Fallout 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(19)
|
299:- | |
Fallout 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(5)
|
Inga priser | |
Fallout 3 - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(4)
|
299:- |
Fallout 4 (Inga spoilers utan taggar!) (1408 inlägg)
|
7 år sedan |
Fallout 3 (541 inlägg)
|
15 år sedan |
Fallout 3 (162 inlägg)
|
17 år sedan |
Postad 06 November 2008 - 09:37
nänä tvärt om så långt får inte ett förhållande gå så att det går ut över spelandet
Go kerren go kerren.......
Det där är kinkigt när man börjar dejta en tjej......vad gör du på fritiden då......ehhmm......tränar, lyssnar på musik, träffar polare......någon gång händer det väl att man spelar lite tv-spel......eeehhmmmm
Postad 06 November 2008 - 09:53
Go kerren go kerren.......
![]()
Det där är kinkigt när man börjar dejta en tjej......vad gör du på fritiden då......ehhmm......tränar, lyssnar på musik, träffar polare......någon gång händer det väl att man spelar lite tv-spel......eeehhmmmm
Hehe, jo har ju fortfarande en lite negativ klang tvspel tyvärr
Postad 06 November 2008 - 10:18
Postad 06 November 2008 - 10:24
Jag jobbar 05.00-13.00 så jag hinner spela tills hon kommer hem vid 16-tiden. Hon hatar tv-spel och allt vad det innebär. Tydligen en skada från ett gammalt förhållande. Synd att någon annan jävel har förstört för mig
AH, så du orkar spela iaf då direkt efter jobbet trots att du börjar så tidigt
Postad 06 November 2008 - 11:07
Postad 06 November 2008 - 11:52
Du har inte funderat på en kariär som recensent..Måste säga att du skriver väldigt bra..
Läst ditt inlägg flera ggr
Postad 06 November 2008 - 12:42
Postad 06 November 2008 - 13:15
Postad 06 November 2008 - 18:47
Postad 06 November 2008 - 19:11
Synd att någon annan jävel har förstört för mig
Det mesta går ju med lock eller pock... Skämtåsido, prova att lira lite Wii med henne! De flesta tycker om Wii Sports.
OT : Fin urspårning av tråden
Redigerat av Unregistered1014, 06 November 2008 - 19:12.
Postad 06 November 2008 - 19:30
- 2 uppstättningar ps3 - ljud - bild
- lära sig sova lite
- effektivisera min del av husarbetet
- inget slötittande på TV
- inte hymla med att man är en gamer
- skaffa en fru som lägger sig tidigt
Postad 06 November 2008 - 20:06
Men tyvärr gjorde detta beteende att andra nöjen blev lagda att sidan
Svårt att få ihop ett seriöst spelande med en helt ointresserad sambo..
Överhuvudtaget allt med elektronik är ganska svårt..
Postad 06 November 2008 - 22:17
Man tackar! Har vild fantasi bara. En egenskap man måste ha som 3-barnspappa, annars blir man en sådan där Svensson som glider omkring i Ellos-beställd overall i en färg, frun i en annan och ungarna i neonvarianter. Du hittar dem alla på COOP Forum i närmsta förort
TheSmisker
Du har inte funderat på en kariär som recensent..Måste säga att du skriver väldigt bra..
Läst ditt inlägg flera ggr
Postad 07 November 2008 - 00:51
![]()
Man tackar! Har vild fantasi bara. En egenskap man måste ha som 3-barnspappa, annars blir man en sådan där Svensson som glider omkring i Ellos-beställd overall i en färg, frun i en annan och ungarna i neonvarianter. Du hittar dem alla på COOP Forum i närmsta förort
Haha! Dagens "marackas"
Postad 07 November 2008 - 10:08
Postad 07 November 2008 - 12:46
såg just att dom har släppt en patch till pc versionen.så då kan det inte vara länge kvar tills dom patchar PS3/360 in
också.
Redigerat av Fahla, 07 November 2008 - 12:54.
Postad 10 November 2008 - 10:27
tycker det är riktigt snyggt...Var hos en kompis och såg när han spelade Fallout 3 på sin dator med allt på max och vist var det snyggare men jag är ändå riktigt nöjd äver hur bra det ser ut på PS3.
Kraschar hela tiden på hans dator
Flyter otroligt bra och jag har inte råkat ut för en enda bugg..
Enda jag kan anmärka på är att animationerna lämnar en hel del att önska..
Är bara på lvl 7 än så länge och ja måste lätt ha spelat 15 timmar.
Har knappt gjort nå på huvudstoryn..Massor kvar att utforska..
Precis hittat hunden...GULD
Postad 10 November 2008 - 11:16
omg!,jag har blivit helt förälskad i Fallout 3...helt underbart spel.och det gör ju inget att man kan använda vissa buggar till sin fördel,typ kolla runt hörn...hoppas att spelet aldrig tar slut.
såg just att dom har släppt en patch till pc versionen.så då kan det inte vara länge kvar tills dom patchar PS3/360 in
också.
Patchen till PC var begärd av Microsoft, eftersom spelet ibland krashade när man avslutade spelet, en av de minst störande buggarna iofs, men Microsoft fick nog mycket felrapporter om den. Inget annat patchades, detta enligt Bethesda själva.
Kan också nämna, spelar spelet på PC, och javisst, krashar en gång varannan timme eller så, så det gäller att spara ofta om man är ute och springer. Sen är man nu LVL 19.5 och har hur mycket som helst i nordöstra delen att utforska kvar. Lite tråkigt med level cap på 20.
/P
Redigerat av Paganmoon, 10 November 2008 - 11:18.
Postad 10 November 2008 - 11:20
Precis hittat hunden...GULD
Hittade också hunden för rätt längesen, sprang ut för att kolla lite runtomkring sprang in i 3 såna där stora björnar eller vad det är, vips så hade man ingen hund nå mer. Fick vara nöjd med 5min jag hade honom.
Har dock skaffat mig en bättre vän med en minigun som springer efter mig.
Mitt spel hängde sig för någon dag sedan och jag orkade inte spela om den del jag hade spelat innan så det blev att ta ur skivan å köra i COD skivan ist. Har inte orkat bytt tillbaka ännu, men skall väl göra det i veckan kanske. Kan inte ha spec långt kvar känns det som, är på lvl 19 tror jag, har hittat alla roliga vapen, har en riktigt fet rustning, så känner att detta spel är så gott som avklarat.
Vart lite väl lätt med alien blastern, får alltid 95% chans att träffa skallen, blir alltid crit.hit så alla typer av mutanter det finns plus enclave soldater dör på första skotten. Sen har jag utökat ap:n så kan sikta in på 5 fiender efter varandra.
Postad 10 November 2008 - 11:27
Den hade vart på en rundvandring som det verkade. Tyckte däremot att det blev på tok för lätt att ha hunden med mig, så gjorde av med han igen sen ändå.
Så bli inte förvånad om hunden kommer tillbaka efter att sprungit iväg
[edit] Förresten Frass3, hunden har sin "bind point" så att säga, vid ingången till Vault 101, du kan ju kolla där om han står där och väntar på dig.
/P
Redigerat av Paganmoon, 10 November 2008 - 11:41.
Postad 10 November 2008 - 11:34
Hej förresten! (Ny på forumet
Postad 10 November 2008 - 12:45
Min första gubbe blev så ful att jag nästan mådde illa av att se han i tredje person, när jag lämnade valvet så fick jag ändra honom så nu ser han iaf. LITE mindre missbildad ut.. hahaha
En sak som är störigt är att ibland när jag dödat nån så "svävar" liket med framför mig vart jag än går, oerhört irriterande, dock så "släpper" det efter ett tag, och jag blir likfri...Nån annan som råkat ut för detta?
Jag är nog den fulaste, elakaste och mest otrevliga karaktären som finns i fallout världen, dödar och misshandlar i stort sett allt jag kommer åt, samt väljer alltid de mest otrevliga och agressivaste alternativen i konversationerna...
Så jäkla roligt att hjälpa "Tunnel Snakes" att mobba den där torra bruden(overseers dotter) som ska föreställa min kompis!
Postad 10 November 2008 - 17:00
Redigerat av Plojan, 10 November 2008 - 17:03.
Postad 10 November 2008 - 17:09
Postad 10 November 2008 - 17:14
Postad 10 November 2008 - 19:56
Postad 10 November 2008 - 20:47
Har länsat honom på kött redan, han stendog emot en sån där björn.[edit] Förresten Frass3, hunden har sin "bind point" så att säga, vid ingången till Vault 101, du kan ju kolla där om han står där och väntar på dig.
/P
Hur många timmar tog det ?
Spelade runt 30h tror jag, men har gjort väldigt många sidquests.
Postad 11 November 2008 - 10:20
Någon som har bra tips på hur jag wastar Deathclaws? Jag är lvl 13 och har hyfsad gear måste jag väl säga.
Postad 11 November 2008 - 11:46
Jag träffade på en ###### massa Deathclaws igår när jag var ute och sprang uppe vid Antagonizers Lair. Instadör typ så fort de kommer fram till mig.
Någon som har bra tips på hur jag wastar Deathclaws? Jag är lvl 13 och har hyfsad gear måste jag väl säga.
Skaffa något specialvapen om du inte har det ännu. typ:
Detta gjorde det mesta i spelet ganska enkelt, kanske tråkigt enligt vissa men du måste ju hitta vapnen först..
Jag är lvl 16 och rensar deathclaws utan problem.
EDIT: Kan tillägga att bara namnen på vapnen finns under spoilertaggarna, inte var man kan finna dem så ingen blir orolig.
Redigerat av analog, 11 November 2008 - 11:49.
Postad 11 November 2008 - 13:12
Har länsat honom på kött redan, han stendog emot en sån där björn.
Spelade runt 30h tror jag, men har gjort väldigt många sidquests.
Jag tror jag läste tokfel på din post trodde din hund bara sprungit iväg hehe.
Om man bara gör huvudquesten kan jag nog tänka mig att spelet inte är längre än 4 timmar kanske? kändes som det när jag väl bestämde mig för att fortsätta på huvudquesten.
/P
Postad 11 November 2008 - 20:30
tyvär blev det som alla andra sa, man kunde inte riktigt lägga ifrån sig kontrollen.
28h gameplay sedan ett till avklarat spel, illa... ändå har jag efter alla spel jag
egentligen spelat känt skönt, avklarat *blickar efter nytt spel*... men nu..
total besvikelse..
hur skönt spel som helst, men jag tyckte det avslutades lite väl abrupt, jag tyckte ändå
inte jag spann vidare allt för mycket på main storyn men helt plötsligt vart man bara där i slutet
utan att direkt veta om det själv!
hade ju mycket på min lista kvar att göra innan jag tänkt avklara det... men men...
får la låta allt försöka fösvinna lite ur hjärnan för att sedan spela igenom det igen då
Postad 15 November 2008 - 01:25
Postad 15 November 2008 - 22:16
Nästan så jag drömmer om det på nätterna
Postad 29 November 2008 - 10:19
Har precis råkat ut för den här s.k. Big town buggen då man räddar big town från mutants och via [science] svarsvalet hjälper dom att reparera en robot som ska skydda staden. Alla invånare ställer sig i en ring där roboten skall vara men där finns ingen robot. Tydligen välkänd bugg.
Så alla ni som skall göra detta. välj något annat alternativ så slipper ni bli irriterade.
/W
Postad 15 December 2008 - 20:40
Innehåller trophy-stöd och en del småfixar. Bara till att börja om i spelet, för man får inga trophies retroaktivt...
Postad 15 December 2008 - 21:14
Uppdatering 1.10 finns nu tillgänglig för nedladdning.
Innehåller trophy-stöd och en del småfixar. Bara till att börja om i spelet, för man får inga trophies retroaktivt...
Inte retroaktivt, men väl för det du gör efter att du uppdaterat.
Snyggt trophymeddelande, med en "trophyboy" som dök upp tillsammans med trofen
Postad 15 December 2008 - 21:35
Postad 15 December 2008 - 21:43
Postad 15 December 2008 - 22:37
Ok, så om man fortsätter på sin påbörjade karaktär så får man iaf vissa trophies?
Japp!
Postad 15 December 2008 - 22:59
Är det first-person-shooter?
Eller är det third-person-shooter?
//najkks
Postad 17 December 2008 - 00:24
Postad 17 December 2008 - 00:33
Postad 17 December 2008 - 00:45
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning