skit bra med svar i denna tråd, en fråga till dock =)
Nån som fått problem med att det står "not connected" medans den nya romen laddas, kankse normalt??
Hur långt tid tar en uppgradering ungefär??
Vilken är "bäst"?
Mvh Tommy
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 07 March 2010 - 20:04
hojj igen,,
skit bra med svar i denna tråd, en fråga till dock =) Nån som fått problem med att det står "not connected" medans den nya romen laddas, kankse normalt?? Hur långt tid tar en uppgradering ungefär?? Vilken är "bäst"? Mvh Tommy Postad 08 March 2010 - 11:50
Uppdaterade till Acers nya officiella OS de släppte härdomdan precis..o nu får jag inte Scandinavian Keyboard att funka. Någon som har tips eller förslag?
(Har orootad telefon o vill heller inte roota den.. Postad 09 March 2010 - 09:23
Har denna telefon någon multitouch ?
I sånna fall kan någon prova att göra detta: http://www.youtube.c...h?v=dsSUqkh8pcI ? Postad 09 March 2010 - 20:35
Nopp Denna modellen har inte Multitouch Postad 09 March 2010 - 23:31
jag hör igen om någon haft några problem med att uppgradera sitt ROM.
För mig så låser sig processen när den laddat klart den andra vändan, tror det är upp till fil 13700 eller nå sånt. Då står not connected och inget mer händer, går inte att starta mobilen förens jag tagit ur sladden och måste även lossa batteriet. Varför?? Postad 10 March 2010 - 16:46
Vilken Rom har du just nu? Själv kör jag med "2.000.05_AAP_Gen2" Har inga större problem med den förutom att "homescreenen" startar om nån gång. Men de kan ju även bero på Alla små program man har tagit hem ifrån market. kanske något av dom programmen som ställer till de för mig Postad 11 March 2010 - 21:25
Acer Liquid har stöd för multitouch. Det är Android 1.6 som begränsar funktionen.
Prova att flasha en annan rom först. Kanske 2.000.05. Om detta funkar kan du prova att flasha till den senaste. Postad 20 April 2010 - 17:36
Ni som har haft den ett tag, hur tycker ni att den fungerar och är det något som ni retar er på?
Postad 21 April 2010 - 17:23
Jag har haft min Acer Liquid i ett par månader nu. Älskar den. Visst en del förbättringar kan göra som tex ett eq på musikspelare och kanske lite bättre bygge. Den knackar ibland när man trycker på en av sidoknapparna. Men i övrigt så är jag väldigt glad för min lur. Den är snabb och smidig att hantera. Batteritiden är ju som den är på alla Smartphones och de får man räkna med. Men om du använder den "normalt" (ett par samtal om dagen och lite sms) så räcker batteriet i kanske 2-4 dagar. Ett litet Plus är ju att den är i nästan samma stor lek som IPhone så att fodral och sånt till IPhone passar även bra till Liquid. Jag skulle definitivt rekommendera denna luren till andra. Postad 21 April 2010 - 19:52
Sent svar, men ändå... Liquid verkar ha dual touch, o samma digitizer (eller liknande) som tex Desire/Legend http://www.youtube.c...h?v=LE459aeUktA Postad 21 April 2010 - 20:09
Japp ska tydligen funka med Android 2.1 Postad 27 May 2010 - 07:09
På tal om det, ngn som hört ngt om releasedatum för android 2.1 till Liquid? Jag googlade på det och hittade en massa foruminlägg som alla nämnde mars 2010, vilket ju är ett tag sedan... Postad 28 May 2010 - 07:09
De jag har hört är att det ska komma strax efter Liquid E har släppts och den har blivit försenad. När den kommer vet jag inte. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |