Postad 25 November 2009 - 00:32
Postad 25 November 2009 - 09:00
Postad 25 November 2009 - 11:40
COD6.JPG 1.52MB
0 Antal nerladdningar
Postad 25 November 2009 - 11:52
Postad 25 November 2009 - 12:08
Jag låste upp nuken, aktiverade den, matchen därpå "kampade" jag till mig 25 kills på demolition/favela, nukade, tog bort nuken från listan...Ja annars hade det ju känts ganska meningslöst... det var väl snarare så att runt 20-kills så skulle jag kniva nån faen och stirrade till det så att jag blev knivad själv... men men.... OK runda ändå...
7 kills med sniper/acog + kniv. En härjer som hade ihjäl upp till 11 kills har jag för mig. Sen satte jag mig i en chopper gunner och köttade upp till 24 kills. Sista med kniven och sen nuke. 30-1 slutade matchen, så jag vet inte om det är en sån stor bedrift egentligen att nukea? Lätt att kampa till sig mycket kills som sagt...
Postad 25 November 2009 - 12:41
Jag låste upp nuken, aktiverade den, matchen därpå "kampade" jag till mig 25 kills på demolition/favela, nukade, tog bort nuken från listan...
7 kills med sniper/acog + kniv. En härjer som hade ihjäl upp till 11 kills har jag för mig. Sen satte jag mig i en chopper gunner och köttade upp till 24 kills. Sista med kniven och sen nuke. 30-1 slutade matchen, så jag vet inte om det är en sån stor bedrift egentligen att nukea? Lätt att kampa till sig mycket kills som sagt...
Lite synd att spelet har blivit så, finns ju knappt nåt som inger respekt i detta spelet...
Sämsta spelaren i matchen kan sitta och få sina tre kills via Chopper Gunner som han stulit (sorry Morlock, stal din Harrier igår
Vad jag menar med det är att när man hör en Chopper Gunner i luften så säger det ABSOLUT INGENTING om spelaren...
Så var det INTE i CoD4, om nån skickade airstrike efter airstrike och en massa helikoptrar så visste man
att detta var en snubbe som var riktigt bra...
Postad 25 November 2009 - 13:12
Postad 25 November 2009 - 13:19
Postad 25 November 2009 - 13:27
Redigerat av BennySlyden, 25 November 2009 - 13:28.
Postad 25 November 2009 - 13:31
I SD är det iofs extra roligt att ta in rewards, tog in en chopper gunner på hederligt vis på derail s&d.I SD är det inte ett lika stort problem. Det kommer en och annan låda men det känns verkligen inte som att matcherna domineras av killstreak-rewards. Dessutom kan man ju som max kampa till sig 6 kills per runda och man måste vara bra uppfinningsrik om man ska kunna kampa 2 rundor i rad utan att bli knivad o t-bagad av ett gäng förbannade motståndare
Postad 25 November 2009 - 15:11
Jag låste upp nuken, aktiverade den, matchen därpå "kampade" jag till mig 25 kills på demolition/favela, nukade, tog bort nuken från listan...
tror det var favela jag gjorde det på oxå fast på domination rundan slutade 31-3 har jag för mig dock så spelade hippo för bra så vi låg inte under när jag nukade
Postad 27 November 2009 - 17:41
Postad 27 November 2009 - 18:25
haha va? Kan man göra skada med den ??Har dödat en motståndare med datorn som man styr predator-missile med
Postad 27 November 2009 - 18:43
Man kan klämma fingrarna på en FI när man stänger locket till laptopen. CHALLENGE COMPLETED! "CTRL+ALT+DEL +5000"
![]()
Postad 27 November 2009 - 19:51
Postad 27 November 2009 - 20:32
haha va? Kan man göra skada med den ??
Aa, tydligen, precis innan man börjar styra missilien så kan man slå med den
Postad 28 November 2009 - 01:34
Haha, där kan man snacka nerd-rageAa, tydligen, precis innan man börjar styra missilien så kan man slå med den
ser ut som ett hugg med kniven fast med datorn
Apropå predatorn, vet ni om allesammans att man kan öka farten på missilen med R1? Väldigt användbart när FI försöker lägga benen på ryggen.
Postad 28 November 2009 - 02:01
Haha, där kan man snacka nerd-rage
Apropå predatorn, vet ni om allesammans att man kan öka farten på missilen med R1? Väldigt användbart när FI försöker lägga benen på ryggen.
Bra tips. Hade inte en aning men det ska användas fom nu!
Postad 28 November 2009 - 10:45
Postad 28 November 2009 - 14:08
Haha, där kan man snacka nerd-rage
Ska testa lite senare
Postad 19 January 2010 - 13:10
Postad 20 January 2010 - 11:24
Postad 17 August 2010 - 18:39
Och det var BARA skills och ingen tur/lagg!
Såg nåt rätt fräcktt igår när vi körde Cod4 på Crash. Blev snipad första rundan nästan omgående, hann precis varna mina medspelare i andra rundan att INTE springa den vägen pga. sniper, PANG!!!, tre medspelare döda av ETT sniperskott!
Visst det vart lite laggigt, men det är ändå WOW! i min bok.
Postad 17 August 2010 - 19:20
Mitt rekord på S&D i MW2 är 18-5, gjorde det rätt tidigt efter släpp vill jag minnas.
Och det var BARA skills och ingen tur/lagg!
Såg nåt rätt fräcktt igår när vi körde Cod4 på Crash. Blev snipad första rundan nästan omgående, hann precis varna mina medspelare i andra rundan att INTE springa den vägen pga. sniper, PANG!!!, tre medspelare döda av ETT sniperskott!
Visst det vart lite laggigt, men det är ändå WOW! i min bok.
Jag var en av dem som blev snipad, vi sprang en meter ifrån varandra, i sidled.
Magic bullets deluxe.
Postad 17 August 2010 - 20:41
Det är ju det som är WOW! ju, hade ni kommit på rad hade det ju varit för lätt...
Postad 04 October 2010 - 04:54
Postad 04 October 2010 - 13:32
En Corona då hoppas jagBra jobbat Polly! Träffas vi någon gång lovar jag att bjuda på en öl.
Postad 04 October 2010 - 15:28
Självklart! Jag har ju inte britts hemska sinne för öl.En Corona då hoppas jag
Postad 04 October 2010 - 16:08
En Corona då hoppas jag
han sa att han skulle bjuda på en öl och inget annat...
Postad 04 October 2010 - 16:22
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?