vi kan bara spekulera; är det någon som kan säga något som har ett bättre underlag än egna gissningar?Exakt, det enda man skulle tjäna på att byta upp sig är ju "M-T" och det har man ju knappar så man kan ta sig förbi i de flesta fall.
* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
Sony Ericsson Xperia X10 256MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(162)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson MW600 Wireless In-ear
(Hörlurar)
|
5
|
(174)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
5
|
(103)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(118)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Mw600 ersättare (3 inlägg)
|
10 år sedan |
SE MW600 (113 inlägg)
|
13 år sedan |
Sony Ericsson - Xperia mini & mini pro - 2nd gen (36 inlägg)
|
13 år sedan |
* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro * (2353 inlägg)
|
13 år sedan |
SE MW-600, tappar uppspelning var annan minut... (2 inlägg)
|
15 år sedan |
Paket för trådlöst överfört ljud i flera rum (4 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Smart Keyboard (1 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 18 February 2010 - 13:19
Postad 18 February 2010 - 13:53
Det där låter ju jäkligt bra! Nu blir jag faktiskt sugen på en X10 (eller en X10 mini, har inte bestämt mig riktigt än...). Timescape (utan laggning) borde ju bli en grymt läcker funktion tycker jag!
x10 Mini är enligt samtal ännu rappare än X10! Många säger att den är blistering fast!
Postad 18 February 2010 - 14:06
X10 har 5ggr fler pixlar att "måla" men "bara" 50% snabbare..x10 Mini är enligt samtal ännu rappare än X10! Många säger att den är blistering fast!
Postad 18 February 2010 - 14:20
Lär göra en viss skillnad gissar jagX10 har 5ggr fler pixlar att "måla" men "bara" 50% snabbare..
Postad 18 February 2010 - 14:24
Nja inte vad jag vet iaf men man hoppas juvi kan bara spekulera; är det någon som kan säga något som har ett bättre underlag än egna gissningar?
Men visst var det så i inbyggda webbläsaren?
Har för mig att jag läste det i nån tabell för en stund sen.
Edit: Här är tabellen jag tänkte på.
http://pic.gsmarena....owser-chart.gif
Redigerat av Pjuklarven, 18 February 2010 - 14:28.
Postad 18 February 2010 - 14:28
Multi-touch fungerar inte i Dolphin på x10an just nu, stod på GSMarena att man var tvungen att roota mobilen för att få tillgång till det.Nja inte vad jag vet iaf men man hoppas ju
Men visst var det så i inbyggda webbläsaren?
Har för mig att jag läste det i nån tabell för en stund sen.
Xperia_man på esato:
"So far no multitouch even with dolphin browser"
"it is 100% worth the price and wait"
Postad 18 February 2010 - 14:28
-Dustin
Vafan!
edit:
"Som du skriver så har alla olika besked. Detta är som sagt det datumet vi fått från våra leverantörer. Självklart kommer vi få dessa så fort Sony Ericsson släpper dem – men jag tror ingen har något datum som stämmer i dagsläget."
kundsupport - Dustin
Redigerat av ananda, 18 February 2010 - 14:30.
Postad 18 February 2010 - 14:40
Jo precis, du har helt rättMulti-touch fungerar inte i Dolphin på x10an just nu, stod på GSMarena att man var tvungen att roota mobilen för att få tillgång till det.
Xperia_man på esato:
"So far no multitouch even with dolphin browser"
"it is 100% worth the price and wait"
men som sagt, att använda knapparna kan vara nog så smidigt.
Postad 18 February 2010 - 14:43
Ja jag ser absolut inget problem med att använda knapparna:)Jo precis, du har helt rätt
men som sagt, att använda knapparna kan vara nog så smidigt.
Dustin har tyvärr haft väldigt fel ang. releasedatum tidigare så jag känner inte att dom är så trovärdiga..
Postad 18 February 2010 - 14:45
Nej precis, jag ser tvärtom det som en fördel om man surfar med bara en handJa jag ser absolut inget problem med att använda knapparna:)
![]()
Dustin har tyvärr haft väldigt fel ang. releasedatum tidigare så jag känner inte att dom är så trovärdiga..
Postad 18 February 2010 - 15:40
x10 Mini är enligt samtal ännu rappare än X10! Många säger att den är blistering fast!
Damn, då blir det banne mig inget lätt val detta...
Postad 18 February 2010 - 15:43
Jo den är riktigt fin den med, med smarta funktioner på skärmen å såDamn, då blir det banne mig inget lätt val detta...
Minin ser ju onekligen riktigt läcker ut den oxå...
Men för mig är det ett lätt val, tycker att den ser tom lite väl liten ut, eller inbillar jag mig bara?
Postad 18 February 2010 - 16:35
Håller med. Den är lite för liten. Den är kortare än en "standard" lur. Man behöver så mycket skärm som möjligt för att få ut så mycket som möjligt av dessa mobiler. Det skall vara på smärtgränsen av vad man klarar av att ha i fickan. Det är därför det blir ett måste att få känna på X10 Biggie innan man bestämmer sig.Jo den är riktigt fin den med, med smarta funktioner på skärmen å så
Men för mig är det ett lätt val, tycker att den ser tom lite väl liten ut, eller inbillar jag mig bara?
Storebror har både mer än dubbelt så stor skärm plus ca 5ggr mer pixlar. Det gör väldigt mycket för surfupplevelsen.
Postad 18 February 2010 - 16:41
Exakt, lixom vad ska man hålla i om man ska manövrera den med en hand?Håller med. Den är lite för liten. "Den är kortare än en "standard" lur." Man behöver så mycket skärm som möjligt för att få ut så mycket som möjligt av dessa mobiler. Det skall vara på smärtgränsen av vad man klarar av att ha i fickan. Det är därför det blir ett måste att få känna på X10 Biggie innan man bestämmer sig.
Storebror har både mer än dubbelt så stor skärm plus ca 5ggr mer pixlar. Det gör väldigt mycket för surfupplevelsen.
Iaf mina händer kommer nog vara på tok för stora
Men det är ju en smaksak, i övrigt tror jag att det kommer vara en grymt bra telefon.
Edit: Nu vill jag ju verkligen inte klanka ner på Lill-x10 såklart
Redigerat av Pjuklarven, 18 February 2010 - 17:31.
Postad 18 February 2010 - 20:19
Hoppas verkligen att den kommer lite tidigare än de e sakt
Postad 18 February 2010 - 20:21
Ja det hoppas man verkligenDet flöt ju på riktigt fint nu
![]()
Hoppas verkligen att den kommer lite tidigare än de e sakt
Är så grymt sugen på att få klämma och känna på den
Postad 18 February 2010 - 20:44
värt att läsa!
man kan väl säga att han gillar den?
It’s a sheer masterstroke of design that has patently been born of SE waking up and smelling the coffee (yes, I’m telling it like it is). It’s an ace card that they’re just about to throw onto the table and the other players here need to realise that now. Nokia, Samsung, Motorola, and, yes, HTC and Apple, we know you’re listening and with that in mind we feel we have to advise you that the X10 is something to start getting very nervous about indeed (if you aren’t already – not that I’d expect anyone to admit it).
Read: Sony Xperia X10 Hands On & First Impressions [Does the Xperia X10 Herald a New Era of SE Handsets? Is the X10 Really Worth All The Hype?] » TFTS – Technology, Gadgets & Curiosities
Sån skit...
Eller:
So, there you have it and I’ll admit, having just re-read the above myself, this reads as if I think that the Xperia X10 is a masterstroke of handset design. Ultimately, however, this is exactly what I think and I see no justifiable reason as to why I should pretend otherwise.
Had the X10 have left me feeling cold, I would have told you. But it didn’t. What it did do is serve to reaffirm that, as mentioned above, Sony Ericsson have woken up, smelt the coffee and have obviously decided its time to reaffirm themselves in the handset market. And the X10 will indeed do just that, and it’ll do it with aplomb.
The Xperia X10 is a revelation. It not only looks great, but it runs like a dream and the thought SE have put into this handset – its design, its features, its usability – positively shines through. The X10 is sheer brilliance, pure and simple.
Or, if you really want me to put myself on the line here, I’ll put it another way. Alex (our Sub) asked me, on my return from the SE press event, whether I’d actually consider replacing my beloved iPhone 3GS with an X10 and I could only offer him a single word answer.
Yes.
Ne, det får nog bli en Nexus...
Redigerat av Unregistered1193, 18 February 2010 - 20:59.
Postad 18 February 2010 - 21:02
Postad 18 February 2010 - 21:12
Hoppas man kan ändra färgen på allt dock. Svart/grått hade varit bruutalt snyggt istället för det blåa
Postad 18 February 2010 - 21:19
heh nice review! skönt att höra en beskrivning hur man använder timescape. Det har varit lite luddigt innan faktiskt!
Hoppas man kan ändra färgen på allt dock. Svart/grått hade varit bruutalt snyggt istället för det blåa
Jag har kollat upp det, och tyvärr kan man inte göra det. Fattar inte hur SE tänkte när det inte låter anändaren ändra färg eller byta till egen bakrund... riktigt besviken blev jag på det iaf. Men får väl hoppas de får lite kritik, tar åt sig av den o fixar det med 2.x
Postad 18 February 2010 - 21:20
fast byta bakgrund kan man ju göra... håller med om att man borde kunna byta färg dock!Jag har kollat upp det, och tyvärr kan man inte göra det. Fattar inte hur SE tänkte när det inte låter anändaren ändra färg eller byta till egen bakrund... riktigt besviken blev jag på det iaf. Men får väl hoppas de får lite kritik, tar åt sig av den o fixar det med 2.x
Postad 18 February 2010 - 21:32
fast byta bakgrund kan man ju göra... håller med om att man borde kunna byta färg dock!
Men man kan väl inte byta bakrunden (eller färgen för den delen) i själva time/media-scape det var de jag menade
Redigerat av zippiz, 18 February 2010 - 21:44.
Postad 18 February 2010 - 21:33
Jag tyckte jag läste att dom skulle släppa källkoden till scape-apparna, osäker på var dock. Då borde man kunna ändra hejvillt:)fast byta bakgrund kan man ju göra... håller med om att man borde kunna byta färg dock!
Några frågor och svar:
"1. Are you able to show how much ram the device has?
2 .Can you filter witch contact to show i timescape?
3. How is the touchrespons?
4. Soundquality at a phonecall?
5. No front cam right?
6. When you sync the phone with facebook, is your friends facebook profile photos automaticlly synced to the contacts in your phonebook?
Svar:
"1) No
2) Yes
3) Very responsive
4) Very Good
5) Correct
6) Yes it does sync photos from facebook"
"What about the video recording quality and playback?
Is there a equalizer on the music player? "
Svar:
"i Have tried some video playback on movies like fast and furious amored and avatar very good also tried the AINO headset MH-100 works perfectly just loading up some music"
"I Have a x10 and i have had a nexus one the X10 kicks the nexus one and iphone's ass lets wait and see how many of you haters change your tune once the x10 launches "
EDIT:
Hittade länken till Scapeappsen = open source
http://www.unwiredvi...ymbian-devices/
Redigerat av Unregisteredc83518bd, 18 February 2010 - 21:46.
Postad 18 February 2010 - 21:39
Til råga på allt så vil frugan vill ha en Vit X10 mini ;-)
Postad 18 February 2010 - 21:56
Nå måste den släppas snart, har ont i magen så mycket tänker jag på den ;-)
Til råga på allt så vil frugan vill ha en Vit X10 mini ;-)
X10 mini ser glöd het ut... saxat från mobil.se
I butik: i början av andra kvartalet...frågan är vad tidigt Q2 betyder...April?
http://www.mobil.se/...o-1.307447.html
chat med mobil från MWC:
Smith: Vilken är den "kraftfulaste" mobilen du har stött på MWC? Och vilken är den skönaste?
Mobil: Den kraftfullaste mobilen, hmm om jag tittar utanför mässan så måste jag få säga N900. Inget här rår på den. Bland det som lanserats hittills så tycker jag att HTC Desire var riktigt skön, i betydelsen snygg och insidan verkar fantastiskt bra den med. Sony Ericsson X10 Mini och för den delen X10 Mini Pro med tangentbord är riktigt bra anpassade med lilla skärmen och funkar fint trots det. Windows Mobile 7 är mässans överraskning. Äntligen har Microsoft tänkt om helt. /Erik Mörner
Redigerat av theclone, 18 February 2010 - 22:29.
Postad 18 February 2010 - 22:27
Och jag sätter min högra kula på att SE väntar med att uppgradera till en ny android version, eftersom dom redan bakat in många av funktionerna från 2.1 i 1.6. Därför tror jag dom sa "before the end of the year" eftersom dom förmodligen väntar på en ny version som har fler funktioner!
Google släpper ju 3-4 stora updates per år, så ni får max en, vid slutet av året? Kul jul.
Jag ber dig bara 1 gång att inte idiotförklara personer i forumet! Det är ovärdigt och barnsligt.
Nej den laggar inte längre i Timescape! Sista mjukvaruuppdateringen har löst det ev. lagg som var tidigare! Om herrn vill kan jag ge dig telefonnumret till Lund så får du fråga själv. Eller så får du helt enkelt tro på vad jag säger eftersom jag dagligen talar med personer som är inblandade.
Japp sense är bra, men uttryck dig inte över något som du uppenbarligen bara sitter och spekulerar kring, det är ovärdigt dig själv och andra i denna tråd samt ger en ytterst negativ stämning i tråden.
Släpp X10an och nöj dig med din trevliga Nexus!
Behöver inget telefonnummer, har bra kontakter där och de säger samma sak. Har du många kontakter så laggar det något fruktansvärt. Men vi verkar inte komma längre här.
Postad 18 February 2010 - 22:27
1 stor som säkert innehåller det bästa från dom 3-4 som google släppt under året.Google släpper ju 3-4 stora updates per år, så ni får max en, vid slutet av året? Kul jul.
Postad 18 February 2010 - 22:30
Sån skit...
Eller:
Ne, det får nog bli en Nexus...
90% av det han säger är positivt är ju utseendet... Känns inte speciellt viktigt. Alla vet att den ser bra ut och har sett den länge. Ja, den är snabb. Dock inte i timescape.
1 stor som säkert innehåller det bästa från dom 3-4 som google släppt under året.
Ha ha morsning. Vad för resurser tror du att man kommer att lägga på denna lur som man redan hämtat hem stålarna på och som kommer att börja vara gammal när denna uppdatering kommer ut om ett år?
Tror det blir någon variant av 2.1 man släpper i slutet på året, max 2.5. Men då kommer Android att ligga över 3.0 om all går enligt plan. Men då får ni köpa Nexus 11. SE vill ha in mer stålar.
Postad 18 February 2010 - 22:31
med andra ord är den minst lika bra som nexusen, som ju inte ens har timescape? dessutom snyggare.90% av det han säger är positivt är ju utseendet... Känns inte speciellt viktigt. Alla vet att den ser bra ut och har sett den länge. Ja, den är snabb. Dock inte i timescape.
Postad 18 February 2010 - 22:35
Refererar du fortfarande till dom första videorna när du säger att Timescape fortfarande är segt? Du verkar ju gilla att vara uppdaterad, så kolla gärna på dom nya videorna med Timescape. T ex denna som säkert redan är postad:90% av det han säger är positivt är ju utseendet... Känns inte speciellt viktigt. Alla vet att den ser bra ut och har sett den länge. Ja, den är snabb. Dock inte i timescape.
http://www.youtube.c...h?v=NOFMq_QBECc
Postad 18 February 2010 - 22:39
SE har bekräftat att där kommer uppdateringar i minst 2 år, häng med i svängarna innan du kritiserar något!90% av det han säger är positivt är ju utseendet... Känns inte speciellt viktigt. Alla vet att den ser bra ut och har sett den länge. Ja, den är snabb. Dock inte i timescape.
Ha ha morsning. Vad för resurser tror du att man kommer att lägga på denna lur som man redan hämtat hem stålarna på och som kommer att börja vara gammal när denna uppdatering kommer ut om ett år?
Tror det blir någon variant av 2.1 man släpper i slutet på året, max 2.5. Men då kommer Android att ligga över 3.0 om all går enligt plan. Men då får ni köpa Nexus 11. SE vill ha in mer stålar.
Postad 18 February 2010 - 22:40
Jag tyckte jag läste att dom skulle släppa källkoden till scape-apparna, osäker på var dock. Då borde man kunna ändra hejvillt:)
Några frågor och svar:
"1. Are you able to show how much ram the device has?
2 .Can you filter witch contact to show i timescape?
3. How is the touchrespons?
4. Soundquality at a phonecall?
5. No front cam right?
6. When you sync the phone with facebook, is your friends facebook profile photos automaticlly synced to the contacts in your phonebook?if you have the phonenumber on your phone of course:) "
Svar:
"1) No
2) Yes
3) Very responsive
4) Very Good
5) Correct
6) Yes it does sync photos from facebook"
"What about the video recording quality and playback?
Is there a equalizer on the music player? "
Svar:
"i Have tried some video playback on movies like fast and furious amored and avatar very good also tried the AINO headset MH-100 works perfectly just loading up some music"
"I Have a x10 and i have had a nexus one the X10 kicks the nexus one and iphone's ass lets wait and see how many of you haters change your tune once the x10 launches "
EDIT:
Hittade länken till Scapeappsen = open source
http://www.unwiredvi...ymbian-devices/
På fråga 1 tror jag han har fel för jag har faktiskt sett det i telefonen...där kunde jag se hur mkt RAM som var tillgängligt, har jag för mig... OBS! Tror
Edit: Om han håller inne mittenknappen med ett antal program igång så har jag för mig att den visar vilka program som är öppna och hur mkt RAM som är tillgängligt.
Redigerat av Unregistered1193, 18 February 2010 - 22:45.
Postad 18 February 2010 - 22:45
Och när man tröttnar på det så gnäller man över den förmodade bristen och väntan på uppdateringar.
Postad 18 February 2010 - 22:49
Är man en stor gnällspik så måste man ha något att gnälla på!Jag förstår inte riktigt varför man gnäller över lagg i en app som är SE only, när man inte framstår som det minsta intresserad av att köpa X10an.
Och när man tröttnar på det så gnäller man över den förmodade bristen och väntan på uppdateringar.
Postad 18 February 2010 - 22:54
Jag förstår inte riktigt varför man gnäller över lagg i en app som är SE only, när man inte framstår som det minsta intresserad av att köpa X10an.
Sant, gnäll på lag känns sådär. Men för egen del är jag helt ointresserad av x10 men däremot är jag intresserad av hur den presterar för att se om kommande modeller kan va något. Just nu mini. Men hela SE android satsning börjar ju på allvar med x10. Så är den skit så känns resten sådär. Funkar den bra så finns det möjlighet för kommande modeller...så ser jag det. Därför jag är här och hänger i den här tråden...tillför väldigt lite. Egenligen bara intresserad av hur den presterar och tycker forfrande det är lite osäkert.
Postad 18 February 2010 - 22:56
Refererar du fortfarande till dom första videorna när du säger att Timescape fortfarande är segt? Du verkar ju gilla att vara uppdaterad, så kolla gärna på dom nya videorna med Timescape. T ex denna som säkert redan är postad:
http://www.youtube.c...h?v=NOFMq_QBECc
Nej jag refererar till bara några dagar gamla videos.
http://www.youtube.c...rtHmc&f#t=3m15s
Notera lagget, notera hur timescape inte startar andra gången utan kräver två klick, notera att det tar typ 2 sek att byta vy när han drar åt sidan osv...
Om du tittar på den filmen du länkade så är det typ 4-5 olika gubbar på alla bilder dvs i stort sett inga kontaker alls utan det som han scrollar igenom är ett fåtals personer sms, mailosv, därför ser det ut som massor men det är det inte egentligen. Han stannar ju t om på facebooksidan av Timescape och den är helt tom. Då går det fort.
Du behöver inte tro mig. Det är helt ok.
Redigerat av Barilla, 18 February 2010 - 23:05.
Postad 18 February 2010 - 23:00
Jag förstår inte riktigt varför man gnäller över lagg i en app som är SE only, när man inte framstår som det minsta intresserad av att köpa X10an.
Det var ju de som jag och många andra störde sig på. Men främst att den drog ut på tiden så ###### mycket och att man släpper antik mjukvara. Jag tycker att det är kul med nya saker, vill inte vänta 12 månader på nästa uppdatering när andra får en var 3-4 månad.
Har alltid gillat SE, men inse. De är inkompetenta. 95% av det som är bra med X10 är googles android. Resten är utseendet. Vad är det som har tagit sådan ###### tid? En facebookstatusuppdateringsspiral? Kom igen...
Det bådar inte gott. Sen har ju SE gått ut och sagt att man helst av allt inte ens vill sälja android utan i stort sett tvingats till det.
Postad 18 February 2010 - 23:05
Ja där laggar det, dock har väl SE uttalat sig om att inte samtliga X10or på mässan har senaste mjukvaran, hur korkat de än må vara!?Nej jag refererar till bara några dagar gamla videos.
Notera lagget, notera hur timescape inte startar andra gången utan kräver två klick, notera att det tar typ 2 sek att byta vy när han drar åt sidan osv...
Sen har vi väl sett en hel bunt med filmklipp där det inte laggat på samma sätt som i den här videon eller krävt flera 'omdragningar' för att byta vy i Timescape!?
Men letar man efter fel hittar man dom..
Och varför ska vi tro det minsta på dig, som inte har någon förstahandsinfo alls, utan bara 'goda kontakter på SE i Lund' eller liknande...?
Redigerat av mrNoodles, 18 February 2010 - 23:06.
Grattis! du har lyckats gräva fram i princip den enda videon från MWC som det laggar påNej jag refererar till bara några dagar gamla videos.
dessutom har ju SE sagt att alla inte kör senaste SW. Men visst laggar det på DEN videon ja
Postad 18 February 2010 - 23:07
Ja där laggar det, dock har väl SE uttalat sig om att inte samtliga X10or på mässan har senaste mjukvaran, hur korkat de än må vara!?
Sen har vi väl sett en hel bunt med filmklipp där det inte laggat på samma sätt som i den här videon eller krävt flera 'omdragningar' för att byta vy i Timescape!?
Men letar man efter fel hittar man dom..
Se det jag skrev innan... De mobiler som går snabbt är i stort sett tomma, de innehåller ett fåtal kontakter. Men visst, tro mig inte.
Postad 18 February 2010 - 23:08
Det bådar inte gott. Sen har ju SE gått ut och sagt att man helst av allt inte ens vill sälja android utan i stort sett tvingats till det.
Ja jag läser också in exakt det du skriver i det här...
Sony Ericssons vd Bert Nordberg underströk på en presskonferens att företaget också kommer att släppa telefoner med operativsystemen Symbian och Windows men det råder ingen tvekan om var tyngdpunkten ligger.
– Vi har ett väldigt bra samarbete med Google och en majoritet av telefonerna vi släpper i år kommer att ha Android som operativsystem, sade Nordberg.
Grattis! du har lyckats gräva fram i princip den enda videon från MWC som det laggar på
![]()
dessutom har ju SE sagt att alla inte kör senaste SW. Men visst laggar det på DEN videon ja
Du tror att SE inför sin viktigaste lansering någonsin och på en enormt viktig mässa skulle skicka dit en massa telefoner med gammal SW? Snälla...
Det är ursäkter.
Sen har ju SE gått ut och sagt att man helst av allt inte ens vill sälja android utan i stort sett tvingats till det.
Har du någon källa till det påståendet?
Postad 18 February 2010 - 23:11
Det är typ bara du i hela tråden som har problem med det, och du fortsätter älta det.
Jag säger inte på nåt sätt att SE alltid gjort allt rätt, men det för den skulle behöver ju inte betyda att hela X10an är skit - trots ev. långa väntetider på nya Androidversioner.
Ok, så du menar att dom det inte laggar i är tomma, medans de som har gott om kontakter/facebookpolare laggar?Du tror att SE inför sin viktigaste lansering någonsin och på en enormt viktig mässa skulle skicka dit en massa telefoner med gammal SW? Snälla...
![]()
Det är ursäkter.
Postad 18 February 2010 - 23:12
Ja jag läser också in exakt det du skriver i det här...
Sony Ericssons vd Bert Nordberg underströk på en presskonferens att företaget också kommer att släppa telefoner med operativsystemen Symbian och Windows men det råder ingen tvekan om var tyngdpunkten ligger.
– Vi har ett väldigt bra samarbete med Google och en majoritet av telefonerna vi släpper i år kommer att ha Android som operativsystem, sade Nordberg.
Sony Ericsson vill inte bygga Googlemobil
http://www.idg.se/2....gga-googlemobil
Handen på hjärtat, har SE någonsin varit bra på mjukvara? Det är ju det som varit deras akilleshäl genom alla tider. Grym hårdvara, kass mjukvara. Lämna mjukvaran till experterna och gör hårdvara.
Men nej, man vill fortsätta att "fula till" gamla versioner av android. Tror inte det är framtiden. Men vi får se.
Postad 18 February 2010 - 23:14
Det var ju de som jag och många andra störde sig på. Men främst att den drog ut på tiden så ###### mycket och att man släpper antik mjukvara. Jag tycker att det är kul med nya saker, vill inte vänta 12 månader på nästa uppdatering när andra får en var 3-4 månad.
Har alltid gillat SE, men inse. De är inkompetenta. 95% av det som är bra med X10 är googles android. Resten är utseendet. Vad är det som har tagit sådan ###### tid? En facebookstatusuppdateringsspiral? Kom igen...
Du är så pinsam, du har ju själv suttit och skrivit hur liten skillnaden är mellan 2.1 o Sony Ericssons 1.6 med förbättringar. Men nu är det helt plötslkigt antikt? Glöm inte heller att inte HTC har släppt sina Android 1ghz telefoner i andra länder än USA så så långt efter kan man väl knappast säga att de är? De kommer kanske tom före någon annan på vår marknad så sluta med det skitsnacket.
Jag har ju förstått att du av någon konstigt anledning trivs med att sitta här o spy galla hela tiden, men att du inte blivit utkastad från forumet är ju en gåta för mig.
Postad 18 February 2010 - 23:14
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?