Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 April 2010 - 12:57

Hövding
  • Hövding
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Har inte sett det bekräftat att det är just det som kallas gorilla glas, men skall vara samma typ, någon aluminium legering, som även kallas safirglas. Många namn men kanske exakt samma, Väldigt reptåligt, men kan för den skull spricka. Skall vara typ samma som IPhone el. Nexus. Finns mycket spekulationer om det även på Swedroid.

Ok, ja jag hittade klippet jag menade...
http://www.youtube.c...h?v=RfqwKa4bT74
Oavsett vad glaset kallas så verkar det oerhört tåligt! Det jag egentligen sitter och funderar på är om jag ska köpa nåt displayskydd... För att vara säker kan man ju sätta på det, men är inte jättesugen på att få sämre touch-känsla...
Efter detta klippet överväger jag starkt att köra med telefonen som den är utan något extra skydd..

Postad 10 April 2010 - 13:12

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Avbeställ här hemma och köp en i London isället. Bara en tanke.

garanti /service?

Postad 10 April 2010 - 13:16

rosentorp
  • rosentorp
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Tycker alla här ska sluta klaga på leveransdatum.. Det finns alltid dom som har det värre!

Själv har jag också beställt Desire och kommer väl förvisso få den samtidigt som alla andra..

Problemet är att jag nästa onsdag drar på ett en och halv veckas träningsläger i London och pga förseningarna kommer därmed få leva i ca 1 ½ vecka med att det ligger en Desire hemma hos mig som jag inte kan använda!

Tänk på den situationen nästa gång ni beklämmer er över försenade telefoner. :D

Du får ju komma till London... det får inte vi som måste jobba... :)

Postad 10 April 2010 - 13:16

eCool
  • eCool
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

garanti /service?

Det ska väll gälla ändå, genom HTC. Men ring deras kundtjäns och hör efter, borde ju inte vara några problem.

Postad 10 April 2010 - 13:19

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Jag har klämt på både Legend och Desire nu (Legend i påskhelgen och Desire nu i torsdags hos TPH i Nordstan). Efter att ha varit väldigt avigt inställd till både storleken och avsaknaden av fysiskt tangentbord så har jag nog blivit tillräckligt övertygad för att slå till. Båda är ju till stor del en vanesak. Formatet och utseendet på Legend är mycket lockande men Desire kändes inte så mycket klumpigare (X10 är mycket mer kantig och klumpig i jämförelse). Så det blir nog prestandan och den större skärmen som avgör, till Desire's fördel :D

Desire må vara lite anonym till utseendet men jag gillar den bättre än t.ex. N1 med sin konstigt utstickande kamera på baksidan. Desire är skönt platt och smidig. AMOLED-skärmen är extremt sexig ;)

Och nä, inte ens nyheterna i iPhone OS 4 kunde locka mig till att skaffa en sådan. WP7 verkar bli alltför nedlåst den också så den lockar inte längre.

Så bye bye Windows Phone, och hello Android :)

Redigerat av Cthugha, 10 April 2010 - 13:24.

Postad 10 April 2010 - 13:44

Calliii90
  • Calliii90
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Avbeställ här hemma och köp en i London isället. Bara en tanke.

Går inte för jag har täcknat abonnemang och telefon av 3 (en desire för 1700 kr, woho!) och om det gick vore det väl ändå dumt eftersom det då inte är en svensk telefon jag får?

Du får ju komma till London... det får inte vi som måste jobba... :)

Det finns en anledning till att det heter träningsläger och inte semester.. :D men visst, miljöombyte är väl alltid trevligt!

garanti /service?

Ytterligare en faktor att beakta!

Postad 10 April 2010 - 14:15

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

Det finns en anledning till att det heter träningsläger och inte semester.. :D men visst, miljöombyte är väl alltid trevligt!

Tsss...en bekants bror åkte till barcelona för utbildning m.m
2h per dag, resten sol och bad i en vecka. =P

Redigerat av Toivanen, 10 April 2010 - 14:28.

Postad 10 April 2010 - 14:29

nihinils
  • nihinils
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Är det någon som har hittat en butik i Malmö trakten där man kan känna lite på en desire än?

Postad 10 April 2010 - 14:45

hasseHH
  • hasseHH
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Är det någon som har hittat en butik i Malmö trakten där man kan känna lite på en desire än?

Nix , har kollat överalt i malmö

Postad 10 April 2010 - 14:45

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hittade en jättebra sida där det bla finns jättemånga mobilväskor till HTC DESIRE.. ( gratis frakt också :D

https://shop.textalk...hop.php?id=3514

Redigerat av Jaajnus, 10 April 2010 - 14:47.

Postad 10 April 2010 - 15:22

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Hittade en jättebra sida där det bla finns jättemånga mobilväskor till HTC DESIRE.. ( gratis frakt också :D

Jag förstår mig inte på alla som vill ha väskor och skärmskydd och annat tjaffs till sin mobil, dessutom innan man ens fått mobilen så man klämt på den.
Som bekant ska skärmen vara extremt reptålig, och bakstycket gummiaktigt så den inte glider ur händerna (nog för att man är ett enormt klantarsel om man lyckas få en mobil att glida ur handen överhuvudtaget).

Varför inte vänta och se hur den känns? Jag har svårt att tro att det behövs extra skydd till Desire. Det skulle vara en liten duk att torka av skärmen med i värsta fall.

Postad 10 April 2010 - 15:23

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0
För dom som vill kunna köpa apps men inte roota telefonen.

http://www.swedroid....hlight=emulator

Postad 10 April 2010 - 15:23

Gordon24
  • Gordon24
  • Användare

• 129 inlägg
  • 0

Sweeeeeeet! :)

Postad 10 April 2010 - 15:24

Starflake
  • Starflake
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Jag förstår mig inte på alla som vill ha väskor och skärmskydd och annat tjaffs till sin mobil, dessutom innan man ens fått mobilen så man klämt på den.
Som bekant ska skärmen vara extremt reptålig, och bakstycket gummiaktigt så den inte glider ur händerna (nog för att man är ett enormt klantarsel om man lyckas få en mobil att glida ur handen överhuvudtaget).

Varför inte vänta och se hur den känns? Jag har svårt att tro att det behövs extra skydd till Desire. Det skulle vara en liten duk att torka av skärmen med i värsta fall.

Håller med här. Varför väska, skal eller annat skydd? Jag har ägt en hel del telefoner sedan -94. Och när jag köpt en ny har den gamla alltid varit i toppskick. När det gäller skal så gör det ju dessutom telefonen bara större och fulare. Men det e ju klart, det är ju upp till individen, och inte oss :D

Postad 10 April 2010 - 15:35

ljusjonas
  • ljusjonas
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
CDON har ändrat från "kommande" till "beräknad i lager 2010-04-12
Ja hoppas kan man ju alltid!

Postad 10 April 2010 - 15:53

Grasshopper
  • Grasshopper
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0

Fräsht! Man kan ju alltid hoppas på att dom skickar ut dem samma dag så man har den på tisdagen!

Postad 10 April 2010 - 16:08

Unregistered1586716f
  • Unregistered1586716f
  • Beroende

• 1209 inlägg
  • 0
FYI:

Har idag vart runt i stan (sthlm) och frågat i ett tiotal butiker (tre,phonehouse,telia,onoff,siba,elgiganten o.s.v..Alla var ganska eniga om att säga att den bör finnas i butik måndag-onsdag i nästa vecka, förutom telia butiken som gissade på två veckor.

Onödigt vetande kanske, men ändå.

Postad 10 April 2010 - 16:24

erikviking
  • erikviking
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Ja i detta forum finner man då allt! :D

Något som kan vara intressant att få reda på /planera, är hur det ser ut på mobilhållarfronten med Desiren..
Jag har ju tänkt använda min som GPS i min Volvo S40, men jag är inte så sugen på att ha någon sugkoppsfunktion i rutan och några hål tänker jag inte borra i panelen..

Har ni någon koll på hur det ser ut med hållare i bil till Desiren?

Tack på förhand!

Postad 10 April 2010 - 16:39

MiWa
  • MiWa
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0

Något som kan vara intressant att få reda på /planera, är hur det ser ut på mobilhållarfronten med Desiren..
Jag har ju tänkt använda min som GPS i min Volvo S40, men jag är inte så sugen på att ha någon sugkoppsfunktion i rutan och några hål tänker jag inte borra i panelen..

Tack på förhand!

Minns att jag kikade på ett fäste för min SE W760 för nåt år sen att ha i min V70. Då fanns det nån modell i två delar som man klämde in över ena ventilationsgallret i mittkonsolen (fanns så man kunde välja vänster eller höger sida). Finessen vad att fästet bestod i två delar varav den del man klämde fast i bilen användes som en fästplåt får själva hållaren för mobilen som skruvades fast i fästbiten. Tyvärr minns jag inte vad fästet hette eller vem som tillverkade det, men jag vet att jag var inne och diskuterade och kikade på det i en Dialect-butik. Så hittar du nåt fäste som är bra så borde man ju kunna använda den ena delen av fästet jag kikade som fästplatta och skruva i den och inte i bilen. Synd att jag inte kommer på vad den heter, får se om Mr Google kan hjälpa mig hitta det...

Nuså. Kika på detta: www.brodit.se/ och klicka på "2. Fäste för bil". Vet inte om det går att köpa bara fästplattan eller inte? Sen ska det ju finnas en hållare för DISAJÖ'n oxå, men det kanske finns nån generisk som passar?

EDIT: Hittade den! Se sista stycket...

Redigerat av MiWa, 10 April 2010 - 16:46.

Postad 10 April 2010 - 16:43

frisbee
  • frisbee
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Tack på förhand!

Kanske en sån här?? Nog tredje gången jag postar den,,,, http://www.youtube.c...h?v=YgtEDCWpLgY

Postad 10 April 2010 - 16:45

rosentorp
  • rosentorp
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Minns att jag kikade på ett fäste för min SE W760 för nåt år sen att ha i min V70. Då fanns det nån modell i två delar som man klämde in över ena ventilationsgallret i mittkonsolen (fanns så man kunde välja vänster eller höger sida). Finessen vad att fästet bestod i två delar varav den del man klämde fast i bilen användes som en fästplåt får själva hållaren för mobilen som skruvades fast i fästbiten. Tyvärr minns jag inte vad fästet hette eller vem som tillverkade det, men jag vet att jag var inne och diskuterade och kikade på det i en Dialect-butik. Så hittar du nåt fäste som är bra så borde man ju kunna använda den ena delen av fästet jag kikade som fästplatta och skruva i den och inte i bilen. Synd att jag inte kommer på vad den heter, får se om Mr Google kan hjälpa mig hitta det...

Kolla på Kjell & Co eller Clas Ohlson. Tror det är någon av dem som har dem. Köpte liknande till SAABen där..

/Anders

Postad 10 April 2010 - 16:45

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Great! Har för mig att CDON är snabba på att leverera varor så hoppas på tisdag eller onsdag..
Nu är det nära :D

Postad 10 April 2010 - 16:52

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

FYI:

Har idag vart runt i stan (sthlm) och frågat i ett tiotal butiker (tre,phonehouse,telia,onoff,siba,elgiganten o.s.v..Alla var ganska eniga om att säga att den bör finnas i butik måndag-onsdag i nästa vecka, förutom telia butiken som gissade på två veckor.

Onödigt vetande kanske, men ändå.

sa el-giganten och onoff det? wow, de säger emot sig själva om man istället litar på deras webbsajt...

Postad 10 April 2010 - 17:34

revesjobollen
  • revesjobollen
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
godkväll!

Var och beställde en egen Desire igår och fick då reda på att det verkar bara vara på väg in ett begränsat antal till Sverige så då kunde man ju inte vänta längre. Tydligen ingår inte heller ngt minneskort utan det får man köpa löst, dock inget problem enligt mig då man antagligen skulle uppgraderat det ändå (tycker att 2/4 gb kan bli lite lite för det verkar ju vara den storleken på de kort man annars får på köpet). Sen skulle den leveras hem någon gång i nästa vecka.
Så då vet ni det :D

I övrigt kände och klämde jag både på en Desire och en Legend och jag måste säga det att skillnaden i kvalité inte va så stor, Desire:n kändes riktigt gedigen och Legend:n vann inte så mycket på sitt aluminiumskal. Var lite osäker på vilken jag ville ha först utav just "kvalitétsskälet".

Postad 10 April 2010 - 17:43

KingD
  • KingD
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Tydligen ingår inte heller ngt minneskort utan det får man köpa löst, dock inget problem enligt mig då man antagligen skulle uppgraderat det ändå (tycker att 2/4 gb kan bli lite lite för det verkar ju vara den storleken på de kort man annars får på köpet). Sen skulle den leveras hem någon gång i nästa vecka.

Märklisch!

Alla andra uppgifter har givit att Desire skall levereras med 4Gb minneskort. Bl.a ligger ju programvaran för HTC Sync på just det minneskortet.

Vad har du fått de uppgifterna ifrån?
/KingD

Postad 10 April 2010 - 17:51

revesjobollen
  • revesjobollen
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
mm, tyckte det med men när jag frågade så sa de att den kom utan något. Köpte den igenom The Phone House med Tele 2 så det är därifrån infon kommer. Sen såg jag idag på Tele2:s hemsida att den mycket riktigt inte hade något medföljande minneskort:

http://webbutiken.te...ntantkort/?s=-1

Men sen står det ju på katshing att det kommer med ett 4 gb:

http://www.katshing....d.asp?aid=21384

Känns ju ogött att missa programvara pga att de snålat in...

Postad 10 April 2010 - 17:53

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Kan man koppla nya HTC Desire till datorhögtalare på nåt sätt? Brukar alltid ta med en laptop och PC högtalare till skidsemestrar och dylikt, och lyssna på spotify, och kolla på youtube mm... hade man kunnat koppla den nya HTC till PC högtalare hade det varit grymt bra, för då hade man ju sluppit släpa på laptop! :D
Eller om det finns bra högtalare att köpa till...

Postad 10 April 2010 - 17:56

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Vet inte om detta redan avhandlats i tråden, men har följt den till större delen och inte hittat något om det, så..
Hörlurarna med enkel remote medföljer ju Desire, men är det någon som vet om man kan plugga i sina egna lurar i fjärren? Det ser fan inte ut så på bilden, vilket suger..
Postad bild
Någon som vet säkert?

Postad 10 April 2010 - 17:57

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1057 inlägg
  • 0

Kan man koppla nya HTC Desire till datorhögtalare på nåt sätt? Brukar alltid ta med en laptop och PC högtalare till skidsemestrar och dylikt, och lyssna på spotify, och kolla på youtube mm... hade man kunnat koppla den nya HTC till PC högtalare hade det varit grymt bra, för då hade man ju sluppit släpa på laptop! :D

Hörlursutgång (2,5/3,5 mm) Ja
Typ av kontakt 3,5mm

Så det är vanlig datorhögtalar konstakt i den eller hörlurskontakt egentligen.. :)

Redigerat av Ramses, 10 April 2010 - 17:58.

Postad 10 April 2010 - 17:57

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Du kan koppla den till vilka högtalare som helst som använder sig av en 3,5mm stereoplugg.

Postad 10 April 2010 - 18:00

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Grymt! Funderar på att slå till :)
Men alla kanske redan är förbokade nu när den släpps... :D

Postad 10 April 2010 - 18:06

revesjobollen
  • revesjobollen
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Fungerar det med andra 4-poliga hörlurar, typ Apples variant, utan problem eller får man greja med det?

Postad 10 April 2010 - 18:11

b_lindahl
  • b_lindahl
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

...
Känns ju ogött att missa programvara pga att de snålat in...

Om du syftar på HTC Sync så går det lika gärna att ladda ner från HTC:s hemsida.

Postad 10 April 2010 - 18:24

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

godkväll!

Var och beställde en egen Desire igår och fick då reda på att det verkar bara vara på väg in ett begränsat antal till Sverige så då kunde man ju inte vänta längre. Tydligen ingår inte heller ngt minneskort utan det får man köpa löst, dock inget problem enligt mig då man antagligen skulle uppgraderat det ändå (tycker att 2/4 gb kan bli lite lite för det verkar ju vara den storleken på de kort man annars får på köpet). Sen skulle den leveras hem någon gång i nästa vecka.

I övrigt kände och klämde jag både på en Desire och en Legend och jag måste säga det att skillnaden i kvalité inte va så stor, Desire:n kändes riktigt gedigen och Legend:n vann inte så mycket på sitt aluminiumskal. Var lite osäker på vilken jag ville ha först utav just "kvalitétsskälet".

Hur pass begränsat antal?
Till hela Sverige?
Begränsat till första vågen av leverans?

Postad 10 April 2010 - 18:42

Articat
  • Articat
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
Det säger väl sig själv att Sverige har fått ett begränsat antal telefoner!!! Fånigt vore ju om man påstod att det skulle komma in ett obegränsat antal, för då vet man ju att detta skulle vara en lögn. Alla kommer med största sannolikhet få sin lur om ett par veckor och förmodligen i slutet på nästa. Angående minneskort så har jag betalat för att få ett kort på 4gig, detta står i beskrivningen ivarjefall hos netonet, därmed kommer detta också att ingå...

Postad 10 April 2010 - 18:45

MiWa
  • MiWa
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0

Fungerar det med andra 4-poliga hörlurar, typ Apples variant, utan problem eller får man greja med det?

Finns det nånstans man kan köpa ett billigt headset som är 4-poligt men där man kan ansluta egna hörlurar? Finns ju en uppsjö av 2-poliga sådana... Jag har läst på andra forum att vissa har problem med att ansluta sina egna lurar (2-poliga) direkt i telefonen då det inte är 100 passform på antingen uttaget eller kontakten i telefonen vilket leder till att det i musikläget bl a byter låt och har sig stup i ett när kontakten rubbas lite, t ex i fickan när man e ute å går...

EDIT: Vad tror ni, skulle denna funka för att anslut sina egna lurar och kunna köra handsfree? Saknar ju dock möjlighet att byta låt osv. Nån som förresten har koll på hur detta sker rent tekniskt med en 4-polig kontakt? Vänster+Höger+Mikrofon+? verkar ju kunna sköta alla funktioner för å byta låt osv, gissar att det är nån form av kombination som hanterar start/stopp/nästa låt/föregående låt...

Redigerat av MiWa, 10 April 2010 - 18:52.

Postad 10 April 2010 - 19:05

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2644 inlägg
  • 0
För att få slut på snacket om minneskort, som varit uppe i tråden några gånger tidigare.
HTC skickar med 4Gb minneskort som standard, alltså inget som återförsäljarna väljer, så alla får det.

Varför jag vet det är att CDON, där jag köpt min sade tidigare bestämt att inget minneskort följde med.
Nu har man ändrat detta och säger HTC skickar med 4Gb, alltså gäller det då alla.

Redigerat av ffodil, 10 April 2010 - 19:12.

Postad 10 April 2010 - 19:39

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
En video på ett Gel-Case till Nexus One har precis lagts upp på youtube. Den passar inte helt oväntat också Desire, vilket syns i videon.
Hur som helst så tycker jag att det är som att behålla plasten på sin nya soffa, så jag kommer säkerligen att köra utan. Skärmen verkar ju vara gaaaaanska reptålig :D

Postad 10 April 2010 - 19:44

bluesan
  • bluesan
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

För dom som vill kunna köpa apps men inte roota telefonen.

Tack!
Slipper man tänka på det. Har iofs ett UK SIM påväg men det underlättar att slippa byta sim och så :D

Enligt XDA-developers ska Juice defender vara en bra app för att spara på batteritid, för de som känner sig nervösa för den biten :D Troligen kommer man köra slut på batterierna rätt så hastigt de första dagarna misstänker jag så inte ens 37 såna apps hade hjälpt :) Kan dock tänka mig att man märker en liten skillnad senare. Någon som testat det kanske?

Ser ut såhär: http://gadgeteer.org...-battery-drain/

För er som vill konvertera filmer till mp4 rekommenderar jag MP4ForHD som tydligen ska vara en av de bättre programmen för det.

Återkommer med mer sådant efter att jag scannat XDA forumen ;)

/Mobbo

Postad 10 April 2010 - 20:18

fest
  • fest
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Därför aii det finns en del som har jobb :D där det då är bra och ha väska/skydd:

Postad 10 April 2010 - 20:40

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Är det bara jag som får länken att inte funka?

Postad 10 April 2010 - 20:42

Belgar
  • Belgar
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
http://www.swedroid....hlight=emulator <- klicka på länken, funkar ej att 'ctrl+c'

Redigerat av Belgar, 10 April 2010 - 20:43.

Postad 10 April 2010 - 21:30

masaba
  • masaba
  • Lärjunge

• 275 inlägg
  • 0

Nuså. Kika på detta: www.brodit.se/ och klicka på "2. Fäste för bil". Vet inte om det går att köpa bara fästplattan eller inte? Sen ska det ju finnas en hållare för DISAJÖ'n oxå, men det kanske finns nån generisk som passar?

EDIT: Hittade den! Se sista stycket...

Om du med "fästplattan" menar den del man sätter i ventilationsgallret eller liknande så är svaret att det går utmärkt att köpa det löst. Brodit kallar själva monteringsplattformarna för ProClip, och jag har själv haft sådana i de tre bilar jag ägt. Fungerar grymt bra. Har sett att Broditprodukter säljs i ganska många välsorterade mobilbutiker, men finns även online från bland annat Dustin.

Angående hållare för mobilen så brukar Brodit ha två eller tre olika varianter för varje mobil. Dels passiva utan ström och dels varianter med fast strömkontakt och med eller utan ciggplugg. Passformen på hållarna brukar vara grym, så själv kommer jag vänta in en anpassad hållare snarare än att köpa någon generisk. Då vet man till 110% att telefonen sitter där den ska om något oväntat skulle hända.

Jag mailade Brodit tidigare den här veckan och kollade om hållare till just Desire var på gång, men enligt Brodit tar det nog ytterligare några veckor. Jag antar att de behöver få tag på en fysisk telefon för att testa samt sedan få produkten i produktion.

/Martin

Postad 10 April 2010 - 21:34

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om man kan änvända foto lampan, som ficklampa? Finns det någon sån app? :D

Postad 10 April 2010 - 21:52

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

Därför aii det finns en del som har jobb :D där det då är bra och ha väska/skydd:

Helt rätt. Man kan jobba i riktigt skitiga och tuffa miljöer.

Postad 10 April 2010 - 22:05

_AvATAr_
  • _AvATAr_
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Ett sånt här fodral ska jag ha till min Desire, det är gjort för N1:an men det borde passa perfekt till Desire med.
Klart snyggaste jag sett hittills, med riktig kvalitet och många olika färger. Kanske guld för lite extra bling? :D

http://www.senacases...-pouch-sleeve/#

Postad 10 April 2010 - 22:44

igelkotten
  • igelkotten
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Ett sånt här fodral ska jag ha till min Desire, det är gjort för N1:an men det borde passa perfekt till Desire med.
Klart snyggaste jag sett hittills, med riktig kvalitet och många olika färger. Kanske guld för lite extra bling? :D

Den var riktigt snygg. Vilken färg blir det då?

Postad 10 April 2010 - 22:46

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Klart snyggaste jag sett hittills, med riktig kvalitet och många olika färger. Kanske guld för lite extra bling? :)

Liknande finns på teknikmagasinet, fast bara i svart iofs. Det är egentligen gjort för iPhone men passar även utmärkt till tjejens Legend! Kanske även passar bra till Desire också? :D Kostar bara 100kr i butik!

http://teknikmagasin...mp;artnr=265713

Postad 10 April 2010 - 22:56

igelkotten
  • igelkotten
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Liknande finns på teknikmagasinet, fast bara i svart iofs. Det är egentligen gjort för iPhone men passar även utmärkt till tjejens Legend! Kanske även passar bra till Desire också? :D Kostar bara 100kr i butik!

http://teknikmagasin...mp;artnr=265713

Den var inte lika snygg. Men helt okej och betydligt lägre pris.

Postad 10 April 2010 - 23:09

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Den här fastnade jag för.. lär väl passa både till Legend o Desire?

http://www.themobile...c-legend-br.php

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.