Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Plus höjer priset (igen)

153 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 March 2010 - 21:03

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Inte konstigt att hederligt folk går över till Dreambox och vad det innebär, det är ju i princip att ge tillbaka med samma mynt.

Nu tycker jag inte man ska ge Dreambox en stämpel för olagligheter.
Finns många däremot som använder den till det eftersom man kan köra programvara för kortdelning på den men det kan man göra även på andra linuxboxar och HTPC bla.
Jag själv använder Dreambox eftersom den är baserad på linux, opensource och har nätverk och det ger massa fördelar och utveckling till boxen.
Det är en stor anledning varför man ska skaffa en Dreambox eller andra linuxboxar som Vu+ Duo t.ex.

Redigerat av Leatherface, 30 March 2010 - 21:09.

Postad 30 March 2010 - 21:44

hd-fan
  • hd-fan
  • Lärjunge

• 480 inlägg
  • 0

Detta blev extra intressant hos Comhem nu när man även får Canal+ i syskonabonnemanget!
http://www.comhem.se...12/-/index.html

Det är Canal+ som sätter priset/villkoren så det gäller lika för alla distributörer.
Från den 1 april får jag, via Canal Digital IPTV, också C+ i sovrummet på övervåningen utan att röra en fena ...
:)

Postad 30 March 2010 - 22:19

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Fast som jag ser det ska det inte vara nån kostnad överhuvudtaget utöver det abbonemang man redan betalat för en gång men ett steg i rätt riktning.
Så har det varit med analoga kanaler och samma sak med licens, bredband osv så ser inte nån anledning varför det ska vara annorlunda med digitala kanaler på flera TV apparater inom hushållet.

Redigerat av Leatherface, 30 March 2010 - 22:22.

Postad 31 March 2010 - 11:38

Stringfellow
  • Stringfellow
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Fast som jag ser det ska det inte vara nån kostnad överhuvudtaget utöver det abbonemang man redan betalat för en gång men ett steg i rätt riktning.
Så har det varit med analoga kanaler och samma sak med licens, bredband osv så ser inte nån anledning varför det ska vara annorlunda med digitala kanaler på flera TV apparater inom hushållet.

Exakt, löjligt att se det som en bonus, det är en felaktighet som rättats till.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.