Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

* Officiell TrÄd - HTC Touch HD *

2075 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
HTC Touch HD (Mobiltelefoner) 7 9.177776 (44) Inga priser
2 relaterade trÄdar

Postad 20 October 2009 - 10:55

Kroem
  • Kroem
  • ForumrĂ€v

• 626 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som har flashat Android Àn?

Postad 26 October 2009 - 09:38

Lindstrand
  • Lindstrand
  • Amatör

• 72 inlĂ€gg
  • 0

NÄgon som har flashat Android Àn?

Efter vad jag har lÀst Àr det fortfarande mycket som inte funkar i Android. Det ska bli intressant att följa, men jag avvaktar nog ett tag till...

Postad 26 October 2009 - 09:52

Lindstrand
  • Lindstrand
  • Amatör

• 72 inlĂ€gg
  • 0
Brukar ni kolla pÄ HTCPedia http://www.htcpedia.com ? DÀr finns mycket intressant info och det dyker upp nya ROM nÀstan dagligen: http://htcpedia.com/...kstone-rom.html

Jag kör med XannyTech 1.8:
http://htcpedia.com/...rom.html?page=1
Tycker att den Àr kanon!

Ni som funderar pÄ att flasha kan lÀsa denna guide:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=505377

NÀr man har flashat behöver man en tangentbord med svenska tecken. Detta Àr riktigt bra:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=501122
AnvÀnd wvga versionen (909 KB)

Postad 03 November 2009 - 09:27

Unregisteredab4c90c5
  • Unregisteredab4c90c5
  • Wannabe

• 21 inlĂ€gg
  • 0

Brukar ni kolla pÄ HTCPedia http://www.htcpedia.com ? DÀr finns mycket intressant info och det dyker upp nya ROM nÀstan dagligen: http://htcpedia.com/...kstone-rom.html

Jag kör med XannyTech 1.8:
http://htcpedia.com/...rom.html?page=1
Tycker att den Àr kanon!

Ni som funderar pÄ att flasha kan lÀsa denna guide:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=505377

NÀr man har flashat behöver man en tangentbord med svenska tecken. Detta Àr riktigt bra:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=501122
AnvÀnd wvga versionen (909 KB)

Tack för tipset!

Första gÄngen jag vÄgade flash telefonen. Har inte hittat nÄgon bra guide för dummies (som jag).

Och vilket lyft för telefonen. NyförÀlskad i den igen!

Har ni nÄgra fler tips pÄ bra program till telefonen? Alternativ till PocketSheild tex?

Mvh IceBall

Postad 29 December 2009 - 18:48

jonte92
  • jonte92
  • Rookie

• 2 inlĂ€gg
  • 0
Hej!
Jag har ett problem med min HTC touch hd. Problemet Àr att nÀstan varje gÄng det ringer och man tar upp mobilen ur fickan sÄ antingen lÀgger den pÄ eller svarar av sig sjÀlv. LÀngst ner pÄ skÀrmen sitter ju fyra touch-knappar och en av dem Àr för att svara pÄ ett samtal och en annan för att lÀgga pÄ. NÀr det ringer sÄ Àr dessa knappar aktiverade och nÀr man dÄ drar upp mobilen ur fickan sÄ Àr det lÀtt hÀnt att en sÄdan knapp trycks till. PÄ nÄgot sÀtt borde man kunna göra sÄ att dessa knappar Àr avaktiverade nÀr det ringer.
Om det Àr nÄgon som vet hur man göra sÄ skulle jag bli vÀldigt glad för lite tips :) Jag orkar verkligen inte med en mobil som svarar eller lÀgger pÄ samtal av sig sjÀlv!!!

Mvh jonte

Postad 29 December 2009 - 21:40

NickoM
  • NickoM
  • AnvĂ€ndare

• 158 inlĂ€gg
  • 0

Hej!
Jag har ett problem med min HTC touch hd. Problemet Àr att nÀstan varje gÄng det ringer och man tar upp mobilen ur fickan sÄ antingen lÀgger den pÄ eller svarar av sig sjÀlv. LÀngst ner pÄ skÀrmen sitter ju fyra touch-knappar och en av dem Àr för att svara pÄ ett samtal och en annan för att lÀgga pÄ. NÀr det ringer sÄ Àr dessa knappar aktiverade och nÀr man dÄ drar upp mobilen ur fickan sÄ Àr det lÀtt hÀnt att en sÄdan knapp trycks till. PÄ nÄgot sÀtt borde man kunna göra sÄ att dessa knappar Àr avaktiverade nÀr det ringer.
Om det Àr nÄgon som vet hur man göra sÄ skulle jag bli vÀldigt glad för lite tips :) Jag orkar verkligen inte med en mobil som svarar eller lÀgger pÄ samtal av sig sjÀlv!!!

Mvh jonte

Jag har min HD i framfickan pÄ jeansen och har (nÀstan) aldrig upplevt ditt problem. Vet tyvÀrr inte hur man avaktiverar knapparna. En sak du kan prova Àr att stoppa ner mobilen i fickan med knapparna nerÄt pÄ det viset kommer du inte Ät dem av misstag med fingrarna nÀr du ska svara. Kanske inte Àr nÄgon lösning pÄ ditt problem, men det var vad jag kom pÄ sÄ hÀr pÄ rak arm...

/N

Postad 30 December 2009 - 08:32

crest
  • crest
  • ForumrĂ€v

• 990 inlĂ€gg
  • 0

Hej!

Mvh jonte

Du har inte tÀnkt pÄ att hÄlla "lÀgg pÄ" knappen intryckt i 1-2 sekunder?
DÄ ska du kunna lÄsa din telefon. Hur du öppnar den igen ser du pÄ skÀrmen sedan hur du gör och var du ska trycka.

Postad 02 January 2010 - 11:30

Unregisteredab4c90c5
  • Unregisteredab4c90c5
  • Wannabe

• 21 inlĂ€gg
  • 0

Hej!

Mvh jonte

Tror de flesta har det problemet eftersom det Àr sÄn vÀrdelös funktion standard.
Jag löst det genom att köpa detta program: http://pocketshield.netserver01.com/
Första gÄngen jag köpt ett program till min HD. Nu dessutom halva priset. Klart vÀrt det!
Ditt problem försvinner med det...
/IceBall

Postad 06 January 2010 - 17:23

jonte92
  • jonte92
  • Rookie

• 2 inlĂ€gg
  • 0
tack för hjÀlpen men en bekant hjÀlpte mig att ladda ner ett gratisprogram som gör att inte mobilen kan svara av sig sjÀlv :)

Postad 06 January 2010 - 20:34

NickoM
  • NickoM
  • AnvĂ€ndare

• 158 inlĂ€gg
  • 0

tack för hjÀlpen men en bekant hjÀlpte mig att ladda ner ett gratisprogram som gör att inte mobilen kan svara av sig sjÀlv :)

Vad heter detta program?

/N

Postad 07 January 2010 - 10:54

skidoorev600
  • skidoorev600
  • Wannabe

• 43 inlĂ€gg
  • 0
Har precis köpt en Touch HD och har lÀst igenom trÄden och instruktionsboken för att hitta nÄt om hur man gör för att INTE visa simkortskontakterna i telefonboken utan bara dom man har synkat frÄn Outlook, Àr det nÄn som vet om det gÄr eller mÄste man radera simkontakterna ?

Postad 14 February 2010 - 12:54

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0
Finns det pÄ nÄgot sÀtt att fÄ ut ljudet frÄn datorn till telefonen? Verkar gÄ att fixa viseversa.TrÄdlöst eller med usb, spelar ingen roll..

Orsaken Àr att min stereokontakt gÄtt sönder pÄ datorn sÄ jag kan inte spela upp ljud frÄn datorn till stereon i garaget. TÀnkte om man pÄ nÄgot sÀtt kunde fixa ut ljudet frÄn datorn till telefonen sÄ man iaf kan lyssna pÄ spotify..

Tack pÄ förhand!

MVH Jonas

Postad 15 February 2010 - 10:06

hagdahl
  • hagdahl
  • LĂ€rjunge

• 252 inlĂ€gg
  • 0

Finns det pÄ nÄgot sÀtt att fÄ ut ljudet frÄn datorn till telefonen? Verkar gÄ att fixa viseversa.TrÄdlöst eller med usb, spelar ingen roll..

Det finns ett program som heter DSBridge som du installerar pÄ datorn. Ljudet kan dÄ strömmas via trÄdlösa nÀtet till telefonen. I telefonen startar du programmet "Strömmande media" och matar in lÀnken frÄn DSBridge.

Postad 16 February 2010 - 10:40

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0

Det finns ett program som heter DSBridge som du installerar pÄ datorn. Ljudet kan dÄ strömmas via trÄdlösa nÀtet till telefonen. I telefonen startar du programmet "Strömmande media" och matar in lÀnken frÄn DSBridge.

Tack ska undersöka detta! ;)

MVH Jonas

Postad 19 February 2010 - 08:30

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0

Har krabbat med detta ett par dagar nu, menvad jag Àn skriver för adress i "Strömmande Media" sÄ Àr det en Ogiltig URL.. :rolleyes:
Hur göra?

MVH Jonas

Postad 03 March 2010 - 22:43

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0
Vad Àr det som gör att man inte kan ha Spotify pÄ denna mobilen?

MVH Jonas

Postad 04 March 2010 - 19:10

NickoM
  • NickoM
  • AnvĂ€ndare

• 158 inlĂ€gg
  • 0

Vad Àr det som gör att man inte kan ha Spotify pÄ denna mobilen?

MVH Jonas

Vad jag kan förstÄ sÄ finns inte Spotify clienten till WM, om det nu inte finns nÄgot "hack" pÄ xda-developers (har inte kollat dÀr).

Postad 08 March 2010 - 08:47

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlĂ€gg
  • 0

Vad jag kan förstÄ sÄ finns inte Spotify clienten till WM, om det nu inte finns nÄgot "hack" pÄ xda-developers (har inte kollat dÀr).

Nej, Spotify funkar inte/finns inte till WM. FrÄgan Àr om det ens kommer komma?!

Jag sÄg att det var nÄn som frÄgade lÀngre upp i trÄdan och jag Àr ocksÄ nyfiken; Àr det nÄn som kör med Android pÄ denna telefonen och funkar i sÄnt fall Spotify dÄ?
SÄ vitt jag vet sÄ Àr det fortfarande en del problem med Android pÄ denna telefon sÄ jag vet inte om det Àr vÀrt att flasha.

Postad 08 March 2010 - 23:44

Soyish
  • Soyish
  • LĂ€rjunge

• 263 inlĂ€gg
  • 0
Grooveshark finns till WM, http://www.nanogroove.net/. Dock fÄr man köpa programmet.

Postad 18 March 2010 - 22:34

cofra
  • cofra
  • AnvĂ€ndare

• 117 inlĂ€gg
  • 0
Ska hjĂ€lpa en vĂ€n med en sĂ„dan hĂ€r telefon. Är det nĂ„gon som har ett snabbt tips pĂ„ en bra svensk ROM? Personen ifrĂ„ga kan nĂ€stan ingen engelska sĂ„ det Ă€r ett mĂ„ste i detta fall.

Tack pÄ förhand.

Postad 19 April 2010 - 10:42

speactra
  • speactra
  • Wannabe

• 21 inlĂ€gg
  • 0

Nej, Spotify funkar inte/finns inte till WM. FrÄgan Àr om det ens kommer komma?!

Jag sÄg att det var nÄn som frÄgade lÀngre upp i trÄdan och jag Àr ocksÄ nyfiken; Àr det nÄn som kör med Android pÄ denna telefonen och funkar i sÄnt fall Spotify dÄ?
SÄ vitt jag vet sÄ Àr det fortfarande en del problem med Android pÄ denna telefon sÄ jag vet inte om det Àr vÀrt att flasha.

Jo, Spotify fungerar pÄ WM via ett program som heter MySpot.

Spotify fungerar bra ocksÄ om du kör Android pÄ HD'n, och man flashar inte Android, utan emulerar det via Haret. All info om detta finns pÄ xda.

Postad 19 April 2010 - 12:16

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0

Jo, Spotify fungerar pÄ WM via ett program som heter MySpot.

Spotify fungerar bra ocksÄ om du kör Android pÄ HD'n, och man flashar inte Android, utan emulerar det via Haret. All info om detta finns pÄ xda.

Ska genast testa MySpot, tack sÄ mycket!

Mvh Jonas

EDIT-> Verkar faktist funka, dock behöver man ju Betalkonto och det har jag tyvÀrr inte..

Redigerat av MalZon, 19 April 2010 - 15:56.

Postad 19 April 2010 - 16:00

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0
Finns det nÄgon musikspelare som funkar bÀttre Àn den inbyggda? Typ Winamp eller liknande?
NÀr man redigerar spellistorna sÄ funkar det inte att spela de, utan de verkar bara infogas "en gÄng till" utöver all annan musik man har pÄ mobilen..
Vill ha sÄ man kan göra spellistor smidigt genom att vÀlja vilka filer man vill ha, inte ALLA som finns pÄ mobilen, störande nÀr en ringsignal börjar spelas..

Mvh Jonas

EDIT-> Hittade ett som ser PRECIS ut som den hederliga Winamp :)
http://en.softonic.c...winamp:pocketpc

En bild pÄ hur det ser ut:

Bifogad fil(er)

Redigerat av MalZon, 19 April 2010 - 23:50.

Postad 17 June 2010 - 23:19

brabus
  • brabus
  • Rookie

• 1 inlĂ€gg
  • 0
Hej

Är ny pĂ„ hemsidan och har skaffat mig en htc touch hd, tĂ€nke frĂ„ga om nĂ„gon som vet om det gĂ„r att upgrade htc hd till windows mobile 6.5 ??

Tacksam för all hjÀlp.

Postad 17 June 2010 - 23:29

madness74
  • madness74
  • AnvĂ€ndare

• 124 inlĂ€gg
  • 0
HÀr kan du lÀsa lite. :wub: http://forum.xda-dev...splay.php?f=451

Postad 10 December 2010 - 23:34

MalZon
  • MalZon
  • AnvĂ€ndare

• 148 inlĂ€gg
  • 0
Pillade lite pÄ Mailkonto funktionen igÄr, lyckades skapa ett nytt konto men nÄt gick fel sÄ vill ta bort det kontot helt men lyckas faen inte..
Är inte sĂ€ker men sen jag fick in det kontot sĂ„ lyckas inte mobilen fĂ„ kontakt med mitt trĂ„dlösa nĂ€tverk hĂ€r hemma heller, sĂ„ vill helst ta bort det helt sĂ„ att det funkar igen..

Mvh Jonas

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.