Sen har jag också hört att det skall komma en uppföljare till x10mini(som jag har sett) som kommer att ha en större skärm, mer vet jag inte.
Postad 13 februari 2011 - 00:45
Sen har jag också hört att det skall komma en uppföljare till x10mini(som jag har sett) som kommer att ha en större skärm, mer vet jag inte.
Postad 13 februari 2011 - 09:12
Här visas väl Vivaz uppföljaren Neo:Vad jag har hört idag så kommer det att komma en uppföljare till vivaz, den kommer att vara billigare och köra Android.
https://www.minhembi...s...t&p=3135861
Postad 13 februari 2011 - 21:23
men när man nu får höra från folk som har jämfört kommer facit med stenhård pass
faktan säger alltså att Iphone 4 slår x10 med råge när det gäller upplösning o när man surfar
precis vad jag trodde genom att enbart utläsa att iphone har bättre upplösning än sonyericsson
trist för mig som är en ericsson boy o alltid har hållt mig till kvalite fattar inte vad sonyericsson sysslar med som inte kan matcha iphones styrka ...
Postad 13 februari 2011 - 22:10
Måste du skriva i varenda tråd hur mycket bättre det är med jagfån. Det är väl bara att promenera iväg till närmsta affär å köpa en så får du den upplösnig du så gärna vill ha.hoho tydligen verkar folk ha åsikter utan att jämföra
men när man nu får höra från folk som har jämfört kommer facit med stenhård pass
faktan säger alltså att Iphone 4 slår x10 med råge när det gäller upplösning o när man surfar
precis vad jag trodde genom att enbart utläsa att iphone har bättre upplösning än sonyericsson
trist för mig som är en ericsson boy o alltid har hållt mig till kvalite fattar inte vad sonyericsson sysslar med som inte kan matcha iphones styrka ...
Postad 14 februari 2011 - 21:19
jag vill fortsätta med sonyE men är inte nöjd med upplösningen !
Postad 15 februari 2011 - 08:04
varför skall sanningen vara så svår att förstå ?
jag vill fortsätta med sonyE men är inte nöjd med upplösningen !
Fine, vi har fattat det men sluta tjata nu.
Postad 15 februari 2011 - 08:13
Tro mig... X10 är inte en fröjd att surfa på om du jämför iPhone 4, sitter med båda här nu framför mig.
Tyckte X10 var häftig i mars ifjol när jag köpte den och jag tycker fortfarande android är bättre än iOS men det går bara inte sluta använda iPhone4. Startade X10an för första gången på 4mån nu omg vad slö den är.
Nej ärligt talat så ser jag ingen större skillnad. Upplösningen är bättre på iPhonen, bättre skärpa osv (Klart bättre skärm) men nej 940x640 eller vad iPhonen har på 3,5" mot 480x854 på X10an med 4" är inte en dealbreaker. Surfupplevelsen är helt klart godkännd på X10an och mycket bättre än många andra Androidtelefoner på marknaden.
Att iPhonen har en klar fördel håller jag med om men att det är en nackdel skulle jag inte säga. Vi har också samma uppsättning hemma och jag surfar hellre på en 4" än en 3,5", men smaken är som baken.
Att sedan X10an inte är det snabbaste i menyerna är en helt annan sak.
Postad 07 april 2011 - 07:03
@Aure: Något nytt om kommande modeller?
Postad 07 april 2011 - 07:47
Ingent nytt under solen!SE Acro ( som endast släpps i Japan ) får NFC....snyft. Även om NFC inte är stort här idag så tror jag på den tekniken som ni vet.
@Aure: Något nytt om kommande modeller?
Postad 21 april 2011 - 00:00
Postad 21 april 2011 - 07:18
Idag så pillade jag lite på en telefon som inte kommit ut ännu. Om jag skall ge lite ledtrådar så är den ganska så liten och har ett t-bord. Om jag inte minns helt fel så skall den gå under namnet Mango(Kommer inte heta så när den släpps). Frågade om jag fick ta kort eller filma men det fick jag såklart inte...
SK17i

Postad 21 april 2011 - 09:05

Jag är dock sugen på mer info om den tangentbordslösa varianten (som förhoppningsvis kommer).
Postad 21 april 2011 - 10:24
Jo, såg det nu när jag googlade SK17iMango finns det lite bilder på, här och där.
Jag är dock sugen på mer info om den tangentbordslösa varianten (som förhoppningsvis kommer).

Klart mycket bättre än den första mini pro. Fast det var inte så mycket som fungerade så kunde ju inte riktigt testa den

Postad 21 juni 2011 - 08:43
SE Duo? ( kommer säkerligen inte heta så när den nu släpps )

We all know that in most likelihood Sony Ericsson is due to launch its own dual-core Android offering at some point. This is widely tipped to be named the Xperia duo, which has already been trademarked by the company.
Now we have what is believed to be the first picture of the Xperia duo. It looks like a stretched out Xperia arc, with a near edge-to-edge front display and a similar three button set up on the bottom. Judging by the picture, we’d expect this to be running a 4.5-inch display compared to the 4.2-inch Xperia arc. It also seems a bit rounder in shape (almost HTC-esque) compared to the more angular Xperia arc. Of course, this image may very well be fake, however hopefully it won’t be too long before we start to see some concrete information.
Aure?

Postad 22 juni 2011 - 22:34
Det jag menar är att den nog kan heta Xperia Duo?

Samma platform som HTC Sensation sägs de väl.
Postad 23 juni 2011 - 09:56
Tyvärr inget från mitt håll på denna! (Ännu) Men jag pressar de anställdaLänge sen det hände nåt här...
SE Duo? ( kommer säkerligen inte heta så när den nu släpps )
Aure?

Postad 05 november 2011 - 21:22
Sony Ericsson XPERIA Nozomi LT26i Mer info på Engadget.
http://www.engadget....t-so-blurrycam/

Redigerat av SS_454, 05 november 2011 - 21:24.
Postad 04 januari 2012 - 09:56

We’re gearing up for some interesting news next week (läs CES)… what do you think it could be?
Jag vänder mig till den jag brukar när det gäller SE-rykten. Aure?

EDIT: Garanterat "Nozomi" som SS_454 posta om ovan.

Från Engadget:
Well, would you look at that: our first glance at Sony
Ericsson'supcoming Nozomi and the photos are actually in focus. The LT26i is still rocking Gingerbread, but steps it up in the display department by moving to a 1280 x 720 panel, just like the Rezound and Galaxy Nexus. Most reports peg the Nozomi a having a 4.3-inch screen, butafter some quick math it looks like its actually packing a 4.6-incher(Update: or... 4.3 inches, if the DPI reported is API related and not a hardware reference after all). The Quadrant score of 1,800 (which would put it in the realm of the Xoom and Galaxy Tab 10.1) also doesn't quite jibe with the rumored dual-core 1.5GHz chip that's supposed to be powering this device. The front facing camera is clearly visible, so it'll be ready for all your video chatting adventures. Price, release date, carrier? It's all up in the air, but we can tell you it's a very handsome device. Check out the source link for more pics.
Redigerat av BrittBastard, 04 januari 2012 - 12:12.
Postad 04 januari 2012 - 14:03
Det du ser under är Nozomi/LT26i.
Så här gör SE på facebook: https://www.facebook...&type=1
De visar mindre bilder på en Arc/Arc S men av det borde man kunna utläsa att det blir HD-upplösning på skärmen, kraftig kamera, riktigt kameraknapp och HDMI anslutning

Redigerat av Unregistered1193, 04 januari 2012 - 14:05.
Postad 10 januari 2012 - 09:17

En sån ska jag ha!

Redigerat av Melmac, 10 januari 2012 - 09:17.
Postad 10 januari 2012 - 12:54
Då har Sony (Inte längre Ericsson) släppt sina telefoner på CES: http://www.swedroid....ria-s-ces-2012/
En sån ska jag ha!
Nästan 100% säkert att jag skaffar en också
Gav verkligen upp SE efter problem med X10 mini och X10. Sa till mig själv att aldrig mer skiten
Blev lite sugen när uppgraderade Arc S kom men inte tillräckligt. Nu är jag nog säkert enough att dom är med i matchen
Uppgraderingen från iPhone 4 för mig behövde vara minst lika pixeltät skärm och väsentligt bättre kamera kombinerat med större skärm.
Postad 10 januari 2012 - 15:41
Det som känns lite surt med nya sonyn är:
- Gammal GPU, kan ge bli problem med hd skärmen
- Ingen minneskortplats
Annars ser den ut å kunna vara med o slåss i toppen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar