Battlefield: Hardline (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(8)
|
149:- |
Postad 29 October 2014 - 11:50
Postad 29 October 2014 - 11:52
Redigerat av beat_strandh, 29 October 2014 - 11:53.
Postad 29 October 2014 - 12:49
alla multiplayer spel har problem. så är det. vissa mer andra mindre. Jag tror att Hardline kommer ha betydligt mindre problem än BF4 med tanke på att banorna inte är lika stora, det finns inte lika många och olika fordon, mindre föstörelse. Dessutom har dem haft längre tid med spelet och Frostbite motorn. Och dem sammarbetar med DICE EA och deras CTE program vilka har gjort BF4 till ett betydligt bättre spel.
Frostbite är snart 7 år gammal så tid har dom haft
Postad 29 October 2014 - 12:51
haha nu ska vi inte vara sånna!
Postad 29 October 2014 - 13:04
Alltid lika positiv =)
Postad 14 November 2014 - 16:37
Postad 14 November 2014 - 17:12
Postad 14 November 2014 - 19:03
Postad 14 November 2014 - 20:43
Ska ju komma en beta till säger dom. Så man får ju se då. första betan dom hade så sög spelet. Men blir det bra, så absolut. Men jag kommer inte hålla andan för det.
Håller inte med om att betan sög. Den saknade identitet och kändes lite stel. Grafiken och karaktärsmodellerna var lite tråkiga. Tror dock att detta spel kommer lyckas när det gäller det tekniska, supporten och balanseringen. Dessutom är det mer fokuserat på "marksoldater" och inte fordon så det passar iaf mig väldigt bra
Jag kommer köpa det
Postad 15 November 2014 - 09:21
Ska ju komma en beta till säger dom. Så man får ju se då. första betan dom hade så sög spelet. Men blir det bra, så absolut. Men jag kommer inte hålla andan för det.
Perfekt! Längtat lite efter en andra beta. Är den bra blir det nog köp eller om många andra köper det hänger jag nog oxå på trenden.
Postad 15 November 2014 - 16:15
Instämmer. Betan var väl inte en ren och skär fröjd för en gammal BF-gamer, men jag tycker absolut inte att den sög. Tvärtom. Visst kändes det som att grafiken och ljudet i Hardline var något sämre än motsvarande i BF4, men de största intryck jag fick efter en kvälls betaspelande var att spelet har potential att bli riktigt roligt, speciellt om man som sagt har en förkärlek för infanteristrider.Håller inte med om att betan sög. Den saknade identitet och kändes lite stel. Grafiken och karaktärsmodellerna var lite tråkiga. Tror dock att detta spel kommer lyckas när det gäller det tekniska, supporten och balanseringen. Dessutom är det mer fokuserat på "marksoldater" och inte fordon så det passar iaf mig väldigt bra
Jag kommer köpa det
Jag får se om jag köper Hardline. Det beror helt på hur pass mycket speltorka man har under våren och hur bra den nu slutgiltiga versionen av spelet blir.
Postad 16 November 2014 - 10:10
https://www.youtube....d&v=lNhdSS3oLwU
Postad 05 December 2014 - 13:23
Postad 29 January 2015 - 18:47
EA has announced details of the upcoming Battlefield Hardline open beta, which is due to take place next week between Tuesday 3rd and Sunday 8th February.
Players will be able to test the cops and robbers shooter across all of its platforms - PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 and Xbox One.
Developer Visceral will include three modes to try out: the high-speed chase centred Hotwire, the classic Conquest mode and the new Heist offering.
Conquest will support 24 players on PS3 and Xbox 360, or 64 players on PC, PS4 and Xbox One.
Three maps will also be included - Downtown, Dust Bowl and Bank Job.
Another new feature, Hacker, will let one player on each team manipulate the battlefield by cracking into security cameras - spotting enemies and directing allies into safe areas.
Battlefield Hardline is due to launch fully on 20th March in the UK, following its delay from last autumn so Visceral could incorporate feedback from the earlier closed beta.
Postad 03 February 2015 - 08:44
Postad 03 February 2015 - 09:21
Postad 03 February 2015 - 13:36
Postad 03 February 2015 - 13:56
Så.... Har gått en minut nu, hade förväntat mig en utförlig recension om vad som är bättre sämre mot bf4a. Dåligt andersos.
Tar ju litet mer än en minut att ladda ner
Postad 03 February 2015 - 14:26
https://store.sonyen...MAHACONSUMERDEM
Tror den skall funka
Nä "Page not found". Sitter på datorn och letar nu....
Upptäckte felet. Var inloggad på mitt US konto och då fanns inte betan när jag sökte. Loggade in på mitt svenska och då dök den upp direkt.
Postad 03 February 2015 - 21:38
Jag nöjer mig nog med BF4 och som det känns nu blir det inget köp. Jag ska dock i ärlighetens namn erkänna att jag bara testat som hastigast.
Som det mesta annat i spelväg växer det säkert med tiden och blir roligare.
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 03 February 2015 - 21:38.
Postad 03 February 2015 - 22:05
Heist, testade några rundor där också. En runda var slut på 2 min och 2 sekunder, jag hann inte ens uppfatta vart man skulle eller vad som skedde hehe.
Conquest testa jag aldrig, men det är väl precis som Battlefield ska vara som sagt.
Det är grymt ljud, grafiken är najs också. Märkte inte av nån lagg eller konstiga buggar, så de verkar ha lyckats där iallafall.
Men några saker jag reagera på var t ex hur lätt det var att döda, för lätt. Och att man dör väldigt lätt. Krävs knappt någon damage alls på varken fordon eller gubbar. Och alla dessa rewards, skärmen var ju aldrig tom på dessa popups. Har dom boostat betan så att man går upp i rank och vinner saker snabbare? Man tyckte det var mycket på skärmen i bf4, men jämfört med Hardline är det ingenting haha. Alldeles för plottrigt för min smak.
Postad 03 February 2015 - 22:20
Jag tyckte hotwire va roligt, men hur länge det kommer vara roligt vet jag inte. heist körde jag bara en runda utav, så ska inte uttala mig där. Men måste spela mer för att få mig en uppfattning om spelet är värt att köpa eller inte.
Postad 03 February 2015 - 23:06
Postad 03 February 2015 - 23:53
Postad 04 February 2015 - 01:47
Postad 04 February 2015 - 07:22
Postad 04 February 2015 - 12:39
Snygga miljöer men "känslan" saknas, blir inget köp av detta för mig, BF4 är bättre och detta spelet är ju en sämre kopia så jag har ingen anledning...
Man dör ju alldeles för lätt!
Postad 04 February 2015 - 13:57
För mig känns det som en spel som är roligt 1 vecka eller så, sedan börjar man lessna. Blir nog inget köp....
Postad 04 February 2015 - 14:04
Postad 04 February 2015 - 14:22
Postad 04 February 2015 - 14:36
Läste tidigare att någon sa att Hardline var deras stora 2015-FPS, men det är ju Battlefront enligt dem själva
. Blir nog rätt annorlunda.
Även om DICE är i smått involverade i Hardline så har åtminstone inte jag sett detta som ett battlefield spel, så tanken att detta skulle vara DICE stora FPS i år har aldrig funnits i mitt huvud. Som flera sagt så saknar Hardline en BF känsla helt, ska inte ens få heta Battlefield imo
Redigerat av DragonPuffer, 04 February 2015 - 14:44.
Postad 04 February 2015 - 15:00
EA:s stora FPS alltså.
Misstolkning av mig då
Redigerat av DragonPuffer, 04 February 2015 - 15:01.
Postad 04 February 2015 - 15:03
Postad 04 February 2015 - 15:14
Men måste spela mer för att få mig en uppfattning om spelet är värt att köpa eller inte.
Sorry walkiii, för sent att backa ur nu. Ett löfte är ett löfte!
Spelar ingen roll om jag står och kastar kottar i skogen eller spelar världens bästa fps. jag kommer ha detta på releasedagen likaväl som jag har nya cod. Men sen kommer jag sitta och svära över skiten också...
Postad 05 February 2015 - 07:38
BF4 och lira med oss?Har inte orkat testa betan och efter att ha läst här så vet jag inte om jag kommer göra det heller. Låter som om det inte hänt så mycket mot alphan. Tråkigt, känns långt tills battlefront och hade gärna kört något nytt skutarspel innan dess. Cod lockar lika mycket som gammeldansk en söndagsmorgon.
Postad 05 February 2015 - 08:19
Postad 05 February 2015 - 09:06
Postad 05 February 2015 - 09:14
Kanske får tests det ändå
BF4 och lira med oss?
Har ju inte ens testat de två senaste dlc ännu så kanske kan kolla in någon gång. Vilka spelar fortfarande? Beat? Merger?
Redigerat av Johan_i_burken, 05 February 2015 - 09:23.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
50 bilder
148 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?