Darksiders: Wrath of War (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(5)
|
Inga priser |
Postad 14 September 2010 - 18:14
Postad 14 September 2010 - 19:04
Nu måste ni nog snart tro att jag är lite efterbliven och det är nästan så att jag börjar tro det själv..
Spoiler
väldigt luddig beskrivning men hoppas du förstår
Postad 14 September 2010 - 20:01
Var detta ännu mer förvirrande än kerren?
Postad 14 September 2010 - 20:12
Snart...? Det insåg jag redan när vi spelade Enchanted Arms ungefär samtidigt back in the daysNu måste ni nog snart tro att jag är lite efterbliven och det är nästan så att jag börjar tro det själv..
Edit: Det finns ju förresten youtubegenomgångar på det här spelet om du behöver video
Redigerat av Zoiler, 14 September 2010 - 20:13.
Postad 14 September 2010 - 22:46
Spoiler
här är ju 2 inlägg före dig som förklarar att man ska göra just så så jo jag tror nog det är så det ska gå till
Postad 15 September 2010 - 08:05
Man kanske skulle ta och spela klart det sista i spelet helt enkelt.....
Postad 15 September 2010 - 08:10
Postad 15 September 2010 - 08:37
Postad 15 September 2010 - 09:26
Pussel är inte min starka sida
Tycker spelet tappar en hel del i Black Tower.
Inget tempo,Nästan inga fiender.
Evighetslånga tråkiga pussel.
Utan IGN guide å i vissa nödfall youtube hade jag aldrig orkat spela vidare
Redigerat av moparman, 16 September 2010 - 18:09.
Postad 09 November 2010 - 00:50
Darksiders 2 is still a ways off, but that hasn't stopped THQ from dropping a few details for fans.
Speaking at the IGDA conference in San Francisco last week, THQ VP of Core Games Danny Bilson teased some information about the sequel. He said players won't be taking control of War, the first game's protagonist and one of the four horsemen of the apocalypse.
"It's a different character and takes place simultaneously to the first game's story, because there's only one apocalypse, and has new mechanics and features that differentiate it a lot and grow it from the first game."
"You have to build on the first one; you can't repeat it and I think that's very important in franchise building."
Darksiders 1 was a surprise hit for THQ. To date, the series has sold over 1.3 million copies since its release last January. In a separate interview with IGN, Bilsone said he believes more people have played the game than sales indicate.
"It's like the movie-to-DVD business," Bilson explained. "If we sold 1.3 million units, at least two and a half million people have played that game because the used game churn is insane, especially on a single-player game where you finish it and sell it back."
Bilson later said development of the sequel is on a tight, 24-month schedule and that it's about 25 percent longer than the first game. He said the challenge with the sequel is growing the audience beyond just the core fan base of players.
"When we come out with a better, more exciting game we've got those people to market it for us, buy it themselves the second time around, and I believe we can grow the audience that way," he explained. "So it's a combination of a belief that at a certain penetration there's a viral quality because of used games to how many people touched the game."
"If Darksiders 2 does 1.3 million there won't be a third one. If it doesn't grow, it just won't support itself financially."
Darksiders 2 is currently scheduled to ship in early 2012.
Ok, nu vet ni vad som gäller
Angående tvåan hade jag hoppats på en fortsättning och att spela som alla fyra =/. Men det blir säkert bra hur de än gör, I have faith.
Postad 09 November 2010 - 08:20
Hoppas verkligen spelet säljer bra när det väl kommer.
Och jag kommer köpa
Postad 09 November 2010 - 12:25
Kanske har spelar klart Darksiders Wrath of war då
Postad 30 January 2011 - 12:54
Postad 27 February 2011 - 02:02
Postad 27 February 2011 - 15:16
Började spela det här ikväll när jag blev klar med Killzone 3 och jösses vad bra det är. Kan inte sluta spela. Underbart Zelda-upplägg i spelet. Precis sånna här spel jag tycker är bäst. Batteriet tog dock slut nu i handkontrollen så jag får vila ett tag. Snart dags för sängen ändå
Har lirat 6 timmar än så länge, och ja detta spel är typ som ett vuxet Zelda. Gameplayet rockar! Älskar kontrollen i detta spel. Kul som fan.
Postad 27 February 2011 - 17:49
Jag är absolut inte vän med den konstiga styrningen. Sjukt svårt att använda bumerangen eller vad den heter.
Postad 27 February 2011 - 18:18
Svåraste bossen i speletTyvärr så är det bögsvårt. Kommer inte förbi Tiamat. Helt j*vla omöjligt
Postad 27 February 2011 - 18:51
Postad 12 April 2011 - 13:28
Postad 12 April 2011 - 14:26
j*vla kärring den där Tiamat, håll fan på ett par timmar igår innan jag fick ge upp. Nya tag idag att slakta henne
Svåraste är att sikta med den förbannade shreddern. Krävs rätt bra coordination. När man väl fått ner aset på marken är det dock busenkelt.
Postad 14 April 2011 - 13:18
Hoppas bara inte resten av alla bossar är som den biatchen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
34 bilder
54 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?