Call Of Duty: Advanced Warfare
Call of Duty: Advanced Warfare (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
6
|
(12)
|
149:- |
Postad 11 August 2014 - 12:01
Postad 11 August 2014 - 12:49
Postad 11 August 2014 - 12:52
Black ops 2 hade 2:18 lång trailer. Så vi hoppas på en bra 3 minuters, ju mer desto bättre.
Sen kommer det finnas 30 minuter långa breakdowns av trailern imorgon.
Inb4 TmartN hittar en Cola-burk i bakgrunden utav ett millisekundsklipp "Which leads us to believe that there will be semi-automatic weapons i the game!!!".
Like for a giveaway and nudes!!!
Postad 11 August 2014 - 13:44
Största nyheten är att gubben i spelet drar ner brallorna när man T-bagar i S/D.
Skämt åt sido lär det väl bli en jäv*a massa hoppeskutt med jet pacs och skit. Kan de inte köra mer den här stilen?
ett campande clusterfuck??? Finns redan ett sånt spel - BF4
Postad 11 August 2014 - 13:47
Postad 11 August 2014 - 18:57
Nya create a class systemet verkar smutt som fan. score streaks är också bra. Får hoppas på bra och roliga score streaks också.
Small to medium sized maps och klassiska 3 lanes, det låter bra! Men hoppas att det inte blir för mycket vertikalt spelande.e
Edit: Hoppas att spelet klarar av att det kommer gå lite snabbare, så det inte blir kaos med kameravinklarna som i blops 2
Edit nr2: Två citat från IGN som jag inte gillar. "They were quickscoping me out of my mind" och "There's so much verticality"
Redigerat av walkiii, 11 August 2014 - 19:56.
Postad 11 August 2014 - 20:00
Postad 11 August 2014 - 20:36
CoD, Advanced Jumpfare..
Postad 11 August 2014 - 20:41
Känns som ett spel där dom inbitna fjortisarna kommer dominera fullständigt och sopor som en annan kommer tröttna på en kväll. =/
Postad 11 August 2014 - 20:42
Det enda som är tveksamt är som ni nämner hur vertikalt det blir och hur det påverkar farten på spelet.
Vad tror ni om det nya spelläget? någon mer än jag som började tänka på den där harry potter sporten? lol. (quidditch)
Postad 11 August 2014 - 20:42
Rocket jumpCoolt. Påminner mig lite om gamla Unreal Tournament.. Vet inte varför dock. =)
Precis som vanligt maoKänns som ett spel där dom inbitna fjortisarna kommer dominera fullständigt och sopor som en annan kommer tröttna på en kväll. =/
Postad 11 August 2014 - 21:09
Postad 11 August 2014 - 22:34
Är ju helt stört att man inte hittar den här tråden genom att söka efter "Call of Duty"Haha Denna sidas sökmotor alltså! Jeje detta är den officiella multiplayer reveal countdown - tråden
Postad 11 August 2014 - 23:52
Sååå next-gen:
Virtual Firing Range – While you’re in create-a-class or waiting in the lobby for the next match to start, you can now seamlessly jump into a virtual firing range with NO LOAD TIME while you wait for the next match to start. Perfect for people who want to test their configurations before the next match.
Postad 12 August 2014 - 04:30
Postad 12 August 2014 - 06:01
Otroligt fult designat var det också. Till och med värre än Halo och Destiny. Gubbarna och deras vapen ser ut som plastleksaker från ett Happy Meal. Hoppas att grafiken är skarp i alla fall och att det flyter i 60 fps UTAN framedrops.
Om vi skall se det positivt så var det riktigt bra med "Pick 13".
Postad 12 August 2014 - 07:34
Är ju helt stört att man inte hittar den här tråden genom att söka efter "Call of Duty"
tråden kom faktiskt inte upp när jag sökte på "call of duty"... man var tvungen att även skriva "advanced" vilket är skitjobbigt, skitdåligt och avancerat
Postad 12 August 2014 - 07:42
Det känns för mycket Halo för min smak men jag skall nog ge det en chans. Jag föredrar dock kulor och krut framför laserstrålar och flygande gubbar...
Otroligt fult designat var det också. Till och med värre än Halo och Destiny. Gubbarna och deras vapen ser ut som plastleksaker från ett Happy Meal. Hoppas att grafiken är skarp i alla fall och att det flyter i 60 fps UTAN framedrops.
Om vi skall se det positivt så var det riktigt bra med "Pick 13".
Själv tycker jag dem har prickat helt rätt med tanke på den inriktningen dem valde. Halo ser ut som ett barnspel och Destiny vetefan vad dem har gjort med... trådsmala figurer som ser ut som karikatyrer på Star Wars.
While you’re in create-a-class or waiting in the lobby for the next match to start, you can now seamlessly jump into a virtual firing range with NO LOAD TIME while you wait for the next match to start. Perfect for people who want to test their configurations before the next match.
haha det där är en spark i ansikte mot Dice och BF4 då deras firing range tar nästan 2 minuter att ladda
Postad 12 August 2014 - 07:50
Det ser mycket mer Halo/titanfall-isch och snabbt som s*tan ut i trailern än vad det gör när man kollar hela matcher etc... då ser det ut som gamla härliga COD men med lite mer futuristiska vapen och några nya snabba manövreringsegenskaper.
Postad 12 August 2014 - 08:56
Postad 12 August 2014 - 08:59
Kan bli ett tight race mellan CoD och Destiny för mig. Fördelen som CoD har i detta läge är väl att man inte behöver grinda lika mycket.
Postad 12 August 2014 - 09:30
Postad 12 August 2014 - 09:42
Personligen så gynnar de ju inte när jag spelar hardcore som har kanske 1000 spelare i en playlist spritt över hela världen...
Fan döda alla gamla servers och tvinga spelarna att uppdatera sig!
Hoppas detta ej släpps på 360/ps3 för det sabbar ju för next gen som har ännu färre spelare...
Postad 12 August 2014 - 10:31
http://youtu.be/UH4i5xKlm2Q
Postad 12 August 2014 - 11:26
Postad 12 August 2014 - 11:36
Jag blir så less på dessa årliga släpp, det är ju alltid en viss % som stannar kvar vid varje nysläpp. Och som konsollspelare försämras spelkvaliten tyvärr extremt mycket då det är för få spelare att hitta games och när man väl hittar ett ha bra latency.
Personligen så gynnar de ju inte när jag spelar hardcore som har kanske 1000 spelare i en playlist spritt över hela världen...
Fan döda alla gamla servers och tvinga spelarna att uppdatera sig!
Hoppas detta ej släpps på 360/ps3 för det sabbar ju för next gen som har ännu färre spelare...
Kommer släppas iaf till 360, dom visade upp case både till One och 360 under visningen igår.
Det är dags att strypa tillförseln av spel till last gen tycker jag med.
Postad 12 August 2014 - 11:42
Jag tyckte det såg riktigt riktigt bra ut, en ordenlig förändring mot Ghost som jag inte alls tyckte om. Gillade att de gjort det lite Titanfall-ish och uppat tempot samtidigt som grunden kändes som CoD. Sen kommer man naturligtsvis att sitta och muttra kommentarer som "så här var det inte i CoD 4" men det gör man ju varje år.
Det värsta med ghost är ju att bara efter nån timmes spelande kan du köpa den där förbannade I.E.D minan som är omöjlig att se. Hade samma hat mot claymors innan men de låstes upp vid lvl 50 först och de allra flesta prestigeade ju så folk lirade ofta med den i 10 levlar (med undantag då man kundelåsa upp den i senare spel om man ville)
Men nu köper du favo vapnet och spelar med det rakt över alla nivåer/gubbar. Var lite kuligare när man fick levla fram vapnen och dess tillbehör på varje varv. De kunde ju lika gärna låst upp allt direkt.
Postad 12 August 2014 - 11:47
Postad 12 August 2014 - 11:52
Och currentgen?Spelet kommer till lastgen. Men Sledgehammer gör spelet till nextgen
Bättre att de gör så förstås, brukar innebära att lastgenversionen blir kass, men vem bryr sig.
Postad 12 August 2014 - 12:06
Det värsta med ghost är ju att bara efter nån timmes spelande kan du köpa den där förbannade I.E.D minan som är omöjlig att se. Hade samma hat mot claymors innan men de låstes upp vid lvl 50 först och de allra flesta prestigeade ju så folk lirade ofta med den i 10 levlar (med undantag då man kundelåsa upp den i senare spel om man ville)
Men nu köper du favo vapnet och spelar med det rakt över alla nivåer/gubbar. Var lite kuligare när man fick levla fram vapnen och dess tillbehör på varje varv. De kunde ju lika gärna låst upp allt direkt.
Det kan jag verkligen hålla med om, det känns betydligt bättre att få kämpa sig igenom alla levlar och vapnen som hör till men kanske tillhör det ett förlegat sätt att se på spel? Numera verkar allt handla om "ögonblick", människor har inte tid att spela och då vill man sätta sig ned och spela det man känner för och inte behöva grinda för att låsa upp det vapen/perk man vill använda.
Vore intressant om de gjorde det möjligt att spela vissa spellägen "som förr" där man levlade upp allt och då fick möta andra likasinnade, men jag antar att intresset skulle vara för lågt.
Postad 12 August 2014 - 12:16
Och currentgen?
Dags att släppa nextgen nu, vi är ju ett år in snart!
Bättre att de gör så förstås, brukar innebära att lastgenversionen blir kass, men vem bryr sig.
Haha, ja okej då. Dom gör det till currentgen.
Postad 12 August 2014 - 15:10
Postad 12 August 2014 - 15:22
Postad 12 August 2014 - 15:35
Vore intressant om de gjorde det möjligt att spela vissa spellägen "som förr" där man levlade upp allt och då fick möta andra likasinnade, men jag antar att intresset skulle vara för lågt.
PvZ har ett spelläge där man spelar utan levlade karaktärer t.ex. Men det spelet lider inte av att ha redan 20 olika speltyper innan som minskar intresset för varje enskillt läge
Postad 13 August 2014 - 08:39
Postad 13 August 2014 - 09:30
Postad 13 August 2014 - 10:41
hmmm en sak jag reflekterat över... fyllecod, hur ska det gå egentligen med allt flygande, strafeande, bakåthopp, basketbollspelande etc etc... ???
Ungefär som det brukar gå för mig när jag fyllespelar, 2-18 ungefär. Eller så är det lite samma fenomen som att gå i en båt full. Dricker man tillräckligt så går man rakt trots vågorna. Dricker man tillräckligt så försöker man skjuta rakt fast man siktar egentligen rakt upp i himlen och där verkar ju fi vara i detta spel. Vi får se helt enkelt
Postad 13 August 2014 - 11:22
http://youtu.be/1_IGClEdnJk
Postad 13 August 2014 - 11:33
Färgschema BLOPS och gameplay samt vapendesign Titanfall.
Får hoppas att det blir bra.
Redigerat av Birkanoff, 13 August 2014 - 11:35.
Postad 13 August 2014 - 11:40
BLOPS/Titanfall
Färgschema BLOPS och gameplay samt vapendesign Titanfall.
Får hoppas att det blir bra.
Det kommer bli bra. Jag hade nog funderat på att köpa en Xone ifall Titanfall hade varit utan Titans och AI fiender... men tur var väl det för nu får vi ju det spelet
Postad 13 August 2014 - 12:14
Birka, det här är en ursäkt till att få köpa en scuf kontroll.
Haha ja både detta och Destiny
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
8 bilder
1544 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?