Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 14 December 2014 - 13:00
Postad 14 December 2014 - 15:11
Postad 14 December 2014 - 16:12
http://planetdestiny...otas-end-guide/ Denna låg på facebook kanske kan vara intressant att läsa för vissa vet att några gillar raiden men de har säkert redan läst denna eller liknande.
Postad 15 December 2014 - 08:08
Postad 15 December 2014 - 11:25
Några finnar lade upp en video på hur man kan klara bron i raiden utan att gå över den.. https://www.youtube....d7RTs2ctBYgxwbQ fattar inte hur folk kommer på allt.
Postad 15 December 2014 - 17:43
Skulle jag bara kunna få min Hawkmoon som jag trånat efter sen jag såg artwork av den, så skulle jag bli supernöjd.
Postad 16 December 2014 - 11:42
Postad 16 December 2014 - 13:13
Skulle jag bara kunna få min Hawkmoon som jag trånat efter sen jag såg artwork av den, så skulle jag bli supernöjd.
Hade varit roligt om man hade kunnat byta gear, har inte avlossat ett enda skott med min ännu.
Postad 16 December 2014 - 17:12
Postad 17 December 2014 - 10:59
Trevlig sak i PVE, men just nu så används ice breaker mest så exotic platsen är upptagen.
Och i PVP så använder jag The last word.
Postad 18 December 2014 - 08:39
Köpte det här spelet för nån vecka sen... riktigt kul!! Nu skulle jag vilja spela med nån som har samma level typ!
Finns det nån sida man kan söka "fireteam"?
Jag har nu Level 14!
Mvh
Murvis
Postad 18 December 2014 - 12:49
Postad 18 December 2014 - 23:56
Postad 19 December 2014 - 09:14
Jag måste ju vara typ din lyckoamulett, Monte carlo, 2st Gjallarhorn samt fler som jag inte kommer ihåg, men ska inte klaga fick blackhammer jag med,
Dock väldigt skönt att vi får till allt med timing på Crota nu så vi klarade bossen 2 gånger igår kväll.
Någon vecka till så springs hela raiden igenom lika lätt som VOG.
Avslutar med bra jobbat alla igår!
Postad 19 December 2014 - 09:21
Ja du får hänga med ett tag till..Som vanligt då du spelar med mig Martin, din lilla gris ;-)
Jag måste ju vara typ din lyckoamulett, Monte carlo, 2st Gjallarhorn samt fler som jag inte kommer ihåg, men ska inte klaga fick blackhammer jag med,
Dock väldigt skönt att vi får till allt med timing på Crota nu så vi klarade bossen 2 gånger igår kväll.
Någon vecka till så springs hela raiden igenom lika lätt som VOG.
Avslutar med bra jobbat alla igår!
Riktigt bra jobbat!
Nu hoppas ja på icebreakern hos Xür med. =)
Och Heart of the Praxis uppgrade och Blackhammer på sistagubben ikväll.
Postad 19 December 2014 - 10:15
Nu hoppas ja på icebreakern hos Xür med. =)
Det var ju en sniper i alla fall....
Postad 19 December 2014 - 10:51
Postad 19 December 2014 - 12:12
Var inte Ice Breaker med förra helgen? Har för mig att jag uppgraderade den iaf.
Den fanns att uppgradera men inte köpa.
Postad 19 December 2014 - 12:13
Var inte Ice Breaker med förra helgen? Har för mig att jag uppgraderade den iaf.
Uppgradering på den ja, xur snodde ju pinnheads när han försökte uppgradera sin. Men vapnet var väl den där målsökande truth
Postad 19 December 2014 - 12:46
Var inte mycket vettigt att köpa idag iaf
Postad 19 December 2014 - 13:25
Tror inte xur kan sno saker.
Nä det skall han ju självklart inte göra men han råkade ut för någon bugg så när han lämnade in den så fick han inte den upgraderade tillbaka. En j*vla otur helt enkelt. Men den är ju inte som att detta spel är felfritt, jag har aldrig fått den vita rustningen t ex, igår fick en av oss inte sin belöning under dailys med mera
Postad 19 December 2014 - 14:42
Postad 19 December 2014 - 15:05
Har du aldrig fått chatterwhite? Jisses, de jag kör med är ganska trötta på den.
Nej den dök aldrig upp första gången jag klarade raiden, det är väl ända gången man kan få den? Har inte dykt upp sedan heller men det ska den väl inte heller. Kan inte säga att det är något som stör mig direkt utan menade mest att det verkar bli lite fel då och då
Postad 19 December 2014 - 15:54
Postad 19 December 2014 - 17:29
Nej, f-n. Den har dykt upp minst varannan gång jag har kört VoG.Nej den dök aldrig upp första gången jag klarade raiden, det är väl ända gången man kan få den? Har inte dykt upp sedan heller men det ska den väl inte heller. Kan inte säga att det är något som stör mig direkt utan menade mest att det verkar bli lite fel då och då
Postad 19 December 2014 - 17:32
Kom in i chatten när du är sugen så kan vi se om det finns plats!Jag vill gärna vara med på raid någon gång, ifall det finns plats såklart, är lvl 31. mbr, jimler och martin finns ju på min lista och jag känner att jag behöver få lite roliga prylar och då är det ju tydligen jimler man ska spela med..
Postad 19 December 2014 - 17:36
Postad 19 December 2014 - 17:40
Meh, ingen som ens hälsade honom välkommen? Dåligt gubbar.Tjenare!
Mitt första inlägg på forumet, har länge hängt här och bara läst men tänkte att det är dags att registrera sig så man kan vara med och diskutera också.
Har spelat destiny mer eller mindre dagligen sen jag köpte det och tycker det är ett fantastiskt spel. Dock saknar jag folk att spela med så lägger ut en trevare här och kollar om det finns fler som är i samma situation.
Kan spela mer eller mindre varje dag från 17:00 och framåt. Strikes, bountys, weeklys och förhoppningsvis raid framöver.
Adda mig gärna på psn, gamertag monomazarin.
Trevlig helg!
Edit: Eftersom ett par personer blev defensiva//upprörda över den här kritiken vilket ledde till en hel sidodiskussion så kan vi nöja oss med att jag tycker det är dåligt och stanna vid det. Kommentarer på det via PM.
Redigerat av Zoiler, 20 December 2014 - 01:27.
Postad 19 December 2014 - 18:49
Meh, ingen som ens hälsade honom välkommen? Dåligt gubbar.
Äh, vi löste det i spelet. Om jag inte minns fel så har han varit med oss några gånger.
Nej, f-n. Den har dykt upp minst varannan gång jag har kört VoG.
Ja det är ju ännu märkligare, men det är ju bara krims krams ändå så ingen big deal
Postad 19 December 2014 - 22:02
Meh, ingen som ens hälsade honom välkommen? Dåligt gubbar.
Räknas det inte att jag gjorde det?
EDIT: Vart ju Rosi9 som jag gjorde det med
Anyway, behöver raid.nu
PSN: Johnsson1975
lvl 30 VoG: Hard eller Crota
Redigerat av Johnsson1975, 19 December 2014 - 22:05.
Postad 19 December 2014 - 22:44
Testade Destiny betan och gillade inte alls pvp.
Men är lite sugen på att köra spelet för singleplayer/Coop.
Postad 19 December 2014 - 22:50
Måste man köra pvp för att maxs utrustning och vapen?
Testade Destiny betan och gillade inte alls pvp.
Men är lite sugen på att köra spelet för singleplayer/Coop.
Nej det behöver man icke. Bara att grinda loss i PVE.
Postad 20 December 2014 - 06:47
Nya raiden behöver man mycke heavy samt en grym sniper. själv köpte jag så jag har sammanlagt 380 heavy syntesis, overkill ja men ska väll räcka en raidvecka hahaha
Ja vårat team har fått till raiden bra nu de senaste gångerna, tog han igår på 30-35 min och då sprang han ändå till höger sida så vi missade en hel svärd runda med stryk på honom.
Fick light of the abyss.
https://www.youtube....h?v=8hKewg9qEyk
Redigerat av jimler, 20 December 2014 - 07:41.
Postad 20 December 2014 - 08:08
Är level 20 nu!
Hur kommer man in sk. Raid? Måste man vara level 30, 31?
Laddade ner en app som hette "destiny timers" den visar hur lång tid det är kvar till olika "spel", hur kommer man in i dom?
Vore snällt om nån kunde svara! Är nog det roligaste spelet jag spelat på länge!! Men har inte riktig koll på hur spelet funkar! Kanske är för gammal för såna här spel =)
Postad 20 December 2014 - 08:39
Kan nån förklara några saker för en nybörjare på detta spel...
Är level 20 nu!
Hur kommer man in sk. Raid? Måste man vara level 30, 31?
Laddade ner en app som hette "destiny timers" den visar hur lång tid det är kvar till olika "spel", hur kommer man in i dom?
Vore snällt om nån kunde svara! Är nog det roligaste spelet jag spelat på länge!! Men har inte riktig koll på hur spelet funkar! Kanske är för gammal för såna här spel =)
Vad jag minns så bör du vara nästan maxad i light lvl för att Void Of Glas ska flyta på (samt gear med void damage)
Om du ej vet vad lightlevel är, så är de gear som ger +i light det är enda sättat att gå från level 20 till 20+ max är nu någotöver 30. Tror nog du behöver komma upp närmare level 27 (kan ha fel här, ej spelat på några månader)
Void of glass behövs helst fullt lag dvs 6 spelare och du blir ej matchad random utan man måste bjuda in folk eller bli inbjuden. Det är inte som med strike mission.
Att spela dailys weeklys är viktigt för dig du behöver alla uppgraderings delar du kan få när du nu ska grinda för att få light gear (det var efter allt detta nötande jag sluta för väl vid lvl 29 så var jag less på att spela samma sak om och om och om igen varje dag)
Postad 20 December 2014 - 08:50
Postad 20 December 2014 - 10:08
Postad 20 December 2014 - 10:14
Redigerat av Johan_i_burken, 20 December 2014 - 10:16.
Postad 20 December 2014 - 10:31
Vad jag minns så bör du vara nästan maxad i light lvl för att Void Of Glas ska flyta på (samt gear med void damage)
Om du ej vet vad lightlevel är, så är de gear som ger +i light det är enda sättat att gå från level 20 till 20+ max är nu någotöver 30. Tror nog du behöver komma upp närmare level 27 (kan ha fel här, ej spelat på några månader)
Void of glass behövs helst fullt lag dvs 6 spelare och du blir ej matchad random utan man måste bjuda in folk eller bli inbjuden. Det är inte som med strike mission.
Att spela dailys weeklys är viktigt för dig du behöver alla uppgraderings delar du kan få när du nu ska grinda för att få light gear (det var efter allt detta nötande jag sluta för väl vid lvl 29 så var jag less på att spela samma sak om och om och om igen varje dag)
Ok tack för svar! Vad menar du med "dailys weeklys" mer specifikt?
Och hur fungerar appen "destiny timers"?
Redigerat av Unregisteredfaa967e4, 20 December 2014 - 10:38.
Postad 20 December 2014 - 10:46
Redigerat av Johan_i_burken, 20 December 2014 - 10:52.
Postad 20 December 2014 - 10:47
Tips nu är att skrapa ihop 13 strange coins innan söndag kl 10, då kan du köpa en exotisk armordel av Xur, han är bara i tornet mellan fredag kl 10 och söndag kl 10. Sen är det bara att börja grinda vanguards marks så du kan köpa fler armordelar, det gör man bäst i strikeplaylisten och under tiden man spelar strikes får man hoppas på något legendariskt engram.Ok tack för svar! Vad menar du med "dailys weeklys" mer specifikt?
Och hur fungerar appen "destiny timers"?
Hur appen funkar har jag ingen aning om, är inget man behöver iaf. Enda sidan jag använder är att se när public events kommer.
Postad 20 December 2014 - 11:21
Postad 20 December 2014 - 11:48
Haha, jag var nära att slänga den när den dök upp. Tänkte vad är detta för skitvapen. Jag jobbar just nu på att bli level 3 hos eris eller vad hon heter. Det är nog bara att spela på som vanligt så kommer du få den förr eller senare
När du fick husk of the pit, va du klar med alla missions från eris då? Eller rättare sagt "urn" mission som man får. För jag är inte klar med det, kanske därför jag aldrig får skiten. Har dock läst folk som grindat i 4 timmar innan dom fick husk.
Postad 20 December 2014 - 12:13
Postad 20 December 2014 - 12:34
Postad 20 December 2014 - 12:46
Jag är på ifall vi kör hard! Lvl 31 huntervog raid någon?
Redigerat av Rosi9, 20 December 2014 - 12:47.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
12 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?