Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Far Cry 4

540 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Far Cry 4 - Limited Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 7 8.249998 (3) 899:-
Far Cry 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 3 8.083332 (11) 169:-
Far Cry 4 (PC) (PC-spel) 7 8.333332 (8) Inga priser

Postad 22 November 2014 - 18:07

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Har spelat ca 7 timmar nu, och det finns mycket mer att göra än i trean. Det känns som att man skulle behöva spela i 200 timmar för att göra alla sidouppdrag, och ta över alla baser och radiotorn.

Gameplay påminner mycket om föregångaren, men de har tagit bort en del små irritationsmoment. Looting går snabbare, och man behöver inte plocka upp pengar manuellt osv. Sen lyfter ju grafiken det en bra bit över föregångaren med. Det ser riktigt bra ut på PC, vilket gör att man stannar och tittar på utsikten eller hur solljuset sprids mellan träden. Ibland resulterar det i att man dör, men det får man ta.

Efter alla halvdana spel 2014, så är detta det första som är riktigt bra (bortsett från remasters av spel från förra året då). Det finns lite buggar, men det är tack och lov inte i närheten av Assassin's Creed Unity. En elefant stod och snurrade efter att jag hade tagit över en bas, och en stund senare kasade en person förbi. Annars är spelet helt stabilt utan krascher osv.

För att få några extra fps utan synbar försämring av grafiken, öppna gameprofile.xml (i Mina Dokument\My Games\Far Cry 4) och ändra AlphaToCoverage till 0.

Redigerat av Ageve, 22 November 2014 - 18:18.

Postad 22 November 2014 - 18:11

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Har spelat ca 7 timmar nu, och det finns mycket mer att göra än i trean. Det känns som att man skulle behöva spela i 200 timmar för att göra alla sidouppdrag, och ta över alla baser och radiotorn.

Gameplay påminner mycket om föregångaren, men de har tagit bort en del små irritationsmoment. Looting går snabbare, och man behöver inte plocka upp pengar manuellt osv. Sen lyfter ju grafiken det en bra bit över föregångaren med. Det ser riktigt bra ut på PC, vilket gör att man stannar och tittar på utsikten eller hur solljuset sprids mellan träden. Ibland resulterar det i att man dör, men det får man ta.

Efter alla halvdana spel 2014, så är detta det första som är riktigt bra (bortsett från remasters av spel från förra året då). Det finns lite buggar, men det är tack och lov inte i närheten av Assassin's Creed Unity. En elefant stod och snurrade efter att jag hade tagit över en bas, och en stund senare kasade en person förbi. Annars är spelet helt stabilt utan krascher osv.

Fan vad gött, vad kör du på för rigg samt inställningar? Lite sugen på att skaffa ett GTX 970, delvis för Far Cry 4.

Postad 22 November 2014 - 18:27

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Jag kör med Core i7 3770K och GTX 780. 970 är ju lite snabbare, så det borde funka bra med samma inställningar.

Jag började med att höja allt till max (NVIDIA-läget), och ändrade/sänkte:

Geometry: Very high (Påverkar bara draw distance).
Anti aliasing: SMAA
Tree relief: OFF (Tesselation på trädstammar. Man får gå ända in på träden för att se det, och man tappar ca 5 fps med det på).

Jag följde denna guiden (men inte de rekommenderade inställningarna):
http://www.geforce.c...-tweaking-guide

Fps ligger på 50-60 för det mesta, och droppar till ~45 ibland.

Redigerat av Ageve, 22 November 2014 - 18:38.

Postad 22 November 2014 - 19:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jo håller med, det är helt j-vla fullproppat med saker på kartan. Frågan hur mycket man orkar göra innan man tröttnar dock, känns lite meningslöst att samla loot chests när de inte räknas mot 100 % men samtidigt är det svårt att lämna dem på kartan när man är nära =/

Spelet är mer eller mindre en klon av Far Cry 3 fast i en annan miljö/med nya karaktärer, så är det. Om man tycker det är bra eller dåligt beror ju på vad man tyckte om FC3.

Har också följt den guiden och ändrat en massa inställningar. Får också runt 45-60, men inte så mjukt som det borde vara när det är 60 fps, är väl microstutters som alla pratar om. Men visst är spelet snyggt, inte den bästa vattengrafiken jag sett dock.

Bästa grejen, att få bort logotyperna i början så spelet startar 10 minuter snabbare...

Edit: En grej, jag vill få guld på alla outposts, men det verkar som att man inte ser vilken medalj man har från kartan? Är ju helt sjukt i så fall, jag måste ha missat något.

Redigerat av Zoiler, 22 November 2014 - 19:22.

Postad 22 November 2014 - 19:21

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Ok, det låter skitbra. Lär väl funka fint med Dragon Age Inquisition och LOTR spelet med tänker jag. Vart sugen på en PS4 snart men vad är meningen när de exklusiva titlarna är så få.

Luktar julklapp till sig själv detta. :D

Postad 22 November 2014 - 19:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vart sugen på en PS4 snart men vad är meningen när de exklusiva titlarna är så få.

Ingen mening alls i nuläget imo. Det vore som att köpa det enbart för infamous. Fast bloodborne kommer ju tidigt nästa år och du gillar ju Souls så... :)

Men vänta med LOTR och köp Alien ist ;)

Postad 22 November 2014 - 19:51

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Såg en elefant som stod i vattnet och sprutade vatten över sig själv. Var tvungen att stå och titta på den en stund :).

Mitt grafikkort verkar helt knas tyvärr. Blir asvarmt direkt. Måste skicka in till Komplett så dom får ta sig en titt. Förhoppningsvis får jag ett nytt.

Postad 22 November 2014 - 21:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Såg en elefant som stod i vattnet och sprutade vatten över sig själv. Var tvungen att stå och titta på den en stund :).

Såg också det, inspirerade mig att köpa en raketkastare.

Postad 22 November 2014 - 21:33

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Haha elefanterna är det enda djuret jag är snäll mot :D. Inte skjutit en enda, allt annat däremot. När det är flera noshörningar dock, fyfaaan va svårt det är.

Postad 22 November 2014 - 22:51

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Ingen mening alls i nuläget imo. Det vore som att köpa det enbart för infamous. Fast bloodborne kommer ju tidigt nästa år och du gillar ju Souls så... :)

Men vänta med LOTR och köp Alien ist ;)

Usch vad jobbigt, då måste jag ju gå och köpa vuxenblöjor. :unsure:

Nitade förresten Old Iron King ikväll, woho! Bara "några" kvar. Jävla dödslångt spel.

Hur står sig storyn i FC4 mot FC3?

Postad 22 November 2014 - 23:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Har inte kommit så långt än så det vet jag inte... men jag gör så mycket annat att det blir långt mellan storysekvenserna.

När det är flera noshörningar dock, fyfaaan va svårt det är.

Jag fattar inte, kan man skjuta djur med granatkastare? Det ska man ju kunna, men jag har sprängt två tigrar och båda gångerna disintegrerades de =/. Gick upp i rök.

Redigerat av Zoiler, 22 November 2014 - 23:39.

Postad 23 November 2014 - 00:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Jadå det går. Har dödat noshörningar så, fick fatt i lite trasigt skinn eller bara nåt kött, minns inte. Mindre djur sprängs nog helt bara. Dom tar man ju med bågen ändå ;)

Postad 23 November 2014 - 00:07

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Jo håller med, det är helt j-vla fullproppat med saker på kartan. Frågan hur mycket man orkar göra innan man tröttnar dock, känns lite meningslöst att samla loot chests när de inte räknas mot 100 % men samtidigt är det svårt att lämna dem på kartan när man är nära =/

Spelet är mer eller mindre en klon av Far Cry 3 fast i en annan miljö/med nya karaktärer, så är det. Om man tycker det är bra eller dåligt beror ju på vad man tyckte om FC3.

Har också följt den guiden och ändrat en massa inställningar. Får också runt 45-60, men inte så mjukt som det borde vara när det är 60 fps, är väl microstutters som alla pratar om. Men visst är spelet snyggt, inte den bästa vattengrafiken jag sett dock.

Bästa grejen, att få bort logotyperna i början så spelet startar 10 minuter snabbare...

Edit: En grej, jag vill få guld på alla outposts, men det verkar som att man inte ser vilken medalj man har från kartan? Är ju helt sjukt i så fall, jag måste ha missat något.

Trodde du var konsolsspelare? :blink: :ph34r: :(

Postad 23 November 2014 - 01:01

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 2
Jag körde tidigare Far Cry 3 på PS3 och älskade det och jag kör just ny Far Cry 4 på PS4. Samma spelmekanik som 3:an (crafting, lära sig olika skills, ta över baser, smyga på fiender) med några små nyheter (bl a kan man skjuta medan man kör, rida på elefanter och minihelikoptern är asrolig att flyga runt med). Jag blev också enormt imponerad av grafiken, ser grymt bra ut på PS4 (1080p) och frameraten känns stabil (30fps). Har verkligen sett fram mot detta spel och förväntningarna har varit höga, men jag är helt nöjd med spelet. Gillade man upplägget på 3:an så är det ett självklart köp. Detta tillsammans med Metro Redux är nog årets höjdpunkter på PS4 för mig.

Postad 23 November 2014 - 01:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Kartan är så jäkla cluttrad att jag inte ens ser någon main mission-ikon. Måste man göra andra grejer för att låsa upp dem eller? Som Longinus eller Yogi bear?

Trodde du var konsolsspelare? :blink: :ph34r: :(

Ledsensmileyn... :lol:

Jag spelar på både PC och konsol, men köpte nyss en ny PC eftersom min gamla var för seg även i Windows. Spel som FC4 flyter ju bättre och ser bättre ut på en bra dator så jag föredrar att spela dem där förstås. Kör samtidigt flera spel på konsol.

Däremot är jag uppenbarligen ingen van PC-spelare eftersom jag hellre kör FC4 med 360-kontrollern. Musaccelerationen/flytet känns inte naturlig i detta (som även andra påpekat på andra forum) och det bidrar ju, men framförallt så orkar jag inte med att leta upp knapparna på tangentbordet för att smyga, springa, kasta stenar, använda saker, byta vapen etc. Det sitter inte naturligt i hjärnan. Med 360-kontrollern vet jag precis vart jag har allt och får dessutom analog rörelse av karaktären med spakarna samt rumble.

Kör däremot Borderlands: Presequel med mus + kb så det varierar från spel till spel.

Hade för övrigt gärna haft 360-kontrollern till PS4 också, men orkar inte med adaptrar. Gillar inte Dual Shockens spakar öht.

Postad 23 November 2014 - 01:22

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Jag fattar inte, kan man skjuta djur med granatkastare? Det ska man ju kunna, men jag har sprängt två tigrar och båda gångerna disintegrerades de =/. Gick upp i rök.

When in doubt, use C4 ;)

Minor funkar också, och granater, men det behövs 3st plus några skott eller pilar.

edit: Mot noshörningar då...

Redigerat av Ageve, 23 November 2014 - 01:25.

Postad 23 November 2014 - 02:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Noshörningar, rusha dem med en elefant ;)

Postad 23 November 2014 - 06:34

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0
Elefanter gör en närmast odödlig... Går fint att jaga noshörning med pilbåge också från elefantrygg av den anledningen. Elefant Gun är inte så effektiv som man kan förvänta sig... Annars så är de rätt enkla att lura med lite circle strafe :) De är inte svåra tar bara lite extra tid.

Ingenting i FC 4 är egentligen svårt än så länge. Kör på hard. Kanske ska testa något av forten :)

Postad 23 November 2014 - 10:53

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Förstår inte hur folk ser dippar från 60-45. Jag ser fram inte skillnad på 20 eller 30 fps :D

Postad 23 November 2014 - 11:12

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Ser du inte skillnad på 20 och 30 fps föreslår jag besök hos optiker :P. 60 till 45 är mycket mindre skillnad mellan än 30 och 20, och jag märker nog själv inte nån skillnad där precis.

Postad 23 November 2014 - 11:19

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Jo, dippar från 60 till 45 märks tydligt, men det är ju knappast så att det förstör spelupplevelsen. Grejen med 60 fps är att det synkar med skärmens/TVns uppdateringsfrekvens och ger en helt jämn rörelse som ser verklig ut. Det räcker med en dipp några fps under det för att det ska märkas.

20 fps däremot, är helt oacceptabelt. Inte bara för att det hackar, utan för att kontrollerna blir sega som sirap ;)

Postad 23 November 2014 - 13:10

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Spelar ni kampanjen i online- eller offline-läge? Förstår att co-op endast är tillgängligt vid online-läget, men är lite fundersam på hur det blir vid ev. strul med internetuppkopplingen :ph34r: Samtidigt vill jag inte missa läget för co-op längre fram men vill inte heller bli strandsatt av att uppkopplingen bestämmer sig för att gå ner :P

Postad 23 November 2014 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hmm, här är någon/några med exakt mina problem. Får t o m också den "haze"-effekten som han beskriver ibland. Ska testa lösningen men har vant mig vid mörkret nu.

http://www.neogaf.co...&postcount=1151

You're still using the Gamerprofile.xml from an older version of the game, that's why you're getting the blurry cutscenes and black crush. The game stays with the previous version .xml settings after updating instead of generating a new one. You have to go in there and delete it yourself. This game is all kinds of screwed up and Ubisoft knows it yet does nothing.

To fix these issues, go to My Documents> My games > Far Cry 4 folder and delete the Gamerprofile.xml and then restart the game. This is a guaranteed fix.

Postad 23 November 2014 - 13:51

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Min uppkoppling har strulat, så jag har bara kört offline än så länge. Om Telia får tummen ur och fixar detta så kommer jag förmodligen köra online sen.

Postad 23 November 2014 - 15:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Titta, en örn som tar en get.

Postad bild

Postad 23 November 2014 - 15:29

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0
Sett en Dhole eller vad de kallar präriehunden eller vad det nu är mucka med en honungsgrävling. Gissa vem som vann :)

Postad 23 November 2014 - 15:30

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 1
Jag blir förundrad varje gång en örn flyger iväg med en gris. Inte helt hundra, men dom verkar släppa som på hårda ytor med för att dom ska dö.

Postad 23 November 2014 - 15:59

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0

Min uppkoppling har strulat, så jag har bara kört offline än så länge. Om Telia får tummen ur och fixar detta så kommer jag förmodligen köra online sen.

Fast verkar som att det går bra att växla mellan online och offline då det enda som är co-op ligger utanför "main story" . Så är väl inget problem egentligen, jag var lite för snabb med att ställa frågan :P

Jag blir förundrad varje gång en örn flyger iväg med en gris. Inte helt hundra, men dom verkar släppa som på hårda ytor med för att dom ska dö.

Låter väl inte helt orimligt :)

Postad 23 November 2014 - 16:24

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0
Örnar dyker dåligt så dålig vits med att försöka dränka dem genom att släppa dem i en sjö :).

Örnar är sjukt störande moderna tiders cliff racers.

Postad 23 November 2014 - 16:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Klarade nyss en outpost men det kändes som hela naturen var emot mig. Honungsgrävlingar och örnar kom från ingenstans när jag försökte stealtha mig igenom, attackera fienden istället -_-

Postad 23 November 2014 - 18:06

improwise
  • improwise
  • Mästare

• 3696 inlägg
  • 0
Inga drakar? :)

Postad 23 November 2014 - 18:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Fel tråd, Dragon Age-tråden ligger ditåt :)

Postad 23 November 2014 - 19:46

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Klarade nyss en outpost men det kändes som hela naturen var emot mig. Honungsgrävlingar och örnar kom från ingenstans när jag försökte stealtha mig igenom, attackera fienden istället -_-

Jo, det verkar vara samma sak varje gång man ska ta en outpost. Är det inte hundar så är det örnar eller nåt annat skit. Fast man kan använda det till sin fördel med, med bait.

Det tog ett tag innan jag fattade att man måste ta över fortress med, för att undvika att fienden försöker ta tillbaks outposts i närheten.

Redigerat av Ageve, 23 November 2014 - 19:55.

Postad 23 November 2014 - 19:46

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
En helt fantastisk naturupplevelse i detta spel.
Blev biten av en orm idag...😄

Postad 23 November 2014 - 20:17

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0
Ormar verkar va odödliga. Man blir biten går loss med maskingeväret sedan blir man biten igen.

Apropå rovdjur så har de hittills bara hjälpt mig vid vaktposter. 50/50 så verkar de gå på banditer först. Behöver sällan använda bete för att få dem att göra jobbet :)

Men jag vet inte jag är väl kanske kvar i den lätta delen. Det är helt sjukt man har tänkt sig göra vaktposter och låsa upp kartan lite men man gör allt annat i stället. Har bara gjort 3 torn och vet inte 5 vaktposter max tror jag.

Angående grafiken tror jag löst koden lite. Har inte speciellt mycket grafikminne 1,5 gb. Texturkvalitet får man snåla med men annars går det bra att dra på det mesta förutom de mer specifika nVidia inställningarna kanske. Post effects på low och shadows på medium , texturkvalitet på medium resten max. Förutom AA det är trasigt i SLI. Nu flyter det förvisso inte perfekt men åtminstone stabil framerate allt som oftast.

Detta gjorde en hel del för flytet också.

GPUMaxBufferedFrames="0"
till
GPUMaxBufferedFrames="1"

Från http://forums.ubi.co...pping-Far-Cry-4!

Har inte testat den andra inställningen.

Postad 23 November 2014 - 22:02

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Ormar verkar va odödliga. Man blir biten går loss med maskingeväret sedan blir man biten igen.

Ett skott med snipergeväret räcker annars.

Tog över Varshakot precis. Det var rätt sjukt. Fyra helikoptrar och 20-30 fiender. Gör det någon skillnad om man hinner slå ut 2 av 4 larm, eller kommer det lika mycket reinforcements ändå?

Postad 23 November 2014 - 22:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Varje larm är en fiendevåg sa de i spelet.

Undrar om inte Paul för övrigt är sjukare än Vaas.

Postad 24 November 2014 - 15:10

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 1

Varje larm är en fiendevåg sa de i spelet.

Undrar om inte Paul för övrigt är sjukare än Vaas.

Ett bestående intryck jag fick av Paul var i kampanjen, som jag såklart inte tänker avslöja här men som verkligen sitter kvar.
Vaas/Paul låter jag vara osagt, men som helhet är detta spelet bättre. Iof spelade jag inte 3:an lika mycket som detta.
Jag har slutat spela alla andra spel, och vissa dagar när jag ska spela uppdrag så glömmer jag av mig själv och springer bara runt i världen =)

Postad 24 November 2014 - 18:25

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0
Sandlådan fungerar men saknar själ alla fallout 3 och far cry 2. Känns som jag kommer spendera minst lika mycket tid med detta dock

Postad 24 November 2014 - 18:34

Leahspappa
  • Leahspappa
  • Forumräv

• 648 inlägg
  • 0

Sandlådan fungerar men saknar själ alla fallout 3 och far cry 2. Känns som jag kommer spendera minst lika mycket tid med detta dock

Saknar själ? Jag tycker tvärtom. Jag gillade verkligen ME:SoM men där var sandlådan ganska begränsad.
Här finns ju möjligheternas möjligheter till allting.
Igår skulle jag kolla bakåt (körandes en fiendejeep), krockade med en noshörning från ****t samtidigt som en fiende kom på fyrhjuling.

Dödade allt i min närhet för att sedan efter vad som kändes som 10 sekunder, själv bli attackerad och dödad av en honungsgrävling!

Postad 24 November 2014 - 20:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Utvecklarna har ju t o m rest till Nepal och spenderat några veckor där bara för att insupa atmosfären och förstå kulturen bättre. Jag tycker inte det är själlöst.

Dödade allt i min närhet för att sedan efter vad som kändes som 10 sekunder, själv bli attackerad och dödad av en honungsgrävling!

De blodtörstiga j-vlarna utnyttjar varje tillfälle till färskt kött.

Vad jag minns att de sa på E3 för övrigt så skulle man kunna fästa hakkroken vart som helst, synd att det inte blev så =/

Är det bara jag som blivit så härdad och bitter att jag betvivlar att spelet kommer att släppas på den här sidan av nyåret? Jag utgår med förseningar när det gäller praktiskt taget alla titlar nuförtiden.

När de går ut med släppdatum så här tidigt så antar jag att det är hyfsat spikat dock.

Både Watch Dogs och The Division har ju blivit försenat så jag är inte direkt övertygad om att Far Cry 4 kommer i år.

Du ser Björn, det kom i tid ;)

Postad 25 November 2014 - 15:42

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

• 955 inlägg
  • 0
Har för mig att jag läste att en skulle kunna lira det här spelet coop online fast bara en spelare köpt spelet, stämmer det?

Postad 25 November 2014 - 15:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja med Share Play på PS4 i alla fall.

http://kotaku.com/ho...n-it-1590512084

Postad 25 November 2014 - 16:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Skippar nog detta spel och väntar på Far Cry 4: Blood Dragon 2 eller vad det nu kommer heta...

Postad 25 November 2014 - 16:09

UprightCitizen
  • UprightCitizen
  • Forumräv

• 955 inlägg
  • 0
Tack Zoiler!

Postad 25 November 2014 - 16:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Np :)

Skippar nog detta spel och väntar på Far Cry 4: Blood Dragon 2 eller vad det nu kommer heta...

Finns Blood Dragon-element i vissa sekvenser i storyn =P

Postad 25 November 2014 - 16:40

Unregistered1bd4e3f1
  • Unregistered1bd4e3f1
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Nån annan som köpt spelet till PS4 och fått med pre-ordercodes? Reggade dessa på rätt sida och man skulle få ett mail tillbaka. Efter nästan en vecka och mail till UBI Support har jag inte fått ett sk*t tillbaka. Nån som fått koderna att funka eller fått nått mail efter registrering?

Postad 26 November 2014 - 06:27

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Har för mig att jag läste att en skulle kunna lira det här spelet coop online fast bara en spelare köpt spelet, stämmer det?

Du får ju "keys to kyrat" med om du köper till ps4, då kan du ge en sån till en kompis och han kan spela 2 timmar med dig i coop,

Postad 26 November 2014 - 11:05

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Jag har för mig att Ubisoft har sagt att man inte kommer göra en uppföljare till Blood Dragon men jag kan vara ute och cykla.

Postad 26 November 2014 - 11:37

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10559 inlägg
  • 0
Har inte sett något sådant planerat än. Blev inte mycket blood dragon för min del det spelet verkar göra sig bättre på youtube än att faktiskt själv lira :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.