Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 04 June 2008 - 13:39
Postad 06 June 2008 - 20:10
Postad 06 June 2008 - 20:22
Till er som strävar efter guldkorset så är det dubbel XP hela helgen. XP vs Sol...
sånt skall du inte prata högt om, jag spelar förfullt, behöver försprånget
Postad 07 June 2008 - 13:56
Bara för att BF-demot kom nyligen kanske?Till er som strävar efter guldkorset så är det dubbel XP hela helgen. XP vs Sol...
Postad 07 June 2008 - 15:10
Bara för att BF-demot kom nyligen kanske?
Eller för att de nya kartorna släppts till pc.
Postad 18 June 2008 - 17:49
Postad 19 June 2008 - 06:13
Postad 19 June 2008 - 07:23
Det är sådana uttalanden som gör mig mörkrädd.För det är ju lugnare? Kör MSG4, då skall man ju inte döda folk. Skittråkigt enligt mig.
Postad 19 June 2008 - 07:32
Sen finns det ju spel man inte dödar folk i som även de är roliga High Velocity Bowling, Motorstorm etc.
Haha nu tror ni att jag är värsta puckot som kommer skjuta ner folk på gatan för jag har spelat för mycket COD....
Postad 19 June 2008 - 07:34
Hehe, bara roligt/skrämmande att ta ett steg tillbaka och egentligen tänka på vad det är man säger när man talar om TVspelTa det inte så hårt. Menar kanske att det är mer action i COD å mindre i MSG4.
Sen finns det ju spel man inte dödar folk i som även de är roliga High Velocity Bowling, Motorstorm etc.
Haha nu tror ni att jag är värsta puckot som kommer skjuta ner folk på gatan för jag har spelat för mycket COD....
Postad 20 June 2008 - 12:07
Ta det inte så hårt. Menar kanske att det är mer action i COD å mindre i MSG4.
Haha jag är brevbärare och när det kommer mörka hörn och skrymslen i trappugångar så streafar jag och letar efter fiender som kampar
Postad 20 June 2008 - 12:55
Jag upptäckte att jag spelat lite för mycket GTA häromdagen när jag funderade på att hoppa av cykeln och kasta ut föraren i närmaste bilen för att det skulle vara ett bekvämare sätt att köra påHaha jag är brevbärare och när det kommer mörka hörn och skrymslen i trappugångar så streafar jag och letar efter fiender som kampar
Postad 13 July 2008 - 03:36
Bare-bones Team Deathmatch
No more excuses. No more blaming Martyrdom or Juggernaut for your lack of skills and kills. Bare Bones Team Deathmatch eliminates the excuses and takes it back to basics with standard Team Deathmatch with no perks, no kill streak rewards. Just you, your skill, and your weapons.
Hardcore HQ
Hardcore HQ requires a lot more than just spamming the HQ position with nades and running in guns blazing. Hardcore HQ encourages more tactical gameplay and communication to win with increased damage, no HUD elements, and friendly fire on.
Multi-bomb Search and Destroy
Multi-bomb Search and Destroy starts every member of the attacking team with a bomb. So everyone has the opportunity to plant if they’re good enough.
Hardcore FFA
Even faster paced Free For Alls, where every bullet counts and playing smart is key for a solid k/d ratio. Standard Free for All rules, with Hardcore mode enabled for extra damage, no HUD, and no health re-gen.
Ser mest fram emot barebone TDM. Multi-bomb S&D kan också bli intressant. Hardcore FFA kommer nog bli kampar-VM eftersom man inte får tillbaka liv efter att blivit träffad precis som i Old School FFA.
Heck, hardcore HQ kan vara kul också, men skulle hellre vilja se ett hardcore TT!'
http://iamfourzerotwo.com/
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 July 2008 - 03:37.
Postad 13 July 2008 - 13:58
Postad 13 July 2008 - 17:29
Postad 13 July 2008 - 18:23
Men vad tusan! Kan dom inte slänga in Hardcore Domination?!
Kan de inte ta bort domination helt?
Postad 13 July 2008 - 18:30
Mer detaljer kring detta om ni läser i länken jag postade där uppe...
If all goes well, I’d like to make this a weekly weekend event with you guys, where we log on every Saturday to try out new stuff you guys come up with, what we like stays, what we don’t goes!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 July 2008 - 18:32.
Postad 13 July 2008 - 18:43
Kan de inte ta bort domination helt?
Tycker det är det roligaste spelläget faktiskt, blir som BF2 infentry ju
Postad 20 July 2008 - 12:04
Jepp.
Verkar inte så för jag hann köpa det innan ja fick svar och efter jag installerat det så fick ja spela de nya banorna.
Jag snackar online nu om det skulle va skillnad.
Redigerat av Ramses, 20 July 2008 - 12:06.
Postad 21 July 2008 - 08:33
Det ska finnas en kod med så du får ladda ner banorna gratis via PS Store.Verkar inte så för jag hann köpa det innan ja fick svar och efter jag installerat det så fick ja spela de nya banorna.
Jag snackar online nu om det skulle va skillnad.
Postad 22 July 2008 - 02:52
Inget datum om när än dock.
Mer infor här -> http://iamfourzerotw...ocess/#more-348
Bare-bones Team Deathmatch
No more excuses. No more blaming Martyrdom or Juggernaut for your lack of skills and kills. Bare Bones Team Deathmatch eliminates the excuses and takes it back to basics with standard Team Deathmatch with no perks, no kill streak rewards. Just you, your skill, and your weapons.
Hardcore HQ
Hardcore HQ requires a lot more than just spamming the HQ position with nades and running in guns blazing. Hardcore HQ encourages more tactical gameplay and communication to win with increased damage, no HUD elements, and friendly fire on.
Multi-bomb Search and Destroy
Multi-bomb Search and Destroy starts every member of the attacking team with a bomb. So everyone has the opportunity to plant if they’re good enough.
Hardcore FFA
Even faster paced Free For Alls, where every bullet counts and playing smart is key for a solid k/d ratio. Standard Free for All rules, with Hardcore mode enabled for extra damage, no HUD, and no health re-gen.
Postad 22 July 2008 - 09:07
Postad 22 July 2008 - 09:15
Den dyker nog upp precis som bomben och målen i HS&D. Undra dock om man kan planta på A+B samtidigt i Multi S&D?Det skulle vara kul om HQn inte kom upp på skärmen i HDHQ, man får istället leta upp den själv... kanske det är så?
Postad 22 July 2008 - 10:23
Jag skulle nog föredra att den inte gjorde det. Möjligtvis när den blir tagen.Den dyker nog upp precis som bomben och målen i HS&D. Undra dock om man kan planta på A+B samtidigt i Multi S&D?
Nja, tveksam. Lite jobbigt om man är ensam kvar och måste springa igenom halva banan efter att man har desarmerat ena bomben.
Postad 22 July 2008 - 11:58
Barebones TDM tycker jag ska bli roligt iaf.
Postad 26 July 2008 - 14:40
Jag tycker mig flera gånger ha sett att folk detonerar C4 från lobbyn (efter att de blivit dödade) i search and destroy. Situationen är som följer:
Lag 1 plantar bomben och lägger C4.
Alla i lag 1 blir dödade.
En spelare ur lag 2 går fram och defusar.
Precis innan han defusat klart sprängs han, trots att timern visar att det är tid kvar.
Hittar inget om detta, har någon annan sett det? Framför allt: vet någon hur man gör? Det verkar ju riktigt fiffigt.
Cheers
Postad 26 July 2008 - 14:46
Postad 26 July 2008 - 23:11
Får mig att tänka på nått jag upplevde för nån vecka sedan på Sabotage. En snubbe i mitt lag planterar bomben & fortsätter sedan "med "väskan i händerna" att trycka på fyrkant tills bomben smäller. Ingen verkade kunna göra ngt åt honom eller bomben. Allt detta ser jag som spectator. Bugg eller fjantade han bara runt?
Thats the question...
Postad 27 July 2008 - 12:37
om du menar att han gick runt med bomben i handen så e de en bugg finns en till sån som e roligare som folk börjat kalla ''zombie walk'' lätta att göra båda två.Får mig att tänka på nått jag upplevde för nån vecka sedan på Sabotage. En snubbe i mitt lag planterar bomben & fortsätter sedan "med "väskan i händerna" att trycka på fyrkant tills bomben smäller. Ingen verkade kunna göra ngt åt honom eller bomben. Allt detta ser jag som spectator. Bugg eller fjantade han bara runt?
Postad 27 July 2008 - 14:25
Postad 27 July 2008 - 15:17
Hur gör man zombie walk då? vore kul å bemsätra nått i det där spelet
Postad 29 July 2008 - 03:49
ganska lätt faktiskt, just you read n' learnOk, men innebär denna bugg att bomben inte går att defusera? Thats the question
![]()
Hur gör man zombie walk då? vore kul å bemsätra nått i det där spelet
Med Bomb i antingen S&D eller sabotage: Planta en claymore vart som helst på banan hämta sen bomben, planta sedan en till claymore precis innan du plantar och innan du får upp ditt vapen igen ska du planta bomben, sen direkt efter du ser att han lägger ifrån sig väskan ska man kasta en granat vart du vill. om man inte kastar granat så ser det ut som om man fortfarande plantar.
Utan Bomb: Då måste man först få Uav men du ska inte ta den, Först ska man planta 2 claymores nånstans sen innan man får upp vapnet ska man ta UAV:en
sen äre bara gå långsamt fram (Gäller både med & utan bomb)
Lätt sätt att se att man gjort rätt är att vapnet inte syns
puh de va jobbigt me kontroll, om du/nån inte förstår adda: ra-ic-hu
Redigerat av Cod4life, 29 July 2008 - 03:51.
Postad 29 July 2008 - 12:20
Det där låter jag nog vara ett tag.
När skulle de nya spelvarianterna skulle dyka upp?
Postad 29 July 2008 - 13:27
Inget ETA, dvs TBA.... va
![]()
Det där låter jag nog vara ett tag.![]()
När skulle de nya spelvarianterna skulle dyka upp?
Postad 02 August 2008 - 16:15
Postad 02 August 2008 - 16:31
Postad 02 August 2008 - 20:33
Postad 02 August 2008 - 20:39
Postad 02 August 2008 - 22:28
Redigerat av Unregisteredb7bdb1f7, 02 August 2008 - 22:29.
Postad 03 August 2008 - 13:28
Känns onödigt att gå in och klicka bort allt utom det i maskinens inställningar för då måste jag ändra tillbaka det hela tiden!
Postad 03 August 2008 - 14:00
Är det någon som vet hur man kan ändra sina vapen som i multiplayer när man
spelar splitscreen?
Mvh Kimme
Postad 03 August 2008 - 14:49
Det är enda sättet, men ser du nån markant skillnad egentligen?
Japp,,har en 50" pio, så det är en bra skillnad tycker jag
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
8 bilder
185 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?