Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 November 2010 - 20:12

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Haha, tyckte mig inte se någon skillnad, tills jag kollade igenom helt.
Skumt bara att polarns nokia-köpta får köra 011.012.00.01.
Hoppas bara att dom fixar det jobbiga dubbel-mellanslaget som blir på vissa internet-sidor (t.ex. facebook, minhembio osv) när man bara trycker mellanslag en gång i qwerty.

Blir till att skriva typ. Hej [mellanslag] [sudda senaste] på [mellanslag] [sudda senaste] dig.

Att det inte kommit något mer till Scandinavia version (RM-596_011.012_U01.01_79.92_prd.uda.fpsx) är för att det inte finns nåt telia skräp i den att uppdatera. Att man har en senare version på custom version är inget att skryta över annat än för andra med samma telia produktnummer.

Postad 02 November 2010 - 20:15

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Min telia fick, polarns nokia-köpta fick inte.

Innan:

Release: PR1.0
Software version: 011.012
Software version date: 2010-09-18
Custom version: 011.012.251.02
Custom version date: 2010-09-22
Language set: 011.012.06.01
Product code: 059D1N0
Model: N8-00
Type: RM-596
Latest update: Not updated
Browser version: 7.2
Flash version: 4.0
Java version: 2.1

-----------------

Nu:

Release: PR1.0
Software version: 011.012
Software version date: 2010-09-18
Custom version: 011.012.251.03
Custom version date: 2010-10-22
Language set: 011.012.06.01
Product code: 059D1N0
Model: N8-00
Type: RM-596
Latest update: 19.36
Browser version: 7.2
Flash version: 4.0
Java version: 2.1

Polarns nokiaköpta har som jag hade innan, dock anpassad version: 011.012.00.01 :S

Då har jag lika som din kompis .. Varför får inte vi som köpt hos Nokia någon uppdatering??? :)

Postad 02 November 2010 - 20:21

ljung_
  • ljung_
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Då har jag lika som din kompis .. Varför får inte vi som köpt hos Nokia någon uppdatering??? :P

Era var nog inte fulla med skräp som telia lagt in från början så ingen anledning till updates ännu :)

Redigerat av ljung_, 02 November 2010 - 20:26.

Postad 02 November 2010 - 20:30

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Era var nog inte fulla med skräp som telia lagt in från början så ingen anledning till updates ännu :)

Spotify samt Telia Navigator var det enda jag kunde hitta i min som telia bakat in.
Båda programmen avinstallerade jag direkt när jag fick mobilen i handen.
Mer "skräp" kan jag inte hitta.

Om jag inte minns fel så var den nya anpassade version-uppdateringen på 413kb eller 431kb eller liknande, så var inget stort.

Postad 02 November 2010 - 20:31

Cajsa
  • Cajsa
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

vad är det för "skräp" som telia lagt in förutom navigatorn och spotify? dessa två behöver man ju inte installera eller använda om man inte vill.

jag blir lite förvånad när jag läser den här tråden. ingen aning om hur gamla ni är men om ni tycker telefonerna idag är brandade är inget emot var de var för tio år sedan. då var verkligen telefonen nedlusad med både det ena och det andra och var ett **** att bli av med. i dagens läge märker jag inte ens att jag köpt min telefon hos telia.

Postad 02 November 2010 - 20:32

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Era var nog inte fulla med skräp som telia laggt in från början så ingen anledning till updates ännu :)

Ja fulla med en Spotify och en Telia Navigator länk. Då tror jag nog att Tre brandar sina telefoner betydligt våldsammare. Telia brukar bara ha någon länk sen är det klart.

Redigerat av Unregistered31511, 02 November 2010 - 20:37.

Postad 02 November 2010 - 20:38

Corran Horn
  • Corran Horn
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

För oss utan tidigare erfarenheter, hur funkar det och vad är det som gör det så bra? Jag hittade något som heter "Podcatcher" (som fortfarande verkar vara under utveckling). Kan det vara nåt?

Det är precis vad det låter som, ett program i telefonen som gör att du kan ta bort mellanledet med att först ladda ner podsändningen till datorn för att sedan föra över den till telefonen för att kunna lyssna på dem. Har laddat ner alla avsnitt av Cirkus Kiev och Mammas nya kille genom det här programmet. Det har även slunkit med några sommarprogram från P1. Det fina med programmet är att du kan prenumerera på alla podsändingar både videos och ljud direkt i telefonen vilket gör att du aldrig behöver sakna någonting bra att lyssna eller titta på om du vill. Programmet är dessutom riktigt smidigt och lätt att använda.

Redigerat av Corran Horn, 02 November 2010 - 20:46.

Postad 02 November 2010 - 20:38

ljung_
  • ljung_
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

vad är det för "skräp" som telia lagt in förutom navigatorn och spotify? dessa två behöver man ju inte installera eller använda om man inte vill.

jag blir lite förvånad när jag läser den här tråden. ingen aning om hur gamla ni är men om ni tycker telefonerna idag är brandade är inget emot var de var för tio år sedan. då var verkligen telefonen nedlusad med både det ena och det andra och var ett **** att bli av med. i dagens läge märker jag inte ens att jag köpt min telefon hos telia.

För att nämna några andra saker så

Dels låg det rester kvar från något ovi-konto; erixson eller dylikt.

Och sen är Telia-MMS APN'en helt låst och till råga på allt dold, visst kan man skapa nya och använda, men du kan inte ta bort/byta namn på den etc.

Redigerat av ljung_, 02 November 2010 - 20:40.

Postad 02 November 2010 - 20:46

Cajsa
  • Cajsa
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Och sen är Telia-MMS APN'en helt låst och till råga på allt dold, visst kan man skapa nya och använda, men du kan inte ta bort/byta namn på den etc.

rester av ett ovi-konto??

nu har ju jag ett telia-abb så det där med MMS är inget problem för mig.

Postad 02 November 2010 - 20:48

Jonrad89
  • Jonrad89
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Då vet jag inte vad vi har för olika Telia-brandade mobiler :S
Jag har inget varken internet eller mms som nämner något om Telia, och Ovi-konton har hela tiden vart tomt från början tills jag loggade in på mitt. :S

Postad 02 November 2010 - 20:57

ljung_
  • ljung_
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

rester av ett ovi-konto??

nu har ju jag ett telia-abb så det där med MMS är inget problem för mig.

Jo, det ligger restrer kvar i telias firmware, kanske plockades det bort lite av dem i uppdateringen som kom nyligen inte kollat. Och som triexo skriver tidigare i tråden ( https://www.minhembi...p;#entry3059668 ) går det ju att fixa med Phoneix men det är ju väldigt omständigt.

Förhoppningsvis klär man kunna byta product code säkert snart och där välja en scandinavia-release som inte telia får manipulera innan den går ut i nätet.

Postad 02 November 2010 - 20:58

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Tryck in kontakten lite till!

Får inte den jäkla handsfreen att funka! Jo alltså det hörs i den, men knapparna funkar fortfarande inte på den!! :)
Har testat att ha telefonen fulladdad men knapparna vill ändå inte funka!
Tror jag struntar helt i detta värdelösa handsfree o fortsätter med mina sennheiser i stället..

Postad 02 November 2010 - 21:00

ljung_
  • ljung_
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Jag har inget varken internet eller mms som nämner något om Telia, och Ovi-konton har hela tiden vart tomt från början tills jag loggade in på mitt. :S

Det kan vara så att vi har olika färger på enheterna då även de olika färgerna inom telia har olika produkt koder.

Får inte den jäkla handsfreen att funka! Jo alltså det hörs i den, men knapparna funkar fortfarande inte på den!! :)
Har testat att ha telefonen fulladdad men knapparna vill ändå inte funka!
Tror jag struntar helt i detta värdelösa handsfree o fortsätter med mina sennheiser i stället..

Du måste trycka i den tillräkligt hårt så det "klickar till" för att knapparna skall fungera.

Postad 02 November 2010 - 21:07

Agent47
  • Agent47
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Det blir schysta bilder, både i mörker motljus och ibland även när det är lite ofokus. Otroligt bra!!! En OK blandning.

Bifogad fil(er)

Redigerat av Agent47, 02 November 2010 - 21:17.

Postad 02 November 2010 - 21:46

Cajsa
  • Cajsa
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Samma här. Jag köpte min hos Telia den 8:e oktober och det är den silverfärgade. Har dessutom inte haft ett endast problem med telefonen förutom att den har lite problem att synka med ovi suite via usb-kabeln.

Postad 02 November 2010 - 22:11

MulleMetal
  • MulleMetal
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hej!

Är ny här på forumet och har läst tråden sida för sida men hittar inget svar på ett par frågor ang ett par funktioner.......
Är viktigt för min del att få svar på dessa frågor innan jag går å köper mig telefonen :)

Har förstått att man kan använda GPS'n samtidigt som man lyssnar på mp3 i bilen tex.
Har förstått att man kan skicka mp3-ljudet via fm-sändaren ut via bilens stereo samtidigt som gps'n är i gång..
Har förstått att gps'n ljud inte skickas via fmsändaren åxå.

Nu till mina frågor.....

Bryts mp3-musiken när det kommer inkommande samtal?
Skickas samtalet ut via fm-sändaren?

Postad 02 November 2010 - 22:33

teqnet
  • teqnet
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

har hittat ett intressant program. Skall vara möjligt att ta en bild av exempelvis en vägskylt på ett annat språk, och sedan få det översatt. här är en länk till programmet http://forum.dailymo...p?topic=31607.0
kan någon som har en N8 testa och säga hur det funkar? är själv sugen att skaffa det när jag får min N8, men det dröjer nog nån vecka till.

Det verkar som att man måste skriva in texten manuellt. Men det fungerar.

Postad 02 November 2010 - 22:34

acher71
  • acher71
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Ang utkorgs prob så fick jag som du sa Star trek ta och så in koden *#7370# för att få ordning på det och sedan hämta allt på backupen utom smsen. Får hoppas att det inte händer nästa gång man skickar iväg ett mms , vågar ju knappt prova igen, Kan ju göra en test och se om ni andra lyckas att få samma problem som jag att mms et fastnar i utkorgen fast att det är skickat genom att prova skicka ett mms. Tack för hjälpen Star trek

Redigerat av acher71, 02 November 2010 - 22:35.

Postad 02 November 2010 - 23:11

star trek
  • star trek
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Ang utkorgs prob så fick jag som du sa Star trek ta och så in koden *#7370# för att få ordning på det och sedan hämta allt på backupen utom smsen. Får hoppas att det inte händer nästa gång man skickar iväg ett mms , vågar ju knappt prova igen, Kan ju göra en test och se om ni andra lyckas att få samma problem som jag att mms et fastnar i utkorgen fast att det är skickat genom att prova skicka ett mms. Tack för hjälpen Star trek

Inga problem. Bra med forum där man hjälper varandra!
Jag tror att detta med sms/mms-utkorgsupphakningen är ett generellt fel som ligger hos kanske alla lurar men inte visar sej så särskilt ofta. Men visst händer det ofta så får man väl skrika åt dom att fixa fram ett vettigare firmware snarast. Kanske borde man maila eller ringa Nokia så att detta(och annat) vidarebefordras!?

Postad 02 November 2010 - 23:18

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0

Samma här, inte ett spår av något sådant. Jag har en teliaköpt darkgrey.

Postad 02 November 2010 - 23:35

acher71
  • acher71
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Star trek jag har ringt in och talat om detta fel redan men om du oxå ringer så lär det inte bli sämre.

Postad 02 November 2010 - 23:43

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0

detta har varit uppe tidigare och det var tydligen exakt likadant på de som levererats direkt från nokia. alltså dom som klantat sig.

Postad 03 November 2010 - 00:02

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

Det blir schysta bilder, både i mörker motljus och ibland även när det är lite ofokus. Otroligt bra!!! En OK blandning.

Norrtälje blir alltid bra på kort :)

Postad 03 November 2010 - 08:04

roggeber
  • roggeber
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Jag tycker att synkningen med Ovi Suit funkar kanon, däremot får jag upp ett meddelande om att installationen av "Supportprogramvaran misslyckades" varje gång jag öppnar programmet, någon som också får upp detta och varför?

Provade att koppla in mitt tangentbord (till TV-datorn) funkade men det gick inte att skriva text med det.

När jag är inne i en del appar så bryts det och ett meddelande kommer upp "All your back-to-school apps, now at Ovi" och man får välja mellan Go eller Skip, någon som vet varför?

Lite tråkigt att dom flesta appar som görs är anpassade efter Android eller iPhone då jag tycker att det kommer många intressanta som jag skulle vilja ha.

Postad 03 November 2010 - 09:52

Unregistered22e29441
  • Unregistered22e29441
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Fick hem min N8 igår och är verkligen nöjd. Allt flyter på utan problem.
Tänkte höra med er som har haft telefonen ett tag - Bör man skydda displayen mot repor eller vad har ni för erfarenheter kring detta?

Postad 03 November 2010 - 11:38

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0

Tänkte höra med er som har haft telefonen ett tag - Bör man skydda displayen mot repor eller vad har ni för erfarenheter kring detta?

glaset verkar tåla mycket, däremot kanske du ska skaffa nokias silikonskydd för att skydda skalet och för att ha lite bättre grepp om den.

Postad 03 November 2010 - 11:48

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Någon som vet en bra sida att beställa tillbehör till n8 från?

Postad 03 November 2010 - 11:57

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0

På första startsidan så finns ju klockan och bredvid finns datum och under profilval. Kan man fixa det till de andra 2 startskärmarna? Hur?

det är ju bara att lägga till tid och profil på de andra två.

Postad 03 November 2010 - 12:08

SvenSven
  • SvenSven
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Skrev detta tidigare men antingen har ingen svar på det eller så missade alla det..

Angående uppspelning av film. Har nån lösningen på problemet med att den inte kan spela upp .mkv-filer?

Postad 03 November 2010 - 12:19

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0

Norrtälje blir alltid bra på kort ;)

Var hälsad kommunbroder (Roslagen).

Postad 03 November 2010 - 12:52

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0
ingen svarade på min fråga angående stylus, nu hittade jag su-36 som verkar vara gjord för kapacativa skärmar. tråkigt att den inte var lika snygg som su-37. men den verkar ju smidig att ha i bilen iochmed teleskopfunktionen.

Redigerat av bag, 03 November 2010 - 13:02.

Postad 03 November 2010 - 12:57

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

det är ju bara att lägga till tid och profil på de andra två.

Precis. Så här kan det se ut (exemplet hämtat från Allaboutsymbians recension, del 5)

Postad bild
Postad bild
Postad bild

Det kunde för övrigt vara intressant att se hur ni andra har organiserat era startsidor!

Postad 03 November 2010 - 13:03

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Skrev detta tidigare men antingen har ingen svar på det eller så missade alla det..

Angående uppspelning av film. Har nån lösningen på problemet med att den inte kan spela upp .mkv-filer?

Jag har inga problem att spela upp mkv, däremot vill ju inte telefonen har större filer än 4gb pga FAT32. Kanske är de inte tillverkade med en profil som telefonen tillåter?

// H.264 Baseline, Main & High profiles 3.1 30fps 14Mbps. //

Postad 03 November 2010 - 13:22

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Vad säger ni om Internet-radio; finns väl ingen i Ovi-store för N8an ännu?
Den här installeras och verkar funka ok på min, men jag får den inte att strömma stabilt; den drar igång men tystnar inom 30 sek. Jag vet inte om det beror på programet eller något annat, mitt N-WLAN borde i alla fall inte flaska? Nån som fått det att funka bättre, eller hittat något annat program för Internet-radio?

Postad 03 November 2010 - 13:54

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Jag har inga problem att spela upp mkv, däremot vill ju inte telefonen har större filer än 4gb pga FAT32. Kanske är de inte tillverkade med en profil som telefonen tillåter?

Har själv massvis med problem att spela upp filer jag testat. Så jag antar att vi helt enkelt behöver en 3:e parts tillverkad spelare. Återigen tycks det inte vara hårdvaru-limitationer, utan snarare mjukvaru-limitationer.

Postad 03 November 2010 - 14:22

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0
videoformat och codecs är alltid en galen djungel. går absolut inte att ta för givet att det funkar. utan man får vara glad när det gör det, kom ihåg att det inte är en fullfjädrad dator vi pratar om.

Postad 03 November 2010 - 14:25

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Tyvärr så det inte ens garanterat att det fungerar med H264, standard för HD-video. Och vi pratar egentligen om en full-fjädrad dator i mini-format här, så det finns inget skäl till varför det inte skulle fungera.
Det är en skam, verkligen.

Postad 03 November 2010 - 14:55

bag
  • bag
  • Forumräv

• 775 inlägg
  • 0
boota upp windows xp, ubuntu eller mac osx så kan du fixa det sen. nej här tycker jag vi jämför med vad andra mobiltelefoner klarar av. så hur ser det ut om man använder toppkonkurenterna? slår dom n8:an på fingrarna?

Postad 03 November 2010 - 14:59

SvenSven
  • SvenSven
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Jag har läst att det fungerat för vissa, men vissa saknat antingen ljud eller bild. För mig har inget av det fungerat. Känns tråkigt att inte den delen fungerar, eftersom det var en väldigt praktisk grej annars.. Jag får förövrigt .avi-filer att fungera, men de jag hittar har inte hållit speciellt bra kvalite och skickar man upp det på en 42" blir det inte bra..

Får väl hoppas på nåt tredjepartsprogram som löser detta då..

Postad 03 November 2010 - 15:10

teqnet
  • teqnet
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Långt ifrån alla .mkv filer fungerar. Man skall ha med sig att .mkv bara är en carrier av kodad video.

Postad 03 November 2010 - 15:36

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

Har själv massvis med problem att spela upp filer jag testat. Så jag antar att vi helt enkelt behöver en 3:e parts tillverkad spelare. Återigen tycks det inte vara hårdvaru-limitationer, utan snarare mjukvaru-limitationer.

Har nu testat med den senaste veckans x264 mkv tv-serie skörd, laddat från närmaste tracker:
Stargate Universe, Weeds, Chuck, Bored to Death, The Walking Dead, Supernatural, The Mentalist och Caprica. Alla funkade hur bra som helst förutom Chuck - ljud men ingen bild. Alla avsnitt jag testat var kodade av gruppen CTU förutom just Chuck som var kodade av DIMENSION. Vid en närmare undersökning med hjälp av programmet MediaInfo såg jag att alla avsnitt av CTU hade Muxing mode: "Container [email protected]" medan DIMENSION hade "Container [email protected]".

Detta stämmer med vad Nokia går ut med på denna sida:
http://www.forum.nok...ications/N8-00/
läs under "Multimedia"

Video Playback Formats
3GPP formats (H.263), D-1, Flash Video, H.264/AVC[3], MPEG-4[4], RealVideo 10[5], Sorenson Spark, VC-1, VP6, WMV 9
Video Playback Frame Rate
30 fps

3 H.264 Baseline, Main & High profiles 3.1 30fps 14Mbps.
4 Advanced simple profile level 6 30fps 12Mbps. Audio: stereo 48kHz 128kbps.
5 @ QVGA 30fps.

Redigerat av trixeo, 03 November 2010 - 15:42.

Postad 03 November 2010 - 17:28

acher71
  • acher71
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Laddade min via datorn och nu går det inte att sätta igång den , lyser bara en vit bakgrund med nokia och det går inte att komma vidare. Någon som har föslag på vad man ska göra??

Postad 03 November 2010 - 17:40

pygmejonas
  • pygmejonas
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Ni får ursäkta mig om jag lägger mig i, men jag har följt tråden ganska noga ett tag.
En helt underbar och högst levande tråd!!! ;)
Jag är ganska säker på att jag kommer skaffa mig en N8 inom en snar framtid och
detta tack vara alla aktiva och härliga forumsmedlemmar i denna tråd.

Jag har inga problem att spela upp mkv, däremot vill ju inte telefonen har större filer än 4gb pga FAT32.

Precis som crisscross skrev i ett tidigare inlägg (#3042286) så är det väl ändå filsystemets begränsning som sätter käppar i hjulet, inte telefonen....
Indirekt är det väl kanske telefonen.. det kanske kunde det funnits stöd för andra filsystem... eller!?
Ta det inte som kritik, utan mer som en förklaring. :D

Rätta mig gärna om jag har fel.

Postad 03 November 2010 - 17:40

ljung_
  • ljung_
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Laddade min via datorn och nu går det inte att sätta igång den , lyser bara en vit bakgrund med nokia och det går inte att komma vidare. Någon som har föslag på vad man ska göra??

Starta om den?

Håll in powerknappen i 8sekså skall strömmen brytas.

Postad 03 November 2010 - 17:44

ljung_
  • ljung_
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Precis som crisscross skrev i ett tidigare inlägg (#3042286) så är det väl ändå filsystemets begränsning som sätter käppar i hjulet, inte telefonen....
Indirekt är det väl kanske telefonen.. det kanske kunde det funnits stöd för andra filsystem... eller!?
Ta det inte som kritik, utan mer som en förklaring. ;)

Filsystemet begränsar bara filstorleken, det är avsaknaden av "rätt" avkodare till vissa codecs som gör att de inte spelar upp, ".mkv" är bara en container.

Redigerat av ljung_, 03 November 2010 - 17:45.

Postad 03 November 2010 - 17:48

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

• 938 inlägg
  • 0

...

Ta det inte som kritik, utan mer som en förklaring. ;)

Ja precis som jag skrev:

... 4gb pga FAT32 ...

Hade dock inte varit helt fel av Nokia att skaffa licens för att använda exFAT istället.

Postad 03 November 2010 - 17:59

pygmejonas
  • pygmejonas
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Ja precis som jag skrev:

Hade dock inte varit helt fel av Nokia att skaffa licens för att använda exFAT istället.

AAAhhhh Ja, nu ser jag... beror ju på hur man läser... Sorry!
Och ja, visst hade ett annat filsystem gjort susen!! ;)

Postad 03 November 2010 - 18:09

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Jag har haft min ca en månad och har inga som helst skydd på och inte en repa! ;)

Har nåt konstigt med min n8. Ibland när jag trycker på avlsuta om jag är i nåt program eller annat så kommer det upp en ruta där det står "sätt i simkort". Det går inte att göra nåt annat än att stänga av telefonen o starta den igen. Då är rutan borta. Hur blir det så? Nån mer som har lika som mig??

Postad 03 November 2010 - 18:10

marcus73
  • marcus73
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Den här installeras och verkar funka ok på min, men jag får den inte att strömma stabilt; den drar igång men tystnar inom 30 sek. Jag vet inte om det beror på programet eller något annat, mitt N-WLAN borde i alla fall inte flaska? Nån som fått det att funka bättre, eller hittat något annat program för Internet-radio?

Jag hittatade en app från bandit radio som funkar bra

Postad 03 November 2010 - 18:17

hemtman
  • hemtman
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

tunewiki är jag riktigt nöjd med.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.