Men va fan, får väl sparka dig i huvudet, det är ju rätt lätt så varför krångla till mer än så?
UFC Undisputed 2009 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(6)
|
134:- |
Postad 18 May 2009 - 12:00
Men va fan, får väl sparka dig i huvudet, det är ju rätt lätt så varför krångla till mer än så?
Postad 18 May 2009 - 13:12
Fan vad jag kommer att få spö, har inte spelat demot HÄLFTEN så mycket som dig ens (soffan), och nästan glömt hela kontrollen...
Men va fan, får väl sparka dig i huvudet, det är ju rätt lätt så varför krångla till mer än så?![]()
Tänk på mig då som spelat demot EN gång
Postad 18 May 2009 - 18:18
Nä, tror vi två kommer att vara ganska jämna!
Postad 18 May 2009 - 22:15
har mest suttit och lirat med en polare och det är grymt kul.
men visst, man lär sig nya saker hela tiden men jag tror inte jag har så mycket att komma med när jag spelar online,, finns alltid folk som sitter och lär sig varenda combo som finns i spelet.
men nu är det inte länge kvar,, troligtvis får vi väl spelet på fredag eftersom det är röd dag på torsdag, om dom inte är så snälla så dom skickar ut spelet på onsdag.
Postad 18 May 2009 - 22:17
Fått riktigt bra betyg än så länge
Postad 19 May 2009 - 09:48
men jag kommer sänka er med en Crocopspark på hakan sen ändå =)
Postad 19 May 2009 - 10:02
Postad 19 May 2009 - 10:31
Beställde det från webhallen igår står skickat idag, så det kommer antagligen imorgon. Har inte haft så mycket tid att spela demot men det ska bli kul att testa Demian Maia på marken.
ja vill också ha mitt spel i morgon
Postad 19 May 2009 - 15:35
Så då får du bli min lilla "Stryk-Hippo"!
![]()
Nä, tror vi två kommer att vara ganska jämna!
För förbereda mig på att bli din lilla bitch då
Postad 19 May 2009 - 17:43
Postad 19 May 2009 - 18:54
Skönt att man är ledig på torsdag.
Postad 20 May 2009 - 20:27
Hittade 3 ex på Tradera...
Köp nu för 395 inkl frakt
Bara hålla tummarna man inte blir blåst bara heh
Postad 21 May 2009 - 07:35
Postad 21 May 2009 - 09:20
Fick mitt igår, spelade några timmar, ganska roligt även om online fighterna kunde gått bättre
kan du berätta lite hur online funkar, finns det rankingsystem så man kan spela mot folk som är lika bra/dåliga som en själv? går det att skapa privata lobby och bjuda in en kompis att lira mot? går det att ordna turneringar?
laggar det mycket hela tiden? hörde att det laggade en del i natt i alla fall när dom spelade
har du testat kariärläget? hur funkar det,, det är inte så at man måste stå och slå på säckar och skit för att bli bättre eller, som typ virtua tennis 3 där man va tvungen att spela alla dessa ###### minispel innan man kunde spela tennis ?
Postad 21 May 2009 - 11:41
Har bara kört 4 matcher i kariärsläget, man tränar mellan matcher genom att köra sparring m.m.
Nån som vet hur man kör med sin egen gubbe online? Jag hittar inte vart man väljer det men har mött andra som kört med sin egen gubbe mot mig.
Helt klart ett bra köp om man är intresserad av UFC!
Om nån vill ta en match lägg till mig
psid: Gavva
Postad 21 May 2009 - 11:58
Jag har mest kört online och där laggar det ganska mycket i vissa matcher. Det kanske beror på att det är mest amerikaner som är ute och spelar nu.
Har bara kört 4 matcher i kariärsläget, man tränar mellan matcher genom att köra sparring m.m.
Nån som vet hur man kör med sin egen gubbe online? Jag hittar inte vart man väljer det men har mött andra som kört med sin egen gubbe mot mig.
Helt klart ett bra köp om man är intresserad av UFC!![]()
Om nån vill ta en match lägg till mig
psid: Gavva
ja hade jag fått mitt spel idag så kunde vi ha kört
får jag inte spelet i morgon åker jag bort till EB games och köper ett så länge,, sen får jag väl sälja det på tradera eller nåt
SÅ sugen är jag på att spela,, demot börjar bli gasnska tjatit
någon som vet förresten hur man tar sig ur det där greppet när rua tar tag om mitt huvud och böjer det frammåt när jag slår/ligger på knä
dom flesta grepp han tar på mig tar jag mig ur men det här greppet verkar va omöjligt att ta sig ur,, har testat det mesta men han stryper mig varje gång om han får in de greppet
Postad 21 May 2009 - 14:01
där sjönk betyget på den sidan i alla fall, spelar ingen roll om det är billigt om man inte får sina spel på releasen
mellan 3-5 arbetsdagar skulle det ta och ända upp till tio dagar,, inte säkert spelet kommer nästa vecka heller då
åker och köper på eb i morgon istället för 699kr
Postad 21 May 2009 - 14:15
fick mail från zavvi nu där dom sa att nu hade dom skickat mitt spel,, värdelöst att dom inte skickar ut så man har det på releasen
där sjönk betyget på den sidan i alla fall, spelar ingen roll om det är billigt om man inte får sina spel på releasen
mellan 3-5 arbetsdagar skulle det ta och ända upp till tio dagar,, inte säkert spelet kommer nästa vecka heller då
åker och köper på eb i morgon istället för 699kr
det jag beställt därifrån har kommit 1-2 dagar efter skickmailet så hoppet är inte ute än
Postad 21 May 2009 - 14:31
Man kanske måste köra karriär först ?
edit
haha....va jag svammlar
Redigerat av moparman, 21 May 2009 - 14:38.
Postad 21 May 2009 - 14:32
det jag beställt därifrån har kommit 1-2 dagar efter skickmailet så hoppet är inte ute än
nej har jag riktigt tur kommer det i morgon och då blir jag glad
men har dom skickad det idag som det står i mailet så kommer det ju inte i morgon
Postad 21 May 2009 - 14:38
nej har jag riktigt tur kommer det i morgon och då blir jag glad
men har dom skickad det idag som det står i mailet så kommer det ju inte i morgon
posten jobbar idag det är bara brevbäraren som har ledigt
Postad 21 May 2009 - 15:02
posten jobbar idag det är bara brevbäraren som har ledigt
möjligt men det hjälper ju föga
Postad 21 May 2009 - 15:14
möjligt men det hjälper ju föga
kanske inte det men spelet borde anlända i sverige någon gång ikväll/natt sen ska det bara slussas till din brevbärare som ska slänga det i din låda absolut inga omöjligheter
Postad 21 May 2009 - 15:20
kanske inte det men spelet borde anlända i sverige någon gång ikväll/natt sen ska det bara slussas till din brevbärare som ska slänga det i din låda absolut inga omöjligheter
värmande ord
Redigerat av andreassofus, 21 May 2009 - 15:22.
Postad 21 May 2009 - 15:25
värmande ord
hoppas du har rätt
nu vill jag inte ge dig för mycket förhoppningar
Postad 21 May 2009 - 15:38
Kört demon många gånger. Kör jag med Chuck förlorar jag på submission varje gång. Kör jag med Shogun blir jag knockad av ett hårt slag då jag missar en spark eller inte hinner att blockera:P Hade varit kul att få det imorgon så man kunde kört lite fler fighters
Postad 21 May 2009 - 15:42
Beställde det också från zavvi. Trodde de skulle skicka det så man fick det på releasen men de skickade mitt idag också. Får hoppas man får det snart ändå..
Kört demon många gånger. Kör jag med Chuck förlorar jag på submission varje gång. Kör jag med Shogun blir jag knockad av ett hårt slag då jag missar en spark eller inte hinner att blockera:P Hade varit kul att få det imorgon så man kunde kört lite fler fighters
lägg till mig på listan om du vill så kan vi fightas lite
vilken svårhetsgrad kör du på förresten när du inte klarar vinna på demot?
Redigerat av andreassofus, 21 May 2009 - 15:43.
Postad 21 May 2009 - 16:38
lägg till mig på listan om du vill så kan vi fightas lite
vilken svårhetsgrad kör du på förresten när du inte klarar vinna på demot?
Det är expert jag kör när jag inte vinner. Shogun får alltid benen runt huvudet och oavsett hur mycket jag snurrar runt på spaken medsols så vinner han alltid på submission.
Vad är ditt psn id? Kan lägga till dig så kan vi ta några matcher då vi båda har spelet
Postad 21 May 2009 - 16:52
Det är expert jag kör när jag inte vinner. Shogun får alltid benen runt huvudet och oavsett hur mycket jag snurrar runt på spaken medsols så vinner han alltid på submission.
Vad är ditt psn id? Kan lägga till dig så kan vi ta några matcher då vi båda har spelet
mm det är svårt som fan på expert,, har bara knockat rua en gång där,, har inte testat på expert sen dess
mitt id är andreassofus
Postad 21 May 2009 - 18:22
Postad 21 May 2009 - 19:09
Mitt är efter 15 sekunder med Shogun mot Chuck (dock på lättaste svårighetsgraden)
Postad 21 May 2009 - 19:21
Vad är erat "rekord" på KO?
Mitt är efter 15 sekunder med Shogun mot Chuck (dock på lättaste svårighetsgraden)
typ 6 sek men lidell på lättaste,,, inte så mycket sport och skryta om tycker jag,, det är expert som gäller
Postad 21 May 2009 - 19:39
Vist händer det ibland på riktigt i UFC men långt ifrån så ofta som i spelet..
Även läst 2 recensioner soom tar upp samma sak
Postad 21 May 2009 - 20:25
Mötte en kille igår mid 1-10 i vinst-förluster. Enkelt trodde jag att det skulle bli. Första träffen en vänsterkrock blev jag knockad på!
Postad 21 May 2009 - 20:37
Jo händer väldigt ofta. Har förlorat många online matcher fast jag dominerat hela matchen sen får dom in en träff som sänker en totoalt! Iof ska man kanske blocka slagen bättre men det är lite drygt när man fått in samma slag 20 ggr på sin motståndare.
Mötte en kille igår mid 1-10 i vinst-förluster. Enkelt trodde jag att det skulle bli. Första träffen en vänsterkrock blev jag knockad på!
Haha...faan va coolt...!
Postad 22 May 2009 - 05:58
Postad 22 May 2009 - 10:27
Postad 22 May 2009 - 10:55
459sek inkl. frakt..
http://www.cdwow.se/...ct/view/6276597
Sedan är dom väl inte dom snabbaste dock..
Postad 22 May 2009 - 10:58
CDWOW är superbilliga om någon är intresserad.
459sek inkl. frakt..
http://www.cdwow.se/...ct/view/6276597
Sedan är dom väl inte dom snabbaste dock..
fortfarande dyrare än zavvi som tar ca 420kr
Postad 22 May 2009 - 11:11
Postad 22 May 2009 - 11:27
Postad 22 May 2009 - 11:51
var precis och köpte ett ex på eb games eftersom jag inte fick mitt idag så nu blir det fighting hela dagen
Fuskare, bara för att du ska ha försprång!
Annars hade vi ju antagligfen fått våra samma dag!
Postad 22 May 2009 - 12:30
fortfarande dyrare än zavvi som tar ca 420kr
Sant, Wow kör med UKutgåvor eller?
Postad 22 May 2009 - 12:34
Postad 22 May 2009 - 12:46
Fuskare, bara för att du ska ha försprång!
![]()
Annars hade vi ju antagligfen fått våra samma dag!
javet ja kunde inte hålla mig
Nogon som vet var Game tar i butikspris?.Sen hur tar man sig upp om man hamnar på rygg?Han nockar mig alltid efter en stund enda jag kan göra är att blocka
att ta sig upp när man ligger på rygg är lätt, men har du inte gått tutorial skolan är det nästan omöjligt att lära sig nånting i spelet,,, funkar inte att toktrycka på alla knappar samtidigt a´la tekken, det är tajming som gäller här
Postad 22 May 2009 - 15:32
Har inte hänt mig själv. Någon annan?
Redigerat av Kocho, 22 May 2009 - 15:33.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?