Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilken/Vilka är de mest usla filmer du sett?

961 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 May 2002 - 00:24

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0
Den engelske patienten och Höstlegender tycker jag. Visst kryllar det av filmer som är sämre, men det är nog svårt att hitta lika påkostade filmer som är sämre...

Postad 10 May 2002 - 00:46

Unregistered59dcaef6
  • Unregistered59dcaef6
  • Guru

• 5025 inlägg
  • 0
Svart katt vit katt, är det ngn här som tycker att den är rolig? Snälla, förklara för mig vad som är kul med att musikanter hänger i ett träd och spelar. Jag vill också tillhöra kultureliten och tycka om denna film, men jag klarar det bara inte...

Thomas Crown med Pierce Brosnan är verkligen totalt bortslösade pengar också...

Helgonet med Val Kilmer har jag hyrt två ggr och stängt av i mitten båda gångerna. Andra gången tog det en timme innan jag insåg att jag redan hade sett den halvan. Herregud vad förvirrande och ointressant den är.

Den röda filmen, Den vita filmen och Den blå filmen...? Varför vill man se dem?

Håller med om att Crouching Tiger är fantastiskt överskattad. Inte sämst, men inte heller bättre än många andra Kung-Fu filmer. Once upon a time in China-filmerna är betydligt bättre och den där med den enarmade svärdskämpen, The sword, heter den så?
Synd att Ang Lee gör The Hulk.

Postad 10 May 2002 - 22:31

Unregistereda563b0e6
  • Unregistereda563b0e6
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Själv har jag inte förstått Bergmans storhet, Sjunde inseglet är ett riktigt sömnpiller. Eller varför inte smultronstället, det kryper i hela kroppen av olust.

Dessa filmer njuts bäst i ångestskapande kvasi intellektuella sällskap som har haft en svår uppväxt och som vill glo på film smuttandes på surt hemkört rödvin på hårda klappstolar i ett dammigt odämpat skyddsrum med betongväggar och fem cm damm på golvet. Filmerna ses oftast på en sliten 16mm projektor med monohögtalare med glappkontakt.

Med lite tur tar man inte livet av sig i panik innan filmen är slut...

Tur att det finns lite amerikansk action som fyller ut både duken och högtalarna med effekter...

(hatar dock alla slut där räddningspersonal applåderar hjälten/hjältarna när de räddas eller räddar världen. Eller där någon säger "go go go" när någon ska flytta sig snabbt. Alla militärrullar har alltid med ett "go go go".)

Kräkvarning för applåderna med andra ord när de landat efter att ha räddat jorden i Armageddon=ett effektivt sätt att förstöra en häftig actionrulle.

Kräkvarning2 i Remember the Titans när den vita killens morsa som hatar negrer plötsligt kramar frun till tränaren Denzel Washington under finalen bara för hennes son blivit förlamad.(hallå, när blev de bästa polare?) Hulk hulk...

Det finna massor att hulka över i amerikanska filmer, men de kan skapa dramatik och effekter på duken.

Over and out...blip

Mvh
Julgran
Den bästa granen i stan

Postad 25 May 2002 - 00:56

Unregistered13c47dde
  • Unregistered13c47dde
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Behind enemy lines (...är det en komedi?) var den rutten och stank amerikansk patriotism.
Jag undrar jag hur många gånger den där killen (huvudpersonen) skulle dött i verkligheten.

Fattigdom är inte att äga lite utan att sakna mycket

Postad 25 May 2002 - 06:49

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
quote:
Själv har jag inte förstått Bergmans storhet, Sjunde inseglet är ett riktigt sömnpiller. Eller varför inte smultronstället, det kryper i hela kroppen av olust.

Dessa filmer njuts bäst i ångestskapande kvasi intellektuella sällskap som har haft en svår uppväxt och som vill glo på film smuttandes på surt hemkört rödvin på hårda klappstolar i ett dammigt odämpat skyddsrum med betongväggar och fem cm damm på golvet. Filmerna ses oftast på en sliten 16mm projektor med monohögtalare med glappkontakt.

Med lite tur tar man inte livet av sig i panik innan filmen är slut...

Tur att det finns lite amerikansk action som fyller ut både duken och högtalarna med effekter...

Mvh
Julgran
Den bästa granen i stan

Ja, smaken är olika. Personligen så tycker jag smultronstället är MKT bra, klart en 4:a i min bok.
Och sjunde inseglet, vilken klassiker! Och varför inte bergman's Persona eller min favorit jungfrukällan, wow vilka filmer.
Men amerikansk action? 99,999% usla IMO

Postad 25 May 2002 - 15:01

Unregistered4de6eba2
  • Unregistered4de6eba2
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Men amerikansk action? 99,999% usla IMO
Kunde inte hålla med dig mer NIN!
Det var bättre förr.

https://www.minhembi...asp?user=Ulkesh

Postad 13 June 2002 - 22:22

Unregistered35160714
  • Unregistered35160714
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Nu blev jag riktigt arg! Natural Born Killer är ett mästerverk, Oliver Stone är en mästare på att göra bra film, i NBK är det bra skådespelare, bra manus som dessutom är skrivet av Quentin Tarantino. Filmen är inspelad med en hel del olik-färgade linser som gör den banbrytande inom genren, dessutom är våldet på topp. Själv har jag sett den ett 20-tal gånger...

Postad 14 June 2002 - 01:26

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Att ingen har nämnt Terror In The Midnight Sun, eller Rymdinvasion I Lappland som den heter på svenska, förvånar mig.

Postad 14 June 2002 - 04:15

Unregistered6533a91b
  • Unregistered6533a91b
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Nä, nu jä*lar har jag sett den sämsta filmen i mannaminne. Var och KÖPTE filmen AI. Satt sen i 2 timmar för att konstatera att den var hemskt dålig. Jag slösade bort 2 timmar helt i onödan. Sicken dålig rulle... Någon här som är sugen att köpa den? (vet att det är fel ställe!) Du får den billigt.....

[url="http://"https://www.minhembio.com/show.asp?user=bamse"]Mitt paradis[/url]

Postad 16 June 2002 - 21:45

Unregisteredbaa98e7f
  • Unregisteredbaa98e7f
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0
Lithium, som gick på TV3 i natt, är en av de sämsta filmer jag sett.
Efteråt kunde jag räkna till 52 ologiskheter och oklarheter.
Dessutom var kameraföringen värre än den värsta hemvideon.

Åsa-Nisse i rekordform från 1969 är också en riktig skitfilm. Normalt så älskar jag Åsa-Nisse-filmerna just för att dom är så dåliga så att dom är bra. Men denna är ett snäpp sämre, så att den inte ens är bra för att den är dålig. Läste i nån filmhistorisk bok att det blev nått strul när den skulle klippas, så att man knappt klippte den alls...

Postad 16 June 2002 - 22:09

Trekker
  • Trekker
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0
Här har vi några:

Vad kvinnor vill ha.
Dr T och kvinnorna.
(Det var inte mitt val att se de här två filmerna, bara så att ni vet!!)
Någon film med Woody Alan (tror att det stavas så här). Hela denna film utspelade sig i ett köpcentrum, fy fan vad tråkigt.

Saturday night fever, och andra tråkiga filmer där Travolta dansar. Jag vill också säga att jag hatar musikaler.

Postad 16 June 2002 - 22:38

Unregisteredc9aec3ff
  • Unregisteredc9aec3ff
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Battlestar Galactica er pur søppel!

Jeg elsker science fiction men denne filmen tar virkelig kaka. Den verste filmen i samlingen min (ja, jeg kjøpte den).

Tor Arne

Hembio:
http://home.sol.no/tahustvedt

Postad 17 June 2002 - 01:10

Unregistered35160714
  • Unregistered35160714
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Jag såg i en halvtimme på ngn svensk film som liknade Blair Witch, det var den sämsta jag sett. Fy Fan vad dålig. La inte namnet på minnet, men den är relativt ny...

Postad 19 June 2002 - 22:39

Fletch
  • Fletch
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Det okända

Postad 21 June 2002 - 01:58

Unregisteredec001f5a
  • Unregisteredec001f5a
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Håller med nin; Bergman rockar. Jag säger bara "VARGTIMMEN", min personliga favorit eller "Persona".
För övrigt anser jag att rödvin är en vätska man tar bort fläckar på kopparkastruller med. Dricka det går ju inte...

Postad 21 June 2002 - 12:10

matså
  • matså
  • Beroende

• 1037 inlägg
  • 0
För övrigt anser jag att rödvin är en vätska man tar bort fläckar på kopparkastruller med. Dricka det går ju inte...

VAA vad hör jag? Ingen stil alls. Ett rödvin är mycket gott till en god fin köttbit.

Postad 21 June 2002 - 14:09

Unregistered80a69f88
  • Unregistered80a69f88
  • Användare

• 199 inlägg
  • 0
Alldeles rätt matså det alkoholhaltiga rödvinet är gott till kött, ost m.m., undrar bara vad Singleaction hade druckit efterson inlägget kom fyra gånger.
Vad det gäller sämsta filmen anser jag att det flesta 70 tals filmer är töntiga, mycket pga. kläderna. Ni skulle sett mig på 70 talet, alla mina bilder från den tidsepoken är gömda längst ner i förrådet.

Postad 16 July 2002 - 23:05

Unregistered276c1bff
  • Unregistered276c1bff
  • Forumräv

• 542 inlägg
  • 0
quote: Filmen är inspelad med en hel del olik-färgade linser som gör den banbrytande inom genren

Linser? Här snackar vi runt tjugo olika filmformat bl.a. animerat. Mycket bra film för övrigt.

Det är lustigt nog ingen som har nämnt Titanic som en v världens sämsta och mest överskattade filmer nånsin.

Det är tragiskt att samme man som står bakom den främsta actionfilmen genom tiderna (T2) även har gjort den äckligaste filmen.

Andra usla filmer är Desperado (förutom en viss scen med Salma) och the fast and the furious (att man inte kan göra en bra bilfilm...).

Min personliga favvofilm är Blåsningen.

"You're damned if you do, and you're damned if you dont!" / baserad på empirisk forskning.

Postad 17 July 2002 - 00:30

Hinken74
  • Hinken74
  • Veteran

• 2346 inlägg
  • 0
Det är skillnad på film och film. De riktiga kalkonerna är sådana filmer som fått mega pengar till förfogande och ändå har det bara blivit skit. Dit tycker jag att Titanic och Waterworld hör. Tyckte även att Ai var en riktigt bedrövlig film.

Postad 17 July 2002 - 02:37

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
Phuu, nu har jag tagit mig igenom hela tråden... De flesta filmer som nämns är riktigt dåliga även om flera hamnat fel (som Mångalen som är en riktigt bra film, Kieslowskis filmer är även de bra, med flera...)...

Ända in på slutet var jag riktigt imponerad över att ingen nämt någon av de rullar som jag rankar som aldra sämst och så kommer Hinken74 och förstör allt på slutet genom att nämna Waterworld!

Jag har riktigt svårt att välja mellan Waterworld och Peter Pan med Robin Williams. De är de enda två filmer där jag somnat på bio! Waterworld måste vara väldens sämst klippta film och Peter Pan den sämst regiserade! Sicken SKIT!

The answer is technology! What was the question?

Edited by - emumannen on 2002/07/17 01:38:35

Postad 17 July 2002 - 05:53

Unregisteredac0509f1
  • Unregisteredac0509f1
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
jag såg att jag inte var denb ända som hade sätt surf nazis must die!
men jag kan ju räkna upp rätt många dåliga filmer eftersom mitt liv går enbart ut på att se så dåliga filmer som möjligt!
men nu kan jag inte säga att det där var den sämsta filmen jag har sett efersom det var det inte för jag har sett den sämsta filmen av dom alla!

!!!Zombie 90!!!
sen finns det ju några klassicer part of the family,surf nazis must die,the slime m.m(specielt den mycket söriösa förtaget troma som bara gör kvallitet filmer)

Postad 17 July 2002 - 16:32

Unregistered6a2ce6a0
  • Unregistered6a2ce6a0
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
Jag har inte orkat läsa genom hela tråden, men om ingen av er har nämt Reine och Mimmi i Fjällen så har ni alla svarat fel!!!

[url="http://"../show.asp?user=julbingo"]Min Hembio ser ut så här!![/url]
[url="http://"../film.asp?user=julbingo"]Mina Filmer[/url]

Postad 18 July 2002 - 10:19

Unregistered57457843
  • Unregistered57457843
  • Beroende

• 1046 inlägg
  • 0
Nja, Waterworld är väl inte så tokig...
Mina sämsta är "Dödskyssen" samt "I kolan på John Malkovich"

[url="http://"../show.asp?user=carlesjo"]Hemma hos mig[/url]
"Jag gillar barn. Om dom är väluppfostrade."

Postad 18 July 2002 - 22:29

Unregistered3411a2ec
  • Unregistered3411a2ec
  • Forumräv

• 764 inlägg
  • 0
Jag tycker nog ändå att det finns något bra i alla filmer. Alltid finns det något man kan lära sig eller ta till sig, men det kanske beror på min livlig fantasi eller nått........

-ADF

[url="http://"../show.asp?user=adf"]Min Hembio[/url]

Postad 20 July 2002 - 17:02

Unregistered6e2d7194
  • Unregistered6e2d7194
  • Användare

• 139 inlägg
  • 0
Intressant ämne. Såg att någon tyckte att Moulin Rouge var kass. Själv tycker jag att det är en lysande film. Ja, ja... dåliga filmer var det som gällde... Jag somnade när jag såg Stålmannen på bio så den tycker jag är dålig... Alla filmer jag sett med Steven Seagal har varit riktigt dåliga. Usch! Jag mår dåligt bara jag ser Steven Seagal! Mannen med oxpiskan (Clintan) tyckte jag var ganska kass också.

Postad 21 July 2002 - 15:19

Unregistered34035757
  • Unregistered34035757
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
men att 9mm är värdelös har ni fett rätt i blääää!

Postad 21 July 2002 - 18:03

Jodre
  • Jodre
  • Forumräv

• 600 inlägg
  • 0
Michel J Fox (Bright)Neon light Big city från 80-talet
Kevin Spacys Albino Aligator från 90-talet
och sämre kommer det säkert

Postad 22 July 2002 - 10:48

Unregistered67fb9b50
  • Unregistered67fb9b50
  • Veteran

• 1665 inlägg
  • 0
Det är ju tur att alla tycker olika iaf :D Själv tycker jag att det finns för mycket dålig film men bara för att nämna några så: Moulin Rouge, Junior och alla filmer med Chuck Norris... som för övrigt inte kan agera över huvud taget.

Postad 22 July 2002 - 12:01

Unregistered179af928
  • Unregistered179af928
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Den sämsta film jag har sett hittills är Almost heroes, en slags västern-"komedi" som är så kass att man bara vill ulka. Inte ens så pass dålig att man kan skratta åt den, som tex Plan 9 from outer space, utan bara askass. Måtte regissören till den kalkonen drunkna i träck!
Dessutom är Beowulf med Christopher Lambert också riktigt kass.
/tommy

Postad 22 July 2002 - 15:19

Unregisteredbaa98e7f
  • Unregisteredbaa98e7f
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0
I Titanic rök det iallafall ur munnen när dom låg och skvalpade i isvattnet. Det är inte ofta det gör det när det är kallt och är film. Speciellt inte när gisslan har låsts in i frysrummet med minus 18...

Kom förresten på ett annat lågvattenmärke:
The Adventures of Baron Munchausen i vilken Terry Gilliam visst lyckades tredubbla budgeten (löpande) och när spektaklet var klart visade det sig vara en barnfilm med för mycket våld och en story som får vilken 60-tals LSD-tripp som helst att vara en avhandling i koncis logik.
Rent bild-/teatermässigt var den dock en ögonfröjd.

I nästa film hade Gilliam ett specielt kamerateam som bevakade utvecklingen, inspelningen och vart pengarna gick och det blev betydligt bättre. 12 Monkeys heter ju den.

Postad 22 July 2002 - 19:16

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0
quote:
Vad det gäller sämsta filmen anser jag att det flesta 70 tals filmer är töntiga, mycket pga. kläderna

Ja, smaken är ju olika men personligen så när det gäller amerikansk film så är ju 70-talet deras guldålder. Så många mästerverk som kom då har det inte kommit ifrån USA sedan dess under dom andra 20 åren. Inte i närhet.
Visst finns det skit från 70-talet...

Postad 22 July 2002 - 20:57

Patrick Bateman
  • Patrick Bateman
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
quote:
Jag har inte orkat läsa genom hela tråden, men om ingen av er har nämt Reine och Mimmi i Fjällen så har ni alla svarat fel!!!

[url="http://"../show.asp?user=julbingo"]Min Hembio ser ut så här!![/url]
[url="http://"../film.asp?user=julbingo"]Mina Filmer[/url]

Du har helt rätt, det är den absolut sämsta filmen någonsin, usch. Det värsta är att jag blev medtvingad att se skiten på Bio, men nu är det slut med den flickvännen - inte helt oväntat, hehe...

Stop Snap Cases now!!!

Postad 22 July 2002 - 22:08

Unregisteredbaa98e7f
  • Unregisteredbaa98e7f
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0
quote:Så många mästerverk som kom då har det inte kommit ifrån USA sedan dess under dom andra 20 åren.
Jag kan bara hålla men nin. Tag en rulle som Skyksrapan brinner tex - så mycket rök och eld utan CGI får man leta efter. Här pratar vi om "rök ur munnen", utan att Sean C ens var med, känd som drake med scottsk accent :-).
(Men jag gillar givetvis Dragonheart!!!). Och ta sen en sån höjdare som The Possedion Adventure - helt uppochnervänd - men en klassiker i var mans/kvinnas DVD-hylla!

Postad 23 July 2002 - 22:01

Unregistered6aa371ff
  • Unregistered6aa371ff
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
quote:
Alla filmer jag sett med Steven Seagal har varit riktigt dåliga. Usch! Jag mår dåligt bara jag ser Steven Seagal!

Det där måste bara upprepas!!

"Usch! Jag mår dåligt bara jag ser Steven Seagal!"

Sen så toppar "Velvet Goldmine" överlägset min lista på riktiga skitfilmer..

Postad 23 July 2002 - 23:18

EmuMannen
  • EmuMannen
  • Veteran

• 2096 inlägg
  • 0
quote:
Tag en rulle som Skyksrapan brinner tex - så mycket rök och eld utan CGI får man leta efter.

Men sluta nu! Skyksrapan brinner är ju en riktig kultrulle! Tänk alla underbara katastrofilmer från 70-talet... Jag kommer fortfarande ihåg hur nervös jag var när jag skulle köpa biljetter till Skyksrapan brinner. Jag var nog bara 13 och man skulle ju vara minst 15. Hur som hellst fick jag mina biljetter, den gången :D

The answer is technology! What was the question?

Postad 24 July 2002 - 10:41

Unregistered69f9479a
  • Unregistered69f9479a
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Om ingen har nämnt "Festival" så nominerar jag även den till sämsta film! (har inte orkat läst igenom hela tråden jag heller!)

Postad 27 August 2002 - 05:31

Unregisteredec001f5a
  • Unregisteredec001f5a
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Nej, nu blir jag ledsen och förbannad; hur kan man bara dissa Mannen med oxpiskan på det där viset? En ultimat westernfilm av en ultimat man! Men så är den gjord på 70-talet också, då de kunde göra film i det där förbannade Kalle Anka-landet!! Clint kan fortfarande, i och för sig...

"Ska man ha nån åsikt ska det vara RÄTT åsikt!"

Postad 28 August 2002 - 00:52

Unregistered4e4572e0
  • Unregistered4e4572e0
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Evolution är fruktansvärt dålig. Regisörnen måste varit sjuk under hela klippningen.

Can you dig it?

Postad 28 August 2002 - 01:25

Unregisteredc3622102
  • Unregisteredc3622102
  • Forumräv

• 758 inlägg
  • 0
Mycket hackande på Seagal tycker jag...

Jag tycker Steven Seagal har gjort åtminstone en riktigt bra film. Beslut utan återvändo!
Ingen höjdare i övrigt men Seagal gör en toppen insats!

/Jordan

Postad 28 August 2002 - 04:08

Unregisteredec001f5a
  • Unregisteredec001f5a
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Herr Seagal har i princip bara gjort höjdarrullar, det är på senare tid, tyvärr, som det har dykt upp några klavertramp;
The Patriot till exempel, vart tog alla benknäckar-skallspräckar-handkrossar-näsmosarscener vägen? Det är ju därför man ser Seagal-filmer, för sjutton! Actionfilmens Buster Keaton; är han arg rynkar han ögonbrynen, är han glad rynkar han ögonbrynen, är han förbryllad rynkar han ögonbrynen. Det är väl skådespelartalang om något, att bara använda ögonbrynen...:)

"Ska man ha nån åsikt ska det vara RÄTT åsikt!"

Postad 29 August 2002 - 13:11

FroZe
  • FroZe
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
MONDAY måste noteras som en topp kandidat.
Värre smörja får man leta efter, och det lär ju ta en livstid
eller två innan ni hittar nått värre.... URK vilken kräks-film!

LEV I VÄLLJUD!
/FroZe

Postad 30 August 2002 - 23:53

Unregisteredefa3dc16
  • Unregisteredefa3dc16
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Colin nutleys filmer är väl inga höjdare, sämst är väl sista dansen.

Postad 01 September 2002 - 05:53

Unregistered69898275
  • Unregistered69898275
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Operation Zeus.

Postad 04 September 2002 - 12:35

Unregistereded567edb
  • Unregistereded567edb
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
He-he, finns gott om bottennapp nämnda här. Annars brukar, som nämndes i början, Plan 9 From Outer Space vinna alla kalkon-tävlingar. Regisserad av den "legendariske" Ed Wood är det här en vansinnigt dålig film. Höjdpunkten var väl när skådisen i huvudrollen, Bela Lugosi, dog under inspelningen. Då ersatte man honom med en annan kille i teamet som fick hålla en mantel framför ansiktet hela tiden så man inte såg att det var en annan person. Sanslöst!

Postad 04 September 2002 - 12:43

Unregistered67fb9b50
  • Unregistered67fb9b50
  • Veteran

• 1665 inlägg
  • 0
Tycker det hackas en hel del på filmer som är okej här oxå... typ Festival är ju inte dålig meninte bra. Steven fiskmås har ju gjort en hyfsad film iaf... gillar "Exit wounds"...

Postad 04 September 2002 - 13:29

Unregistered3300a0e7
  • Unregistered3300a0e7
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Antar att ni pojkar inte har sett Blood Fight... Det är lätt den sämsta filmen genom tiderna. Fick den och behöll den ENBART för att den är så otroligt pinsam. "Otroliga fightingscener som får en att tappa andan" Jojo, en kille blir slagen i börstet och håller sig sen för pannen. mycket trovärdigt [:D]

Postad 04 September 2002 - 19:37

Unregistered0cb853f5
  • Unregistered0cb853f5
  • Lärjunge

• 405 inlägg
  • 0
Allt med MR BEAN!! FY F-N!! [:D!]

Postad 05 September 2002 - 00:59

Unregistered973
  • Unregistered973
  • Veteran

• 2349 inlägg
  • 0
The creature av samma producent som hajen
3 timmar om en haj/delfin/människodna osv

Postad 05 September 2002 - 01:12

Unregisteredec001f5a
  • Unregisteredec001f5a
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Ni har ju bara nämnt dussinrullar nästan, såna man gör snabba pengar på. Nåt riktigt uselt däremot; "Death Promise" av Robert Warmflash, så erbarmligt illa att man skrattar ihjäl sig. "Stadens grymmaste karateexpert utkräver en fruktansvärd hämnd..."
En perfekt partytejp!!

Postad 05 September 2002 - 12:51

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1651 inlägg
  • 0
"Fire in the Amazon" med Sandra Bullock och Craig Schaeffer. Den släpptes väl enbart för sexscenen mellan dom två. Filmen var skrattretande från början till slut.

En annan höjdare är "Enemy of the Enemy" med Tom Berenger. När dom undvek värmekamerorna genom att lägga en blöt handduk på huvudet framkallade ett kraftigt magkramp på mig.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.