Vilken är den sämsta film ni sett...?
Postad 28 August 2008 - 14:32
Postad 28 August 2008 - 15:57
Postad 28 August 2008 - 18:57
Usch så kass film. Antingen gillar man den eller hatar tydligen, kika imdb-kommentarer http://www.imdb.com/...75/usercomments
Sjukt löjlig med totalt urusla skådespelarinsatser. Visst har dom säkert försökt att få till lite B-filmskänsla...
Det kommer oftast naturligt när det är kassa skådisar och ingen budet, men när man ska krysta fram en B-film... då blir det typ en .... C-film.
Redigerat av Martin, 28 August 2008 - 18:59.
Postad 29 August 2008 - 17:02
"Orphanage" en klar besvikelse!
Edit: Såg just Hell Ride...jösses så kass den var...
Redigerat av Peken, 29 August 2008 - 22:51.
Postad 31 August 2008 - 16:26
Katastroflarm Los Angeles hör man ju bara på namnet att den är kass
Postad 31 August 2008 - 16:28
Postad 31 August 2008 - 16:46
Redigerat av Valentinic, 31 August 2008 - 16:46.
Postad 31 August 2008 - 20:27
Bifogad fil(er)
Postad 31 August 2008 - 20:36
Postad 04 September 2008 - 18:17
zombie strippers kommer nog inte nominerad till många oskars i år, vilken dynga
Asbra ju
Postad 04 September 2008 - 22:03
Nej fan det saknas lite nazister också
Postad 05 September 2008 - 05:48
En bra film är ju där historien trollbinder mig som tittare med hjälp av ett bra skrivet manus och där skådespelarna levererar trovärdiga prestationer. En dålig film enligt mig är en film som misslyckas med detta och att vara underhållande.
En film misslyckas katastrofalt på alla plan är mitt bidrag till tråden:
Zombie Lake
Postad 05 September 2008 - 13:56
Postad 08 September 2008 - 16:20
Alltså jag tycker nog du är lite väl hård. Jag tycker storyn är ganska skön. Och den innehåller en del minnesvärda scener.Hmmm, mycket skit verkar det finnas ja...Ingen som sett Intacto som jag nominerade? Skulle vara intressant att höra nån annans version...
Jonas
Som när dom springer genom en skog med ögonbindel och bakbundna händer. Eller tävlar om att kuta över en en fyrfilig (vältraffikerad) motorväg...
Därimot är Irreversible then värsta smörja jag sett. Snacka om underlig storyline. Och uräckliga scener. (Jag tänker på när nå'n bankar ihjäl nå'n hårdhomosnubbe med en brandsläckare...) Se'n stängde jag av...
Redigerat av irrelevant, 08 September 2008 - 16:26.
Postad 08 September 2008 - 17:01
Postad 09 September 2008 - 21:22
Postad 16 November 2008 - 17:38
Postad 16 November 2008 - 20:20
Ok för att smaken är som baken... Men jag kan inte hålla mig ifrån att reagera lite här. Kan hålla med om att den är lite smal men det är en kultrulle ju!Utan tvekan är Donnie Darko den absolut sämsta, värdelösa, bortkastade-tid film jag någonsin sett!
Iron Man. Där har vi bortkastad tid.
Den filmen är så jäkla dimensionslös.
Skurkarna är riktigt onda, skrattar sådär elakt och är dumma mot barn. Dessutom är dom Afghaner. <Det vet ju *alla* att det är bara skurkar som bor där>.
Dom tvingar geniet att jobba hååårdare. Annars. Och imorgon ska missilen vara klar. Men da'n därpå.
- Åhhh. Eh? Va?!? Ingen missil, frustar skurkarna. <Suprise suprise>
- Nej, hörs en plåtröst. <Vad är nu detta?>
- Inatt har jag -Iron Man- fullbordat mitt verk! Jag är nu klädd i en järnrustning med inbyggda kulsprutor, eldkastare, raketskor och missiler. Dessutom har programmerat och ett fullfjärdrat datoriserat stridsledningssystem. <Nämen - på en natt??? Javisst ja du är ju ett geni... men hade inte skurkarna kameror...>
- Achmed! Abdullah! Skjut! <Jamen där har vi verkligen en oväntad reaktion av en schablonskurk i en trängd situation...>
- Ha ha ha! Era kulor studsar bara! <Gäsp...>
Postad 16 November 2008 - 21:50
ta en titt på Slavens hämd eller the Barbarians som den så fint heter på engelska..
den är så dålig att den är rolig att se
Postad 16 November 2008 - 21:54
Oj oj oj vad intressant! Du är inte producenten eller huvudrollsinnehavaren i Donnie Darko va?Ok för att smaken är som baken... Men jag kan inte hålla mig ifrån att reagera lite här. Kan hålla med om att den är lite smal men det är en kultrulle ju!
Iron Man. Där har vi bortkastad tid.
Den filmen är så jäkla dimensionslös.
Skurkarna är riktigt onda, skrattar sådär elakt och är dumma mot barn. Dessutom är dom Afghaner. <Det vet ju *alla* att det är bara skurkar som bor där>.
Dom tvingar geniet att jobba hååårdare. Annars. Och imorgon ska missilen vara klar. Men da'n därpå.
- Åhhh. Eh? Va?!? Ingen missil, frustar skurkarna. <Suprise suprise>
- Nej, hörs en plåtröst. <Vad är nu detta?>
- Inatt har jag -Iron Man- fullbordat mitt verk! Jag är nu klädd i en järnrustning med inbyggda kulsprutor, eldkastare, raketskor och missiler. Dessutom har programmerat och ett fullfjärdrat datoriserat stridsledningssystem. <Nämen - på en natt??? Javisst ja du är ju ett geni... men hade inte skurkarna kameror...>
- Achmed! Abdullah! Skjut! <Jamen där har vi verkligen en oväntad reaktion av en schablonskurk i en trängd situation...>
- Ha ha ha! Era kulor studsar bara! <Gäsp...>
Bara för att klargöra var jag inte ute efter att såra dina känslor till den här filmen. Jag vet att jag går emot strömmen när jag sågar Donnie Darko, men jag ser verkligen inte poäng i den.
Om du inte gillar sci-fi ska du kanske inte se sådana filmer, men åter igen, du verkar ju gilla Donnie Darko, och då borde du ju uppskatta sci-fi... Hmmm.
Postad 16 November 2008 - 22:46
Postad 16 November 2008 - 23:12
passar inte in i 2000talet enligt mig,
men då har den ju ett antal år på nacken:)
Postad 17 November 2008 - 02:06
Jag håller med om Hell ride, väldigt länge sedan jag blev så förbannad av hur dålig en film kan vara, det är ett under att jag såg hela den skit filmen.
Ja, den kunde varit så mycket bättre. Tycker den fick för fort fram! Men Michael Madsen är lika skön som vanligt.
Redigerat av Unregistered28641812, 17 November 2008 - 02:48.
Postad 17 November 2008 - 02:57
allt är ju en smaksak..min polare tycker sin city är världens bästa film.
Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 17 November 2008 - 02:58.
Postad 17 November 2008 - 03:33
Jag brukar inte se skitfilmer, då man kan ana vad som är dåligt genom att läsa lite om filmerna på nätet innan.
Detta gjorde jag inte med The Happening ..
Tog för givet att den skulle vara bra .
Vilken kalkon !
Maveric
Postad 17 November 2008 - 12:53
Man trodde att de skämtade filmen igenom men tydligen så tog de sig själva på allvar. Det enda bra under hela filmen var låten som spelades under trailern till senaste Zelda-spelet =/.
Postad 17 November 2008 - 13:50
Irréversible är ju dock otroligt djup. Den hamnar rätt högt upp på min lista av sevärda filmer då den i min mening speglar scenarion i samhället som ingen annan film gör. Jag förstår dock att en del tycker den är svår att se på på grund av de starka scener som finns med, men man får verkligen en tankeställare.Alltså jag tycker nog du är lite väl hård. Jag tycker storyn är ganska skön. Och den innehåller en del minnesvärda scener.
Som när dom springer genom en skog med ögonbindel och bakbundna händer. Eller tävlar om att kuta över en en fyrfilig (vältraffikerad) motorväg...
Därimot är Irreversible then värsta smörja jag sett. Snacka om underlig storyline. Och uräckliga scener. (Jag tänker på när nå'n bankar ihjäl nå'n hårdhomosnubbe med en brandsläckare...) Se'n stängde jag av...
Postad 17 November 2008 - 19:43
min sämsta film måste nog vara!... nää står still får tänka lite till!
Postad 17 November 2008 - 19:49
Postad 17 November 2008 - 20:11
Gillade verkligen inte Den förste riddaren. Var tydligen en del som tyckte den var riktigt bra men usch vilken trist film. Inte en sekunds överraskning utan gjort efter alla tillgängliga mallar.
Detta är de två filmer som jag lämnat en bio på så jag kan väl inte säga att det är de sämsta filmer jag sett eftersom jag inte såg klart dem men jag har nog sett en timme på 9mm och kanske 1,5timme på riddarskräpet.
Postad 18 November 2008 - 06:54
Hyrde "jiddra inte me Zohan" i helgen pga att kompisar rekomenderat den. Jag var mycket tveksam men ville väl ge den en chans. Naturligtvis var den helkass och jag såg faktiskt inte ens färdigt den
Postad 18 November 2008 - 20:25
Lol!Oj oj oj vad intressant! Du är inte producenten eller huvudrollsinnehavaren i Donnie Darko va?
Bara för att klargöra var jag inte ute efter att såra dina känslor till den här filmen. Jag vet att jag går emot strömmen när jag sågar Donnie Darko, men jag ser verkligen inte poäng i den.
Om du inte gillar sci-fi ska du kanske inte se sådana filmer, men åter igen, du verkar ju gilla Donnie Darko, och då borde du ju uppskatta sci-fi... Hmmm.
Jag måste bättra mig. Just nu känner jag mig dubbelblåst av Iron Man eftersom jag:
a - Har sett filmen och anser att den tiden var bortkastad tid.
b - Och nu tillråga på allt gör flera sura inlägg här om filmen ifråga...
Redigerat av irrelevant, 18 November 2008 - 20:26.
Postad 19 November 2008 - 00:36
Allt med Adam Sandler.
Hyrde "jiddra inte me Zohan" i helgen pga att kompisar rekomenderat den. Jag var mycket tveksam men ville väl ge den en chans. Naturligtvis var den helkass och jag såg faktiskt inte ens färdigt den
Och jag tycker han är grymt rolig, och samma tycker jag om filmen! Men ge den en chans till, se färdigt den.
Redigerat av Unregistered28641812, 19 November 2008 - 00:36.
Postad 19 November 2008 - 12:32
Allt med Adam Sandler.
Kan inte annat än hålla med... Riktigt USEL film!
Postad 19 November 2008 - 12:36
grymt dålig film..
Redigerat av benteboy, 19 November 2008 - 12:41.
Postad 19 November 2008 - 13:56
På senare tid; Rambo IV, vilket skräp....
VA! Nähä
Postad 19 November 2008 - 15:33
Va!? Den va ju rolig! Wait for it... wait for it... now take it!Allt med Adam Sandler.
Dålig film = Black Mask med Jet Li
Postad 24 November 2008 - 01:13
Det sämsta jag sett på länge orkade inte ens se klart skiten.
Postad 24 November 2008 - 01:25
annars så, allt med steven seagal skulle jag väll också vilja nämna
Postad 24 November 2008 - 03:11
Dock riktar den sig inte till det manliga könet så mycket. Av alla kompisar jag snackat med så är det ingen som gillar den. dock gillar alla deras fruar/sambos/flickvänner den.
Mvh
Stefan
Postad 24 November 2008 - 09:49
Frugan KÖPTE "mamma mia" förra veckan å tänkte vi skulle ha lite myskväll hemma. Efter 25minuter gick jag därifrån och fortsatte med tätning av dörrar å fönster. Satana vilken otroligt dålig film.
Dock riktar den sig inte till det manliga könet så mycket. Av alla kompisar jag snackat med så är det ingen som gillar den. dock gillar alla deras fruar/sambos/flickvänner den.
Mvh
Stefan
Alla jag har pratat med tycker om den, killar som tjejer, 25 som 40 år...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
90 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?