Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

E3 2011

513 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 June 2011 - 19:12

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1307 inlägg
  • 0
WTF. Inget från Rare. Inte heller något B&G2 :|

++Tomb Raider
+Halo Anniversary/4
-Att alla spel ska ha Kinect nu
--Star Wars Kinect. Vilket skräp!

Postad 06 June 2011 - 19:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Asså en del här har nog missuppfattat syftet med MS konferans. Det är deras egna produkter de visar upp.

3:e parts utvecklarna visar upp sina grejjer på sina egna presentationer. Det kommer släppas massor av sk hard core spel i höst.

Sony kommer säkerligen lägga nästan allt krut på att visa upp NGP så förvänta er inte massa Ps3 och 3:e parts grejjer där heller.

Postad 06 June 2011 - 19:13

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Är det klockan 02.00 inatt som Sony har sin?

Japp, 5 PM i LA, ser fram emot den och hoppas den är betydligt bättre än MS var.

Postad 06 June 2011 - 19:13

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0
Visste väl egentligen att man inte skulle förvänta sig ny hårdvara, men hade hoppats på iaf en liten teaser.
360:n håller inte 2-3 år till :)

Jaja, desto enklare beslut att satsa på en spelpc. Känns som det blir ett par års paus från konsolspelande nu.

Postad 06 June 2011 - 19:16

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0

Vad får dig att tro Nintendo går ifrån sin gimmick, har du spelat deras nya konsol? Är den hardcore?

Sen Kinect släpptes så har 360 ökat i försljning år mot år (när de andra har tappat), men det är väl så man dör.....man säljer mer?

ne jag har inte spelat den men allt tyder på att det inte blir nå mer viftande i större grad med den nya utan blir en vanlig kontroller med skärm som det verkar...
och se hur det är med nindendo å deras vifta vifta alla är så trött på det nu så man kan spy
samma blir det med kínect oxo helst när skiten laggar apa så folk kommer tröttna mycket fort tror jag

sony och nindendo kommer nog köra över microsoft detta e3 som kommer bli den stora förloraren...

som sagt detta är vad jag tycker och tror....
andra har sin uppfattning

Postad 06 June 2011 - 19:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Samma sak hela tiden, folk har så löjligt uppskruvade förväntningar och sedan klagar de på konferensen (xbox 720 :) ).

Bäst på showen var Tomb Raider utan tvekan. 90% av Kinectgrejerna såg meh ut.

Postad 06 June 2011 - 19:17

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Japp, 5 PM i LA, ser fram emot den och hoppas den är betydligt bättre än MS var.

Knappast svårt........

Postad 06 June 2011 - 19:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Skyrim ser tokfett ut!

Visste väl egentligen att man inte skulle förvänta sig ny hårdvara, men hade hoppats på iaf en liten teaser.

Jaja, desto enklare beslut att satsa på en spelpc. Känns som det blir ett par års paus från konsolspelande nu.

Det blir nog 360 i 2 år till nu när de hintade halo 4 julen 2012 till 360.

Postad 06 June 2011 - 19:25

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

ne jag har inte spelat den men allt tyder på att det inte blir nå mer viftande i större grad med den nya utan blir en vanlig kontroller med skärm som det verkar...
och se hur det är med nindendo å deras vifta vifta alla är så trött på det nu så man kan spy
samma blir det med kínect oxo helst när skiten laggar apa så folk kommer tröttna mycket fort tror jag

sony och nindendo kommer nog köra över microsoft detta e3 som kommer bli den stora förloraren...

som sagt detta är vad jag tycker och tror....
andra har sin uppfattning

Vilka alla? Talar du för alla nästan 90 miljoner Wii användare eller för vad du själv tycker?

Min flickvän och deras famil har Wii och äger 2 spel. De spelar knappast några timmar i veckan men de tar fram det då och då. Där har du gruppen som MS är ute efter och anledningen till varför Wii har sålt som den säljer.

Det handlar inte om att få hardcore spelare att leka med kinect 10-20h i veckan utan om en möjlighet att nå en kundgrupp som Nintendo haft exklsuivitet på som normalt aldrig skulle köpt en konsoll och som inte kommer göra det när en handkontroll krävs.

Enkla spel är roligt, i korta doser. 99% av alla hardcore spel är allt för komplexa för de flesta konsumenter. Tar för lång tid att komma in i, man måste spela längre tider för att få ut något och är oftast väldigt beroende på att man har bra kontroll över kontrollen. Sånt går jag igång på och säker du också, men inte den generella massan.

Håller utan tvekan 2-3 år till minst. Men inte för hardcore gruppen.

Min tro om ett uppvisande av en ny teknik vid 2012 eller 2013 står fast.

Visst står det att Halo 4 ska komma 2012, men de sa faktiskt inte att det skulle vara Xbox 360? Grymt att ha det som släpptitel till en ny hårdvara.

Redigerat av PalmiNio, 06 June 2011 - 19:23.

Postad 06 June 2011 - 19:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Anledningen till att Wii blev sån succe var ju för att de lyckades få spelare som aldrig ngnsin spelat spel tidigare att köpa deras konsoll medans MS och PS3 fick fortsätta slåss om den lilla skara hard core gamers som finns.

Casual gamers är mycket mycket mycket fler. Inte alls kosntigt att MS och Sony också försöker ta en bit av den kakan numera. Det handlar trots allt om att tjäna pengar.

Såg ni Skyrim på gametrailers strömmen? Såg helt sjukt ut. Gissa om jag ska bygga ny pc tills dess ;D

Redigerat av Unregistereddc471864, 06 June 2011 - 19:28.

Postad 06 June 2011 - 19:30

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Såg ni Skyrim på gametrailers strömmen? Såg helt sjukt ut. Gissa om jag ska bygga ny pc tills dess ;D

Ny trailer alltså? :)

Postad 06 June 2011 - 19:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Ny trailer alltså? :)

Nej ingame. De figghtades mot en gigantisk drake + lite annat :rolleyes: Drakarna är inte scriptade och man kan träffa på dem stort sett överallt :D

Postad 06 June 2011 - 19:34

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Kommer man kunna kolla på hela presskonferenserna i efterhand på gametrailers? Kan inte se att man kan kolla på microsofts presskonf där nu.

Tänkte kolla på sonys presskonf imorgon bitti istället. Skönt o ha möjlighet o hoppa över allt löjleri i konferenserna oxå.

Postad 06 June 2011 - 19:35

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

Såg väldigt imponerande ut, speciellt med tanke på hur stort de säger att det ska vara! Är dock lite tveksam, spelade lite av Oblivion men kom aldrig riktigt in i det för att det kändes så överväldigande stort, så ett ännu större spel känns måttligt lockande...

Postad 06 June 2011 - 19:35

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

Aa, såg grymt ut att få spela som jätte :)

Postad 06 June 2011 - 19:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Nya Batman ser fantastiskt ut också. Givet köp det också.

Postad 06 June 2011 - 19:41

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0

Vilka alla? Talar du för alla nästan 90 miljoner Wii användare eller för vad du själv tycker?

Min flickvän och deras famil har Wii och äger 2 spel. De spelar knappast några timmar i veckan men de tar fram det då och då. Där har du gruppen som MS är ute efter och anledningen till varför Wii har sålt som den säljer.

Det handlar inte om att få hardcore spelare att leka med kinect 10-20h i veckan utan om en möjlighet att nå en kundgrupp som Nintendo haft exklsuivitet på som normalt aldrig skulle köpt en konsoll och som inte kommer göra det när en handkontroll krävs.

Enkla spel är roligt, i korta doser. 99% av alla hardcore spel är allt för komplexa för de flesta konsumenter. Tar för lång tid att komma in i, man måste spela längre tider för att få ut något och är oftast väldigt beroende på att man har bra kontroll över kontrollen. Sånt går jag igång på och säker du också, men inte den generella massan.

ja dom tjänar otroligt med pengar på familjer som köper två spel...
varför säger dom både innan e3 och under e3 att dom satsar på att få in kinect till hardcorer gamern och varför visa dom flera stortitlar med kinect isof? det låter ju mer som att det är hardcore gamern dom är ute efter att försöka sälja in kinect på

förövrigt känner jag säkert 20 personer/familjer med wii och alla är är less på viftandet antingen står skiten och dammar eller så har dom sålt det...
och läser man på olika forum så ser man att väldigt många säger samma sak....
det nintendo gjorde så rätt vid rätt tidpunkt tog en gammal gamecube och gav den nytt ansikte och den flashiga kontrollen sen va saken biff alla skulle ha en å vifta med...
och nintendo tjänade sanslösa pengar på den billiga hårdvaran...
tillomed så köpte folk den för att motionera och gå ner i vikt med hahaha men det gick ganska snabbt tills folk hade tröttnat å sen stog den bara å dammar...
och nu slår xbox på stortrumman med en sämre lösning dessutom...
kommer säkert sälja men folk kommer tröttna fort

Postad 06 June 2011 - 19:42

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Kommer man kunna kolla på hela presskonferenserna i efterhand på gametrailers? Kan inte se att man kan kolla på microsofts presskonf där nu.

Tänkte kolla på sonys presskonf imorgon bitti istället. Skönt o ha möjlighet o hoppa över allt löjleri i konferenserna oxå.

Förra året kunde man det, det brukar ta ett tag innan de konverterat materialet (förra gången tog det ett par timmar vill jag minnas).

Postad 06 June 2011 - 19:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Dags för EA 21.30. Blir nog en hel del Battlefield 3 :)

Postad 06 June 2011 - 19:45

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Dags för EA 21.30. Blir nog en hel del Battlefield 3 :)

Popcornen skall poppas och ölen skall hällas upp och fötterna skall bänkas på skrivbordet inför detta!

BF3 MP action ses fram emot, hoppas man får se lite jet-action!

Postad 06 June 2011 - 19:47

Unregisteredbeef9c6b
  • Unregisteredbeef9c6b
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

WTF. Inget från Rare.

Du kanske inte vet, men Rare jobbar heltid med att göra XBL avatarer och shovelware kinectspel som Sports och Kinectimals.

i övrigt BETTER WITH KINECT! Railshooters, men 2 Halo spel, gears 3 och MW3, helt ok. Ubisoft har haft röstkontroller i sina tom clancy spel skitlänge ju, skönt att slippa headsettet dock. Gunsmith såg coolt ut.

Postad 06 June 2011 - 19:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
HEADTRACKING i Forza 4 säger jag bara. Det kan bli sinnessjukt bra.

Postad 06 June 2011 - 19:52

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
EA har många bra spel nu, ska bli riktigt spännande att se. SSX har jag väntat på länge!

Postad 06 June 2011 - 19:57

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Nintendo kommer dominera helt och hållet 2012 och en bra bit in på 2013, snacka om att man kommer få ett stort försprång till nästa generation. Nästa Wii har väl sålt 50 miljoner innan MS släpper sin uppföljare, frågan är hur länge MS vågar vänta på nästa generation. Jag är grymt besviken på att man inte ens fick se en inblick om hårdvaran eller ens ett project name, en klar besvikelse. Grymt med nya Halo spel dock, men först 2012 ??
Halo kommer kännas rätt gammalt till julen 2012 med dagens hårdvara.

Postad 06 June 2011 - 19:59

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

HEADTRACKING i Forza 4 säger jag bara. Det kan bli sinnessjukt bra.

Tyckte det var lite småjobbigt i GT5 :/

Postad 06 June 2011 - 20:00

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
MW3 på GT nu... Gillar missiler som åker in i byggnader, mäktigt!

Postad 06 June 2011 - 20:04

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

MW3 på GT nu... Gillar missiler som åker in i byggnader, mäktigt!

Tycker mest att det ser ut att vara mer av samma som de tidigare spelen, men det behöver kanske inte vara en dålig sak de tidigare spelen var ju rätt bra!

Postad 06 June 2011 - 20:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Tyckte det var lite småjobbigt i GT5 :/

Fanns det headtracking i gt5? Det missade jag :)

Postad 06 June 2011 - 20:10

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Headtracking är häftigt i fem minuter, sen stänger man av...

Postad 06 June 2011 - 20:11

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

Fanns det headtracking i gt5? Det missade jag :)

Yup. http://www.youtube.c...feature=related

Postad 06 June 2011 - 20:14

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1866 inlägg
  • 0

Tycker mest att det ser ut att vara mer av samma som de tidigare spelen, men det behöver kanske inte vara en dålig sak de tidigare spelen var ju rätt bra!

Skiten har inte utvecklats någonting sedan Modern Warfare.

Postad 06 June 2011 - 20:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
OK det missade jag helt. Tröttnade iofs rätt snabbt på GT5. Tog evigheter att få ihop pengar till nya bilar.
Har ingen ratt till ps3 heller.

Postad 06 June 2011 - 20:20

Unregisteredbeef9c6b
  • Unregisteredbeef9c6b
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

Nintendo kommer dominera helt och hållet 2012 och en bra bit in på 2013, snacka om att man kommer få ett stort försprång till nästa generation. Nästa Wii har väl sålt 50 miljoner innan MS släpper sin uppföljare, frågan är hur länge MS vågar vänta på nästa generation. Jag är grymt besviken på att man inte ens fick se en inblick om hårdvaran eller ens ett project name, en klar besvikelse. Grymt med nya Halo spel dock, men först 2012 ??
Halo kommer kännas rätt gammalt till julen 2012 med dagens hårdvara.

Haha, skojar du, nintendo lär ha något innovativt interface på gång, men något grafikmonster kommer det nog inte vara. Av vad jag sett hittils så är insidan ganska lik en Xbox 360. Wii var två ihoptejpade gamecubes, project café lär vara 2 ihoptejpade Wiis.

Dessutom så har Nintendo sin konferens sist av alla, så det känns inte super troligt att 3:e parts tillverkade kommer att visa upp något.

I år lär spelmässigt domineras av 3DS och Skyward Sword, om inte det gör en Twillight Princess och hoppar till Project Café.

Näh, för att konkurrera med Sony och MS kan nintendo inte släppa en konsol för 4-6 tusen som MS/Sony kan, de måste släppa för ca 3, max 4000kr och då får man inget grafikmonster.

Samtidigt så är Nintendo inte ensamma om innovativa kontroll-lösningar längre, nu är Wii och project café två i mängden.

Så en konsol som är lika kraftig eller snäppet kraftigare än 360/ps3 för 1500-2000kr mer än de andra konsolerna är vad vi kan vänta oss, kanske inbyggd 3D-skärm i handkontrollen.

Men om inte GTA5 annonseras på Sonykonferensen inatt så kanske rykterna om att det ska visas på Nintendos konferens stämmer, kanske inte som exklusiv titel, men absolut som en flört till spelarna de förlorade med wii nu när Sony och MS jagar efter nintendos casuals

Postad 06 June 2011 - 20:25

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

ja dom tjänar otroligt med pengar på familjer som köper två spel...
varför säger dom både innan e3 och under e3 att dom satsar på att få in kinect till hardcorer gamern och varför visa dom flera stortitlar med kinect isof? det låter ju mer som att det är hardcore gamern dom är ute efter att försöka sälja in kinect på

förövrigt känner jag säkert 20 personer/familjer med wii och alla är är less på viftandet antingen står skiten och dammar eller så har dom sålt det...
och läser man på olika forum så ser man att väldigt många säger samma sak....
det nintendo gjorde så rätt vid rätt tidpunkt tog en gammal gamecube och gav den nytt ansikte och den flashiga kontrollen sen va saken biff alla skulle ha en å vifta med...
och nintendo tjänade sanslösa pengar på den billiga hårdvaran...
tillomed så köpte folk den för att motionera och gå ner i vikt med hahaha men det gick ganska snabbt tills folk hade tröttnat å sen stog den bara å dammar...
och nu slår xbox på stortrumman med en sämre lösning dessutom...
kommer säkert sälja men folk kommer tröttna fort

Yes de tjänar otroligt med pengar, du kan ju kolla vilka av de 3 som har tjänat mest.

MS vill så klart inte helt missa hardcore. Varför inte ha det bästa av båda världar. Men faktum kvarstår att mycket tid ägnades åt titlar som knappast bör betraktas som hardcore.

Folk på foum = inte presentativ med den stora massan.

Otroligt att du vet att den står och bara samlar damm hos alla. Jag säger inte att detta händer i många fall, men man behöver inte dra alla över en kant. Det är nog bara en hardcore gamer som får en maskin att gå varm i 5-6 år. Folk glömmer mycket som de köper, tyvärr.

Vad får dig att säga att det är en sämre lösning? Om motion fungerar på någon lösning så är det på 360, inte Wii och PS3. Jag svettas när jag spelar Dance Central......

Redigerat av PalmiNio, 06 June 2011 - 20:27.

Postad 06 June 2011 - 20:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Håller med. Kinect är det som funkar bäst. Jag har alla 3. Move är en liten förbättring av Wii inte mer. Kinect är ngt helt annat. Enda problemet med kinect är att man behöver så stora ytor.

Postad 06 June 2011 - 20:32

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Håller med. Kinect är det som funkar bäst. Jag har alla 3. Move är en liten förbättring av Wii inte mer. Kinect är ngt helt annat. Enda problemet med kinect är att man behöver så stora ytor.

Och att du inte har någon teknik för att lösa gång i spel. Därav railshooters i massor.....

Imponerande dock att MS sticker fram huvudet och säger de ska sälja mest under 2012. Alltså mer än både PS3 och Wii.

För detta ska lyckas så krävs nog en ny prispuinkt. Luktar prissänkning till hösten.

Wii lär komma upp till nästan 100 miljoner när 2011 är slut, MS (om de lyckas) till nästan 70 miljoner och PS3 strax under 70 mijoner. Rätt bra resultat för denna generationen innan nästa generation har kommit ut.

Postad 06 June 2011 - 20:35

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Nu är EA's presskonf igång:

Postad 06 June 2011 - 20:35

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0

Yes de tjänar otroligt med pengar, du kan ju kolla vilka av de 3 som har tjänat mest.

MS vill så klart inte helt missa hardcore. Varför inte ha det bästa av båda världar. Men faktum kvarstår att mycket tid ägnades åt titlar som knappast bör betraktas som hardcore.

Folk på foum = inte presentativ med den stora massan.

Otroligt att du vet att den står och bara samlar damm hos alla. Jag säger inte att detta händer i många fall, men man behöver inte dra alla över en kant. Det är nog bara en hardcore gamer som får en maskin att gå varm i 5-6 år. Folk glömmer mycket som de köper, tyvärr.

Vad får dig att säga att det är en sämre lösning? Om motion fungerar på någon lösning så är det på 360, inte Wii och PS3. Jag svettas när jag spelar Dance Central......

bara kolla på presskonferansen igen det...
i alla spel där inkl talet i mass effect va det sanslöst lagg på 0.5-1sek typ vissa gånger han viftade reagerade den inte alls ens...
det kallar jag monster fail = noll spelkänsla och man kommer tröttna fort..
dom är 4-5 år för sent ute med kinect

men skitsamma för mej jag har sålt min 360 för ett bra tag sen har wii och ps3 kvar

Postad 06 June 2011 - 20:37

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Dräggel! Mass Effect 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kinect

Postad 06 June 2011 - 20:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

bara kolla på presskonferansen igen det...
i alla spel där inkl talet i mass effect va det sanslöst lagg på 0.5-1sek typ vissa gånger han viftade reagerade den inte alls ens...
det kallar jag monster fail = noll spelkänsla och man kommer tröttna fort..
dom är 4-5 år för sent ute med kinect

men skitsamma för mej jag har sålt min 360 för ett bra tag sen har wii och ps3 kvar

Det är filmklippet som inte är synkat. Så funkar det inte när man spelar.

Postad 06 June 2011 - 20:41

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
AAAAH!! Vill ha ME3 nu!

John Riccitelo (stavning?) låter ju exakt som Al Pacino!

Postad 06 June 2011 - 20:41

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0

Lol, man såg ju killen samtidigt som man såg skärmen bakom. Vad kan vara mer verkligt?

Postad 06 June 2011 - 20:45

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Whoa! NFS The Run ser ju dunderkul ut!

Postad 06 June 2011 - 20:47

Rumpnisse
  • Rumpnisse
  • Forumräv

• 741 inlägg
  • 0

syncat? vad va inte syncat? har testat det irl oxo och fick samma känsla då som när jag ser klippen nu fail fail fail...
och samma sak där är inte ensam om att tycka att det är för mycket fördröjning dom måste förfina tekniken...
som det är nu skulle jag välja vanliga kontrollen till alla spel alla dagar i veckan som sagt en fet gimick som alla kommer tröttna på i dagens tappning...
men i framtiden kanske tekniken blir mogen med mer exakthet., men kommer inte vara nåt för mej endå...
men röstyrning är intressant men inte i spel för min del men medialösningar med röststyrning kan bli riktigt trevligt

Postad 06 June 2011 - 20:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Lol, man såg ju killen samtidigt som man såg skärmen bakom. Vad kan vara mer verkligt?

Har aldrig haft problem med dålig synkning hemma med mitt kinect iaf. Det fungerar perfekt.
Kan inte tänka mig att det är som de visade.

Postad 06 June 2011 - 20:51

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
JAAAAAAAAA

SSX!!!!!

Postad 06 June 2011 - 20:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Vekt. De vågade alltså inte visa upp ngt gameplay av Star Wars MMO't. Skäms de så mycket över hur kass det ser ut?

Postad 06 June 2011 - 20:54

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Hmm.. kan de hitta på något nytt ord än epic till att beskriva sina spel? överanvänt ord 2K11

Postad 06 June 2011 - 20:55

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
SSX! Så sjukt läckert. Synd att det ska ta sån tid att släppa det!

Postad 06 June 2011 - 20:55

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Tyckte de sa att SSX skulle vara massivt :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.