Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Hero *

2430 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Hero 512MB RAM (Mobiltelefoner) 6 9.107784 (166) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 23 November 2009 - 09:42

Unregisterede7680728
  • Unregisterede7680728
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Fungerar det att köra Opera mobile på HTC Hero?

Postad 23 November 2009 - 10:26

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Fungerar det att köra Opera mobile på HTC Hero?

ja visst, om man nu skulle se någon anledning till det så.

Postad 23 November 2009 - 10:45

Unregisterede7680728
  • Unregisterede7680728
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Kanon,
Såg att nya updaten till 2.0 skulle bla innehålla följande:

Camera

Built-in flash support
Digital zoom
Scene mode
White balance
Color effect
Macro focus

Hur menar dom med Flash support för kameran, finns ju varken blixt eller ledlampa i den??

Postad 23 November 2009 - 10:59

damst
  • damst
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Kanon,
Såg att nya updaten till 2.0 skulle bla innehålla följande:

Camera

Built-in flash support
Digital zoom
Scene mode
White balance
Color effect
Macro focus

Hur menar dom med Flash support för kameran, finns ju varken blixt eller ledlampa i den??

Detta avser väl uppdateringen av just Android, inte Heron specifikt? Dvs lurar som har tillgängliga lampa kommer att få stöd för detta till kameran i systemet.

Postad 23 November 2009 - 11:23

Unregisterede7680728
  • Unregisterede7680728
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Detta avser väl uppdateringen av just Android, inte Heron specifikt? Dvs lurar som har tillgängliga lampa kommer att få stöd för detta till kameran i systemet.

Såg det nu, så måste du ju vara. Finns det något datum på när 2.0 kommer släppas?

Postad 23 November 2009 - 11:40

damst
  • damst
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0

Såg det nu, så måste du ju vara. Finns det något datum på när 2.0 kommer släppas?

HTC har sagt att det kommer, men dom är oftast rätt diffusa på att ange preliminära datum. Borde inte vara allt för långt fram i tiden.

Postad 23 November 2009 - 12:09

Toneloc
  • Toneloc
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Opera Mobile fungerar inte out of the box, du måste fixa java-stödet i telefonen först, dock finns Opera Mini att hämta från market men den fungerar uselt på Hero.

Postad 23 November 2009 - 12:13

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Opera Mobile fungerar inte out of the box, du måste fixa java-stödet i telefonen först, dock finns Opera Mini att hämta från market men den fungerar uselt på Hero.

ja, ursäkta. Så var det ju.

Men återigen, finns ingen anledning att prova ens

Postad 23 November 2009 - 23:37

Litecore
  • Litecore
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
min hero har börjat muppa sig rejält de senaste dagarna; den stänger av sig själv.
kan skriva ett sms och lägga ner telefonen i fickan och 10 minuter senare när jag
funderar på varför ingen svarar så är den död.. måste plocka ut batteriet och
starta upp igen. det här händer flera gånger om dagen oavsett om den ligger på
en bänk i hallen hemma i lägenheten eller i fickan när jag är på jobbet eller nåt.
MYCKET irriterande! hade ett liknande problem med min gamla SE-lur som åkte in
på service och blev åtgärdad för nåt men den kostade en femtedel av heron :/

nån som har en aning om vad det kan vara eller tips för att ordna problemet ?
luren är inte rootad eller nånting, kör på ett tele2 abb. med mobilt internet.

Postad 24 November 2009 - 11:13

Unregistered80b449be
  • Unregistered80b449be
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

min hero har börjat muppa sig rejält de senaste dagarna; den stänger av sig själv.
kan skriva ett sms och lägga ner telefonen i fickan och 10 minuter senare när jag
en bänk i hallen hemma i lägenheten eller i fickan när jag är på jobbet eller nåt.

Detta hände mig i går för första gången.

Postad 24 November 2009 - 11:38

Unregistered4dd3aa60
  • Unregistered4dd3aa60
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Pröva en mjukvaru uppdatering? =)

Postad 24 November 2009 - 15:05

Biker66
  • Biker66
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Tack Toneloc för den klarläggande informationen! Härligt med tydliga svar!

Jag undrar; är det någon som vairt i min situation, dvs. jobbat med att skriva med penna och därefter byter till textmatning typ Hero? Det skulle vara spännande att höra edra kommentarer!

Jag körde 990 innan och var tämligen snabb med pennan. Jag ville också ha möjligheten att skriva på skärmen.
Alla andra fördelar gjorde att jag köpte en Hero i alla fall och jag har inte ångrat mig.
Efter ett tag gick det minst lika fort att pekfingervalsa in bokstäverna ;)

Postad 24 November 2009 - 16:16

supereagle
  • supereagle
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har haft Hero ca två månader och det är en liten sak som irriterar mig. När man har ringt till någon och ska avsluta samtalet hamnar man i kontaktlistan igen och måste trycka på Hemknappen eller Bakåtknappen. Hur gör man för att komma tillbaka till homescreen direkt efter avslutat samtal, går det? Kanske en liten fråga kan tyckas men här behandlas ju stort som smått.

Annars är jag såklart supernöjd!

Postad 25 November 2009 - 20:57

Litecore
  • Litecore
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Pröva en mjukvaru uppdatering? =)

i would if i could, finns den officiella versionen efter 1.5 ute ? :blink:

Postad 25 November 2009 - 21:35

Andersbangkok
  • Andersbangkok
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag körde 990 innan och var tämligen snabb med pennan. Jag ville också ha möjligheten att skriva på skärmen.
Alla andra fördelar gjorde att jag köpte en Hero i alla fall och jag har inte ångrat mig.
Efter ett tag gick det minst lika fort att pekfingervalsa in bokstäverna :blink:

Tack för det! Det känns mycket lockande att prova...bara en hel del pengar om det blir fel:-)

Postad 25 November 2009 - 22:01

timfal1
  • timfal1
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Hej!
Kan någon berätta för mig hur jag får min hero att fungera som remote till datorn och vad jag behöver? program, vad jag ska fylla i osv. Och har inte betalapps kommit ännu?

Mvh Tim

Redigerat av timfal1, 25 November 2009 - 23:53.

Postad 25 November 2009 - 22:52

Unregistered4dd3aa60
  • Unregistered4dd3aa60
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

i would if i could, finns den officiella versionen efter 1.5 ute ? :blink:

Nja den nyaste 2.0 har inte släppts än. men 1.5 cupcake är ju uppe på htc´s hemsida.. pröva den..
Den gjorde då både min å tantens hero bättre.. även fast vi redan hade den senaste romen.

"kollade siffrorna"

Postad 26 November 2009 - 11:59

Unregisterede7680728
  • Unregisterede7680728
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Någon som vet ifall man kan köra Svenska Spel och Unibet applikationer på luren för den har väl javastöd?

Postad 26 November 2009 - 14:22

Jesper K
  • Jesper K
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Hej!

Funderar på en Hero och har sökt men inte funnit svar på detta:
Kan man läsa PDF-filer i Heron som man tex får som bilagor i mail?

/Jesper

Postad 26 November 2009 - 15:27

Unregistered4dd3aa60
  • Unregistered4dd3aa60
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Hej!

/Jesper

Hmm tja den har ju en pdf reader så den borde nog kunna läsa dom =)
Ett test kan ju vara att lägga en en pdf fil i telefonen med nån text på och kolla =)

Postad 26 November 2009 - 16:08

Jesper K
  • Jesper K
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Hmm tja den har ju en pdf reader så den borde nog kunna läsa dom =)
Ett test kan ju vara att lägga en en pdf fil i telefonen med nån text på och kolla =)

Det låter ju bra, tack för snabbt svar!
Jag har ingen Hero ännu så jag kan inte testa... :lol:

/Jesper

Postad 28 November 2009 - 11:45

Zhendo
  • Zhendo
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Hej!

/Jesper

Ja det kan man göra. Dessutom ligger manualen till luren i PDF-format, på minneskortet som följer med :lol:
Så det är inga probs!

Postad 28 November 2009 - 19:16

Unregisterede7680728
  • Unregisterede7680728
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Jag har ett jobbigt problem med min wi-fi, när jag är ute så kör jag med det mobila nätverket men när jag kommer hem för att sätta på WiFi så måste jag starta om telefonen för att det ska fungera. Är det någon som känner igen det här?

Postad 28 November 2009 - 22:15

schrute
  • schrute
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Hur raderar man sådant man sökt efter i Android Market och Prisjakt? Trodde att Settings > Application settings > Manage Applications > Market/Prisjakt > Clear cache skulle lösa biffen, men icke.

Postad 29 November 2009 - 17:10

Unregistered80b449be
  • Unregistered80b449be
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

hej

Har skummat igenom denna tråden lite enkelt och måste säga att htc hero verkar mycket intressant :). Men har inte sett så många som har tagit upp ang gps:en i mobilen ? ( kan ha fel, ber om ursäkt då ). För ska införskaffa en ny mobil snart och eftersom att man löptränar rätt mycket så kan det vara bra med en mobil som man kan ha till det, se längd o allt. Har funderat mycket på nokia n85 samt nokia n79 active men htc verkar vara en bättre mobil men hur står det sig med gps:en och på den fronten ?

// Gtek

http://worksmartlabs.com/

Cardio Trainer heter den på mobilen.
Jag testade den i dag och den fungerar superb. Direkt när du har tränat klart var du en är är det bara att trycka på save ovh när du kommer hem till datorn är allt fixat och klart. Om du vill kan jag printa hur det ser ut på worksmartlabs hemsidan.

Detta är från min senaste träning.

Climb: 106.15 m Calories burnt: 831.51 kcal Avg Pace: 5:29 min/km Name:
Avg Speed: 10.94 km/h Max Speed: 18.1 km/h Min Speed: 1.38 km/h

Under loppet är det en gubbe som talar om hur långt du har sprungit och vad tiden är.

Postad 30 November 2009 - 09:15

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Woop, woop!
http://www.engadget....ng-android-2-1/

Postad 30 November 2009 - 09:43

schrute
  • schrute
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
När jag inte är uppkopplad på WLAN dyker 3G-ikonen upp i notification area. Ikonen har två pilar under sig, en som pekar nedåt och en uppåt. Emellanåt lyser dessa två pilar upp. Vad innebär det? Och vad innebär det när 3G-ikonen försvinner och ersätts av ett 'H'?

Postad 30 November 2009 - 09:58

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

När jag inte är uppkopplad på WLAN dyker 3G-ikonen upp i notification area. Ikonen har två pilar under sig, en som pekar nedåt och en uppåt. Emellanåt lyser dessa två pilar upp. Vad innebär det? Och vad innebär det när 3G-ikonen försvinner och ersätts av ett 'H'?

Ena pilen betyder att du laddar upp information via 3Gnätet, den andra att du hämtar information (data)
H istället för 3G betyder just det vi i folkmun kallar för turbo-3G-nätet. Den växlar automatiskt upp till det om du är inom räckhåll för det snabbare nätet och du samtidigt använder någon datatrafik

Postad 30 November 2009 - 21:09

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Då var en styck Hero inhandlad. För mig verkar den nästan perfekt. Nu när har jag testat lite allmänna inställningar så börjar det bli dags att tanka hem lite apps med det går dock inte så bra. Jag antar att det är det som kallas "butiken" men det kommer bara upp "Android-butikens användarvillkor - läser in..." Där stannar den och jag får ingen möjlighet att acceptera några villkor för att komma vidare. Några tips?

Postad 30 November 2009 - 22:13

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Då var en styck Hero inhandlad. För mig verkar den nästan perfekt. Nu när har jag testat lite allmänna inställningar så börjar det bli dags att tanka hem lite apps med det går dock inte så bra. Jag antar att det är det som kallas "butiken" men det kommer bara upp "Android-butikens användarvillkor - läser in..." Där stannar den och jag får ingen möjlighet att acceptera några villkor för att komma vidare. Några tips?

Har du loggat inn på Gmail kontot,om du inte har gjort det får du ingen tillgång till apps.Ett tips,första gången du går inn på butiken måste du ha 3g,sen kan du surfa med wifi.

Postad 30 November 2009 - 22:20

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Det var steg två - först 3G sedan gick det bra med wifi. Stort tack!

Postad 30 November 2009 - 23:11

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Då kommer nästa problem. Har installerat "scandinavian keyboard" och svensk ordlista från market. Kompakt tangentbord funkar fint med å,ä,ö, men inte normalt qwerty. Då saknas å ä ö. Fler heta tips..?

Postad 30 November 2009 - 23:19

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Själv har jag aldrig saknat åäö på Heron eftersom HTCs word prediction är såpass kompetent som den är. Är ju bara att hålla inne a/o de få gånger man måste hjälpa den på traven.

Postad 01 December 2009 - 08:45

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
En liten utvärdering efter några dagars användande visar att detta var precis vad jag önskade. Inte för stor, enkel mot Google kalender, mail, kontakter o.s.v. Oerhört kompetent med en ringa storlek. Efter att ha läst igenom närmare 100 sidor forum på minhembio, ett antal tester på youtube, tidningar m.m. så blev det en Hero och det var helt rätt! Jag har dock noterat ett par buggar som jag har läst om. "Sarajevobuggen" är väl inte någon riktig bugg och jag har hittat hur man fixar det, men inte hunnit testa ännu. Svenskt tangentbord har jag inte fått att fungera i qwerty-läge ännu, irriterande... I övrigt är jag otroligt nöjd med "basläget" och nu ska jag börja leta apps för Squeezebox, ftp, mäta datatrafik, visa källkod på hemsidor m.m. Dom flesta har jag nog sett exempel på här i tråden men vet ni om någon app som kan "visa källa" i webbläsaren så är jag tacksam för tips.

Postad 01 December 2009 - 18:35

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0
Nån som vet vad den kostar i Phone House butik? 4399 står det på hemsidan, dock bara internetpris. Försöker hitta billigaste stället i staden (Växjö) utan att behöva köra runt som en dåre ;)

Postad 01 December 2009 - 18:38

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Nån som vet vad den kostar i Phone House butik? 4399 står det på hemsidan, dock bara internetpris. Försöker hitta billigaste stället i staden (Växjö) utan att behöva köra runt som en dåre ;)

skojar du?

Har du provat prisjakt och sedan kolla lagerstatus? :) Om något företag har den, ring isf om det bara står internetpris

Postad 01 December 2009 - 21:11

Jesper K
  • Jesper K
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Hej!

Då har en Hero inhandlats. ;)
Den verkar kanon på många sätt men ett problem har jag stött på.
Jag kan inte använda den som 3G-modem till laptopen.
I telefonen ser det ok ut, delningen är aktiv men datorn reagerar inte.
HTC Synk är installerat.
Antagligen någon inställning i datorn som jag inte hittar.
Någon mer erfaren Heroanvändare som kan hjälpa mig med detta?

Jag kör svenk Vista Home Premium.

Detta funkade perfekt med Xperia X1 från första stund.

/Jesper

Postad 01 December 2009 - 22:48

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Hej!

Då har en Hero inhandlats. ;)
Den verkar kanon på många sätt men ett problem har jag stött på.
Jag kan inte använda den som 3G-modem till laptopen.
I telefonen ser det ok ut, delningen är aktiv men datorn reagerar inte.
HTC Synk är installerat.
Antagligen någon inställning i datorn som jag inte hittar.
Någon mer erfaren Heroanvändare som kan hjälpa mig med detta?

Jag kör svenk Vista Home Premium.

Detta funkade perfekt med Xperia X1 från första stund.

/Jesper

Du måste nog Roota telefonen först.

Postad 01 December 2009 - 22:57

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
[quote name='Drogen' post='2681446' date='Dec 1 2009, 08:45 ']En liten utvärdering efter några dagars användande visar att detta var precis vad jag önskade. Inte för stor, enkel mot Google kalender, mail, kontakter o.s.v. Oerhört kompetent med en ringa storlek. Efter att ha läst igenom närmare 100 sidor forum på minhembio, ett antal tester på youtube, tidningar m.m. så blev det en Hero och det var helt rätt! Jag har dock noterat ett par buggar som jag har läst om. "Sarajevobuggen" är väl inte någon riktig bugg och jag har hittat hur man fixar det, men inte hunnit testa ännu. Svenskt tangentbord har jag inte fått att fungera i qwerty-läge ännu, irriterande... I övrigt är jag otroligt nöjd med "basläget" och nu ska jag börja leta apps för Squeezebox, ftp, mäta datatrafik, visa källkod på hemsidor m.m. Dom flesta har jag nog sett exempel på här i tråden men vet ni om någon app som kan "visa källa" i webbläsaren så är jag tacksam för tips.[/quote

Du måste hålla ned a för att få tex ä.Du har annars Scandinavian Keyboard,finns i butiken.Då behöver du inte hålla inn någon tagent.

Redigerat av Ramboline, 01 December 2009 - 23:45.

Postad 01 December 2009 - 23:07

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Det finns nu en ROM på xda-devs av Android 2.1 med Sense UI:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=592596

Detta är (som vanligt) en läckt ROM och inget officiellt så det återstår en del att jobba på men, all in all - good news!

Postad 01 December 2009 - 23:46

Jesper K
  • Jesper K
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Du måste nog Roota telefonen först.

Tack för ditt svar!
Men det ska väl inte behövas när man kör med USB-kabeln?
Det står ju tom i manualen hur man ska göra.

Jag har kommit lite längre nu.
Efter ominstallation av HTC Synk så funkar det men bara första gången.
Om jag stänger av delningen i telefonen och slår på den igen så får jag bara lokal åtkomst.
Dessutom dyker ett "Oidentifierat nätverk" upp som också ansluter lokalt.
Jag har slagit av brandväggen, det gör ingen skillnad.
Någon som har en aning om vad detta kan bero på?

/Jesper

Postad 02 December 2009 - 00:18

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Tack för ditt svar!
Men det ska väl inte behövas när man kör med USB-kabeln?
Det står ju tom i manualen hur man ska göra.

Jag har kommit lite längre nu.
Efter ominstallation av HTC Synk så funkar det men bara första gången.
Om jag stänger av delningen i telefonen och slår på den igen så får jag bara lokal åtkomst.
Dessutom dyker ett "Oidentifierat nätverk" upp som också ansluter lokalt.
Jag har slagit av brandväggen, det gör ingen skillnad.
Någon som har en aning om vad detta kan bero på?

/Jesper

Trodde du menade wifi tethring.Prova och dra ned rullgardinen och se om det står något där.Annars prov att stäng av telefonen,och sätt på den igjen.

Postad 02 December 2009 - 00:20

Jesper K
  • Jesper K
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
En annan märklig sak som jag upptäckte nu är att när delningen är påslagen i telefonen så "förstörs" min vanliga trådlösa uppkoppling. Den kan då bara ansluta lokalt.
Men direkt när jag slår av delningen i telefonen så ansluter den till nätet.

/Jesper

Trodde du menade wifi tethring.Prova och dra ned rullgardinen och se om det står något där.Annars prov att stäng av telefonen,och sätt på den igjen.

Det står inget där som ger någon hjälp.
Jag har slagit av och på både telefonen och datorn.

Postad 02 December 2009 - 00:28

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

En annan märklig sak som jag upptäckte nu är att när delningen är påslagen i telefonen så "förstörs" min vanliga trådlösa uppkoppling. Den kan då bara ansluta lokalt.
Men direkt när jag slår av delningen i telefonen så ansluter den till nätet.

/Jesper

Det står inget där som ger någon hjälp.
Jag har slagit av och på både telefonen och datorn.

Kolla på swedroid.se Forum för android.Hoppas det ordnar seg.

Postad 02 December 2009 - 07:51

Jesper K
  • Jesper K
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Kolla på swedroid.se Forum för android.Hoppas det ordnar seg.

Jag har sökt där och inte hittat något om just det här problemet.
Får väl starta en egen tråd.

Testade nu på min stationära dator med XP, där funkar det som det ska.
Alltså inget fel på telefonen.
Om någon har något tips så vore jag väldigt tacksam!

/Jesper

Postad 02 December 2009 - 09:58

LJN
  • LJN
  • Forumräv

• 915 inlägg
  • 0
Får min HTC Hero om någon dag och har någon ett tips hur jag exporterar min telefonlista från min
nuv. Ericsson SE900 in i HTC Heron på ett smidigt sätt?

/Lennart

Postad 02 December 2009 - 11:28

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Får min HTC Hero om någon dag och har någon ett tips hur jag exporterar min telefonlista från min

/Lennart

Via program på datorn?
Annars ska väl bluetooth fungera men vet inte hur begränsad Heron är där.

Postad 02 December 2009 - 12:34

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

/Lennart

Jag rekommenderar följande:
1. Skaffa ett gratis medlemskap på www.swedroid.se/forum ( Där kan dom faktiskt något om Android )
2. Skaffa en "G-mail" (google-mail). Både för överföring av kontakter och för att din nya lur ska bli så bra som möjligt.

Postad 03 December 2009 - 11:59

dattacine
  • dattacine
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
Har letat ny mobil ett bra tag nu och fastnade till slut för Hero. Var till en början inne på N86 med OLED, bra kamera och och Symbian och sen sneglade jag väl en smula på iphone också, speciellt som den varit billigare att köpa med abb. på telia än Heron nu under hösten (med det ab jag använder iaf).
Nuvarande mobil började strula mer under veckan som gått och då tröt tålamodet.

Nu hoppas man htc släpper nya uppdateringen snart och att det inte kommer en kraftigt förbättrad Hero v2 alldeles snart så man känner att man vill byta.

Tidigt nästa vecka väntas luren anlända och den dagen blir väl årets julafton för min del. ;)

Postad 03 December 2009 - 16:00

Unregistered080ba6b8
  • Unregistered080ba6b8
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Tappade min Hero idag på gräsmattan, visserligen frusen backe, men skärmen sprack totalt, dvs glaset. Trodde att den skulle klara av en sån simpel duvning.
Ngn mer här som spräckt skärmen, är det en öm punkt på dessa eller hade jag bara en ruggig otur. Är den såhär känslig för stötar lär jag nog byta till annan telefon ganska snart.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.