som de säger i intervjuerna så har de lagt mycket pengar på det.
Uncharted 3: Drake's Deception (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(36)
|
299:- | |
Uncharted 3: Drake's Deception - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Uncharted 3: Drake's Deception - Special Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(2)
|
Inga priser | |
Uncharted 3: Drake's Deception - Explorer Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser |
Postad 19 April 2011 - 14:17
som de säger i intervjuerna så har de lagt mycket pengar på det.
Postad 30 May 2011 - 19:40
If you have the voucher from Infamous 2 or a PlayStation Plus subscription, June 28th. If you're what I like to call a "normie," July 4th.
When does the Uncharted 3 multiplayer beta end?
July 13th.
What's the Uncharted 3 multiplayer beta level cap?
Level 25, bro.
What modes are included in the Uncharted 3 multiplayer beta?
There are nine modes. Team Deathmatch (duh), 3-Team Deathmatch (three teams of two face off), Team Objective (complete the assigned goals), Free For All (kill everyone), Plunder (capture the treasure), High Stakes (gamble with your XP and cash), and three co-op modes I can't tell you about yet but swear I will blow them out this week.
Which maps are in the Uncharted 3 multiplayer beta?
There's an airfield one and a French chateau. Both are multi-level with plenty to climb. They each pack dynamic events to keep the matches lively like attacking planes and collapsing structures. Check out our Uncharted 3 multiplayer beta map flythroughs to see the arenas.
What Uncharted 3 power plays are in the beta?
As touched on in the multiplayer reveal, Uncharted 3 packs power plays. These are one-minute events that'll occur in blowouts to give the losing team a fighting chance (although the winning team can benefit, too). The Uncharted 3 multiplayer packs four Power Plays.
Marked Man - A person on the winning team is marked, and the losing team gets 3 points if they kill him. Meanwhile, the winning team gets double cash for each kill and a special medal if the Marked Man doesn't die.
Cursed - The winning team sees all characters as skeletons and friendly fire is turned on. Each time the losing team gets a kill or the winning team kills one of its own, the losing team gets two points. Meanwhile, the winning team gets double cash for each member of the losing team killed.
Exposed - The winning team's location is revealed to the losing team. The winning team gets double cash for each losing team member killed.
Double Damage - Losing team inflicts double damage. Winning team earns double cash for each kill.
What boosters are available in the Uncharted 3 multiplayer beta?
Boosters -- equipable abilities that affect gameplay -- are back in Uncharted 3: Drake's Deception, but they've been revamped. When you choose one of these abilities and use it, you earn experience points for it. So, you're leveling up your profile and your abilities individually when you play the game. The Uncharted 3 multiplayer beta is going to feature eight boosters spread over two slots.
Booster Slot 1 Options
Come Here - See the opponent that killed you on your radar until he or she dies.
Retaliation - Spawn with the Power Weapon you were killed by.
Cloaked - Opponents won't see you on the radar and you can't be heard.
Weapon Expert - Gives you the ability to add additional mods to you weapons.
Booster Slot 2 Options
Back in the Saddle - Reduces your respawn time.
Bargain - Decreases the cost of Medal Kickbacks. (Special powers you set before the game and have to earn in a match.)
Power Hunter - See the location of Power Weapons.
Daredevil - When you taunt over a defeated opponent, you get extra ammo.
What Medal Kickbacks are in the Uncharted 3 multiplayer beta?
Before you start a match, you decide which Medal Kickback you want to use. When you're out there on the battlefield and start earning medals, you start building toward your kickback. Get the amount of medals needed to use the kickback, and you can pull off the uber-maneuver.
Smoke Bomb - You vanish in a puff of smoke.
Speedy G - You get a speed boost.
RPG!!! - You instantly spawn an RPG.
Cluster Bomb - One grenade explodes into multiple grenades.
What guns are in the Uncharted 3 multiplayer beta?
AK-47, G-Mal and the Dragon Sniper round out the long guns. Pistols are also included, and the above Medal Kickback confirms RPGs.

You edit that pirate!
What Mods are in the Uncharted 3 multiplayer beta?
For your long guns, there are two -- clip size and Call Out (which shows the location of enemies). For the pistols, you can increase the total amount of ammo and the rate of fire for the Arm Micro.
What characters are in the Uncharted 3 multiplayer beta?
If you choose to be a hero, you can be Nathan Drake, Sully or a treasure hunter. If you're going to be a villain, you're a pirate. However, remember that you can customize the hell out of these characters. Shirts, hats, sunglasses, and more will help you make your avatar your own.
Postad 31 May 2011 - 08:29
Måste ju test spela lite, men det får bli på Natten.. så man får njuta av sommar värmen.Nice! Men...mitt i sommaren? Nej, blir inget betaspelande för min del.
Postad 07 June 2011 - 07:57
Helt Underbart, inte ofta man längtar till vintern, men nu gör man ju det Uncharted 3 & Battlefield 3
plus en massa andra bra spel, 2011 grymmt bra spel år.
Postad 07 June 2011 - 11:51
Herregud vad bra detta verkar. Jag trodde det skulle bli svårt att slå 2an men story-trailern fick det att vattnas i munnen och gameplaytrailern likaså, helt sjukt vilken grafik i gameplayvideon vad gäller ljus, skuggor och även vattnet. s*tan i gatan.
Postad 07 June 2011 - 15:34
Herregud vad bra detta verkar. Jag trodde det skulle bli svårt att slå 2an men story-trailern fick det att vattnas i munnen och gameplaytrailern likaså, helt sjukt vilken grafik i gameplayvideon vad gäller ljus, skuggor och även vattnet. s*tan i gatan.
något skumt med håret i vissa scener på e3 videon, vet inte vad det är /:
Postad 23 June 2011 - 20:54
Postad 28 June 2011 - 10:34
Vi vet ju sedan tidigare va Naughty Dog`s spelserier hamnar vid del 4.

^^
Postad 29 June 2011 - 10:37
Postad 29 June 2011 - 10:59
Postad 29 June 2011 - 12:01
Redigerat av vvv, 29 June 2011 - 12:02.
Postad 29 June 2011 - 14:54
Redigerat av Unregistered41389, 29 June 2011 - 14:54.
Postad 29 June 2011 - 15:12
Härligt får prova det lite senare ikväll när det blivit lite svalareja alla med ps+ vilket nästan alla har nu.
Det är bara att gå in i storen & kolla om den där stora blå wellcome back skyllten är kvar.jag tog aldrig ps+ i "välkomstpaketet", laddade bara ner gratisspelen. Är det för sent att bli ps+ medlem nu?
jag aktiverade mitt för ca. 3 dagar sedan.
Postad 29 June 2011 - 15:13
Postad 29 June 2011 - 15:39
Var MP bra/roligt i UC2?
Postad 29 June 2011 - 15:48
Postad 29 June 2011 - 15:59
Online var faktiskt ganska bra i UC2, förvånansvärt bra skulle jag säga men bara för stunden. Det är inget som man spelar i längden så som COD eller BF.
CO-OP ikv?
Postad 29 June 2011 - 16:38
June 28 to July 3 Gametypes:
Team Deathmatch, Plunder, Three Team Deathmatch, Hardcore, Co-op Arena
Maps:
Airstrip, Chateau
July 4 to July 9 Gametypes:
Team Deathmatch, Free For All, Team Objective, Hardcore, Co-op Hunter
Maps:
Airstrip, Chateau
July 10 to July 14 Gametypes:
Team Deathmatch, Plunder, Three Team Deathmatch, Hardcore, Co-op Adventure,
Co-op Arena
Maps:
Airstrip, Yemen
Postad 02 July 2011 - 12:21
fan va jag ser fram emot det fulla spelet i november.
Postad 09 July 2011 - 23:37
Ne ska köra lite mera o det är ju positivt att man har den känslan iaf (:
Postad 12 July 2011 - 09:20
Uncharted är klart dom bästa spel jag lirat på PS3 men då som single player.
Postad 12 July 2011 - 22:08
För mig som hatar FPS-spel så tycker jag det är kanon! Har lirat många timmar UC-MP! Svinskoj helt enkelt! :-)Multiplayer är helt ointressant på detta spel. Förstår faktiskt inte att dom ens lägger ner energi på att ha med det.
Uncharted är klart dom bästa spel jag lirat på PS3 men då som single player.
Postad 18 July 2011 - 10:58
Redigerat av FireSpirit, 18 July 2011 - 10:58.
Postad 17 August 2011 - 15:31
http://www.youtube.c...feature=related
Spelet jag längtar överlägset mest efter nu.
Postad 18 August 2011 - 05:52
Nytt demo från Gamescom:
http://www.youtube.c...feature=related
Spelet jag längtar överlägset mest efter nu.
Ser helt grymt ut!
Postad 07 September 2011 - 11:19
Tror nog BF3 kommer knäppa den titeln rätt lätt från Uncharted 3 imo. även om dom enda 2 spelen jag kommer köpa och spela denna hösten är dessa 2. SP lär ju vara lika magisk som 2anGOTY 2011 helt klart, inget annat kommer i närheten.
Postad 07 September 2011 - 17:49
Tror nog BF3 kommer knäppa den titeln rätt lätt från Uncharted 3 imo. även om dom enda 2 spelen jag kommer köpa och spela denna hösten är dessa 2. SP lär ju vara lika magisk som 2an
BF3 kommer ligga i skuggan av MW3, Uncharted har däremot ingen direkt konkurrent så den lär nog sticka ut mer
Postad 08 September 2011 - 08:00
Då har det klart shan1! vi har ett vad och vinnaren får en cheeseburgare på BK att se fram emot!!BF3 kommer ligga i skuggan av MW3, Uncharted har däremot ingen direkt konkurrent så den lär nog sticka ut mer
Redigerat av Unregistered70c626f4, 08 September 2011 - 08:00.
Postad 08 September 2011 - 19:13
Då har det klart shan1! vi har ett vad och vinnaren får en cheeseburgare på BK att se fram emot!!
^^
Haha it's deal!
Postad 25 September 2011 - 00:36
http://gamingbolt.co...ted-3-goes-gold
EDIT: Nehepp, den stämde visst inte, bleh.
Redigerat av simulacra, 25 September 2011 - 23:24.
Postad 15 October 2011 - 11:55
Dessutom har det gått guld på riktigt den här gången, snart dags!
Postad 16 October 2011 - 08:00
Plus ett!
Ut med U3, ta hem GOTG titeln, och sen kan vi hoppa till nästa generation.
Postad 20 October 2011 - 01:14
Harrison Ford (aka Indiana Jones) spelar Uncharted 3!
http://www.youtube.c...player_embedded
Och ny launch trailer!
http://www.youtube.c...player_embedded
Ford verkade digga spelet även om jag undrar om han fick hjälp vid flygplansfighten med den där snubben för han verkade inte direkt greppa det där med att trycka på rätt knappar
Grym trailer även om jag önskar att jag inte sett den, jag vill ju helst avstå från att se något alls men jag kan aldrig hålla mig!
Det ser hur som helst otroligt lovande ut! Kan de greppa ännu en GOTY award? Mycket möjligt även om de kanske drar sig från att ge det till en uppföljare som (antagligen) inte har ändrat speciellt mycket på grundkonceptet från 2an även om det kvalitetsmässigt kan ha GOTY-kalliber. Men mitt personliga GOTY? Det sätter jag min högra stortå på!
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 20 October 2011 - 01:18.
Postad 20 October 2011 - 06:35
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
69 filmer
18 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?