Bild vore kul, ......
Strongt av Hakuna-matata och lägga upp bilderna , Vincent är redan stor behövs inte fler bilder. Nu vill man se bilder på resten nissarna i tråden .
Hakuna-matata .... well done .
Piratez rokkkz
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 09 April 2011 - 21:31
Strongt av Hakuna-matata och lägga upp bilderna , Vincent är redan stor behövs inte fler bilder. Nu vill man se bilder på resten nissarna i tråden . Hakuna-matata .... well done . Piratez rokkkz Postad 09 April 2011 - 22:57
Inga taskiga koments nu hehehe är fet än och börja träna på gymmet i december innan det var det bara spåret och power walk sen i slutet på september. Fotot är taget för någon mån sen.
Bild_285.jpg 62.25K
0 Antal nerladdningar
Postad 09 April 2011 - 23:23
Kolla in detta snacka om och ha kontroll på kroppen sin.Sånt gillar jag skarpt.
https://www.youtube....embedded#at=237 Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 09 April 2011 - 23:37. Postad 09 April 2011 - 23:35 ? Ser ut som att du har lite biceps där under Postad 09 April 2011 - 23:41
Ja den ja. Helt otroligt.
Har sett den ett par gånger och blir lika avundsjuk varje gång. Postad 10 April 2011 - 08:23 Så du tycker att "Jag kan säga precis vad jag vill, min biffighet säger att det är sant" argumentet är hållbart? Postad 10 April 2011 - 18:08
Exhale är bra mest för stämningen, alla är sköna och det finns väldigt få discogymmande metropojkar med handskar och brunkräm där. Dessutom får du inte kasta med vikter i onödan eller strunta i att städa upp efter dig - för då blir du avstängd. Det avskräcker många posörer och vrålapor! Nackdelar är att halva gymmet tas upp av maskiner för benen, vilket ju är mindre viktigt eftersom det hade varit bättre med fler möjligheter för fria vikter. Postad 10 April 2011 - 18:42 Vadå, är det fel att ha handskar på gymmet Postad 10 April 2011 - 18:49
Hannibal är häftig, det är han verkligen!
Bild på mig, har för mig att jag lagt upp en bild på min rygg tidigare i tråden. Kan ta en bild på framsidan någon dag om jag kommer ihåg. Här iaf bilden jag lade upp tidigare. ![]() Kass kamera och kasst ljus, och svårt att ta bilden själv med hjälp av spegel Dock så är bilden någon månad gammal tror jag, tycker mig ha lagt på mig mycket senaste tiden Förresten. Brorsan har tagit med sig grippers! Dom är inte så jättetröga men efter runt 20 reps så bränner det riktigt bra i armarna Redigerat av Ala_95, 10 April 2011 - 18:50. Postad 10 April 2011 - 18:54
Kolla in Ironmind s sida om greppträning Postad 10 April 2011 - 19:16
Inget! Det är inget fel på att ha tamponger heller! Nej men skämt åsido, du vet säkert vilka jag syftar på? Alla som har handskar är inte idioter, men alla idioter har handskar Dessutom behövs inte handskar om man sköter händerna, men det är en annan historia. Har iofs inte tillstymmelse till handsvett, det kanske är skillnad om man har det. Postad 10 April 2011 - 19:30
Jag behöver handskar när jag kör mina 38 kilos hantlar i hammercurl för biceps, mina fingrar har lite hård hud som spricker i lederna och då gör det ont som faaaaan i fingrarna när jag sluter dom hårt om min hantel som inte har räfflor Postad 10 April 2011 - 19:34 Hann bara komma till tamponger innan jag dog ;D Postad 10 April 2011 - 20:21
Var ingen höjdare att gymma i kväll då man stått och spacklat tak hela dagen i dag och slipat. Helt slut i axlar armar orka knappt tvätta skallen i duschen efter träningen.
Postad 10 April 2011 - 20:30 Hehe, jag tycker att handskar är lite nördigt. Dom enda gångerna jag skulle vilja ha handskar är när jag kör rygg, dom flesta stängerna/handtagen är kraftigt räfflade och river saftigt i händerna när jag kör rygg. Var på en föreläsning om träning igår och fick veta nåt riktigt intressant, kroppen kan aldrig ha mindre än 30% glykogen i kroppen, ingen som vet varför och det är även så på dom som äter lågkolhydratskost, det var nåt jag inte visste, annars var det inte så mycket nytt jag lärde den dagen, kosta 900:-. Postad 10 April 2011 - 20:37
Jag brukar göra pudding av kasein (eller egentligen Double Pro) lite då och då genom att blanda 1 dl pulver med 2.5 dl mjölk. Nu funderar jag på att göra det till en del av min frukost. Är det något jag kan göra iordning kvällen innan eller blir proteinet dåligt över natten? Det ska ju stå i 20 min och det vore trevligt om man slapp de 20 på morgonen.
Inte kul! Vill du skippa handskarna kan jag tipsa om hudvårdssalva, då får du hud som tål vad som helst!
Postad 10 April 2011 - 20:43
Jag kör med handskar då jag har lite bacill skräck. Folk har inte lärt sig att tvätta händerna efter skithuset. Har ett par tunna skit bra arbetshandskar. Fast man får ju sprita dessa rätt ofta då dom börjar lukta skunk av svett och annat skit
Postad 10 April 2011 - 20:44
Vore faktiskt kul att ha en greppstyrka utöver det vanliga. Något jag ska ta och fundera allvarligt på faktiskt. Och det är ju så praktiskt att man kan träna det när som helst. Till och med om man far utomlands så är det bara att packa ner en gripper i väskan
Postad 10 April 2011 - 20:52 Du ska inte låta protein stå färdigblanda en längre tid, inte mer än 30min. Du måste inte låta kasein stå i 20 min, det är en rekommendation för att få rätt smak/konsistens. På morgonen blanda skaka/mixa och drick direkt. Jag handtag och stänger på gymmet är nog det äckligaste man kan ta i oavsett om folk går på skithuset mellan setten, det är bara köra på och sen tvätta händerna. Postad 10 April 2011 - 21:01
Misstänkte detta! Rexa: Att gymma med arbetshandskar är en jäkla skillnad - det är ju tufft! Till skillnad från såna här som folk kör med: ![]() Postad 10 April 2011 - 21:20
Behöver du ett par i reserv? Postad 10 April 2011 - 21:34 Jag har dessa i läder skit sköna. http://www.guide.eu/...rtt_handske.php Sen är det ju lite jobbigare med handskar på då man får greppa hårdare inte samma kontakt med materialet typ. Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 10 April 2011 - 21:38. Postad 10 April 2011 - 22:38 Det var pga detta som jag köpte handskar en gång i tiden när jag gick på gymmet, sedan dess har dem fått hänga med, då dem blivit en vanesak Postad 11 April 2011 - 11:15
måndag förmiddag = tungt gympass
skakis och illamående idag igen. kanske beror på att jag drack öl under helgen, både fredag och lördag. får se nästa måndag hur det är för då ska jag ha en vit helg. fick däremot in tekniken lite bättre i bänkpress idag,, men den kan nog helt klart förbättras mer tror jag Postad 11 April 2011 - 14:18 Vilken ändring har du gjort på tekniken och hur kan du förbättra den ännu mer? Postad 11 April 2011 - 14:48 Genom att ha stången uppe vid halsen istället för längre ner, sen hade jag lite rakare handleder nu. Det jag kan förbättra är väl stabiliteten, jag vinglar fortfarande ganska mycket. Postad 11 April 2011 - 15:22 Tyckte du att du fick bättre kontakt med pectoralis och mindre trött i armarna? Vingligheten brukar försvinna när du höjer vikterna senare, du ska se mig när jag kör på 40kg, kan tro att jag har parkinson, framförallt när jag kör med hantlar. Postad 11 April 2011 - 15:40
Haha. Bänken var upptagen när jag skulle köra bröst idag så jag värmde upp med lite hantelpress. Kör ju 15 och 3x10 när jag tränar så jag tog 9kg och det var vingligt som tusan det! Postad 11 April 2011 - 15:43
jag tror jag fick bättre kontakt i alla fall men jag blev nog inte mindre trött i armarna av att ha stången högre upp, snarare tvärt om. dock har jag svårt för många repetisioner åt gången, har mycket lättare för 5x6 än 3x10 spelar det någon roll hur man gör? blir det skillnad om man kör med hantlar istället för stång? Postad 11 April 2011 - 15:45
Tar du i med armarna eller pressar med bröst? Om du förstår hur jag menar, tänk på bröst och en bit ut på armarna, någon dec eller så, försök och " koppla " bort armarna Postad 11 April 2011 - 16:08 När du har stången bot bröstet, känner du att det sträcker i bröstmusklerna då? Försök annars hitta det läget. Repsantalet gör skillnad men varför har du lättare att köra lågrep? Kör du lågrep, kör med väldigt kort vila c:a 20 sek. Det aktiverar musklerna lika som 10-12 reps gör. Postad 11 April 2011 - 16:16
när jag har stången där nere så tycker jag ju att det späner lite i bröstet, men sen när jag gör mina reps så känns det mer som jag tar i med armarna, vet inte riktigt hur jag väljer vilken muskel jag vil använda, men det kommer väl med tiden. Postad 11 April 2011 - 16:20
jadu jag har ingen aning om varför jag har lättare för det men tro0ligtvis för att jag är klen och vilar mer än 20 sek mellan seten. jag klarar ju 3x10 med 1inut vila emellan så då kanske jag ska köra på det om det nu är bättre. jag börjar alltid med bäkpress , sen brukar jag även avsluta med det, samt lite i cablecrossen det kan inte vara någon nackdel att göra det i två omgångar eller? jag börjar alltså med 3x10 sen gör jag kanske 3x6 mot slutet samt 2x10 i cablecrossen har ui alla fall känt att cablecrossen går mycket lättare nu än i början. Postad 11 April 2011 - 16:35 Du kan ju variera bänkpress med hantlar först och avsluta med stång. Kort vila ger bättre effekt, varje repetition ger då "maximalt", det är ganska invecklat att förklara hur/varför det funkar så. Du ska helst försöka hålla dig till 10 reps, börjar du gå ner mot 6 bör du sänka lite. Postad 11 April 2011 - 16:36
Försök filma eller något när du gör 2-3st reps så kan säkert proffsen här kommentera om det är något fel du gör
Redigerat av Hampuz, 11 April 2011 - 16:37. Postad 11 April 2011 - 16:39
Du kanske spänner armarna för mycket. När jag kör bänk så försöker jag ha armarna så avslappnade som möjligt och tänka att det är bröstet som ska göra jobbet.
Postad 11 April 2011 - 16:49
hehe nej det verkar pinsamt
ok då fotsätter jag med 10 reps då.
mycket möjligt jag spänner armarna för mycket. ska tänka på bröst nästa gång och se om det blr bättre Redigerat av andreassofus, 11 April 2011 - 16:47. Postad 11 April 2011 - 16:49
Det är väl mer pinsamt att göra fel inför alla på gymmet? Postad 11 April 2011 - 16:52
Filma, filma Här är det bara 200000 som ser pinsamheterna Postad 11 April 2011 - 16:53
som sagt 100ggr tidigare i tråden så är jag oftast själv i det pyttelilla gymet som jag är på. finns bilder på det några sidor längre upp Postad 11 April 2011 - 16:54
Ett tips en kompis gett mig för att lättare känna kontakt vid bänk är att föreställa sig stången som hantlar. När du sänker stången, föreställ dig att du särar händerna en aning. Du gör givetvis inte det men på det Sättet kan du känna muskeln lättare.
Postad 11 April 2011 - 16:57
förstår vad du menar. ska testa det. hur brett isär ska man hålla? det finns två st steck på stången, jag har lillfingrarna på strecket. är det rätt? det är kasnke inte lätt för aer att veta om dom där strecken inte är standarrd på alla stänger Postad 11 April 2011 - 17:39 Det beror på hur bred man är själv, jag har långfingrarna där, tror jag. Gå på hur du tycker det känns när stången touchar bröstet, alltså om bredden är "bekväm". 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |