inFAMOUS: Second Son [PS4]
inFamous: Second Son (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(16)
|
129:- |
Postad 18 March 2014 - 16:03
Postad 18 March 2014 - 16:15
då får du skriva om det är bra eller inte, du har ju inte munkavel fram tills torsdagen
Det lovar jag!
Postad 18 March 2014 - 19:01
I dag så ser jag att den brittiska utgåvan inte går att köpa längre på spelbutiken.se medan den nordiska utgåvan går att beställa och att det finns spel i lager. Min brittiska utgåva har inte skickats.
Hur ser det ut för er andra, har InFamous skickats än från spelbutiken, och vilken utgåva har ni beställt?
Postad 18 March 2014 - 19:26
Beställde mitt spel från spelbutiken.se men råkade välja den brittiska utgåvan istället för den nordiska. Jag kontaktaktade supporten i går för att fråga om det skulle innebära att jag skulle få mitt spel senare men fick svaret att "båda släpps samma dag" så det skulle inte vara något problem.
I dag så ser jag att den brittiska utgåvan inte går att köpa längre på spelbutiken.se medan den nordiska utgåvan går att beställa och att det finns spel i lager. Min brittiska utgåva har inte skickats.
Hur ser det ut för er andra, har InFamous skickats än från spelbutiken, och vilken utgåva har ni beställt?
Beställt Nordic, ej kommit något men gissar på att dom skicka dessa i morgon.
Redigerat av WarpGuN, 18 March 2014 - 19:26.
Postad 18 March 2014 - 20:27
Språket på förpackningen bara. Om jag fattat rätt.Vad är skillnaden mellan den Nordiska och den Brittiska utgåvan?
Postad 18 March 2014 - 21:46
Postad 18 March 2014 - 21:50
Med största sannolikhet. Själv ska jag hänga utanför elis när det släpps
Har du bokat? Ringde dit igår och idag, helt slutsålt.
Postad 18 March 2014 - 22:02
Postad 18 March 2014 - 22:06
Postad 18 March 2014 - 22:28
Say what!? Ett spel kan inte sälja slut, det går ju att trycka i miljarders ex per dag!Har du bokat? Ringde dit igår och idag, helt slutsålt.
Postad 18 March 2014 - 23:55
Finns ju inget annat spel, 6 miljoner PS4-ägare väntar på något att spela =PSay what!? Ett spel kan inte sälja slut, det går ju att trycka i miljarders ex per dag!
väfän!? Mail skickas till dom omg!
Postad 18 March 2014 - 23:59
Postad 19 March 2014 - 08:43
Men det ser juh grymt nice ut och sen att spelet som sådant dessutom gör att ps4'an kommer till sin rätt är bara bonus.
Redigerat av Crabban, 19 March 2014 - 09:03.
Postad 19 March 2014 - 08:57
Postad 19 March 2014 - 09:02
Man har alltid spel som man borde varvat. Jag ligger efter med crysis 2 och 3, red dead redemption, sleeping dogs, bioshock och skyrim. Speciellt skyrim. 100 timmar tar man sig ingenstans på. Eller 200 timmar
Helt klart, känns som om backlogen alltid kommer finnas. Blir lätt så när det kommer en massa nya spel som man vill ha. Och nu dessutom till en helt ny konsol då är det ännu svårare att låta bli ett köp som i sin tur resulterar till att backloggen fortsätter växa.
Dessa ständiga problem man dras med,
Redigerat av Crabban, 19 March 2014 - 09:03.
Postad 19 March 2014 - 09:10
"Ja förbokningarna bör anlända i brevlådan/brevinkastet på fredag. Vi skickar ordrarna idag. "
Postad 19 March 2014 - 09:12
Det löftet kommer ryka lika snabbt som löftet att inte spana på rövar på gymmet.
Edit: gunns! Vi kan utkräva svar från zoiler om spelet är bra vid midnatt, då flyger hans munkavle om jag förstått det rätt!
Redigerat av Zartok, 19 March 2014 - 09:13.
Postad 19 March 2014 - 09:20
Köp digitalt. De tar iaf inte slut.
Kan man köpa det på svenska psn med sen?
Postad 19 March 2014 - 09:44
Dagens ilandsproblem. Dock så har jag sagt till mig själv att jag ska vara restrektiv när det kommer till nextgen. Det är onödigt att köpa massa spel som man inte spelar.
Det löftet kommer ryka lika snabbt som löftet att inte spana på rövar på gymmet.
Edit: gunns! Vi kan utkräva svar från zoiler om spelet är bra vid midnatt, då flyger hans munkavle om jag förstått det rätt!
Håller med, bättre att försöka sålla bland spelen och bara köpa de man vill ha.
Helst skulle man bara gå cold turkey och lägga ner allt som har med förra generationen att göra också för att slippa lida av ångest över spel som man inte lirat. Själv har jag inte riktigt kommit dit än då jag sitter med LoS 2 nu på ps3'an. Sen så har jag några +spel som är installerade som man vill lira men överväger starkt att kanske skita i det och koncentrera mig på ps4'an bara.
Bäst vore juh också att bara ha en av konsolerna och koncentrera sig på men samtidigt vill man inte missa de bra spelen som är på de andra. Själv är jag grymt sugen på en Wii U också enbart för Mario.
Postad 19 March 2014 - 09:48
Men planen är: efter det här blir det inget nytt förrän destiny kommer
Postad 19 March 2014 - 11:46
Beställde mitt spel från spelbutiken.se men råkade välja den brittiska utgåvan istället för den nordiska. Jag kontaktaktade supporten i går för att fråga om det skulle innebära att jag skulle få mitt spel senare men fick svaret att "båda släpps samma dag" så det skulle inte vara något problem.
För er som har legat sömnlösa över detta i natt kan jag nu meddela att Spelbutiken har skickat spelet. Skönt!
Postad 19 March 2014 - 12:12
Fast cold turkey kan man inte gå heller. Jag har inte lirat tlou, beyond eller varvat south park. Två gånger. Rdr måste man ju lira. Har man tillgång till 3d är crysis ett perfekt spel för det. Det fortsätter att komma spel till lastgen. Fan, har inte hunnit varva gta v sp ännu. Backloggen är... immence! Och det går inte att skippa!
Men planen är: efter det här blir det inget nytt förrän destiny kommer
Låter som en bra idé. Känns som om det kommer finnas ordentligt med speltid för att underhålla fram till Destiny släppet. Om inte annat så har du backloggen att gå tillbaka till.
Blir mer och mer sugen när man kollat lite klipp och så på detta lir.
Postad 19 March 2014 - 12:23
Postad 19 March 2014 - 13:00
Postad 19 March 2014 - 13:04
Gjorde en beställning igår på mediamarkt har inte fått något bekräftellse på mail så jag började undra vad som gått snett men nu precis fick jag ett sms att jag hade ett paket från mediamarkt på posten kan detta stämma
Sweet!
Återkom med intryck.
Redigerat av Crabban, 19 March 2014 - 13:04.
Postad 19 March 2014 - 13:22
För er som har legat sömnlösa över detta i natt kan jag nu meddela att Spelbutiken har skickat spelet. Skönt!
Japp
Postad 19 March 2014 - 13:35
Nu kan du sova gottJapp
Hittade förresten detta lilla klipp, åtta minuter gameplay. Det ser ju helt fantastiskt ut!
http://www.youtube.com/watch?v=YHXU5Rat6Pg
Postad 19 March 2014 - 22:55
Nemas problemas var svaret. Helgen är räddad!
Postad 20 March 2014 - 03:00
Redigerat av iRichard, 20 March 2014 - 03:01.
Postad 20 March 2014 - 07:36
Postad 20 March 2014 - 11:29
3.5 timmar kvar? dafuq?Jag tror det är kl 15.00 de får börja flabba om det!
även om jag inte förväntar mig betyg såhär direkt så tänkte jag att man kanske får höra om det är dåligt, godkänt, bra, riktigt bra eller fabulöst extrafantasticobra =)
Postad 20 March 2014 - 12:10
http://youtu.be/uqVyNMWaW2c
Sammanfattning:
- Förmodligen det snyggaste spelet just nu till next-gen-konsoler.
- Mer av samma dock som i tidigare spel (vilket låter utmärkt i mina öron).
- Krångligt att klättra upp för väggar.
- Seattle ser fantastiskt ut.
- 80/100 i betyg.
Redigerat av bjornengqvist, 20 March 2014 - 12:13.
Postad 20 March 2014 - 12:25
Embargo B-B-B-B-B-B-REAKAAHHHH!
Redigerat av Zoiler, 20 March 2014 - 12:26.
Postad 20 March 2014 - 12:50
Vill helst ha allt nerladdat när jag kommer hem från jobbet imorrn. Gäller att dubbelkolla på morgonen för då bör det gå att ladda ner det.
Postad 20 March 2014 - 12:56
Hmm hur är det egentligen. Laddas spel ner automatiskt om man har förköpt dem och har konsollen i stand by eller måste man sätta igång nerladdningen själv?
Vill helst ha allt nerladdat när jag kommer hem från jobbet imorrn. Gäller att dubbelkolla på morgonen för då bör det gå att ladda ner det.
Det verkar fungera om man läser detta: https://support.us.p...ps4-sen-content
Postad 20 March 2014 - 13:24
Hmm hur är det egentligen. Laddas spel ner automatiskt om man har förköpt dem och har konsollen i stand by eller måste man sätta igång nerladdningen själv?
Det du kan göra är att logga in på en dator eller mobilen på PS-store och välja att den ska börja ladda ner det. (Om den nu inte laddar ner av sig själv)
Har jag gjort med alla PS+ spelen man fått så dom har varit nedladdade och installerade när man kommer hem från jobbet
Redigerat av Subs2000, 20 March 2014 - 13:25.
Postad 20 March 2014 - 13:35
Postad 20 March 2014 - 14:04
Det du kan göra är att logga in på en dator eller mobilen på PS-store och välja att den ska börja ladda ner det. (Om den nu inte laddar ner av sig själv)
Har jag gjort med alla PS+ spelen man fått så dom har varit nedladdade och installerade när man kommer hem från jobbet
Hurdå? Jag har loggat in och köpt spel. Hur laddar man ner dem på websidan?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?