Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Hero *

2430 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Hero 512MB RAM (Mobiltelefoner) 6 9.107784 (166) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 21 July 2009 - 21:21

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0

Jaha! Den är alltså gjord av en rekalmbyrå? Trodde den bara var spontan och nu skickas runt internet och HTC sitter och gnider händerna för all gratis reklam. Trodde de var en sk "viral" så fel man kan ha. Tur att de finns folk som kan lite mer än en själv. Hade blivit svårt annat.

Virals är ganska ofta gjorda av reklambyråer. När en planerad viral blir lyckad är det oerhört billig reklam :) Men det är även sjukt svårt att veta vad som behöver vara rätt för att få till den önskade effekten. På TV är det ju bara att köpa asmycket spottar för att få hög exponering, liksom... Dock tittar ju folk mindre och mindre på TV.

Postad 21 July 2009 - 21:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tror inte att ni behöver oroa er så mycket om att den ska vara jätteslö...

Verkar som att Widgets inte uppdateras automatisk i bakgrunden om ja fattat det rätt ?

Alltså tar det en stund att öppna väder tex eller ?

Hur som helst så finns ju XDA om inte HTC levererar uppdateringar :-)

Postad 21 July 2009 - 21:30

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Tror inte att ni behöver oroa er så mycket om att den ska vara jätteslö...

Verkar som att Widgets inte uppdateras automatisk i bakgrunden om ja fattat det rätt ?

Alltså tar det en stund att öppna väder tex eller ?

Stämmer, och nog därför den upplevs som slö.

Postad 21 July 2009 - 21:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Just sett tracy and matts filmsnutt och ja tycker Hero verkar va riktigt snabb....Vist de tar en liten stund att ändra skärm till liggande...Nu såg man när dom drog fingret åt sidorna och ändrade bild och det gick ju då snabbt..

Är de bara när program ska öppnas så tycker då inte jag att det är nån fara på taket....

http://www.youtube.c...h?v=B3yZjYbs6Mo

Postad 22 July 2009 - 09:14

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Katshing börjar sälja Hero på måndag :)

Postad 22 July 2009 - 09:22

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0

Just sett tracy and matts filmsnutt och ja tycker Hero verkar va riktigt snabb....Vist de tar en liten stund att ändra skärm till liggande...Nu såg man när dom drog fingret åt sidorna och ändrade bild och det gick ju då snabbt..

Är de bara när program ska öppnas så tycker då inte jag att det är nån fara på taket....

http://www.youtube.c...h?v=B3yZjYbs6Mo

Ser jättebra ut. Visst, den "fryser" säkert till ibland, men jag tror kanske det är något man får leva med på en telefon med flådigt användargränssnitt och multitasking i dagsläget. Min iMac på jobbet fryser också till ibland när jag har tunga saker igång... :)

Postad 22 July 2009 - 10:06

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
HTC Hero: Browser, Scenes, and the keyboard

http://www.youtube.c...h?v=wn8XAeMzLZo

tpalsson
  • tpalsson
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Katshing börjar sälja Hero på måndag :)

Trevligt, särskilt när jag beställt därifrån... Förresten - Hur vet du det?, ringt och frågat?

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Trevligt, särskilt när jag beställt därifrån... Förresten - Hur vet du det?, ringt och frågat?

Står på hemsidan.

Postad 22 July 2009 - 11:05

Zenil
  • Zenil
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

HTC Hero: Browser, Scenes, and the keyboard

http://www.youtube.c...h?v=wn8XAeMzLZo

:D En av de bättre videos. Allt gick i hyperfart för min smak :)

399.99£ hos Expansys, dryga 4700:-, har inte kollat upp frakten dock
http://www.expansys....d.aspx?i=184566

Beställer man med än 5 enheter kan man få rabatt :P
Beställer man mellan 29-31/7 får man en voucher på 30£ att köpa tillbehör för....

Någon som har beställt därifrån tidigare?

Redigerat av Zenil, 22 July 2009 - 11:11.

Postad 22 July 2009 - 11:19

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

:D En av de bättre videos. Allt gick i hyperfart för min smak :)

399.99£ hos Expansys, dryga 4700:-, har inte kollat upp frakten dock
http://www.expansys....d.aspx?i=184566

Beställer man med än 5 enheter kan man få rabatt :P
Beställer man mellan 29-31/7 får man en voucher på 30£ att köpa tillbehör för....

Någon som har beställt därifrån tidigare?

Tror att du måste handla på expansys.se, och där kostar Hero 5600:-

Postad 22 July 2009 - 11:22

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
http://www.mobil.se/...113754-485.html

Postad 22 July 2009 - 11:56

tpalsson
  • tpalsson
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Står på hemsidan.

Såg det nu...

Nån som förhandsbokat från Katshing och fått betalningsavisering ännu? Jag har ej fått (valde brun färg), hoppas ändå på ha min den 27e juli

Redigerat av tpalsson, 22 July 2009 - 11:59.

Postad 22 July 2009 - 14:47

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
http://reviews.cnet....303060-3,00.htm
"Conclusion
There's plenty missing from the iPhone, like Flash support, but what's there works fantastically well. Android, like the Linux from which it was spawned, has always had a whiff of geekiness about it -- you're free to bolt on everything but the kitchen sink, but it's not a perfectly polished jewel that's always a pleasure to use.

The HTC Hero smoothes many of those rough edges, with a shiny new UI that covers Android in widgety goodness. Additions like multitouch zoom, lovely Flickr and Facebook integration and a great keyboard make the Hero the best Android phone yet, especially since it's not as ugly as we feared. In fact, we've grown to like its jutting jawbone. If only it were slightly faster and slicker, we'd consider it an iPhone killer. As it is, we'll class it as an iPhone peer."

Postad 22 July 2009 - 14:55

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Eh...Va.. There's plenty missing from the iPhone, like Flash support,

Var det inte just det Hero skulle ha? flashstöd?
Har då sett filmer på Hero när dom testar att se trailers och spela webbspel utan problem..

HTC Hero: The first Android device with Flash

Här visar Adrian Ludwig från Adobe ett demo med Hero

http://www.adobe.com...es/htchero.html

Postad 22 July 2009 - 15:02

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0

Eh...Va.. There's plenty missing from the iPhone, like Flash support,

Var det inte just det Hero skulle ha? flashstöd?
Har då sett filmer på Hero när dom testar att se trailers och spela webbspel utan problem..

HTC Hero: The first Android device with Flash

Här visar Adrian Ludwig från Adobe ett demo med Hero

http://www.adobe.com...es/htchero.html

Jo, det han säger är ju att _iPhone_ inte har flash.

Postad 22 July 2009 - 15:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ah...Kanske ja som tolkade texten dåligt...
Trode det var tvärtom

Postad 22 July 2009 - 15:22

Unregisteredef74522f
  • Unregisteredef74522f
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
En fråga ang. Flashstödet i Heron.
Är detta specifikt för Heron, eller kommer t.ex. Magic och andra Androidtelefoner oxå få det? Dvs. ligger detta i telefonen eller är det Androids os som stöder detta?? Eller är det Hero specifkt? HTC specifikt? Eller kommer t.ex. Samsung Galaxy oxå få det?

Trevligt om någon kunde reda ut detta...

Postad 22 July 2009 - 15:58

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

En fråga ang. Flashstödet i Heron.
Är detta specifikt för Heron, eller kommer t.ex. Magic och andra Androidtelefoner oxå få det? Dvs. ligger detta i telefonen eller är det Androids os som stöder detta?? Eller är det Hero specifkt? HTC specifikt? Eller kommer t.ex. Samsung Galaxy oxå få det?

Trevligt om någon kunde reda ut detta...

Ligger i HTS's mjukvara. Kan kanske komma till galaxy

Postad 22 July 2009 - 16:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
HTC Hero ROM verkar ju redan nu gå att köra på Magic med fullt fungerande flashstöd

http://androidcommun...video-20090630/

Inte forskat så mycket i det men

Postad 22 July 2009 - 17:06

tedin
  • tedin
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Jag har också bokat från Katshing, dock inte fått något könummer eller liknande. Hoppas att jag kan få den tills på måndag! Kul ska det bli att själv få prova på!

EDIT: Var tvungen att logga in på mina sidor på Katshing.se och sen leta upp den specifika ordern för att se att jag hhar köplats nummer 22. Fler enheter än så bör de väl få in?

Redigerat av tedin, 22 July 2009 - 17:07.

Postad 22 July 2009 - 17:26

emoffster
  • emoffster
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Jag har också bokat från Katshing, dock inte fått något könummer eller liknande. Hoppas att jag kan få den tills på måndag! Kul ska det bli att själv få prova på!

EDIT: Var tvungen att logga in på mina sidor på Katshing.se och sen leta upp den specifika ordern för att se att jag hhar köplats nummer 22. Fler enheter än så bör de väl få in?

Ja, fler än så borde de få in, kan man tycka. Själv hade jag visst 13, som könummer! :) Inget är som väntans tider...

Postad 22 July 2009 - 18:05

RobertSandberg
  • RobertSandberg
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
HTC Hero Absolute White (3G)
Plats i kön: 1

Hihi, känns som jag sitter säkert, ja 22 borde de få in kan man tycka. Tycker de brukar ha status på över 100 lurar när lurarna är nya!

Postad 22 July 2009 - 18:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
RobertSandberg

Fyfaaaasen vad avundsjuk jag är :)

Får man fråga hur länge sen de är du beställde ?

Postad 22 July 2009 - 18:14

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Från Mobil.se:
"Svar om leverans 2009-07-22 18:11
Ett svar angående frågan om leveransdatum som kommit upp hos Katshing: HTC:s nordiska informationschef uppger att telefonen började skepas till distributörer i början av denna veckan. Att Katshing (och andra återförsäljare) skulle kunna ha den i lager den 27:e juli verkar därmed inte alls orimligt.

/Linus Brohult, Mobil "

Postad 22 July 2009 - 18:17

RobertSandberg
  • RobertSandberg
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
2009-07-02 Klockan 13:20 la jag min bokning. Så går det när man trycker F5 i flera veckors tid. Har faktiskt övervägt att ta bort ordern när alla filmer som visade hur seg den var kom ut men jag ger den ett försök. De senaste filmerna tyder ju på att den snabbats upp. Använder varken twitter eller facebook så några widgets kan jag allt stänga av;)

Redigerat av RobertSandberg, 22 July 2009 - 18:19.

Postad 22 July 2009 - 19:49

Unregistered26fac21d
  • Unregistered26fac21d
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hur är det med språk i mobilen? Den är på svenska antar jag, men kan man byta språk direkt i mobilens menyer eller är detta bara möjligt genom att byta ROM som i Windows Mobile?

Postad 22 July 2009 - 20:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Läste just recensionen hos slashgear och längst ner var det rätt intressanta kommentarer

Several other reviews seem to suggest that the interface has quite a lag to it, although you don’t seem to highlight this very much. Can you comment on whether the phone is actually usable or whether the lag becomes annoying?

Thanks.

We’ve actually been talking about this in the forums over at AndroidCommunity.com. The reason I didn’t mention lag is because I didn’t really experience any; there’s a slight slow-down in flicking away from a homescreen pane if the widget is updating (such as Peep getting the latest tweets) but it’s incredibly minor (IMO). There was never a lag or delay that I could legitimately say was annoying. The camera, too, seemed faster than some sites are reporting.

The speed you see in the demo videos is basically the speed the Hero ran at all of the time. I’ve talked with HTC about the differing experiences, and they’re just as confused as we are; they say all the review devices (which I’m taking to mean those in the UK and those shipped to the US for reviews there) are running the same production ROM. However there are obviously some differences in performance across the board, not to mention I know a few people have had glitchier devices than others.

In short, this could be a “good” Hero and there could be “bad” ones out there with other reviewers, we just don’t know. Given that Orange UK are apparently beginning sales of the smartphone today, I imagine we’ll soon hear whether those versions live up to expectations or not.

Chris

Postad 22 July 2009 - 21:14

tedin
  • tedin
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

Läste just recensionen hos slashgear och längst ner var det rätt intressanta kommentarer

Several other reviews seem to suggest that the interface has quite a lag to it, although you don’t seem to highlight this very much. Can you comment on whether the phone is actually usable or whether the lag becomes annoying?

Thanks.

We’ve actually been talking about this in the forums over at AndroidCommunity.com. The reason I didn’t mention lag is because I didn’t really experience any; there’s a slight slow-down in flicking away from a homescreen pane if the widget is updating (such as Peep getting the latest tweets) but it’s incredibly minor (IMO). There was never a lag or delay that I could legitimately say was annoying. The camera, too, seemed faster than some sites are reporting.

The speed you see in the demo videos is basically the speed the Hero ran at all of the time. I’ve talked with HTC about the differing experiences, and they’re just as confused as we are; they say all the review devices (which I’m taking to mean those in the UK and those shipped to the US for reviews there) are running the same production ROM. However there are obviously some differences in performance across the board, not to mention I know a few people have had glitchier devices than others.

In short, this could be a “good” Hero and there could be “bad” ones out there with other reviewers, we just don’t know. Given that Orange UK are apparently beginning sales of the smartphone today, I imagine we’ll soon hear whether those versions live up to expectations or not.

Chris

De där var intressant läsning. Jag hoppas att man får en "good" levererad nästa vecka då!
Som sagt, de videos man sett så verkar de som att allt flyter på, förutom tunga apps som ständigt behöver uppdatering. Där den behöver nån sekund för att få allt information, vilket är naturligt.

Kanske kommer en firmwire som gör de möjligt för dem att ladda i bakgrunden så att säga?

Förresten? Jag ringer just nu med Tele2 och där kan man ju teckna ett surfpaket som ger mig 1gb surf för 89kr i månaden, de måste väl räcka? PÅ Katshing får man uppgiften att 30-300mb ses som standard, så 1 gb måste vara tillräckligt?

Redigerat av tedin, 22 July 2009 - 21:25.

Postad 22 July 2009 - 21:24

Unregisteredbf515f05
  • Unregisteredbf515f05
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Galaxyn är tyvärr inget alternativ för oss som kör mail, kalender och kontakter mot Exchange. Annars ser den toktrevlig ut!
Tycker det är konstigt att inte nativ Exchangstöd är med i Android.

HTC har iaf fattat att många som är intresserad av sånna här lurar synkar mot Exchange. Tom. sega Apple la in Exchangestöd rätt tidigt. :)

Hur är det Exchange-stödet egentligen?

//F

Postad 22 July 2009 - 21:46

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Har plats två i kön hos Katshing på en vit. Blir väldigt osäker på om jag vill ha en vit.
Någon som haft möjlighet att jämför de två färgerna? Vilken föll bäst i er smak?

Postad 22 July 2009 - 21:51

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

De där var intressant läsning. Jag hoppas att man får en "good" levererad nästa vecka då!
Som sagt, de videos man sett så verkar de som att allt flyter på, förutom tunga apps som ständigt behöver uppdatering. Där den behöver nån sekund för att få allt information, vilket är naturligt.

Kanske kommer en firmwire som gör de möjligt för dem att ladda i bakgrunden så att säga?

Förresten? Jag ringer just nu med Tele2 och där kan man ju teckna ett surfpaket som ger mig 1gb surf för 89kr i månaden, de måste väl räcka? PÅ Katshing får man uppgiften att 30-300mb ses som standard, så 1 gb måste vara tillräckligt?

Använder Teles två paket 1gb surf på min HTC Diamond. Har blivit så van så jag kopplar aldrig på Wifi när jag är hemma utan kör rent via 3G. Använder varje dag, även på jobbet och har aldrig kommit upp i den mängden. Men som sagt kör man alla applikationer i Heron som uppdaterar automatiskt så är det svårt att säga.

Postad 22 July 2009 - 22:18

monodc
  • monodc
  • Användare

• 182 inlägg
  • 0

Såvida du inte använder telefonen som ett trådlöst modem till en laptop/dator eller är en extrem videostream-/musikstreamknarkare så skall 1 GB räcka fint. De flesta med androidtelefoner verkar ligga runt 200 MB/mån.

Postad 22 July 2009 - 22:42

prijar
  • prijar
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Som jag förstår det så är det bara hastigheten som sänks efter 1gb. Det verkar inte tillkomma någon extra kr/mb-kostnad eller liknande.

Så här står det:
Mobil surf Midi - 89 kr/mån
1 GB/mån med hastigheter upp till 6 Mbit/s (efter 1 GB/mån begränsar vi till 64 Kbit/s).

Jag tar själv samma. Ska lägga en beställning nu. :)

Postad 22 July 2009 - 22:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ruttet att i stort sett alla har begänsningar för hur mycket man kan använda innan dom stryper farten..
Ska de finnas en begränsning så lät den gå vid 30gig/månaden så man kan använda mobilen till mer än uppdatera väder å kolla mail

Edit
Som att BBB skulle säga,du har 100mbits lina men du får tanka hem 10gig/månad sen sänker vi farten till krypfart..sjukt

Redigerat av moparman, 22 July 2009 - 22:50.

Postad 23 July 2009 - 00:10

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Telenor har faktiskt inte det.

Postad 23 July 2009 - 00:18

fredde_
  • fredde_
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Ruttet att i stort sett alla har begänsningar för hur mycket man kan använda innan dom stryper farten..
Ska de finnas en begränsning så lät den gå vid 30gig/månaden så man kan använda mobilen till mer än uppdatera väder å kolla mail

Edit
Som att BBB skulle säga,du har 100mbits lina men du får tanka hem 10gig/månad sen sänker vi farten till krypfart..sjukt

Om du och ett hundratal grannar satt på samma BBB-uppkoppling på 100 mbit och surfade då?
Då tycker jag jämförelsen stämmer bättre... :)

Jag tror säkert taken höjs när kapaciteten förbättras och efterfrågan blir för stor. För min del är det rätt schysst att kunna pynta 50-100 spänn för en lagom datamängd istället. Men jag förstår er som vill ha riktig flat rate.

Postad 23 July 2009 - 00:38

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
"Edit
Som att BBB skulle säga,du har 100mbits lina men du får tanka hem 10gig/månad sen sänker vi farten till krypfart..sjukt"

I vissa länder är det så faktiskt.

Flat rate är ett måste på bägge samtal och data.

Postad 23 July 2009 - 07:40

Zenil
  • Zenil
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Edit

Dom har väl inte helt många val, efter som bandbredd kostar pengar, och dom vill nog inte gå back på varje kund (inte vi heller antar jag då det skulle ge högre kostnade i längden). Men man borde få ett meddelande om att man kan få köpa ett extra paket resten av månaden eller så, istället för att hastigheten stryps...eller nått...

Frågade du Tele2 när dom förväntas få in Hero??

Postad 23 July 2009 - 08:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Förstår ju givetvis att dom iaf skyller på att näten blir för hårt belastade men då får dom ju bygga ut..
Känns ju sådär att det hela tiden blir snabbare å snabbare nät men fortfarande är begränsat....

Tre mobil surf turbo verkar inte ha nåra begränsningar...Konstigt.
Rätt säker på att jag läst det tidigare .

Postad 23 July 2009 - 09:53

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

Förstår ju givetvis att dom iaf skyller på att näten blir för hårt belastade men då får dom ju bygga ut..
Känns ju sådär att det hela tiden blir snabbare å snabbare nät men fortfarande är begränsat....

Tre mobil surf turbo verkar inte ha nåra begränsningar...Konstigt.
Rätt säker på att jag läst det tidigare .

Jo, det finns nån gräns, som är rätt hög, men det kan vara så att det bara gäller för dem med "mobilt bredband" dvs som kör med en usb-dongle till datorn. Men det där är helt egna spekulationer... annars borde det stå nånstans i avtalet eller så.

Postad 23 July 2009 - 09:55

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Någon som testat att modellerat ett eget bak stycke & beställt?

Postad 23 July 2009 - 11:31

Unregisteredc6f44378
  • Unregisteredc6f44378
  • Beroende

• 1229 inlägg
  • 0
Spotify för Android kommer antagligen snart. Om man inte har sparat ner playlists, utan streamar istället, så borde det bli runt 70Mb/h. Skulle man lyssna på strömmad musik 3h/dag varje dag så skulle bara det bli drygt 6Gbyte, om jag räknat rätt. Vilket det inte alls är säkert att jag har gjort, men ändå :) I just fallet spotify så kommer man säkert framförallt lyssna på nedsparade playlists för att spara batteri, men det är ju en komporomiss för att tekniken inte riktigt räcker till att ge total bekvämlighet.

Teknologin kommer ju ändra våra vanor iaf. För 15 år sen var iofs datorer ganska vanliga, men internet var inte stort ännu. Att då tänka sig att asmycket helt vanligt folk skulle gå omkring med mobila internetanslutna telefoner i fickan och kolla mail, prisuppgifter, omdömen på våror, använda karta med gps, lyssna på musik, titta på film osv på denna... inte ens vi nördar trodde väl riktigt att det skulle komma och bli så alldagligt som det blivit. Datorn var ju the shit då. Nu är datorn helt självklar, och det är inom andra områden häftiga saker händer. T.ex. inom mobiltelefoni, där telefonin ändå få ses som att det blir mindre och mindre viktigt/intressant :o

Nu ska jag sluta babbla...

Postad 23 July 2009 - 12:47

prijar
  • prijar
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
La in en beställning på katshing igår. plats 17 för den bruna :)

Postad 23 July 2009 - 15:44

tedin
  • tedin
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
OK, jag tror att 1 gb lär räcka för allt jag gör. Kör ju även wifi hemma så, 1 gb lär räcka, iaf till spotify kommer. Det kommer bli riktigt bra.

Någon mer än jag som längtar till måndag?

Dom har väl inte helt många val, efter som bandbredd kostar pengar, och dom vill nog inte gå back på varje kund (inte vi heller antar jag då det skulle ge högre kostnade i längden). Men man borde få ett meddelande om att man kan få köpa ett extra paket resten av månaden eller så, istället för att hastigheten stryps...eller nått...

Frågade du Tele2 när dom förväntas få in Hero??

Vid behov - Extra datavolym till Mobil surf Midi och Mobil surf Maxi

När datavolymen som ingår Mobil surf Midi och Mobil surf Maxi förbrukad (1 eller 5 GB) så begränsas hastigheten ifrån 6 Mbit/s till 64 Kbit/s.

Om du förbrukar mer än 90 % av datavolymen skickas ett SMS med information om att du kan köpa 5 GB extra datavolym för 99 kr (engångsavgift). Den extra datavolymen gäller resterande del av innevarande kalendermånad. Överskjutande datavolym nollställs vid kalendermånadsskifte.

Citat från tele2, så de har faktiskt en sådan tjänst som säger till att de är dags att fylla på.. Väldigt smidigt.

Svar på frågan:
Nej, jag har beställt min från Katshing.se tack vare priset och att de har erkänt god service. Hoppas dock inte behöva utnyttja det.

Redigerat av tedin, 23 July 2009 - 15:48.

Postad 23 July 2009 - 16:39

Meedas
  • Meedas
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Hur ser man vilken plats man har? Ringer ni och frågar eller missar jag bara något?

Postad 23 July 2009 - 17:15

tedin
  • tedin
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Du måste logga in på dina sidor på katshing.se. Sedan letar du upp den specifika ordern för just HTC hero och där ser du köplatsnummer: x. De är inte jättestort men de är ändå lätt att hitta. Hoppas du förstår min något lulliga förklaring

Postad 23 July 2009 - 17:27

Meedas
  • Meedas
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Hmm, det är så jag gör men det står inget. Hehe.

Postad 23 July 2009 - 17:44

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Lista på reviews av Hero.
http://gdgt.com/htc/hero/reviews/

Postad 23 July 2009 - 17:58

tedin
  • tedin
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Inte? De borde det absolut göra? I mitten av de där rutan till vänster om man säger. Om jag kommer ihåg rätt.
Konstigt, konstigt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.