Kanske ett motorhiss till tv´n så den hissas upp framför duken. Och ner när det är bio.
Har funderat på den men problemet är att tvn är för stor och inte går ner bakom bänken. Och jag tänker sänka duken mer nu när vi renoverar
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kommentarer till rayOletto HD av rayDreamer
Startad av
rayDreamer
, Jul 13 2010 13:17
159 svar till detta ämne
Postad 01 July 2014 - 21:21
Har funderat på den men problemet är att tvn är för stor och inte går ner bakom bänken. Och jag tänker sänka duken mer nu när vi renoverar Postad 02 July 2014 - 08:35
Sweet!! Ska bli kul att se vad resultatet blir. Lite fler bilder kanske?
Postad 02 July 2014 - 15:32
Tjena, om jag var du så skulle jag kolla runt på lösningar för att kunna höja och sänka TV'n, och alltså centrera både duk och TV längs väggen, med TVn framför duken.. Vet inte vad som finns eller vad det kostar, men i värsta fall får du väl komma på någon manuell lösning där man lyfter eller vevar upp TVn.
Ett tips bara! Postad 02 July 2014 - 18:54
om du inte redan ordnat den intryckta diskanten kan du skruva loss den, koppla en kabel stump till + och - på högtalarna och andra ändan på kabeln till + och - på ett 1,5 v batteri. då kommer konen att resa sig.
Postad 06 July 2014 - 23:45
Snyggt du har det.
Synd med kompromissen. Håll ut Ps. Fredyr: Schysst metod. Aldrig hört förr. Nästan så man vill testa trycka till diskanten hemma 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |