Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Voddler

635 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 August 2009 - 13:31

Unregistereddbdacae4
  • Unregistereddbdacae4
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
OK .... det förklarar saken.
Då får man väl sitta otålig ett tag till ... damn

Konstigt iofs att man inte ens kan få skickat sitt lösenord.
Försöker jag att "Become a voddler" med den e-mail:en så säger den att den redan är reggad.
Hmmmm.

Redigerat av Unregistereddbdacae4, 23 August 2009 - 14:04.

Postad 23 August 2009 - 16:22

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Lite synd att de inte fick ut det mailet lite tidigare, hade redan suttit i 2timmar och försökt hitta lösningar på alla möjliga felmeddelanden när jag fick det :lol:

Det var lite underligt tyckte jag att under 2dagar fungerade allt för att sen komma 5-6 olika felmeddelanden..

Ljudet och bilden är ruggigt bra nu när jag är hemma i lägenheten igen och kör Voddler genom min HK AVR 255 till Panasonic 42PX70, och då har jag inte ens testat en av HD filmerna och det var med trådlös router.
Får dock inte bilden att täcka hela tvn även fast både datorn och förstärkaren är inställd på 1080p någon som har en lösning på det? Alltså voddler täcker allt den kan men det är svarta områden runtom.

Fungerade även utmärkt att byta från swe till eng ljud under uppspelning när jag såg på den animerade Iron Man filmen.

Någon som har en uppfattning hur ofta och hur många filmer de brukar lägga till? Var ju lite tunt utbud, ca 5-6filmer som var intressanta varav 4 jag sett..

Sitter även och läser terms of use och allt annat man måste gå med på för att få ladda ner Voddler. Tyckte detta var lite intressnat, iofs har de väl kanske sagt det tidigare men är inte säker:
"You agree that Voddler has the right to allow the Service to make use of the storage hardware, processor and bandwidth on your Internet connection, computer, game console, work station or similar media device."
Så de verkar ju verkligen ha planer på att släppa detta till 360 och/eller PS3! :D

Hmm, hitta även detta....
"You accept that you may be exposed to commercial messages and advertisement when using the Service, including when viewing the Content."
Betyder det att de kan börja lägga in reklam under tiden man ser på filmen i framtiden..? :D

"If the Service is not available and such unavailability is due to a fault of Voddler, you have the right to repayment of the proportion of the paid fee that corresponds to the time that the Service has been unavailable, under the condition that the fee to be repaid exceeds SEK 25. Instead of giving you a refund, Voddler has the right to compensate you with free access to the Service corresponding to the time that the Service has been unavailable."

Låter ju bra.

Redigerat av Auron, 23 August 2009 - 18:59.

Postad 23 August 2009 - 22:31

Konung
  • Konung
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Låter lovande med kvaliten :D Längtar tills man får ett eget konto.

Känns nästan självklart att en kort reklamsnutt i början av filmen inte kommer räcka att täcka kostnaderna, vi kommer nog få se en annan lösning med reklamen i framtiden. För Voddlers del ska ju folk vilja betala månadsavgiften. Det känns som en lite för attraktiv lösning att bara ha reklam i början på gratisabbonemanget.

Det där med att du får repayment låter nog bättre än vad det är. Säg att månadskostnaden är 200kr då ska du isf vara utan "service" i 3-4 dagar innan du får någon ersättning eller några extra dagar och dom lär inte släppa det innan dom kan säkra att dom inte får några avbrott på så många dagar :D

Postad 24 August 2009 - 15:13

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
En update från Voddler om problemen:

"The Voddler beta service has been taken out of operation
First of all we would like to thank our beta users. This beta phase has resulted in several improvements of Voddler and we are grateful for the opportunity to test our service before launching an official version. The beta test is now entering an important phase where we upscale both the amount of users and content. This may lead to future downtime as it is crucial to vigorously test and challenge our service before the official release – in order to make Voddler the greatest movie service available.

As previously reported, Voddler client has encountered stability problems and the service has been shut off during modification. The current issue regards Microsoft Windows traffic handling and Voddler streaming from several places.

A solution is being worked on and this will result in more stable client, with ability to handle users and content more efficient. A new client will be available at the end of the this week. Thank you for your patience!"

Och jo, det är nog tyvärr som du säger Konung..

Redigerat av Auron, 24 August 2009 - 15:14.

Postad 24 August 2009 - 15:43

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

• 532 inlägg
  • 0

Känns nästan självklart att en kort reklamsnutt i början av filmen inte kommer räcka att täcka kostnaderna, vi kommer nog få se en annan lösning med reklamen i framtiden. För Voddlers del ska ju folk vilja betala månadsavgiften. Det känns som en lite för attraktiv lösning att bara ha reklam i början på gratisabbonemanget.

Så här skriver dom i Metro: http://www.metro.se/...spotify-for-fi/

Så ser du på film med Voddler

• Nya filmer kan i enstaka fall ha premiär samtidigt på bio som på Voddler. Så länge filmerna är heta betalar du för varje visning på Voddler.
• När filmerna inte är riktigt lika heta längre betalar du en prenumerationsavgift som ger dig tillgång till ett stort utbud av filmer.
• För den allra snålaste finns det reklamfinansierade alternativet. Här är de filmer som inte nödvändigtvis är de allra nyaste eller platsar på topplistan.

Så det är inte säkert att det blir så annorlunda än vad det är nu angående reklamen, annat än att man inte kommer ha tillgång till allt som de som betalar månadsavgift har, inte samtidigt iaf.

Redigerat av testsmurf, 24 August 2009 - 15:47.

Postad 24 August 2009 - 16:33

Konung
  • Konung
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Så det är inte säkert att det blir så annorlunda än vad det är nu angående reklamen, annat än att man inte kommer ha tillgång till allt som de som betalar månadsavgift har, inte samtidigt iaf.

Jag hoppas du har rätt men känner jag folk rätt så kommer dom flesta köra gratisabbonemanget och sen klaga på att dom inte får se alla filmer, istället för att betala för sig. Men man kan alltid hoppas att så många som möjligt faktiskt betalar då det kan bli en underbar tjänst om bara filmbolagen ser att dom kan få in pengar på att deras filmer finns tillgängliga. Jag tror dock inte dom är intresserade av dom möjligen 5kr som en annonsvisning innan filmen(per filmvisning) kan inbringa.

Postad 24 August 2009 - 19:47

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
"A major new version of the client with the ability to handle large increase of users and content more efficiently has been released to a limited number of beta users, later on this week all beta users will be asked to install this client."

Någon här som fått den och isf hur fungerar den?

Postad 24 August 2009 - 20:16

yeah-sus
  • yeah-sus
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0

"A major new version of the client with the ability to handle large increase of users and content more efficiently has been released to a limited number of beta users, later on this week all beta users will be asked to install this client."

Någon här som fått den och isf hur fungerar den?

nix däremot vägras jag inträde till den gamla versionen när jag skulle in och testa om den hoppat igång efter helgens avbrott =(
får väl helt enkelt vackert sitta och vänta och hoppas att man får ett beta konto igen

Postad 26 August 2009 - 17:21

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Ny version tillgänglig!

" The Voddler service is up and running! Get the new and improved client now.
A new version of the Voddler client is available. Now reinforced with greater capacity for both users and content."

Postad 27 August 2009 - 10:48

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
http://rstvideo.com/...ansten-voddler/

rstvideo delar ut invites till voddler

Postad 27 August 2009 - 11:15

PEH61
  • PEH61
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Är det fortfarande bara Bredbandsbolaget som har tillgång till denna tjänst?

Postad 27 August 2009 - 11:28

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

Är det fortfarande bara Bredbandsbolaget som har tillgång till denna tjänst?

invitsen som delas ut på rstvideo är tillgänglig för alla, men annars så är det bara BBB som har tillgång till Voddler

Postad 28 August 2009 - 02:40

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Delas ut 20st invites varje fredag till medlemmar på deras facebook sida.

BTW, la de till nya filmer igår? Har t.ex. inte sett Taken där förut.

Nån annan som inte får ljud alternativt brusande i högtalarna under reklamen? Började efter nya versionen kom...

Redigerat av Auron, 28 August 2009 - 02:45.

Postad 28 August 2009 - 10:23

Unregistered95d4af76
  • Unregistered95d4af76
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Nån annan som inte får ljud alternativt brusande i högtalarna under reklamen? Började efter nya versionen kom...

Inget ljud under reklamen, vilken bonus! Där snackar vi feature :D

Redigerat av Unregistered95d4af76, 28 August 2009 - 10:24.

Postad 28 August 2009 - 11:54

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Inget ljud under reklamen, vilken bonus! Där snackar vi feature :D

:o

Postad 28 August 2009 - 16:06

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Jag ser inga omslagsbilder längre. Är jag ensam om det? :)
Filmerna flyter på lite bättre nu. Men det buffrar å har sig emellanåt.

Postad 28 August 2009 - 21:20

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Inget ljud under reklamen, vilken bonus! Där snackar vi feature :)

Hahaha, sant, men undra om det bara va jag som hade den ;)

Tycker det fungerar bättre och bättre nu med att få igång filmer och tycker även jag hittar nya filmer! :)
Hoppas nu bara några Tv-serier kommer som de lovade, slutet av augusti borde väl ändå vara nu?

Postad 30 August 2009 - 18:07

Dustyeyes
  • Dustyeyes
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Detta verkar ju vara sjukt grymt faktist ;)

Sitter och letar invites som en galning! Men ingen tur än!
Är avis på er som redan får testa på detta!

Suttit enda sedan spotify lanserades och väntat på ett allternativ som detta :D

Postad 31 August 2009 - 15:23

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Mitt intresse svalnade ganska fort pga allt trubbel. Inte sett en enda film än så länge. Vill kunna se en hel film utan buffering", tearing & annat trams. Så än så länge har inte Voddler mkt att säga emot när det kommer till vanliga DVD-filmer; knappt ens ett alternativ som det ser ut nu. Hoppas på klar bättring när Voddler blir allmängods.

Postad 31 August 2009 - 16:45

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
För min del startar filmerna i princip alltid nu så jag gillar det.

Däremot har jag i vissa filmer fått grön/svarta fält över bilden då och då, vet inte om det är "screen tearing" men antar att det är vad det är. Vet inte riktigt va "screen tearing" är och ser ut dock ;)

Får väl 1-2sec buffring efter reklamen men inget mer. Då med trådlös koppling på 54mbit och internet på 10/10mbit.

Postad 01 September 2009 - 23:12

Unregistered43739
  • Unregistered43739
  • Lärjunge

• 433 inlägg
  • 0
Får detta när jag försöker starta voddler service,

eeepc 1000h me xp home.

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered43739, 01 September 2009 - 23:16.

Postad 02 September 2009 - 11:52

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Klarar verkligen den datorn av Voddler? Minsta kravet är väl typ ION. Du måste väl ha grafikkort och möjlighet till "hardware acceleration" eller något liknande?

Verkar kommit en 10+ nya filmer idag men the crow va typ den enda jag kände igen av dem :)

Redigerat av Auron, 02 September 2009 - 15:22.

Postad 07 September 2009 - 12:35

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Möjligt jag missat det när jag skumma tråden, men vad är det för krav på internethastighet för denna tjänsten, kan tyvärr inte få bbb i dagsläget och inte mer än 8mbit/s

Kan man styra programvaran med fjärrkontroll?

Postad 07 September 2009 - 13:27

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Möjligt jag missat det när jag skumma tråden, men vad är det för krav på internethastighet för denna tjänsten, kan tyvärr inte få bbb i dagsläget och inte mer än 8mbit/s

Kan man styra programvaran med fjärrkontroll?

TROR mig ha läst att det krävs minst just 8Mbit för att kunna streama HD-kvalite.

Postad 07 September 2009 - 14:32

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
2,5Mbit är lägsta för dvdkvalite. Fjärrkontroller till datorer ska nog fungera, verkar variera dock. Har inte testat heller.

Postad 07 September 2009 - 15:16

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Ok, tack för infon

Bara hoppas det funkar med mce-fjärr :)

När man nu kan få det som icke bbb-kund

Postad 07 September 2009 - 15:40

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0
Har fått invite nu och har testat lite snabbt på vanliga datorn verkar ju fungera bra. Dock är jag mindre sugen på att installera Windows på HTPC så hoppas de släpper en linux klient snart.

Postad 07 September 2009 - 20:02

Rogma
  • Rogma
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Ok, tack för infon

Bara hoppas det funkar med mce-fjärr :)

När man nu kan få det som icke bbb-kund

Jag kör med mce-fjärr och programmet Intelliremote. Funkar finfint!

Postad 07 September 2009 - 20:09

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Ställer inte till nåra problem i din mce-install eller du kanske inte använder mce normalt sett?

Postad 07 September 2009 - 21:09

Rogma
  • Rogma
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Ställer inte till nåra problem i din mce-install eller du kanske inte använder mce normalt sett?

Man lägger upp 'profiler' för respektive program med Intelliremote. Jag kör således MCE, Voddler och XBMC med samma fjärr.

Postad 08 September 2009 - 20:54

Unregistereda861dd7f
  • Unregistereda861dd7f
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Jag kör också med MCE fjärr och alla knapptryckningar utom ESC (previous) fungerar i Voddler, utan att installera något extra program. Undrar dock om jag måste installera intelliremote bara för att få "previous" knappen att fungera?

I övrigt är jag positivt överraskad av Voddler - snyggt GUI (det är ju baserat på XBMC), bra kvalitet på både bild och ljud (5.1 Dolby Digital). Lite problem med buffring och timeouts ibland, men har ändå kunnat se tre hela filmer utan större problem.

Postad 08 September 2009 - 21:21

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Måste säga att jag inte haft några problem med att se filmer sen de gjorde något för 2veckor sedan!
Har nog hunnit se en 7-8st iaf.

Sedan påstår de att ett nytt interface är på gång som ska fungera bättre ( finns väl en bild på det nånstans här i tråden ) så det låter ju bra.

Och kom ihåg att rapportera om ni ser några fel på bild o ljud i filmer, de har ju tagit ner några för att fixa till dem.

Postad 09 September 2009 - 16:47

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Har även jag fått en invite nu :)
Funkar då ok men kvaliteten vette faen,visst den är inte dålig men hoppas på bättre när det riktiga kommer ut..

Postad 09 September 2009 - 16:54

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
fick min invite i måndags, men får det inte att funka :) filmerna visas i övre vänstra härnet av skärmen och liksom blöder i resten av skärmen. tydligen är det flera som har det här problemet, och de flesta verkar ha ati grafik. dessvärre hittar jag inga drivisar till mitt mobility x2300... nån som har någon idé?

hoppas att den där lådan inte blir för dyr, för i dagsläget pallar jag verkligen inte koppla datorn till tvn varje gång jag ska se på film, speciellt inte med mitt urusla integrerade ljudkort som bara brusar :blush:

mvh

Postad 09 September 2009 - 20:06

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Har även jag fått en invite nu :)
Funkar då ok men kvaliteten vette faen,visst den är inte dålig men hoppas på bättre när det riktiga kommer ut..

På vilket sätt är bilden inte bra? Min Panasonic är iofs bara HD-ready och plasma så den kanske är mer förlåtande? Men ändå, DVD-kvalité är det tycker jag.
Har inte kollat på HD-filmerna än, och inte sett en BD på 3månader så kan inte säga något om det.

Postad 09 September 2009 - 22:23

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Vette tusan,färger och sånt känns lite konstiga i filmerna men har bara kört en stund och det kan behövas lite inställningar i grafikkortet och tvn också...dock flyter det på bra utan hack

Postad 12 September 2009 - 15:38

Unregisteredf47b7402
  • Unregisteredf47b7402
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hur är det nu med invites till er som fått nya betan då? Har någon fått invites på sin Voddler..? Är det isf ngn som kan tänkas dela med sig vore jag evigt tacksam.

Reggade mig 2a Juli, och inget ännu. Frustrerande o höra allt gott o inte få testa...

Har ngn en t övers - please emfanno1(AT)hotmail(DOT)com - annars blir det bara att vänta vidare - har reggat mig både på Voddler.com nu - o läääängesen på BBB...oflyt.

Postad 12 September 2009 - 17:57

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
har inte fått några invites så vitt jag vet, tyvärr. men jag får ju inte ens igång filmerna som de ska :)

mvh

Postad 12 September 2009 - 18:08

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Som jag uppfattat det så är det bara BBB + 20st på facebook/vecka. De har sagt att de ska öka takten på BBB-kön samt att en ny version som löser problemen med att spela filmer ska komma snart. Invites får man nog bara när tjänsten kommer ur betan.

Men annars har inte mycket hänt de senaste 2veckorna, bara att de lagt till kanske 20st filmer och fixat så att forumet fungerar.

Från Voddlers hemsida:
" You may have encountered them previously but soon they´ll be gone forever. We have identified two bugs in Voddler and are hard at work getting them out the door.
The first bug lets you see the commercial and just as the movie is about to start you find yourself back in the menu.

The second one is a bit more sneaky. After about an hour of watching a movie the movie is suddenly stopped. It only happens every once in a while. This makes it a very hard to recreate the situation in our test environment but we are confident in a solution we are about to test.

We believe to have the solution to both of these problems and we´ll get back to you with an update."

Har varit med om båda men inte de senaste 2veckorna dock..

Redigerat av Auron, 12 September 2009 - 18:11.

Postad 12 September 2009 - 20:43

Konung
  • Konung
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Läste i nån artikel att Voddler släpps i oktober så då slipper ni vänta på betan :) Jag hoppas dom inte släpper det för tidigt, har ju vart en hel del problem.

Postad 13 September 2009 - 12:45

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Tja!

Jag har BBB men har inte sett till någon inbjudan än förutom "Du finns med på väntelistan!"... Betyder det att jag borde få det snart eller måste jag vänta till i Oktober?

Hade´

Postad 13 September 2009 - 12:54

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Tja!

Jag har BBB men har inte sett till någon inbjudan än förutom "Du finns med på väntelistan!"... Betyder det att jag borde få det snart eller måste jag vänta till i Oktober?

Hade´

Beror på när du fick mailet, jag anmälde mig första dagen, fick mailet första dagen på kvällen. Sen tog det över en månad innan jag fick en inbjudan. Verkar som att de hunnit igenom de som anmälde sig första dagen iaf.

Någon här som lyckas få igång End Game? Tidigare stannade den efter ca30min, nu efter 4sec för min del...

*Edit: Första dagen var 1a Juli om jag inte kommer ihåg fel.

Redigerat av Auron, 13 September 2009 - 13:25.

Postad 13 September 2009 - 12:58

Toby
  • Toby
  • Beroende

• 1091 inlägg
  • 0
Tja!

Fick det mailet 16 augusti så det var ju ganska sent... Bara att hänga i då gissar jag...

Postad 13 September 2009 - 17:22

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

• 565 inlägg
  • 0
..nä vi blir nog inga betatestare. Från att jag anmälde mig tog det mer än en månad innan jag "vart med på väntelistan". Ingen inbjudan och ärligt talat så förväntar jag mig ingen längre. Känns som suget börjar falna. Kanske mest pga hur pass ofärdig klienten verkar sett till alla de som rapporterat fel. Kanske kom hypen lite väl tidigt, en tunn tråd att vandra på. Men men, kul om det löser sig

Postad 13 September 2009 - 17:53

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

..nä vi blir nog inga betatestare. Från att jag anmälde mig tog det mer än en månad innan jag "vart med på väntelistan". Ingen inbjudan och ärligt talat så förväntar jag mig ingen längre. Känns som suget börjar falna. Kanske mest pga hur pass ofärdig klienten verkar sett till alla de som rapporterat fel. Kanske kom hypen lite väl tidigt, en tunn tråd att vandra på. Men men, kul om det löser sig

Vilka problem syftar du på då? Själva interfacet ska ju vara en gammal version, just nu fokuserar de på att få själva stream:ningen att fungera med fler och fler användare som jag uppfattat det. Sen har ju t.o.m. Spotify ännu problem med det antar jag iom att de i veckan var tvungna att stänga tjänsten i England så nu krävs invite där igen.

Gissar på att en ny version av Voddler kommer de närmaste veckorna som ska fixa de sista problemen folk har med att se filmer ( stod om det i mitt inlägg en bit upp ). Det enda jag väntar på är Tv-serier! Förövrigt fungerar den bra utan några större problem.

Postad 14 September 2009 - 11:26

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0

Tja!

Fick det mailet 16 augusti så det var ju ganska sent... Bara att hänga i då gissar jag...

Jag anmälde mig 14 juli (fick "Du är med på väntelistan" den 22 juli) och fick nu i helgen min invite så jag kunde logga in.

Hann testa en film och den rullade på utan några problem. Om reklamen håller sig på dagens nivå (dvs. en kort snutt innan filmen börjar) och utbudet av film och TV serier blir stort tror jag detta kan bli en bra produkt.

Postad 14 September 2009 - 17:39

Unregistered13588716
  • Unregistered13588716
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
jag fick mail av bbb idag om att jag skulle få en inbjudan till voddlar idag men jag har inte fått något mail från voddler än ;)

Postad 14 September 2009 - 20:22

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

jag fick mail av bbb idag om att jag skulle få en inbjudan till voddlar idag men jag har inte fått något mail från voddler än :)

Glöm inte att kolla skräpposten också bara :P

Postad 14 September 2009 - 21:34

Unregistered13588716
  • Unregistered13588716
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Fick en invite nu några timmar senare :P

Någon som vet ifall det går att streama voddler genom ps3 på något sätt med hjälp utav PS3 media server eller något liknande?

Postad 14 September 2009 - 21:42

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1210 inlägg
  • 0

Jag anmälde mig 14 juli (fick "Du är med på väntelistan" den 22 juli) och fick nu i helgen min invite så jag kunde logga in.

Hmm anmälde mig 3:e juli , fick också väntlistemailet den 22:a juli kl 14:38 , dock ingen invite än... :P :)
Verkar vara lite lotteri hur de delar ut invites?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.