Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 April 2010 - 15:36

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0
*gjorde ett dumt svar på ett ännu dummare inlägg men insåg sedan hur onödigt det var så ignorera detta inlägget*

Redigerat av nipe, 09 April 2010 - 16:35.

Postad 09 April 2010 - 15:38

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0
Några användarrecensioner från
Play.com

Postad 09 April 2010 - 15:38

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Relevans? Om det är något som är känt bland iPhone-ägare i USA så är det att AT&T suger häst... Det är alltså AT&T som är boven, inte iPhone.

Sorry för OT: I sverige är ju inte AT&T boven utan här beror nästan alla dropped calls på dåliga unlock-hacks.
Blacksn0w är t ex direkt associerat med tappade samtal och nät.

Nu återgår vi till HTC Desire tycker jag, en bättre telefon på alla sätt o vis.

Postad 09 April 2010 - 15:40

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Har hållit koll på mitt orderstatus med Expansys och noterade att det plötsligt gick från "klart att packas och skickas" till "delleverans möjlig".

Samtidigt som det gick från Beräknad 5 dagar till Beräknad 6 dagar trots att det fortfarande står Beräknad 5 dagar på sajten i övrigt.

Crap, den skulle ju skickas ikväll. Självklart väntar jag nu på svar igen kring detta.

Postad 09 April 2010 - 15:40

cippran
  • cippran
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Jag känner att abonnemangs-snack kring ett amerikanskt företag och Iphone i allmänhet verkligen hör hemma i den här tråden.

Postad 09 April 2010 - 16:05

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Har hållit koll på mitt orderstatus med Expansys och noterade att det plötsligt gick från "klart att packas och skickas" till "delleverans möjlig".

Samtidigt som det gick från Beräknad 5 dagar till Beräknad 6 dagar trots att det fortfarande står Beräknad 5 dagar på sajten i övrigt.

Crap, den skulle ju skickas ikväll. Självklart väntar jag nu på svar igen kring detta.

Hhrrmm. Pratade precis med Expansys och det var tydligen så att de dels hade en massa kunder som väntade på telefoner sedan tidigare men vars information behövde bekräftas. Löftet jag fick var egentligen en gissning att min skulle gå ut idag utifrån hur många fanns inne och under behandling.

Sedan verkar det som om när beställningen godkänns mot lagret så anger de i orderstatus antal dagar man måste vänta tills man får det i stället för lagerstatus. Eller jag vet inte...

Hursom så skulle de få in fler på måndag eller tisdag och förhoppningsvis borde jag få min innan slutet av nästa vecka. Jag ger det till på tisdag för att se till att något händer. Om inte så får jag avboka och köa utanför MM (för att betala dubbelt så mycket).

Postad 09 April 2010 - 16:06

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Funderar på ett flat-rate-abb..

Telenor har ett helt okej för 699kr/mån.. ingår en gratis samtal, mms m.m. + mobilsurf

Telenor har utlovade 384kbps på sin 3g-hastighet,
men räcker detta om man tex kollar mail, surfar runt på expressen, youtube, aftonbladet, blocket, imdb.. m.m.?

Jag bor dessvärre inte i storstäderna, där turbo 3g är en möjlighet ännu..

Postad 09 April 2010 - 16:09

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Några användarrecensioner från
Play.com

Ja det är fantastiskt så hyllad Desire blir överallt. Har lusläst alla resentioner och det är så man börjar undra om det finns några nackdelar med den. Vilket det självklart finns.
"The Desire does all the things all the best Smartphones do and it does it better in one device".

Postad 09 April 2010 - 16:15

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tog kontakt med CDON och frågade när de skulle få in HTC Desire..

Svar från kundservice
Hej ******

tack för att du kontaktade oss.

Den senaste uppgiften vi fått gällande HTC Desire är att vi ska få in den i lager 2010-04-12, vilket betyder att vi kan leverera den till dig 1-2 dagar senare. Detta är dock fortfarande en preliminär uppgift.

Postad 09 April 2010 - 16:22

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Tog kontakt med CDON och frågade när de skulle få in HTC Desire..

Svar från kundservice
Hej ******

tack för att du kontaktade oss.

Den senaste uppgiften vi fått gällande HTC Desire är att vi ska få in den i lager 2010-04-12, vilket betyder att vi kan leverera den till dig 1-2 dagar senare. Detta är dock fortfarande en preliminär uppgift.

Jaså, du fick svar så snabbt, fantastiskt, men som jag sa är de snabba. Trodde jag ändå inte en fredagskväll.

Postad 09 April 2010 - 16:26

Unregistered0fc48039
  • Unregistered0fc48039
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hemmagjort bordsställ :)
http://www.swedroid....h...7576&page=7

Postad 09 April 2010 - 16:29

igelkotten
  • igelkotten
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Ja det är fantastiskt så hyllad Desire blir överallt. Har lusläst alla resentioner och det är så man börjar undra om det finns några nackdelar med den. Vilket det självklart finns.
"The Desire does all the things all the best Smartphones do and it does it better in one device".

Det är nog ganska svårt att hitta några nackdelar, det är en grym telefon.
* Den kunde ha varit snyggare. Tycker t.ex. att Legend är snyggare, även om jag inte gillar "böjen".
* Dålig batteritid (men det gäller nog alla telefoner i den här klassen)
* Jag tycker att knapparna kunde ha suttit närmare skärmen. (kanske inget som stör egentligen)
* Kameran kunde ha varit ännu bättre. (men behöver man verkligen det?)

Vissa av mina förslag är kanske lite långsökta. Någon som kan komma på något annat?

Postad 09 April 2010 - 16:39

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Vissa av mina förslag är kanske lite långsökta. Någon som kan komma på något annat?

Nej och jag har faktiskt ingen större lust att spekulera i brister med min nya underbara telefon som jag inte ens fått ännu. :)

Postad 09 April 2010 - 16:42

KingD
  • KingD
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

* Den kunde ha varit snyggare. Tycker t.ex. att Legend är snyggare, även om jag inte gillar "böjen".
* Jag tycker att knapparna kunde ha suttit närmare skärmen. (kanske inget som stör egentligen)

Det enda jag spontant känner att Desire borde haft är en RIKTIG blixt. En xenon-blixt! Jag har idag en SE C905 och har haft en K800i innan och har vant mig att kunna använda kameran i mörker/inomhus/i motljus.

Den lilla mesiga LED-blixten som blivit standard på i stort sett alla telefoner idag håller ICKE måttet, om du frågar mig. Sen hjälper det inte hur många miljarder megapixlar telefonen har....

/KingD

Postad 09 April 2010 - 16:46

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Det enda jag spontant känner att Desire borde haft är en RIKTIG blixt. En xenon-blixt! Jag har idag en SE C905 och har haft en K800i innan och har vant mig att kunna använda kameran i mörker/inomhus/i motljus.

Den lilla mesiga LED-blixten som blivit standard på i stort sett alla telefoner idag håller ICKE måttet, om du frågar mig. Sen hjälper det inte hur många miljarder megapixlar telefonen har....

/KingD

Nja, lampa ger möjlighet att filma när det är mörkt och ger även en bra ficklampa. Annars är kamera på mobiler klart överskattat

Postad 09 April 2010 - 16:51

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Vad gäller kameran på Desire verkar den bra för en mobil med alla inställningsmöjligheter och framför allt snabb. Vilket jag tycker är det viktigaste på en mobilkamera, är den långsam har man ingen nytta av den.
Skall man sen ta ricktiga foto, så är det kompaktkamera som gäller.
Om en kompaktkamera hade varit lika långsam som på vissa andra smartphones så hade man kastat den i soperna på studs, med min erfarenhet iallafall.
Vad gäller design, är smidigheten i formerna viktigast. Alltså tycker jag då den är perfekt.

Postad 09 April 2010 - 16:53

KingD
  • KingD
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Nja, lampa ger möjlighet att filma när det är mörkt och ger även en bra ficklampa. Annars är kamera på mobiler klart överskattat

Lampa är bra! Det ena utesluter inte det andra. C905 t.ex. har båda....

Postad 09 April 2010 - 17:13

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Många nyare xenonblixtar kan användas som lampa vid filmning också (e.g. sony ericsson c905), så xenon blixt äger allt och har därför inga direkta nackdelar. Kamera på mobiler är snarare underskattat enligt min mening, finns inget skönare än att knäppa sköna festbilder med en mobil som man ändå alltid har med sig men som även är tillräcklgt bra föstås....

mmm.... så många minnen i både film och bild.... Giggity Giggity :)

EDIT:

Lampa är bra! Det ena utesluter inte det andra. C905 t.ex. har båda....

aaah, beat me to it.

Redigerat av Seriouz, 09 April 2010 - 17:22.

Postad 09 April 2010 - 17:13

maerd
  • maerd
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Hur är själva telefon användandet i en HTC telefon?

Alla snackar om kamera, apps, gps ..osv. Men jag vill veta om man det är lika bra ljud osv i dessa HTC som det är
från en SE telefon eller Nokia.

Någon som har erfarenhet från Hero eller TyTn2 eller nåt liknande ?

Postad 09 April 2010 - 17:18

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Hur är själva telefon användandet i en HTC telefon?

Alla snackar om kamera, apps, gps ..osv. Men jag vill veta om man det är lika bra ljud osv i dessa HTC som det är
från en SE telefon eller Nokia.

Någon som har erfarenhet från Hero eller TyTn2 eller nåt liknande ?

Hero har bästa ljud vid samtal av alla mobiler jag haft. Nexusen är sämre, hoppas Desire är lika bra som Hero

Postad 09 April 2010 - 17:18

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Tycker det är så kul att många sågar sony ericsson för deras överdrivna megapixel reklam, när SE i stort sett alltid varit bäst på mobilkameror. :)

Redigerat av Seriouz, 09 April 2010 - 17:21.

Postad 09 April 2010 - 17:39

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Tycker det är så kul att många sågar sony ericsson för deras överdrivna megapixel reklam, när SE i stort sett alltid varit bäst på mobilkameror. :)

Men sämst på mobiler i övrigt ^_^ hahaha. sorry :) har själv SE nu men är sjukt onöjd!

Postad 09 April 2010 - 17:40

Unregistered1583
  • Unregistered1583
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Min Desier blir levererad till mig i mitten på nästa vecka.

Har någon tips på bra skydd, görna något sånt som finns till iphone, eller funkar dom till Desier?

Postad 09 April 2010 - 17:43

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Jaså, du fick svar så snabbt, fantastiskt, men som jag sa är de snabba. Trodde jag ändå inte en fredagskväll.

Trodde inte jag heller, de har riktigt bra service faktiskt.. Och brukar vara snabba med leveranser också då jag har köpt annat hos dem och är nöjd. Hoppas man får den på tisdag eller onsdag :)

Postad 09 April 2010 - 17:45

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Men sämst på mobiler i övrigt :) hahaha. sorry :) har själv SE nu men är sjukt onöjd!

Jag har också en SE, närmare bestämt en W995. Den är helt okej tycker jag, men en jävligt störig grej är att alla info-popups måste visas i ett par sekunder.
Om man ställer in larmet t ex så står det "Larm aktiverat 19:55" i ett par sekunder. Alla dessa info-popups tar ett par sekunder kvar och jääääävlar vad jag stör mig!
Och så är det på alla senare SE-lurar.

Postad 09 April 2010 - 17:53

MrJiM78
  • MrJiM78
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
http://cgi.ebay.co.u...=item2eac3c530e

hoppas att de gör en sån för desire oxå. blir lätt köp då.

Postad 09 April 2010 - 17:55

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0
För vad det är värt, har sett att flera affärer i stockholmsområdet har både HTC Desire och X10 i lager och "on display", dvs faktiska fungerande telefoner då och inte attrapper. El giganten, Media Markt etc, t.ex. vid Sickla och Nacka Forum.

Postad 09 April 2010 - 17:58

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Lite OT, men ändå inte: Står vid spisen hemma och ska laga pepparstek med klyftpotatis och bernaisesås.. och så börjar musiken hacka. Jag lirar trådlöst från laptopen till en Apple AirPort Express och jag är MYCKET nära att lägga den i kastrullen med bernaise. Koka skiten.
Nu till det som är icke-OT: är det konfirmerat att Desire kan spela musik till min feta hemmabio via blåtand? Har läst hela tråden men hittar inget som säger ja till 100%.

Postad 09 April 2010 - 18:00

MrJiM78
  • MrJiM78
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Helt OT.. tycker att du ska bjuda alla på käk. :)

Sen undrar jag om man klarar sig med klass 2 minneskort? man kommer undan bra mycket billigare jämfört med de bättre.

Redigerat av MrJiM78, 09 April 2010 - 18:01.

Postad 09 April 2010 - 18:02

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Lite OT, men ändå inte: Står vid spisen hemma och ska laga pepparstek med klyftpotatis och bernaisesås.. och så börjar musiken hacka. Jag lirar trådlöst från laptopen till en Apple AirPort Express och jag är MYCKET nära att lägga den i kastrullen med bernaise. Koka skiten.
Nu till det som är icke-OT: är det konfirmerat att Desire kan spela musik till min feta hemmabio via blåtand? Har läst hela tråden men hittar inget som säger ja till 100%.

teoretiskt, ja... borde inte vara några större problem.

sjuukt snygg, och praktiskt...

Postad 09 April 2010 - 18:05

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Helt OT.. tycker att du ska bjuda alla på käk. :)

Sen undrar jag om man klarar sig med klass 2 minneskort? man kommer undan bra mycket billigare jämfört med de bättre.

Kommer du hem till mig med en Desire så får du äta dig mätt så du spricker, för då har jag inte tid att äta längre :)

teoretiskt, ja... borde inte vara några större problem.

Naj! Inte teoretiskt, jag vill veta hundraprocentigt! ^_^

Postad 09 April 2010 - 18:06

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

För vad det är värt, har sett att flera affärer i stockholmsområdet har både HTC Desire och X10 i lager och "on display", dvs faktiska fungerande telefoner då och inte attrapper. El giganten, Media Markt etc, t.ex. vid Sickla och Nacka Forum.

Tack! Då ska jag åka till Elgiganten Sickla det första jag gör imorgon! :) För du menar att man kan leka med den på riktigt? Bländra bland inställningarna osv?

Postad 09 April 2010 - 18:10

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Sen när räknas kl 17:15 som kväll? :)

Postad 09 April 2010 - 18:14

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0

Bara på fredagar. :)

Postad 09 April 2010 - 18:22

MrJiM78
  • MrJiM78
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
hmm.. beställde ett 16gb micro sdhc från ebay. 11.5 kr inkl frakt. hoppas att den funkar. :)

Postad 09 April 2010 - 18:36

Unregistered2743ab77
  • Unregistered2743ab77
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Så kan du inte skriva ner några butiker som har den i lager 100% så att jag kan hämta ut den i samma sekund, kommer tälta utanför den butiken tills de öppnar imorgon.

Är du helt säker på att elfjanten i sickla har den i lager?

Postad 09 April 2010 - 18:46

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Ringde precis MM i Nacka och de hade inte fått in den, varken som display eller annars sa tjejen jag pratade med. Med de har beställt dem fast hon visste inte när de skulle komma.

Är du säker det inte var Legend du såg?

Förresten tror jag att folk kunde få en bra uppfattning om hur Sense känns osv genom att titta på Legend. Var grymt imponerad fast jag tycker inte om designen.

Edit: Såg nu att Expansys ska ha "100+" inne igen men jag tror det betyder att de vet 100% att de får enheterna på måndag och vill inte missa beställningar över helgen. På min beställning står det fortfarande Beräknad 6 dagar vilket jag hoppas betyder måndag plus 3. Hursom Madelein som jag pratade med tidigare menade att min var i princip helt klar att levereras när de väl kom in så jag hoppas i alla fall ha den på tisdag-onsdag.

Redigerat av Quist08, 09 April 2010 - 18:48.

Postad 09 April 2010 - 19:15

mrhuss
  • mrhuss
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ni kanske redan vet...men så här är det! Det är gemensam sverige relese av Desire på onsdag, så alla ni som räknar med att får luren på måndag eller tisdag glöm det. Många butiker har den redan på lager men får inte leverera.

Det blir dryga böter om någen affär säljler en "äkta svensk" innan onsdag!!

grattis alla er som beställt på onsdag är vi glada HTC användare:)

(detta är ärlig och korekt info från butiken som jag köper ifrån!)

Postad 09 April 2010 - 19:18

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Ni kanske redan vet...men så här är det! Det är gemensam sverige relese av Desire på onsdag, så alla ni som räknar med att får luren på måndag eller tisdag glöm det. Många butiker har den redan på lager men får inte leverera.

Det blir dryga böter om någen affär säljler en "äkta svensk" innan onsdag!!

grattis alla er som beställt på onsdag är vi glada HTC användare:)

(detta är ärlig och korekt info från butiken som jag köper ifrån!)

LOL, sicket skämt, böter? :)

Postad 09 April 2010 - 19:22

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
För att underlätta väntan så har jag nu komponerat ett ordmoln som täcker hela denna tråden!
För er som inte vet vad ett s.k. Word-Cloud är, så innehåller det en massa ord. Det största ordet är nämnt flest gånger, och det minsta.. minst antal gånger. Kan bli ganska intressanta moln ibland :)
Postad bild
Varsågoda och trevlig helg!
(Skulle bilden tas bort så finns den även på http://p.iqs.me/gmw7n)

Postad 09 April 2010 - 19:36

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

För att underlätta väntan så har jag nu komponerat ett ordmoln som täcker hela denna tråden!
För er som inte vet vad ett s.k. Word-Cloud är, så innehåller det en massa ord. Det största ordet är nämnt flest gånger, och det minsta.. minst antal gånger. Kan bli ganska intressanta moln ibland :)

Varsågoda och trevlig helg!

LOL, underbart. Man undrar ju hur en del skribenter funkar dan före julafton :)

Postad 09 April 2010 - 19:40

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Lite matnyttigt för nya Androidbrukare:
http://androidforums...html#post516987

Postad 09 April 2010 - 19:45

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
WaveSecure - This is a fantastic application. It allows you to keep track of your phone if it ever gets stolen. You can remotely lock, backup, wipe and restore data to your phone using the WaveSecure web interface. Must have!
- Hur fungerar det om förövaren tar ut mitt SIM och sätter i ett eget (alternativt inget SIM alls)?

Postad 09 April 2010 - 19:48

Unregistered78820285
  • Unregistered78820285
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0

Man anser det nog som kväll då för att det inte är många som jobbar då längre. Få ett svar kl 17.15 på en fredag tycker jag är ganska imponerande. Många svenskar har en tradition att sluta tidigare på fredagar, det är nog framför allt inte många som jobbar över lite eller liknande på en fredag.
Du kanske inte eftersökte ett sånt seriöst svar men där kom det iaf.

Postad 09 April 2010 - 19:50

D K
  • D K
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
nu har jag lekt lite med den, svårt att hitta bra apps att installera, finns så mycket!
men den är snabb som inget annat att använda, känns inte direkt som en mobil

Postad 09 April 2010 - 20:17

Unregistered657ba2bc
  • Unregistered657ba2bc
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
Har "ett gäng" telefonbutiker i en radie av 400 meter. Jag ska ut på jakt i morgon :). Dags att droppa leveransfrågan för helg? Lite frossa i förväntning/rykten om hårdvara?

Postad 09 April 2010 - 20:22

Unregistered657ba2bc
  • Unregistered657ba2bc
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Lite matnyttigt för nya Androidbrukare:
http://androidforums...html#post516987

Tack!
Ett typiskt juste inlägg för oss nyandroider.

Postad 09 April 2010 - 20:28

storm72
  • storm72
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
www.mobillagret.com

fick de in telefonen under kvällen ? :)

Postad 09 April 2010 - 20:48

iNDePeNDeNt365
  • iNDePeNDeNt365
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Om någon köper den så säg gärna till om den funkade sen. Lätt grym :)

Postad 09 April 2010 - 20:54

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

WaveSecure - This is a fantastic application. It allows you to keep track of your phone if it ever gets stolen. You can remotely lock, backup, wipe and restore data to your phone using the WaveSecure web interface. Must have!
- Hur fungerar det om förövaren tar ut mitt SIM och sätter i ett eget (alternativt inget SIM alls)?

Wow sådant program har jag letat efter, så jag hoppas någon verkligen har ett svar :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.