Ja va fan, jag tror också det var något sådant, kändes som man behövde skjuta mycket mer än vanligt.Och helt ärligt så tror jag det inte gjorde saken bättre att det var host igår, är inte lätt att vinna vissa matcher när man måste skjuta 3ggr så mycket som motståndaren.
Gears of War: Judgment (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
5
|
(2)
|
299:- |
Postad 12 April 2013 - 21:47
Postad 12 April 2013 - 23:49
Jag ska spela nu. Hoppa in!
Kunde ge mig fan på att du skulle se Star Wars, Jedihunter.
Hehe ja inte direkt svårt att se det
Blir tyvärr inget lir ikväll, först Star Wars och nu Sin City, ska försöka komma in imorgon!
Postad 13 April 2013 - 00:23
Boka tid imorgon kl 22
Fast det kanske blir för lätt då Sejlax eller vad säger du? Förlorade 1 match, vann 15?
Postad 13 April 2013 - 08:41
Va f a n! Bara jag och trogna Sejlax som spelade once again. Nu är det banvarning på er om ni inte kommer och spelar lite imorgon, speciellt på de som frågar om någon vill spela och sedan går in och spelar BLACK OPS!
Boka tid imorgon kl 22
Fast det kanske blir för lätt då Sejlax eller vad säger du? Förlorade 1 match, vann 15?
Det är ju Star Wars ikväll igen, kan bli svårt att missa ep IV
Postad 13 April 2013 - 09:25
speciellt på de som frågar om någon vill spela och sedan går in och spelar BLACK OPS!
Boka tid imorgon kl 22
Haha det är ju 2xp-weekend i BO2
Men om det inte blir utgång ikväll så kommer jag in och kör Gears med er. Ev. får med en polare också.
Postad 13 April 2013 - 12:09
Det är det i Gears också vettuHaha det är ju 2xp-weekend i BO2
Va fan, du kan ju spela in det eller se det precis vilken dag som helst =PDet är ju Star Wars ikväll igen, kan bli svårt att missa ep IV
Aja, om Ollie skulle komma och ta med sig någon så behövs ju bara en till för fullt lag så det kanske inte är livsviktigt.
Postad 13 April 2013 - 13:29
Postad 13 April 2013 - 18:39
Postad 13 April 2013 - 20:04
Ska vi göra en deal? Om du använder headset Zoiler så kommer jag in och kör Gears
Och förstöra mystiken kring Zoiler?
Postad 13 April 2013 - 20:21
Underbart...
http://support.xbox....box-live-status
Det är väl bara hoppas att dom fixar det lite snabbt men jag är inte allt för hoppfull.
Redigerat av SejLax, 13 April 2013 - 20:27.
Postad 13 April 2013 - 20:25
Har testat i 20min med allt!
Och förstöra mystiken kring Zoiler?
Hahah!
Postad 13 April 2013 - 21:16
Postad 13 April 2013 - 21:24
Finns det folk som inte använder headset?Ska vi göra en deal? Om du använder headset Zoiler så kommer jag in och kör Gears
Jag och kompisen bröt förpackningen på det här spelet idag och sitter och spelar kampanj. Verkar vara bra.
Postad 13 April 2013 - 21:33
Postad 13 April 2013 - 21:51
Ja, jättekul detta. Det var den Gears-kvällen förstörd. Jag ser fram emot den underbara uppföljaren med always online, riktigt lovande dettaJäla skiit! Fortfarande inget... Jag går och sover istället. Tråkigt. Hade sett fram emot en rolig kväll med Gears. Piss
Först Black Ops-svek, sedan utpressningsförsök? Din MHB Gears-karriär börjar inte braSka vi göra en deal? Om du använder headset Zoiler så kommer jag in och kör Gears
Edit: http://thenextweb.co...on-the-problem/
All my gaming is saved to the cloud. No live? No cloud. No local play. That's okay, I'll watch Netflix. Oh I'm required to be signed into live for that service that I already pay for?
Redigerat av Zoiler, 13 April 2013 - 21:56.
Postad 13 April 2013 - 22:15
Ja jag fick försöka ganska många gånger innan jag kom online. Och nu kör jag Cod
Men så fort någon från MHB skickar invite till gears kommer vi över
Postad 13 April 2013 - 23:04
Tycker verkligen inte detta är det bästa Gears! Saknar Fenix för mycket! Nice!!!!
Redigerat av MackeMack, 13 April 2013 - 23:05.
Postad 13 April 2013 - 23:20
Tycker verkligen inte detta är det bästa Gears! Saknar Fenix för mycket! Nice!!!!
Nä 3:an smiskar detta på i stort sett alla punkter. Förstår inte varför dom dumpat cog vs locust i mp.
Bara för mig spelet känns sjukt svajigt? Har åtskilliga gånger kommit upp bakom folk och bränt av gnashern point blank TVÅ GÅNGER och sedan själv blivit sprängd av ett skott! Botarna är nästan värst, teleporterar och snipear med sawed off
Postad 13 April 2013 - 23:28
Nä 3:an smiskar detta på i stort sett alla punkter. Förstår inte varför dom dumpat cog vs locust i mp.
Bara för mig spelet känns sjukt svajigt? Har åtskilliga gånger kommit upp bakom folk och bränt av gnashern point blank TVÅ GÅNGER och sedan själv blivit sprängd av ett skott! Botarna är nästan värst, teleporterar och snipear med sawed off
Ja jag har problem med liknande saker!
Trodde först det var lagg, men sitter man på 100/100 med kabel i xboxen så ska de f*n flyta på!
Varje 50/50 duell förlorar jag, även om jag trycker som en galning på RT...
Finns en del bra saker med spelet men håller det nog sist i serien då jag rankar spelen så här:
Gears 2
Gears
Gears 3
Gears Judgment
Saknar också horde!
Edit:
Det ska sägas att varför jag är så hård mot spelet är för att de andra tre Gears har varit så förbannat bra spel! Där jag håller bla Gears 2 i min topp 10 spel of all time!
Redigerat av MackeMack, 13 April 2013 - 23:31.
Postad 13 April 2013 - 23:55
Finns många bra saker med Judgment, finns många bra saker de borde ha haft kvar från Gears 3 också. Teamplay, locust i MP och symmetriska banor t.ex.
Hmm, nästan alla åsikter jag läst verkar vara eniga om att Gears 2 är det sämsta Gears by far sett till MP.Gears 2
Gears
Gears 3
Gears Judgment
Verkar som de gjort några fixar som jag inte märkt:
- All rifles being reverted to values they were at ship
- Stun on smoke grenades being converted to match melee stun (reduces stun from 2 seconds to 0.3 seconds)
- Stumble after falling from high distance also getting slight reduction in length (ongoing effort to remove bad stun issues from game)
- Smoke martyr being removed for reals (didn't take last time)
Förklarar varför det känns som man behövt skjuta mer för att döda med retron... de var rätt OP det lilla tag de var buffade. Melee Stun nu är ju för övrigt rätt kass... 0,3 sekunder. Borde vara lite mer iaf.
Postad 14 April 2013 - 00:19
Hmm, nästan alla åsikter jag läst verkar vara eniga om att Gears 2 är det sämsta Gears by far sett till MP.
Ska jag jämföra MP så ligger inte Gears 2 på första plats! Men tycker SP är bland det bästa jag spelat på denna genartions spelkonsol
Postad 14 April 2013 - 00:25
Men Live har ju inte varit nere. Jag har spelat ikväll, från ungefär kvart i åtta tills nyss (ca 01:20), kampanj Coop med en kompis över Live, inga problem. Så det har inte varit några problem som jag märkt av med Live, dvs Always online hade, i just det här tillfället, fungerat.Ja, jättekul detta. Det var den Gears-kvällen förstörd. Jag ser fram emot den underbara uppföljaren med always online, riktigt lovande detta
Har Gears dedikerade servers numera? Kanske de som låg nere?
Postad 14 April 2013 - 00:47
Inget med Gears att göra, jag försökte logga in på LIVE från dashboarden flera ggr men det funkade inte.
Postad 14 April 2013 - 01:28
Ja jag har problem med liknande saker!
Trodde först det var lagg, men sitter man på 100/100 med kabel i xboxen så ska de f*n flyta på!
Varje 50/50 duell förlorar jag, även om jag trycker som en galning på RT...
Finns en del bra saker med spelet men håller det nog sist i serien då jag rankar spelen så här:
Gears 2
Gears
Gears 3
Gears Judgment
Saknar också horde!
Edit:
Det ska sägas att varför jag är så hård mot spelet är för att de andra tre Gears har varit så förbannat bra spel! Där jag håller bla Gears 2 i min topp 10 spel of all time!
Spelar nog ingen roll vilken typ av internetuppkoppling man har känns det som. Nåt är det som inte flyter på samma sätt som i 3:an. Jag spelade ett par free for all-matcher där det flöt sinnessjukt bra, då gick det helt plötsligt att gibba folk på ett skott som det ska göra om man kommer rätt. Känns lågt att skylla på saker men har svårt att tro nivån man spelar på skiljer sig så kraftigt åt emellanåt.
Skulle ranka 2:an som sämst men det beror mest på MP:n som var i stort sett ospelbart från dag 1. Stabilast och utan massa glitchar så vinner 3:an solklart. Mest spelat totalt sett från min sida är ändå 1:an, roligast SP och jävligt kul MP även om den drogs med alla möjliga buggar.
Nej, det har fungerat för vissa att komma in. Live har inte varit nere, men det har strulat med att logga in på Live som du ser här i tråden och på Internet.
Inget med Gears att göra, jag försökte logga in på LIVE från dashboarden flera ggr men det funkade inte.
Jag kom inte heller in på Live, när jag väl kom in nån timme senare och skulle testa köra nån match så stod spelet bara och sökte i all evighet så nåt stod inte rätt till.
Redigerat av La Cucaracha, 14 April 2013 - 02:46.
Postad 14 April 2013 - 01:33
OK, trodde det var något som hade med Gears MP att göra, eftersom jag och kompisen inte hade problem.Nej, det har fungerat för vissa att komma in. Live har inte varit nere, men det har strulat med att logga in på Live som du ser här i tråden och på Internet.
Postad 14 April 2013 - 02:55
Var det i tvåan man gick runt nere bland Lambents grottor? Kryll hade försvunnit. Var det det spelet som hade en, uhm, intressant slutstrid?
Postad 14 April 2013 - 07:28
Dessutom så vid hip fire så går ju inte kulorna mot mitten av skärmen utan de utgår från mynningen på ditt vapen. Men ni kanske redan visste detta.
Postad 14 April 2013 - 11:07
Tror jag postade en video i tråden om det, tror också det beror på det.Att ni upplever gnashern som buggig är inte konstigt för den är ju inte längre lika effektiv. Man måste verkligen träffa mitt i från riktigt nära håll för att döda på ett skott.
Dessutom så vid hip fire så går ju inte kulorna mot mitten av skärmen utan de utgår från mynningen på ditt vapen. Men ni kanske redan visste detta.
Lambents grottor känns som tvåan, tyckte aldrig kampanjen var direkt bra storymässigt. Trean var väl bäst.Minns knappt de olika Gears of Warsen. Vad hände i tvåan?
Var det i tvåan man gick runt nere bland Lambents grottor? Kryll hade försvunnit. Var det det spelet som hade en, uhm, intressant slutstrid?
Tvåan var väl när de floodade dem? Vilket öppnade för treans båtmiljö och stranded.
Postad 14 April 2013 - 12:01
Ett stort plus till Gears 2 var horde, som jag spelade väldigt mycket med några kompisar!
Trea har nog det bästa MP, tyckte faktiskt om Beta testen mer än det färdiga spelet av någon konstig anledning! :/ vet ej varför!
Postad 14 April 2013 - 12:43
Att ni upplever gnashern som buggig är inte konstigt för den är ju inte längre lika effektiv. Man måste verkligen träffa mitt i från riktigt nära håll för att döda på ett skott.
inget jag märker iaf. Tycker gnashern funkar exakt likadant som övriga spel.
Spelade ett gäng matcher nyss och dom första 10 gick totalt värdelöst, fick skjuta vad jag tyckte dubbelt så mycket som andra och blev gibbad så fort nån kom i duell. Helt plötsligt så vände allt och man riktigt kände att man hade tryck i vapnen. Är helt övertygad om att det förekommer mycket lagg, märktes tydligt vissa gånger då jag slängde en granat och granaten kom någon halv sekund efter den vevande armen.
Något jag hade velat se ändring på är den sanslösa melee-rangen och skadan den gör. Man dör ju av melee mer än av skott känns det som och det stör mig nåt enormt.
Redigerat av La Cucaracha, 14 April 2013 - 12:44.
Postad 14 April 2013 - 13:43
Möjligt att du har lagg, men inget jag direkt märkt (särskilt det med granaterna, teleportering etc, har jag inte sett hittills och det såg jag i Gears 3 då och då). Fast det är väl inte dedikerade servrar så det vore iofs konstigt om det inte vore någon lagg. Men gnashern fungerar inte på samma sätt som tidigare hur som helst.Är helt övertygad om att det förekommer mycket lagg, märktes tydligt vissa gånger då jag slängde en granat och granaten kom någon halv sekund efter den vevande armen.
Jag har dödat över 500 med meleeNågot jag hade velat se ändring på är den sanslösa melee-rangen och skadan den gör. Man dör ju av melee mer än av skott känns det som och det stör mig nåt enormt.
Postad 14 April 2013 - 13:58
Och spelar man med retron så märker man inte av lagg på samma sätt som med gnashern.
Och att det nu ska träffa 7 skott för att gibba nån med gnashern vad har det varit i tidigare spel? Så fort spelet flyter dvs gnashern funkar så märker inte jag nån större skillnad mot tidigare spel hur man ska sikta osv.
Postad 14 April 2013 - 14:04
Jag tror inte det. Men om du läser här så har vissa ingen lagg, medan andra har mycket lagg.Det är alltså inte dedikerade servers?
http://forums.xbox.c...5/t/517383.aspx
Det är annorlunda, du borde kolla på Youtube lite strategi/tips-vids.Så fort spelet flyter dvs gnashern funkar så märker inte jag nån större skillnad mot tidigare spel hur man ska sikta osv.
Postad 14 April 2013 - 19:44
Ska bara fixa lite käk så kommer nog in en runda innan 21.30 om någon vill spela
Postad 14 April 2013 - 19:57
Bra spelat ikväll boys, du e ju grym på detta också Ollie. Fast jag förväntade mig inget annat, har ju kört BO med dig
I den jämna matchen la ju batterierna av halvvägs in tyvärr... =/
Nu får vi boka in fem pers på fredag, kommer bli värsta dream team
Redigerat av Zoiler, 14 April 2013 - 23:36.
Postad 14 April 2013 - 23:43
Synd bara att jag jobbar hela fredagkvällen kl 15-23. Hemma vid midnatt.
Postad 14 April 2013 - 23:52
Yepp, retro + melee mot gnasherrushers är skönt som fan, de måste ju känna sig bra snopna när de tror att de ska gibba en och så bara man daskar till dem.Min favorit är också retron, började använda den och melee i närstrid, vilket visade sig vara väldigt effektivt
Men va fa-an =PSynd bara att jag jobbar hela fredagkvällen kl 15-23. Hemma vid midnatt.
Aja, det finns ju alltid lördag.
Förresten Jedi, körde du med vanliga hammerburst ett tag? Tycker den är alldeles för opålitlig i Judgment, för mycket kick. Sällan jag ser någon som kör med den.
Redigerat av Zoiler, 14 April 2013 - 23:55.
Postad 15 April 2013 - 01:11
Förresten Jedi, körde du med vanliga hammerburst ett tag? Tycker den är alldeles för opålitlig i Judgment, för mycket kick. Sällan jag ser någon som kör med den.
Jepp körde första matchen med classic HB, sen de andra gick jag över till HB!
Jag har svårt med retro så finns inte så mycket annat så fick bli att börja köra med HB! Tyckte det gick bra, dock skit svårt när man kom i närstrid! Men när de sprang mot en bara slog man ut dem på rad!
Postad 19 April 2013 - 12:35
Hade 22-0 i en match i TDM innan jag dog, 3 ynka kills från 25-0 achievmenten =/. Blir svårt att nå upp dit igen.
Edit:
Three new maps and a new mode were announced today. It will be available April 23 for season pass holders and the 30th for everyone else. It'll be 1000 allards.
The map pack features a new mode and three new maps. The mode, Master at Arms, is a game type that asks players to score a kill with each of the game's 20 weapons — without using grenades or melee attacks. Blood Drive is set in a hospital, Terminal takes place in a train terminal and Boneyard is a grim site full of hasty burials for the casualties of the war against the Locust. The map pack also comes with six armor and gun skins.
Master at arms låter faktiskt ganska kul, undrar hur det går till. Man börjar med ett vapen och sedan efter en kill får man ett slumpmässigt nytt tills man nått 20 kills? Tre nya kartor är inte heller fel.
Frågan är om det är värt season pass. Är ju inte jättemånga som spelar längre.
Redigerat av Zoiler, 19 April 2013 - 15:06.
Postad 19 April 2013 - 15:23
Postad 19 April 2013 - 16:40
Japp. Det är ju dock inte så många som spelar så man undrar om det är värt ett season pass. Dock åtminstone fler som spelar Judgment än Gears 3 f.n.Kostar det 1000msp om man inte har season pass?
Det idiotiska är dock att det här splittrar användarbasen ÄNNU mer.
Postad 19 April 2013 - 16:55
Postad 19 April 2013 - 17:09
Men frågan är hur länge det håller. Blir antagligen färre med nya DLC:t då.
Postad 20 April 2013 - 00:47
Postad 20 April 2013 - 20:37
Kan vi inte försöka få ihop ett helt lag eller iaf 4 spelare imorgon =/?
Har varit sängliggande några dagar men äntligen frisk!
Såg att det ska komma nya banor? Om man har SP är det gratisdå?
Någon som spelar ikväll?
Postad 20 April 2013 - 20:58
Kanske kommer in runt 23 i så fall.
Redigerat av Zoiler, 20 April 2013 - 21:15.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
6 bilder
172 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?