Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Apple iPhone *

2504 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 8GB (Mobiltelefoner) 1 9.516666 (59) Inga priser
Apple iPhone 128MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 3 8.777776 (44) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 07 April 2008 - 13:01

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2750 inlägg
  • 0
Är detta den nya designen eller bara ett bra photoshop arebte?

Riktigt snygg oavsett :)

Bifogad fil(er)

Postad 07 April 2008 - 13:10

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Reeepor!

Postad 07 April 2008 - 20:20

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Om man redan har en upplåst iPhone men vill få en nyare version installerad, är det samma förfarande man ska göra som med en ny? Jag har 1.1.1 och vill gå till 1.1.4, är det samma förfarande som basselito skriver på sida 54? Jag förmodar att man behöver uppdatera telefonen till senaste versionen genom iTunes först?

EDIT: Hittade denna länk för att uppdatera som jag vill.

Sync your iPhone one last time to backup contacts, etc.
Download and install iTunes 7.6
Download ZiPhone 2.5c (Windows version…Mac version). Extract the files to a directory you will be able to find later on.
Launch iTunes. Plug in your iPhone to your computer and it will be detected. Click RESTORE (important). If 1.1.4 hasn’t been downloaded, it will. Wait for the restore to finish.
Launch ZiPhone 2.5c. Click the “Do it all” button and patiently wait.
After 4 minutes or so, it should be complete. Pop in your SIM to test that it works, then install the BSD Subsystem via Installer before you install any 3rd party apps (Running into the “Download Package Failed!” problem? Click here to fix it).
That’s it! You’re done! You should be on 1.1.4 with everything working perfectly. WiFi, SMS, Locate Me in Google Maps, YouTube…etc…everything worked for me.

Verkar vara ganska straighforward :)

Redigerat av -Emil-, 07 April 2008 - 20:35.

Postad 07 April 2008 - 20:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Finns massor av sätt nu. ZiPhone, Liberty+, pwnage tool osv.
Själv körde jag med ZiPhone när jag uppgraderade till 1.1.3. 1.1.4 har jag inte provat.

Postad 07 April 2008 - 21:07

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Ja, jag såg detta. Det lutar nog åt att jag kommer testa iLiberty+ ändå.

Postad 07 April 2008 - 22:00

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Det gjorde jag, rekommenderar dig att bara ha iLibery rutan uppe och ha den senaste versionen!

Postad 08 April 2008 - 06:43

Darkhippo
  • Darkhippo
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Alltså ni vet T-mobiles kampanj i tyskland, med en iPhone för 99 euro...nån som vet om man kan köpa en sån, skita i abonnemanget och låsa upp? Eller måste man skriva på för abonnemanget samtidigt? nån som vet...

Postad 08 April 2008 - 07:08

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Alltså ni vet T-mobiles kampanj i tyskland, med en iPhone för 99 euro...nån som vet om man kan köpa en sån, skita i abonnemanget och låsa upp? Eller måste man skriva på för abonnemanget samtidigt? nån som vet...

MYcket bra fråga. Det står på deras websida vad som gäller men min tyska är inte den bästa. Ngn som kan översätta det här?

"in den Complete Tarifen im Zeitraum vom 07.04. bis 30.06.08 ist das iPhone (8GB Version) ab 99,- € (gilt im Complete XL) erhältlich. Die Freischaltung des iPhone ist erst nach Online-Registrierung bei iTunes unter www.apple.com/de/itunes möglich. Systemvoraussetzungen: Mac oder PC mit USB 2.0; Mac OS X ab v10.4.10, Windows XP Home oder Professional (SP2) bzw. Windows Vista; iTunes ab 7.5. Abhängig von Ihrem Internet-Provider können für die Registrierung Online-Kosten entstehen. "

Postad 08 April 2008 - 07:50

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Ja, jag såg detta. Det lutar nog åt att jag kommer testa iLiberty+ ändå.

Pwnage fungerar finfint. Enkelt och bra för framtiden :wacko:.

Postad 08 April 2008 - 08:47

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Tja du, så här stod det på topiphonenews

"New customers will now be able to pick up the handset for just €99 ($155), assuming they’re willing to sign up to a two-year, €89 ($139) a month contract. The plan, called Complete XL, includes 1,000 voice minutes, 300 SMS messages and unlimited internet use via both EDGE and T-Mobile’s WiFi hotspots."

Så du måste nog skriva upp dig på abonnemanget Complete XL vilket kostar nästan lika mycket som mobilen i månaden :wacko:

Postad 08 April 2008 - 11:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Tja du, så här stod det på topiphonenews

"New customers will now be able to pick up the handset for just €99 ($155), assuming they’re willing to sign up to a two-year, €89 ($139) a month contract. The plan, called Complete XL, includes 1,000 voice minutes, 300 SMS messages and unlimited internet use via both EDGE and T-Mobile’s WiFi hotspots."

Så du måste nog skriva upp dig på abonnemanget Complete XL vilket kostar nästan lika mycket som mobilen i månaden ;)

Framgår inte om man kan skippa signa upp sig. Ingen som kan tyska här och kan översätta det jag postade?
Står ngt om aktivering i Itunes men mer än så begriper jag inte :wacko:

Postad 08 April 2008 - 16:21

Unregisteredad5e4575
  • Unregisteredad5e4575
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

MYcket bra fråga. Det står på deras websida vad som gäller men min tyska är inte den bästa. Ngn som kan översätta det här?

"in den Complete Tarifen im Zeitraum vom 07.04. bis 30.06.08 ist das iPhone (8GB Version) ab 99,- € (gilt im Complete XL) erhältlich. Die Freischaltung des iPhone ist erst nach Online-Registrierung bei iTunes unter www.apple.com/de/itunes möglich. Systemvoraussetzungen: Mac oder PC mit USB 2.0; Mac OS X ab v10.4.10, Windows XP Home oder Professional (SP2) bzw. Windows Vista; iTunes ab 7.5. Abhängig von Ihrem Internet-Provider können für die Registrierung Online-Kosten entstehen. "

Använde ett översättnings program, tycker att de funkar bra på andra språk, som spanska. Det finns inte svenska men jag tror att ni förstår lite engelska :wacko:

..."Complete in price for the period from 07.04. Au 30.06.08 is the iPhone (8GB version) from 99 - € (valid Complete XL). Publication of the iPhone is that after registration iTunes in line at www.apple Com / fr / itunes. Requirements: Mac or PC with USB 2.0 interface, Mac OS X from v10.4.10, Windows XP Home or Professional (SP2) and Windows Vista, from iTunes 7.5. Depending on your Internet service provider to Online registration costs. "

Postad 08 April 2008 - 16:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Blev inte ett dugg begripligare haha.

Postad 08 April 2008 - 18:01

Jinglerack
  • Jinglerack
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Alltså nu är jag helt ny på det här området men finns inte iPhone i europa att köpa? Eller iaf inte i sverige? Och varför är detta? Om någon snabbt kan berätta historien bakom detta så skulle det verkligen uppskattas.

Postad 08 April 2008 - 18:14

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Alltså nu är jag helt ny på det här området men finns inte iPhone i europa att köpa? Eller iaf inte i sverige? Och varför är detta? Om någon snabbt kan berätta historien bakom detta så skulle det verkligen uppskattas.

iPhonen började säljas i USA som du kanske vet låsta till AT&T. Efter ett halvår ungefär började de säljas i Storbrittanien med operatören O2, i Tyskland med operatören T-mobile samt i Frankrike med operatören Orange. Både i Tyskland och i Frankrike kan man köpa den olåst men till väldigt hög summa!

Varför den inte säljes i Sverige? Sverige är ett litet land och det är många andra större länder som inte heller fått den ännu (spanien t.ex) Vi kommer förmodligen helt enkelt bli tvungna att vänta tills 3g-versionen kommer och hoppas att det även lanseras i Sverige. (om någon information är felaktig rätta mig gärna!)

Postad 08 April 2008 - 18:14

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Den finns i UK, Frankrike, Tyskland, Irland, Österrike och kanske något mer. Apple knyter avtal med vissa operatörer som i sin tur ger delar av månadsavgiften till Apple för exklusiviteten. Dvs du måste ha ett visst abonnemang till din köpta iPhone.

Apple har inget avtal med någon Svensk operatör, än.

Postad 08 April 2008 - 18:41

Jinglerack
  • Jinglerack
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Ok tack för svaren, då blir det nog något annat tills dess :)

Postad 08 April 2008 - 20:47

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Ooh lala,

Zibri tycker sig ha hittat bevis för att 3G verkligen är på gång :)

Kolla på hans blogg.

Postad 09 April 2008 - 16:47

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0
Jaha, då tappade man sin iphone TVÅ GÅNGER IDAG... inom loppet av 45 minuter... fy så klantigt. Den klarade sig fint dock. Ingen repa heller. Det verkar faktiskt vara en tålig och kompakt jävel...

:)

Postad 09 April 2008 - 16:50

leris
  • leris
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
hallå har kollat lite i tråden och blivit sugen på en 16gb... var ska man handla ifrån? Några tips

Postad 09 April 2008 - 20:43

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

hallå har kollat lite i tråden och blivit sugen på en 16gb... var ska man handla ifrån? Några tips

Om du hade kollat tillräckligt i tråden så hade du vid det här laget haft en bra koll på vart/hur/när man kan skaffa sig en iphone... :D

Postad 10 April 2008 - 19:47

Salan1
  • Salan1
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Jaha, då tappade man sin iphone TVÅ GÅNGER IDAG... inom loppet av 45 minuter... fy så klantigt. Den klarade sig fint dock. Ingen repa heller. Det verkar faktiskt vara en tålig och kompakt jävel...

:D

Den verkar faktiskt vara ganska tålig, ja. Har tappat min ett par ggr och igår spillde en klumpig servitör vin (!) över halva iPhonen. Den funkar fint fint fortfarande... Dock har den fått sig en pytteliten törn till vänster om kameralinsen :P

Är detta den nya designen eller bara ett bra photoshop arebte?

Riktigt snygg oavsett ;)

Den är snygg men visst ser den MYCKET billigare ut än den befintliga versionen när man tänker efter? Borstat metal > Svart plast :D!
Imo bör de byta ut den svarta plasten mot metal

Redigerat av Salan1, 10 April 2008 - 19:49.

Postad 11 April 2008 - 10:38

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Den verkar faktiskt vara ganska tålig, ja. Har tappat min ett par ggr och igår spillde en klumpig servitör vin (!) över halva iPhonen. Den funkar fint fint fortfarande... Dock har den fått sig en pytteliten törn till vänster om kameralinsen :P

Den är snygg men visst ser den MYCKET billigare ut än den befintliga versionen när man tänker efter? Borstat metal > Svart plast :)!
Imo bör de byta ut den svarta plasten mot metal

Ah mörkborstad aliminium hade varit nice... .. inte riktigt som förstärkares mörkborstade styles, men nästan. Med mindre "borstveck" bara =)

Postad 11 April 2008 - 13:43

Nexit
  • Nexit
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Är det nån av er som har iphone med tillgång till wifi nät som kör nätradio via safari?
har varit med från början på denna tråd och vad ja minns har de aldrig nämts nått om de,
vet att de är ipod funktion som hägrar för de flesta men undrar bara om de är nån som provat :P
och om det funkar?!??!

// M

Postad 11 April 2008 - 13:53

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Är det nån av er som har iphone med tillgång till wifi nät som kör nätradio via safari?
har varit med från början på denna tråd och vad ja minns har de aldrig nämts nått om de,
vet att de är ipod funktion som hägrar för de flesta men undrar bara om de är nån som provat :P
och om det funkar?!??!

// M

mp3 hade nog fungerat, men real och wmv funkar inte. Finns tredjeparts program på väg.

Postad 11 April 2008 - 22:45

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Jag har konto på last.fm en sida som skickar statistik över musik du lyssnar på datorn. Jag har installerat appen i mobilen även så den musiken skickas. Dom har även lite radiofunktioner. Har testat dessa via deras app och det gick iallafall utan problem. Dock vet jag inte vad det är för format det streamas i. Tippar på mp3 dock.

Edit:

Läste din post igen och såg att du frågade om radio via Safari. Har ej testat detta men tycker det borde fungera om det är mp3 som skickas. Men de flesta webradios kör väl i wmv och dyl.

Redigerat av poppe_, 11 April 2008 - 22:50.

Postad 12 April 2008 - 23:50

leris
  • leris
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Om du hade kollat tillräckligt i tråden så hade du vid det här laget haft en bra koll på vart/hur/när man kan skaffa sig en iphone... :)

Som du ser skrev jag att jag hade kollat LITE i tråden!

Postad 16 April 2008 - 10:46

Holken2
  • Holken2
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
är det bara jag som inte får isms eller smsd att fungera på min iphone?
när jag ska öppna smsd så stängs det ner direkt..
någon som vet hur jag ska få det att funka?
jag har 1.4

Postad 17 April 2008 - 22:53

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

är det bara jag som inte får isms eller smsd att fungera på min iphone?
när jag ska öppna smsd så stängs det ner direkt..
någon som vet hur jag ska få det att funka?
jag har 1.4

Samma här. Tror inte att det är löst till 1.1.4 än faktiskt … vi får vänta ett litet tag helt enkelt.

Postad 18 April 2008 - 10:22

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Har äntligen skaffat mig en iPhone (firmware 1.1.4 downgradat till 3.9) efter mycke problem med att få tag på en (kan ta upp det någon annan gån om någon ör intresserad).

Nu har jag aktiverat och låst upp iphonen med iLiberty+ och ställt in så att wi-fi funkar som det ska. Hur får jag in 3rd parts program i telefonen som jag har på datorn?

Har försökt både med iBrickr, iPhone PC-Suite och WinSCP.

iBrickr går igenom allt och vill installera PXL på iphonen. Gör detta och när den ska kolla om det finnns på iphonen börjar den bara om från början igen.

WinSCP med detta får jag bara "Network Error: Software caused connection abort"

PC-Suite får in programmen i iphonen, men dom vill inte starta.

Är dom inte kompatibla med 1.1.4 eller gör jag helt fel?

Ska väll även tillägga att jag INTE har installer utan Cydia istället, som iLiberty+ installerar.

Redigerat av Unregistered35428, 18 April 2008 - 10:24.

Postad 18 April 2008 - 10:27

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
För att få SSH (WinSCP) att fungera måste du installera OpenSSH. Jag tror att det även finns med på Cydia, men jag rekommenderar dig starkt att köra om iLiberty processen och installera både Cydia och Installer, det tar max 10min.

Postad 18 April 2008 - 10:55

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Hur gör man för att få med installer?

Finns inte med i listan när man kryssar för vad man ska göra.

Lägger till lite....

Har fått in Installer i iphonen, men nu är det nya problem. När jag försöker tanka ner något genom installer eller tom. uppdatera till senaste installer får jag meddelandet "Main script execution failed!"

Har följt denna http://www.youtube.c...feature=related men när han matar in tredje raden genom putty så säger min ifrån och vill inte längre.

Någon som haft samma problem som har löst det?

Lite irriterande att varken kunna skicka MMS eller få svensk ordlista i iphonen.

Redigerat av Unregistered35428, 18 April 2008 - 13:41.

Postad 18 April 2008 - 14:54

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Hur gör man för att få med installer?

Finns inte med i listan när man kryssar för vad man ska göra.

Lägger till lite....

Har fått in Installer i iphonen, men nu är det nya problem. När jag försöker tanka ner något genom installer eller tom. uppdatera till senaste installer får jag meddelandet "Main script execution failed!"

Har följt denna http://www.youtube.c...feature=related men när han matar in tredje raden genom putty så säger min ifrån och vill inte längre.

Någon som haft samma problem som har löst det?

Lite irriterande att varken kunna skicka MMS eller få svensk ordlista i iphonen.

Du har nog inte rätt rättigheter på installer.app.

MMS kan du få genom tredjepartsprogram, svensk ordlista får du genom Swephone.

Postad 18 April 2008 - 15:07

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Hur man får mms och svensk ordlista vet jag allt, genom installer. Som då inte funkar som det ska. Kan man få in installer i efterhan på något annat sätt än genom att tanka ner och dra genom datorn (som jag gjorde) som tydligen inte funkar sådär jättebra, för mig iaf.

Har suttit och försökt lite och märkt att vissa saker går att få ner. t.ex fått ner, NES, iRadio, TTR och psx4all. Men istortsett allt annat mer nyttigt går inte då kommer "Main script execution failed!" det meddelandet upp.

Så alla förslag till HUR man löser det är välkomna. Helt suverän telefon iövrigt tycker jag :)

Postad 18 April 2008 - 19:55

Vounce
  • Vounce
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
I iLiberty+, senaste versionen, istället för Standard går du på Advanced fliken och väljer de saker du vill ha på telefonen (aktivering, upplåsning, cydia, installer). Endel finns på local och endel får du tanka ner. Bättre att köra om med detta istället för att strula som du gör nu, det går att göra som du gör men tar cirka 10ggr längre tid än vad det gör att köra om rent.

Postad 18 April 2008 - 21:51

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

I iLiberty+, senaste versionen, istället för Standard går du på Advanced fliken och väljer de saker du vill ha på telefonen (aktivering, upplåsning, cydia, installer). Endel finns på local och endel får du tanka ner. Bättre att köra om med detta istället för att strula som du gör nu, det går att göra som du gör men tar cirka 10ggr längre tid än vad det gör att köra om rent.

Tackar så mycke, det var en flik jag hade missat helt och hållet!

Postad 20 April 2008 - 23:08

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0
Sånt jäkla dilemma... min iPhone strular med WPA/WPA2 (med preshare key) och min PS3 strular med WEP ...

Typiskt =/

Postad 21 April 2008 - 14:20

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Sånt jäkla dilemma... min iPhone strular med WPA/WPA2 (med preshare key) och min PS3 strular med WEP ...

Typiskt =/

Hmm.. min iphone strular inte med WPA/WPA2... Har du gjort nåt konstigt med din? ;P

Postad 21 April 2008 - 19:26

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Hmm.. min iphone strular inte med WPA/WPA2... Har du gjort nåt konstigt med din? ;P

Tror inte det... förutom tappandet då, men då ska inte WEP fungera så felfritt tänker man.

Den har liksom problem med att hålla kvar anslutningen när man kör med WPA-PSK/WPA2-PSK. Det funkar kanske 10-15% av gångerna medan resterande gånger alltid misslyckas. Den kommer åt accesspunkt, men den får ingen ip-adress, och så timeoutar den.

Postad 22 April 2008 - 00:13

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Tror inte det... förutom tappandet då, men då ska inte WEP fungera så felfritt tänker man.

Den har liksom problem med att hålla kvar anslutningen när man kör med WPA-PSK/WPA2-PSK. Det funkar kanske 10-15% av gångerna medan resterande gånger alltid misslyckas. Den kommer åt accesspunkt, men den får ingen ip-adress, och så timeoutar den.

Låter som att det är nåt strul med din router och inte iPhone.. men du har nog redan tänkt på det förmodligen...

Postad 22 April 2008 - 22:21

shuriken
  • shuriken
  • Forumräv

• 851 inlägg
  • 0

Låter som att det är nåt strul med din router och inte iPhone.. men du har nog redan tänkt på det förmodligen...

Antagligen är det så ja...

Postad 24 April 2008 - 13:49

metalually
  • metalually
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hej,

Jag har en kompis som är i USA och kan köpa en iphone till mig, jag blev dock lite fundersam nu.
Skall man köpa den, eller skall man vänta tills det släpps en 3g-version?
Vad tycker ni?

Tacksam för svar.

Postad 24 April 2008 - 15:51

suffix
  • suffix
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
synd att det ska ta sån tin innan iphone landar i sverige..

Postad 24 April 2008 - 17:42

Dr.yoshi
  • Dr.yoshi
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Hej,

Jag har en kompis som är i USA och kan köpa en iphone till mig, jag blev dock lite fundersam nu.
Skall man köpa den, eller skall man vänta tills det släpps en 3g-version?
Vad tycker ni?

Tacksam för svar.

Är din vän bara i USA ett kort tag bör du be h*n köpa med sig en, du kan tjäna uppemot 1000 spänn på att sälja den vidare i Sverige, så även om du inte vill behålla den är det ingen dålig affär. Är h*n där länge kan du vänta på 3G.

Postad 25 April 2008 - 03:03

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Risk för att låta som en jättestor latmask så måste jag fråga för jag orkar inte skumma igenom 70 sidor av svar och diskussion så ni får ursäkta mig.

Men, om jag köper iPhone på ebay, vilka nackdelar kommer det innebära för mig? Förutom garantin och supporten.

Är det värt att vänta till att den lanseras i Sverige istället?

Postad 25 April 2008 - 07:50

metalually
  • metalually
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Är din vän bara i USA ett kort tag bör du be h*n köpa med sig en, du kan tjäna uppemot 1000 spänn på att sälja den vidare i Sverige, så även om du inte vill behålla den är det ingen dålig affär. Är h*n där länge kan du vänta på 3G.

Överfört pengar till henne nu, den var dock slut i apple-storen, hon får testa någon annan.
Dock finns ju möjligheten att den är slut överallt, någon som vet om det är andra affärer än apple-store som säljer iphone?

Postad 25 April 2008 - 07:57

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Överfört pengar till henne nu, den var dock slut i apple-storen, hon får testa någon annan.
Dock finns ju möjligheten att den är slut överallt, någon som vet om det är andra affärer än apple-store som säljer iphone?

AT&T

Postad 26 April 2008 - 12:15

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
va olivat det var här.
Börjar folk sakta men säkert tappa hoppet?

Postad 26 April 2008 - 12:23

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

• 1067 inlägg
  • 0
Tappa hoppet om vadå? Alla sitter väll som bäst å pillar på sina iphones ute i sommarsolen.. :)

Postad 26 April 2008 - 13:22

Unregistered85748b11
  • Unregistered85748b11
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Det såklart.

Jag sitter och överväger om jag ska köpa en från Ebay eller om jag ska vänta till 3g varianten kommer ut.
Finns det något samlat ställe där någon radar upp alla nackdelar med att köpa en iphone som man måste låsa upp själv.

Har skummat igenom kanske 30 sidor av diskussion hittills och vad jag förstår så är det följande.

• Ingen garanti efter upplåsningen.
  • Inget 3g (har inte än förstått innebörden med just 3g, men det måste ju vara bra att ha)
  • Problem med MMS eller omständigt att hålla på med dem.
  • mycket pillande tills allt funkar.

Har jag helt fel?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.