Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samsung Jet *

208 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung Jet GT-S8000 128MB RAM (Mobiltelefoner) 4 6,62 (38) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 11 oktober 2009 - 18:45

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Det betyder att Du måste definiera vilken av dina nätverksuppkopplingar som Du vill använda för att hämta eposten, dvs din wifiuppkoppling, mobilnätsuppkoppling etc.

Ställer du in under "Meny/inställningar/programinställningar/meddelanden/epost/profiler".

Redigerat av MacCoyote, 11 oktober 2009 - 18:50.

Postad 11 oktober 2009 - 18:49

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0
ok då hänger jag med tack .

Postad 13 oktober 2009 - 17:39

åsa_martinsson
  • åsa_martinsson
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Flera har frågat om firmware utan svenska. Jag råkade också köpa en sådan version (var visst inte så noggrann som jag trodde i genomläsningen av specen). Mailade Samsung om det var möjligt att byta firmware till det skandinaviska och fick detta svar:
"Alla telefoner som säljs via Samsung ElectronicsNordic har svenska som
menyspråk, något ytterligare språk går inte att installera i telefonen.
Vissa återförsäljare väljer dock att själva importera och sälja
telefoner på den svenska marknaden där svenskt språk ofta saknas.
Kontakta din återförsäljare för vidare information."

Har nu slängt iväg ett mail till Pixmania för att se om jag får ett positivare svar från dem. Annars blir det nog till att returnera mobilen och handla den på nåt annat ställe för min del.

Postad 14 oktober 2009 - 21:05

åsa_martinsson
  • åsa_martinsson
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Fick svar från Pixmania idag. Ingen hjälp därifrån med att fixa svenskt språkval till mobilen, tyvärr. Om man har handlat därifrån får man alltså stå ut med att sakna svenska som språk eller returnera mobilen inom 14 dagar.

Postad 15 oktober 2009 - 11:26

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Det borde väl funka att flasha den med en svensk firmware.

All info finns på detta forum http://darkforestgro...forum/index.php

Postad 18 oktober 2009 - 20:30

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Hej

Jag är lite inne på att skaffa denna phån.
En sak som jag undrar över är om blixten går att använda som lampa?
Jag har det behovet ibland och skulle vara mycket tacksam om ni har lust att svara på det.

Postad 19 oktober 2009 - 09:32

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Hej

Jag är lite inne på att skaffa denna phån.
En sak som jag undrar över är om blixten går att använda som lampa?
Jag har det behovet ibland och skulle vara mycket tacksam om ni har lust att svara på det.

Hittade på Darkforestgroup.com Du måste knappa in servicekommandot *#0*# för att komma åt en servicemeny. Väl där väljer du "Mega Cam".

Postad 20 oktober 2009 - 09:23

JmLab
  • JmLab
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det finns stöd för IP-telefoni?
På prisjakts informations sida står det bara ett frågetecken.

/JmLab

Postad 29 oktober 2009 - 13:02

Houwitser
  • Houwitser
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Köpte en Jet Tisdags. Stängde av den och laddade den igår. När jag satte på den så funkade de inte att använda displayen. Den ville helt enkelt inte lyda. Klickade på svara-knappen då kom de igång.

Skulle uppdatera firmware men de kommer upp "Enheten stöds inte" i New PC Studio. Har mailat Samsung men inget svar än.

Hur kan ja annars uppdatera firmware? Om inte de fixar problemet så måste ja skaffa ny.

Postad 29 oktober 2009 - 21:13

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Köpte en Jet Tisdags. Stängde av den och laddade den igår. När jag satte på den så funkade de inte att använda displayen. Den ville helt enkelt inte lyda. Klickade på svara-knappen då kom de igång.

Skulle uppdatera firmware men de kommer upp "Enheten stöds inte" i New PC Studio. Har mailat Samsung men inget svar än.

Hur kan ja annars uppdatera firmware? Om inte de fixar problemet så måste ja skaffa ny.

Förvänta dig inget svar från Samsung. ComHem-klass på deras kundservice. Kontakta butiken du köpte hos istället. Det låter som en garantireparation eller utbyte.

Redigerat av Nerd, 29 oktober 2009 - 21:14.

Postad 31 oktober 2009 - 02:24

Houwitser
  • Houwitser
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Förvänta dig inget svar från Samsung. ComHem-klass på deras kundservice. Kontakta butiken du köpte hos istället. Det låter som en garantireparation eller utbyte.

Vi testa 5 jet telefoner i butiken. Displayen strulade på alla med simkort från 3 (tele2 och telia funkade bra).
Lämnade tillbaka telefonen och tog en Satio istället. ;)

Postad 01 november 2009 - 20:58

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0
Tja jag undrar om film jag har ett filmklipp i formatet mp4 men får inte i gång den det är bara ljudet som fungerar .
Och även jag har problem med uppdatering av telefonen får Enheten stöds inte" i New PC Studio när jag försöker köra en uppdatering .
Finns det någe hjälp att få för det tacksam för svar ..

Postad 09 november 2009 - 01:07

nirvana_lover3
  • nirvana_lover3
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej, jag hade en Nokia 6220 classic innan men nu har jag en Samsung jet. På nokian fanns det en gps funktion där jag kunde se var jag bafann mig och jag kunde söka och hitta vägar och platser utan att behöva betala något eller gå ut på internet. Finns det inget sådant på Samsung jet?
Mvh Emelie

Postad 10 november 2009 - 23:09

Selme
  • Selme
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Hej, jag hade en Nokia 6220 classic innan men nu har jag en Samsung jet. På nokian fanns det en gps funktion där jag kunde se var jag bafann mig och jag kunde söka och hitta vägar och platser utan att behöva betala något eller gå ut på internet. Finns det inget sådant på Samsung jet?
Mvh Emelie

Hej

Den svenska versionen av Samsung jet kommer inte med någon navigeringsprogramvara köper du till ex en tysk samsung jet så följer Route 66 med.
Du kan införskaffa route 66 mot en kostnad och då följer kartor för norden med http://www.66.com/sa...E...at=2&scat=1

Postad 11 november 2009 - 07:41

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Och även jag har problem med uppdatering av telefonen får Enheten stöds inte" i New PC Studio när jag försöker köra en uppdatering .
Finns det någe hjälp att få för det tacksam för svar ..

Jag hade problem med uppdatering för min OHD då fick jag som tips från Samsung att testa andra PC Studio
Den som finns till OmniaHD fungerar iaf till OHD:n

Redigerat av Unregistereda34e3e24, 11 november 2009 - 07:43.

Postad 11 november 2009 - 18:45

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0

Jag hade problem med uppdatering för min OHD då fick jag som tips från Samsung att testa andra PC Studio
Den som finns till OmniaHD fungerar iaf till OHD:n

Ok skall testa och se om det fungerar med en annan PC studio ..

Postad 17 november 2009 - 16:21

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3 073 inlägg
  • 0
Någon som kan tips om program som får telefonen att agera "wifi-router",
alltså så att mobilen blir en trådlös hotspot som andra kan koppla upp gentemot??

Finns tex. joikusoft, men det fungerar ju dessvärre inte till samsung jet!

Postad 17 november 2009 - 16:53

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0

Någon som kan tips om program som får telefonen att agera "wifi-router",
alltså så att mobilen blir en trådlös hotspot som andra kan koppla upp gentemot??

Finns tex. joikusoft, men det fungerar ju dessvärre inte till samsung jet!

Jag kan tipsa om att ge mig ett svar ang de pengar du är skyldig mig, det har gått fyra månader nu.

Sorry för att jag stjäl utrymme i denna tråd men han vägrar svara via pm eller mail.

Mvh
Johan

Postad 24 november 2009 - 18:26

Vildeville
  • Vildeville
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Vad är det som gör att Samsung Jet inte är/anses vara en smartphone? Vilka egenskaper är det som saknas? Jag har läst diverse definitioner på vad som är en smartphone, och det blir jag inte klokare av. Men kloka läsare finns säkerligen på denna lista ... Liksom flera andra står jag inför detta något udda valet mellan Jet (smidig i fickan) och Satio (bra kamera - men bättre i övrigt?).

Postad 24 november 2009 - 21:59

Unregisteredaa85384d
  • Unregisteredaa85384d
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

Vad är det som gör att Samsung Jet inte är/anses vara en smartphone? Vilka egenskaper är det som saknas? Jag har läst diverse definitioner på vad som är en smartphone, och det blir jag inte klokare av. Men kloka läsare finns säkerligen på denna lista ... Liksom flera andra står jag inför detta något udda valet mellan Jet (smidig i fickan) och Satio (bra kamera - men bättre i övrigt?).

Jag skulle nog välja Sation (av dessa två). Samsungen har begränsningar vad gäller meddelandehantering (bl.a. går det inte att finjustera hur många meddelanden att ladda ner från servern och allmänt strulig hantering av mail), begränsad pdf-viewer, kunde ej synka mot google calendar.
Dessutom verkar inte Samsung prioritera de skandinaviska länderna i sina FW-uppdateringar så där står man med skägget i brevlådan. Det finns ett hysat forum, darkforest, men i övrigt väldigt lite.

Postad 26 november 2009 - 10:53

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
En grej som gör mig irriterad är alarm funktionen.
Om man har ett larm, tex en väckning låt säga Mån-Fre och man är ledig en dag så stänger man såklart av larmet för att sedan knäppa på det igen när man behöver det. Då måste man lägga till vilka dagar larmet ska vara på för default är "en gång" när man sedan knäpper på det igen. Jag vill kunna stänga av eller sätta på och den sparar dagarna som man en gång valde.

Den missen har jag lyckats med och försovit mig pga detta. Mycket irriterande och hoppas att den rättas till vid nästa FW uppdatering.

Edit; jag har nu kontaktat samsung ang denna input. Om fler anser att det är störande vänligen kontakta samsung om en önskan att förbättra denna funktion.

Redigerat av mocus, 26 november 2009 - 11:22.

Postad 28 november 2009 - 02:26

Unregistered6d5db53f
  • Unregistered6d5db53f
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej jag råkade radera mina internet instälningar på min jet, och när jag skulle återställa dem så krävde den ett lösenord, någon som vet va orginal lösenordet i telefonen är?
Har ytterligare en fråga, då jag för sökte skapa en internet profil på min mobil så skulle jag skriva in 80 80 som port, någon som vet va port hetter i en samsung.
Tacksam för svar

Postad 28 november 2009 - 12:24

Selme
  • Selme
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Den generela skillnaden på en smartphone och på icke smartphone brukar vara:

Smartphone kan du installera så kallat "riktiga" program/apps, en icke smartphone brukar man ändast kunna använda samt installera och använda java/flash program/apps

Postad 30 november 2009 - 11:08

Barilla
  • Barilla
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0

Jag kan tipsa om att ge mig ett svar ang de pengar du är skyldig mig, det har gått fyra månader nu.

Sorry för att jag stjäl utrymme i denna tråd men han vägrar svara via pm eller mail.

Mvh
Johan

Ring polisen.

Postad 01 december 2009 - 05:56

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Ni som testade Route 66 fick ni till det utan att betala för programmet? Är inte intresserad av röststyrd navigering. Gick det att ladda ner kartorna till mobilen?

Postad 04 december 2009 - 17:46

482set
  • 482set
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Någon mer som inte kan komma in krypterade nätverk via WiFi? Det stär "Inget svar från AP". Det fungerar bara om jag öppnar upp nätverket och kör oskyddat.

Postad 04 december 2009 - 19:50

Vildeville
  • Vildeville
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag ber om ursäkt ifall detta blir dubbelpostning, men mitt internet har hängt sig:
Alltså - frågan har varit uppe förut utan konkret svar: Kan man använda Jet som 3g-modem (dvs i stället för 3g-donga)? ... och hur gör man?

Postad 04 december 2009 - 21:13

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Jag ber om ursäkt ifall detta blir dubbelpostning, men mitt internet har hängt sig:
Alltså - frågan har varit uppe förut utan konkret svar: Kan man använda Jet som 3g-modem (dvs i stället för 3g-donga)? ... och hur gör man?

Kanske finns den funktionen på cd-skivan som medföljer. Installera programmet och kolla.

Postad 05 december 2009 - 14:56

Brodde67
  • Brodde67
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej på er

Finns det nån som har rout 66 i sin Jet
och i så fall fungerar det bra och vad är priset
för rout 66 jag hittar inget pris på deras hemsida
och svara på mejl vill dom inte heller.
Vore tacksam för svar
Ha de bra

Postad 22 december 2009 - 21:44

pont123
  • pont123
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej, någon som vet om samsung har kommit ut med några roliga apps? söker t.ex msn live :D

Postad 26 december 2009 - 01:45

Rabalder
  • Rabalder
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om det finns stöd för IP-telefoni?
På prisjakts informations sida står det bara ett frågetecken.

/JmLab

Lyfter frågan då den är intressant

Postad 29 december 2009 - 17:31

denka__
  • denka__
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Verkar vara en dör tråd men jag prövar.
Jag har den här Jet, jag kan inte spela upp film eller musik i webbläsaren, inte ens när jag använder you tube gadgetsen.
Enligt the phone house där jag köpte den, "ska man ladda ner nåt från adobe "
Någon som vet nåt?

Postad 29 december 2009 - 20:43

thanell
  • thanell
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Verkar vara en dör tråd men jag prövar.
Jag har den här Jet, jag kan inte spela upp film eller musik i webbläsaren, inte ens när jag använder you tube gadgetsen.
Enligt the phone house där jag köpte den, "ska man ladda ner nåt från adobe "
Någon som vet nåt?

satt och testa det nu och funka utan några problem bara tuta och köra,
inga uppdates eller något

Postad 29 december 2009 - 20:51

denka__
  • denka__
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Prövade du på wlan eller på gprs?

Postad 30 december 2009 - 14:17

thanell
  • thanell
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Prövade du på wlan eller på gprs?

använde mig av wlan,
men kan inte tänka mig att det e någon skillnad eller ?

Postad 03 februari 2010 - 17:29

gluutheen
  • gluutheen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Min skärm läcker lcd-vätska mellan skärmlagerna. Ser ut som olja ungefär och kommer och går lite som det vill.
Bara jag som upplevt detta?

Postad 03 februari 2010 - 17:38

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

Min skärm läcker lcd-vätska mellan skärmlagerna. Ser ut som olja ungefär och kommer och går lite som det vill.
Bara jag som upplevt detta?

Lämna in direkt. Inte bra.

Postad 03 februari 2010 - 18:29

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

använde mig av wlan,
men kan inte tänka mig att det e någon skillnad eller ?

Tänk på att mediaspelaren har en egen nätuppkopplingsprofil jämfört med internetläsaren, dvs om mediaspelarens profil är instäld på mobilnät och du är uppkopplad på wlan när du surfar på internet så kommer inte strömmat mtrl via mediaspelaren, t ex Youtube, att funka.

Postad 09 februari 2010 - 23:20

gluutheen
  • gluutheen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Lämna in direkt. Inte bra.

Ska göra det, försöka byta den mot något annat när man ändå får chansen ;)

Postad 21 februari 2010 - 18:52

Jizzler
  • Jizzler
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Sitter och försöker få denna asiatiska grej att samarbeta med laptopen för att kunna surfa. Har valt till datapaket på Tele2-abbonemanget men den verkar inte riktigt vilja samarbeta. Har två SE-lurar att jämföra med och de dyker upp utan problem (se bild nedan). Får upp Jetten bland bluetooth-enheter men när jag högerklickar på ikonen för att välja "Anslut till ett personligt nätverk" finns bara de två SE-lurarna som alternativ.

I övrigt verkar synken via luren och datorn fungera bra. När enheten läggs till får man mata in lösenord etc. och inget tyder på att det går galet. Förstår inte hur svårt det kan vara men sen är det också den första bekantskapen med ett stycke Samsung. Manualen gav ganska precis noll vägledning :(

Bifogad fil  jet8000FAiL.jpg   41,66K   0 Antal nerladdningar

Postad 21 februari 2010 - 20:30

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Sitter och försöker få denna asiatiska grej att samarbeta med laptopen för att kunna surfa. Har valt till datapaket på Tele2-abbonemanget men den verkar inte riktigt vilja samarbeta. Har två SE-lurar att jämföra med och de dyker upp utan problem (se bild nedan). Får upp Jetten bland bluetooth-enheter men när jag högerklickar på ikonen för att välja "Anslut till ett personligt nätverk" finns bara de två SE-lurarna som alternativ.

I övrigt verkar synken via luren och datorn fungera bra. När enheten läggs till får man mata in lösenord etc. och inget tyder på att det går galet. Förstår inte hur svårt det kan vara men sen är det också den första bekantskapen med ett stycke Samsung. Manualen gav ganska precis noll vägledning :(

Den stöder inte anslutning via personligt nätverk, är väl mest telefoner med Windows Mobile som gör det.

Du får istället lägga till ett modem på laptopen och välja bluetoothanslutningen så funkar det finfint.
Nummer att ringa skall vara *99#.

Redigerat av MacCoyote, 21 februari 2010 - 20:34.

Postad 21 februari 2010 - 21:27

Jizzler
  • Jizzler
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Den stöder inte anslutning via personligt nätverk, är väl mest telefoner med Windows Mobile som gör det.

Du får istället lägga till ett modem på laptopen och välja bluetoothanslutningen så funkar det finfint.
Nummer att ringa skall vara *99#.

Hmm, åfan. Sicken bom! Kör en hög gamla SE-lurar som har stöd för PAN och räknade kallt med att man skulle kunna köra PAN även här. Ska försöka komma på hur det där med ringa-upp-BT-anslutningen funkar. Är det från luren eller datorn man ringer? Testade lite snabbt från luren men fick felmeddelande tillbaka alá "Data felaktiga". Får testa lite och se om det lyckas, det här var som sagt en rätt besk överraskning. Känns inte helt 2010 :(

Postad 21 februari 2010 - 21:37

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Hmm, åfan. Sicken bom! Kör en hög gamla SE-lurar som har stöd för PAN och räknade kallt med att man skulle kunna köra PAN även här. Ska försöka komma på hur det där med ringa-upp-BT-anslutningen funkar. Är det från luren eller datorn man ringer? Testade lite snabbt från luren men fick felmeddelande tillbaka alá "Data felaktiga". Får testa lite och se om det lyckas, det här var som sagt en rätt besk överraskning. Känns inte helt 2010 :(

Om man installerar Samsung PC Suite som medföljer telefonen så går det också att koppla upp sig automatiskt via bluetoothmodem därifrån om man tycker det är enklare och inte vill mecka själv.

Postad 21 februari 2010 - 21:38

Jizzler
  • Jizzler
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Om man installerar Samsung PC Suite som medföljer telefonen så går det också att koppla upp sig automatiskt via bluetoothmodem därifrån om man tycker det är enklare och inte vill mecka själv.

Testar med det! Kom någorlunda långt nu men den hänger sig när enheten ska registreras i nätverket (vad än det nu må betyda). I'll be back...

Postad 21 februari 2010 - 23:28

Jizzler
  • Jizzler
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Viss framgång har uppnåtts, med PC Suite fungerar det om man kör via USB-kabel medan BT fortsätter att halvstrejka med allehanda spännande felmeddelande både i Windows och PC Suite. Nästa gång blir det till att sätta PAN på kravlistan innan köp ty detta var minsann ingen höjdarlösning ens om BT skulle samarbeta :(

Postad 22 februari 2010 - 08:36

MacCoyote
  • MacCoyote
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Viss framgång har uppnåtts, med PC Suite fungerar det om man kör via USB-kabel medan BT fortsätter att halvstrejka med allehanda spännande felmeddelande både i Windows och PC Suite. Nästa gång blir det till att sätta PAN på kravlistan innan köp ty detta var minsann ingen höjdarlösning ens om BT skulle samarbeta :(

Håller med om att det är lite omständigare med PC suite, därför som jag kör med bluetoothmodem i Windows istället. Har dock inte haft några problem med bluetoothuppkopplingen varken i PC suite eller via bluetoothmodemet. Verkar vara ngt strul med Din datorkonfiguration.

Postad 23 februari 2010 - 01:54

Jizzler
  • Jizzler
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Verkar vara ngt strul med Din datorkonfiguration.

Inte är det något strul heller - Windows Vista kallas det ;)

Jag kan dock inte för mitt liv förstå varför Samsung valt denna lösning, inte ens nästan gångbar jämfört med hur übersmidigt PAN fungerar. Det måste slagit slint eller så hade de kanske någon ingenjör från Toyota på besök när de kom fram till den här lösningen...

Postad 24 februari 2010 - 12:25

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Är det ngn mer än jag som har STORA problem med att telefonen är almänt seg......
Asså tex att man håller på att kolla genom menyn ect och så hänmger sig hela telefonen, sen typ 5 sec senare så hoppar hela telefonen
till och hamnar dit man sagt till den att gå......
En annan sak är ju att när man sitter på tex WIFI och är ute och surfar, så kommer det upp att telefonen inte har resurser nog att klara av att hålla sidan uppe.....och detta utan att jag kör några program i bakgrunden.......
Den sista saken är ju att när man är inne på youtube och kollar videor, så är ju bilkvaliteten så dålig att hela youtube funktionen känns meningslös.....
Ja vet inte om dessa saker kanske är "som det ska vara" och är vanliga problem eller om man ska gå in på Telenor och be dem skicka in den på service och låta dem kolla saken.....
Jag bara tycker att alla resentioner som jag läst så står det att JET ska vara SÅÅÅÅÅÅ snabb och SÅÅÅ skön på alla sätt, jag tycker precis tvärt om, det ända jag finner skönt med telefonen är skärmkvalitén.....:)
/ Carrot

Postad 24 februari 2010 - 12:35

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Är det ngn mer än jag som har STORA problem med att telefonen är almänt seg......
Asså tex att man håller på att kolla genom menyn ect och så hänmger sig hela telefonen, sen typ 5 sec senare så hoppar hela telefonen
till och hamnar dit man sagt till den att gå......
En annan sak är ju att när man sitter på tex WIFI och är ute och surfar, så kommer det upp att telefonen inte har resurser nog att klara av att hålla sidan uppe.....och detta utan att jag kör några program i bakgrunden.......
Den sista saken är ju att när man är inne på youtube och kollar videor, så är ju bilkvaliteten så dålig att hela youtube funktionen känns meningslös.....
Ja vet inte om dessa saker kanske är "som det ska vara" och är vanliga problem eller om man ska gå in på Telenor och be dem skicka in den på service och låta dem kolla saken.....
Jag bara tycker att alla resentioner som jag läst så står det att JET ska vara SÅÅÅÅÅÅ snabb och SÅÅÅ skön på alla sätt, jag tycker precis tvärt om, det ända jag finner skönt med telefonen är skärmkvalitén.....:)
/ Carrot

Du ska nog lämna in den. Upplever inte samma sak med min.

Postad 24 februari 2010 - 19:20

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Okey, tack, då gör jag nog det då.....

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.