i det bästa hade varit om det fanns en konverter med mircrofon det skall finnas ett tillbehör som heter AD-50 fattar inte har den inbyggd microfon http://www.mytrendyp...pter-5653p.htmlHALLÅ HJÄLP ! någon som kan detta med alla adapeters för ljud på Nokia Jag har haft HTC ett tag med usb ljudutgång får tillägga att den lösningen var ju suverän då man hade usb utgången till allt ladda, dataöverföring, allt
Postad 21 juli 2008 - 17:25
Stringfellow
-
Stringfellow
-
Forumräv
-
-
625 inlägg
Riktigt bra telefon, jag gillar den redan trots många års SE-användning. Måste rekommendera detta tema jag hittade, snyggast tycker jag det är med "default"-ikoner. http://www.babinokia.../24/gray-black/
Postad 21 juli 2008 - 20:25
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
NisseGurra, skulle du kunna lägga in en beskrivning på hur du gjorde när du moddade N95ans headset? Har också ett headset till en n95:a som jag skulle vilja modifiera... 
Hejsan, varit och rest så svaret dröjde. Klippte av kabeln på medfölsjande headset och mätte upp vilka tåtar som går vart. Gjorde dito på N95ans headset och lödde fast resp tråd på rätt kontaktyta. Genom att försiktigt knacka ut pinnen som håller i clipset på headsetet så kommer man åt skruven som håller ihop den. Ett tips är att byta ut batteriet i N95ans headset när man åndå öppnar det. Annars är ett enklare sätt att köpa ett Jabra 3030 och koppla valfria lurar till denna. Lika bra ljud som den trådad anslutning. Men mycket smidigare. Försök att gör det med Iphone
Redigerat av NisseGurra, 21 juli 2008 - 20:47.
Postad 21 juli 2008 - 21:10
Unregistered17cead84
-
Unregistered17cead84
-
Användare
-
-
106 inlägg
Var och testade E71:an och E66:an idag på Media Markt. E71an kändes klart bättre. Gillar verkligen formatet på skärmen och den var ruskigt rapp i menyerna. Knapparna gick hyffsat bra att skriva på trots mina stora fingrar, dock är det på gränsen att de är för små. Men jag antar att det går ännu bättre när man övat ett tag.
Postad 21 juli 2008 - 22:33
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Jabra 3030 låter bra jag har kollat på det men jag vet drivarn från blusoile det är väl hårdavara från itechdynamic som gör denna tror jag har deras model clip s35 kanske är det föregångaren den e grym när den väl vill och det finns tillräcklig bredd kvar för adzp stereo bluetooth vanligt fel är man kopplar på för mycket självkör jag med toshibas drivare och Edimax https://www.prisjakt...kt.php?p=173106 den rekas för den som vill ha bästa tänkbara blåtand för inga pengar 3mb/s och 150 meter den synkar med pc suite väldigt bra Jag fick samma känsla på media mark för e71an tror att man blir van rätt snabbt vid de små tangenterna är det någon som har märkt att det är jobbigt att skriva på de små ?
Postad 22 juli 2008 - 09:34
Gadget
-
Gadget
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Hej!
Angående 3.5mm audio: Är det inte bara att köpa nokias "stereo music headset" (kommer inte ihåg exakt vad det heter)? Detta har väl 2.5 kontakt och sen 3.5 efter remoten. Trodde dessutom att detta var det som följde med n95 men eftersom modifiering krävs är det väl inte så då eller så har jag helt missuppfattat det hela. Själva remoten ser ju likadan ut.
Skriver för övrigt detta på e71, och det visst fungerar det med tangentbordet, men det är precis på gränsen enligt mig som ändå har ganska smala fiNgrar...
Postad 22 juli 2008 - 21:04
wexl
-
wexl
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hej!
Jag undrar hur skillnaden är mot E61i? Om det är värt att köpa en E71 istället för E61i alternativt E51?
Finns det några skillnader på kameran?
Har varit inne på att köpa en E61i i ett halv år men så hörde jag talas om E71 förra månaden.
Är det värt för en student att faktiskt lägga till de extra hundralapparna och införskaffa E71?
Postad 22 juli 2008 - 21:05
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Hej! Jag undrar hur skillnaden är mot E61i? Om det är värt att köpa en E71 istället för E61i alternativt E51? Finns det några skillnader på kameran? Har varit inne på att köpa en E61i i ett halv år men så hörde jag talas om E71 förra månaden. Är det värt för en student att faktiskt lägga till de extra hundralapparna och införskaffa E71?
JA!, E71 är en nyare och bättre mobil. Testa innan, finns bland annat på mediamarkt att fingra på
Postad 22 juli 2008 - 21:22
wexl
-
wexl
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
JA!, E71 är en nyare och bättre mobil. Testa innan, finns bland annat på mediamarkt att fingra på
Har varit och kollat på både E61i/E71. Undrar dock om det finns några märkbara skillnader i mjukvaran?? (är inte intresserad av GPS)
Postad 22 juli 2008 - 21:25
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hej! Jag undrar hur skillnaden är mot E61i? Om det är värt att köpa en E71 istället för E61i alternativt E51? Finns det några skillnader på kameran? Har varit inne på att köpa en E61i i ett halv år men så hörde jag talas om E71 förra månaden. Är det värt för en student att faktiskt lägga till de extra hundralapparna och införskaffa E71?
Jag har båda telefonerna.. och tyvärr kommer jag nog inte använda min E61i mer nu efter jag köpte E71:an.. De känns som en stooor skillnad mellan dom 2 telefonerna.. E71:an har gps, bättre kamera, W-lanen funkar utmärkt med min N router o de gjorde inte E61i.. Det är klart värt att lägga ner några hundringar extra för E71i.. Du kan kika min galleri så ser du skillnaden på storlek och så..
Postad 22 juli 2008 - 21:36
wexl
-
wexl
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jag har båda telefonerna.. och tyvärr kommer jag nog inte använda min E61i mer nu efter jag köpte E71:an.. De känns som en stooor skillnad mellan dom 2 telefonerna.. E71:an har gps, bättre kamera, W-lanen funkar utmärkt med min N router o de gjorde inte E61i..
Det är klart värt att lägga ner några hundringar extra för E71i.. Du kan kika min galleri så ser du skillnaden på storlek och så..
Hur skulle du beskriva skillnaderna att hantera program som ingår och installera egna? Är det märktbart bättre med mjukvaran i E71? nackdel med mindre skärm? Undrar också om någon har haft E51? och kan jämföra?
Redigerat av wexl, 22 juli 2008 - 21:38.
Postad 22 juli 2008 - 21:39
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Hur skulle du beskriva skillnaderna att hantera program som ingår och installera egna? Är det märktbart bättre med mjukvaran i E71? Undrar också om någon har haft E51? och kan jämföra?
Jaa absolut.. den har en mycket snabbare processor o den märks när man håller på med olika applikationer.. E51:an går jue inte riktigt att jämföra med.. Grejen med E71:an o E61i är jue att du har ett tangentbord och större skärm.. S60 har jue alla av dom här telefonerna så de mesta finns till alla och inte bara till en.. Men jag måste säga att batteri tiden på E71:an är imponerande..
Postad 22 juli 2008 - 21:49
wexl
-
wexl
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Jaa absolut.. den har en mycket snabbare processor o den märks när man håller på med olika applikationer.. E51:an går jue inte riktigt att jämföra med.. Grejen med E71:an o E61i är jue att du har ett tangentbord och större skärm.. S60 har jue alla av dom här telefonerna så de mesta finns till alla och inte bara till en..
Men jag måste säga att batteri tiden på E71:an är imponerande.. 
Fördelen är ju dock priset, att man kan få en mobil med Wlan för det priset. Försöker övertyga mig själv att E71 är värt att skaffa även om priset kanske är lite dyrt. Även om jag faktiskt gillar E61i utseende bättre (även om storleken är större) så talar uppgraderingarna på E71 att man får mer för pengarna.
Postad 22 juli 2008 - 21:58
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Fördelen är ju dock priset, att man kan få en mobil med Wlan för det priset. Försöker övertyga mig själv att E71 är värt att skaffa även om priset kanske är lite dyrt. Även om jag faktiskt gillar E61i utseende bättre (även om storleken är större) så talar uppgraderingarna på E71 att man får mer för pengarna.
Ifall de är priset så kan du jue köpa med ett abonnemang och då blir de hela som en avbetalning.. Du får jue E71:an för under 4000kr o med tanke allt den har i sig och de man får med så är det absolut värt pengarna. Katching har E71:an med telenor för 99kr att ringa för + 200kr upphöjt för mobilen. De du betalar idag är 560kr tror jag och öppnings avgift. O de ligger på 12månader... Billigare än så hittar du inte någonstans.. Ifall pengarna är ett problem tänkte jag.. Du får fundera på det.. Annars kan du få köpa min E61i om du vill
Postad 22 juli 2008 - 22:07
wexl
-
wexl
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Ifall de är priset så kan du jue köpa med ett abonnemang och då blir de hela som en avbetalning.. Du får jue E71:an för under 4000kr o med tanke allt den har i sig och de man får med så är det absolut värt pengarna.
Katching har E71:an med telenor för 99kr att ringa för + 200kr upphöjt för mobilen. De du betalar idag är 560kr tror jag och öppnings avgift. O de ligger på 12månader... Billigare än så hittar du inte någonstans.. Ifall pengarna är ett problem tänkte jag.. Du får fundera på det.. Annars kan du få köpa min E61i om du vill 
Har försökt hitta ett abonnemang där man kan ringa för beloppet. Tror att telenor hade E71 med abonnemang. Har dock sagt att jag max lägger ut 200 kr i månaden. Annars så blir det att vänta tills lönen kommer sista augusti. ^^ Vad ska du ha för din E61i?
Postad 22 juli 2008 - 22:17
embu
-
embu
-
Amatör
-
-
82 inlägg
Har försökt hitta ett abonnemang där man kan ringa för beloppet. Tror att telenor hade E71 med abonnemang. Har dock sagt att jag max lägger ut 200 kr i månaden. Annars så blir det att vänta tills lönen kommer sista augusti. ^^ Vad ska du ha för din E61i?
Nej telenor kommer inte att ta in mobilen ens.. Och E71:an är nog för bra mobil för att kunna få ett erbjudande för att ringa för hela summan. Oftast är de utgående modeller som erbjuder såna dealar med.. Jag vet inte, har inte ens tänkt på det.. jag köpte den för 6månader sen ungefär.. vad kan du tänka dig bjuda?
Postad 22 juli 2008 - 23:05
baoel
-
baoel
-
Rookie
-
7 inlägg
Riktigt bra telefon, jag gillar den redan trots många års SE-användning.
Måste rekommendera detta tema jag hittade, snyggast tycker jag det är med "default"-ikoner.
http://www.babinokia.../24/gray-black/
får dem inte att fungera:S står att de är certiikationsfel eller ngt :/
Postad 23 juli 2008 - 07:02
Stringfellow
-
Stringfellow
-
Forumräv
-
-
625 inlägg
får dem inte att fungera:S står att de är certiikationsfel eller ngt :/
Stäng av certifikathanteringen under Verktyg - Inställningar - Program - Programhantering Funkar för mig.
Postad 23 juli 2008 - 11:46
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Tack för all hjälp!
En återställning fixade problemet med att det inte gick starta kartor i telefonen.
Menar Nokia att dom ska ha över 1000 kr/år för att få röststyrning i navigeringen? Sen om man vill ha trafikinfo så kostar det ytterligare 200 kr/år. Väldigt snålt Nokia!
Sen undrar jag hur man gör för att zooma ut på kartan, i instruktionsboken liksom på skärmen så står det att man ska trycka # för zooma ut och * för att zooma in vilket inte alls går. Däremot så zoomar det ut om jag trycker på delete knappen men har inte hittat nån knapp för att zooma in vilket är lite irriterande.
Postad 23 juli 2008 - 12:03
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Sen undrar jag hur man gör för att zooma ut på kartan, i instruktionsboken liksom på skärmen så står det att man ska trycka # för zooma ut och * för att zooma in vilket inte alls går. Däremot så zoomar det ut om jag trycker på delete knappen men har inte hittat nån knapp för att zooma in vilket är lite irriterande.
För att zooma in och ut används mycket riktigt * och # Och tänk på hur du trycker: U är inte samma som * ... Dvs, håll ner knappen i nedre vänstra hörnet för att få * resp #
Postad 23 juli 2008 - 13:22
maccis
-
maccis
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
För att zooma in och ut används mycket riktigt * och # Och tänk på hur du trycker: U är inte samma som * ... Dvs, håll ner knappen i nedre vänstra hörnet för att få * resp #
Shift = zooma in delete/backspace = zooma ut
Postad 23 juli 2008 - 14:10
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1 887 inlägg
Så då har jag bestämt mig. Det blev en E71a efter en lång tid med SonyEricsson-lurar. Ska bli spännande.  Någon som har provat Google Maps i sin E71 och jämfört med Nokia Maps? http://www.e71fanati...ch-made-in.html
Postad 23 juli 2008 - 15:52
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Kan tipsa om Epocware Handy safe. Suveränt att kunna lagra kort, lösen etc i mobil och PC, med många bitars kryptering för säkerhet .
Postad 23 juli 2008 - 18:03
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Shift = zooma in delete/backspace = zooma ut
Ok det var ju betydligt enklare än att hålla på att hålla in tangenten längst ner till vänster (vad heter den föresten?) samtidigt som man trycker * eller # vilket kan vara lite svårare, särskillt om man kör bil samtidigt
Redigerat av Mrxx, 23 juli 2008 - 18:04.
Postad 23 juli 2008 - 18:13
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Ytterligare en fråga:
Varför sparas inte WEP-nyckeln för mitt wlan? Som det är nu så måste jag skriva in den varje gång jag ska ut på internet med telefonen, finns det nån inställning man kan ändra så att den kommer ihåg mitt wlans wep-nyckel?
Postad 23 juli 2008 - 18:19
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Ytterligare en fråga:
Varför sparas inte WEP-nyckeln för mitt wlan? Som det är nu så måste jag skriva in den varje gång jag ska ut på internet med telefonen, finns det nån inställning man kan ändra så att den kommer ihåg mitt wlans wep-nyckel?
Gå in på inställningar/anslutning/koppl.punkter/ och lägg in din anslutning. Om du gör detta kan du spara nyckeln.
Postad 23 juli 2008 - 20:59
Mrxx
-
Mrxx
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Varför går det inte att se på youtube om man använder mobil-youtube versionen, när man klickar på en video så öppnas realplayer och sen står det ladsar och sen står det "Video har inte sparats. Spara nu?" Är det nån inställning man måste göra i Realplayer?
Youtube funkar dock fint om man kör desktopversionen fast då ryms inte hela bilden i telefonens display.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|